Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006

Σήμερα πονάω, αύριο θα είμαι καλά

Λαβώθηκα


Το τελευταίο καιρό η κατεύθυνση της σκέψης μου πάει προς "αφέσου, μην επιθυμείς, άσε τη ζωή να δείξει, αποδέξου, μπλα, μπλα, μπλα" Να μη κάνω πιά σπασμωδικές κινήσεις, να μη συμμετάσχω, να μη προσπαθώ να ωθήσω καταστάσεις. Να τις αφήσω να εξελιχθούν μόνες τους. Δεκτόν. Αυτό θέλω να κάνω. Πως όμως;
Αν κάνω αυτό που ορίζει η καρδιά, φοβάμαι ότι κινούμαι από έσω ανάγκες όχι απαραίτητα πρέπουσες στην ευτυχία μου.
Αν κάνω αυτό που ορίζει η λογική, προδίδω ότι έχω πιο ιερό, την αλήθεια μου, προσποιούμαι.
Αν ακολουθήσω συμβουλές φίλων, είναι πράξεις ξένες προς εμέ.
Αν δε κάνω τίποτα; Ίσως εκεί να βρίσκεται η απάντηση; Ναι, αλλά και η πλήρης αδράνεια στην ουσία είναι δράση.

Δεν έχει σημασία άλλωστε. Τι έκανα σωστά, τι λάθος, τι θα έπρεπε να έχω κάνει, τι κομμάτια μου έδειξα προκειμένου να χωρέσω και ποιά κράτησα κρυφά γιατί φοβήθηκα. Δράση, αδράνεια, όλα έχουν κάποιο αποτέλεσμα. Εγώ δε ξέρω ποιό να επιλέξω. Κουράστηκα. Έτσι κι αλλιώς δε φταίει ο κόσμος ούτε και εσύ για τη σακατεμένη μοίρα μου. Α, ξέχασα, δε πιστεύω στη μοίρα. Η ζαβλακωμάρα μου τα φταίει. Εκεί η απάντηση. Και ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιό δυνατή εξάλλου. Δε θέλω να είμαι δυνατή. Θέλω να καταρρεύσω και να ερθεί μια ψυχή να με φροντίσει. Αυτό δε πρόκειται να γίνει. Και όπως πολύ σοφά είπε η Αλεξάνδρα σε σχόλιο της, η ζωή σου δίνει μαθήματα, μέχρι να τα μάθεις, κι αν δεν, σου δίνει ξανά και ξανά το ίδιο μάθημα. Και εγώ μεταξεταστέα. Ξανά, και ξανά, και ξανά.
Κι άλλη μια φορά. Ή θα μάθω, ή, ή τι;
Σήμερα πονάω. Μου επιτρέπεις; Δε μπορώ να μη πονάω για να αισθανθείς εσυ καλύτερα. Sorry.
Δε κρατώ κακίες, δε χρειάζεται να σε συγχωρέσω, γιατί δε φταίς. Η κλούβια η κεφάλα μου φταίει. Και μη σκιάζεσαι, αυριο θα είμαι καλά. Πάντα κάνω γκελ, πάντα επιπλέω. Φελός. Δε μπορείς να με βυθίσεις. Μπορείς να με θρυματίσεις, αλλά και σε κομμάτια επιπλέω. Μη σκιάζεσαι.
Ξέρω ότι δε πρέπει να το πάρω προσωπικά, ότι δεν έχει να κάνει με μένα, έχεις και εσύ τα ζόρια σου, απλά δε ταιριάζω. Το ξέρω δε φταίει που είμαι λίγη, απλώς δε ταιριάζω. Σήμερα όμως, δε μπορώ να αισθάνομαι παρά λίγη. Και αυτό πονάει. Και ξέρω ότι δεν υπήρξε κακή πρόθεση, ούτε διάθεση εκμετάλευσης. Κλισέ, αλλά ο δρόμος προς τη κόλαση είναι όντως στρωμέννος από καλές προθέσεις. Μόνο μη χρυσώνεις το χάπι. Μόνο μη περιμένεις να είμαι καλά για να μην έχεις τύψεις. Μη περιμένεις να πώ, ελα μωρέ δε πειράζει, δεν έγινε και τίποτα, για να σου αλαφρώσω το βάρος. Το δώρο της χαράς μου δε μπορώ να το κάνω σήμερα. Ίσως αύριο. Το δώρο της συγχώρεσης δικό σου. Είπαμε δε φταίς εξάλλου.

Ουφ κουράστηκα, αύριο θα είμαι καλά. Η παλιά καλή χαμογελαστή δροσερή μα τόσο τόσο ανεπαρκής Αλκιμήδη. Ανεπαρκής για σένα, για μένα, για όλα. Και η ζωή συνεχίζεται. Πάντα.

13 σχόλια:

Alexandra είπε...

μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου... Άστον να ανασάνει.

Μια συμβουλή - αν επιτρέπεται, φυσικά... Όταν δεν ξέρεις τί να κάνεις, απλά μην κάνεις τίποτα. Ακολούθησε τη ρουτίνα σου και άφησε το θέμα/πρόβλημα/απόφαση να υπάρχει. Θα έρθει η ώρα που η λύση θα βρεθεί μπροστά στα μάτια σου.

αλκιμήδη είπε...

Το ξέρω.
Μόνο που η αδράνεια είναι δράση μερικές φορές. Μαθαίνω να ξεχωρίζω όμως. Σιγά σιγά. Στη προκειμένη περίπτωση δε πειράζει, δεν άξιζε τελικά ούτως ή άλλως.

Ανώνυμος είπε...

"Δε θέλω να είμαι δυνατή. Θέλω να καταρρεύσω και να ερθεί μια ψυχή να με φροντίσει."

Εχω περασει απο 'κει!Αντισταθηκα πολυ για να διατηρησω την εικονα της δυνατης αλλα διαπιστωσα οτι "επιτρεπεται" και "επιβαλλεται" να καταρρευσω.Ειναι σαν να σου ζηταει η ψυχη σου ενα διαλειμμα αδρανειας.Κιαν δεν ερθει αυτη η ψυχη που περιμενεις θα σηκωθει η δικη σου ,ποιο δυνατη απο πριν ,και θα σε σηκωσει πιο ψηλα.Κι αυτο ειναι δράση!

αλκιμήδη είπε...

Frida? η αυτουργός του καταπληκτικού κειμένου για τον μικρό πρίγκιπα;
καλωςόρισες στο φτωχικό μου.

Όσο κι αν επιτρέπεται και επιβάλεται δεν έχω την πολυτέλεια, ο γιός μου με χρειάζεται δυνατή και πραγματικά χαρούμενη γιατί τα παιδιά διαισθάνονται. Σήμερα, αν και είχα τη χαρούμενη μάσκα μου, εύκολο γιατί μου ανοίγει τη καρδιά πάντα έτσι και αλλιώς, με ρώτησε "εισαι καλά; θα πεθάνεις;". Και δεν έχει άλλον από μένα, οφείλω να είμαι δυνατή.

Σε ευχαριστώ για τα εμψυχωτικά λόγια. Η ψυχή μου θα σηκωθεί και χωρίς διάλειμμα. Είμαι σε πολύ καλό δρόμο. Μια μπόρα ήταν, πέρασε

Alkyoni είπε...

Αναρωτιέμαι γιατί το δώρο της χαράς ΔΕΝ μπορούμε να το κάνοημε πρώτα στους εαυτούς μας!
Διάβασα το σχόλιό σου στο βλογκ μου (σου άφησα και μια ερώτηση εκεί) και κατάλαβα γιατί έγραφες πως σου "ταίριαζε" το τραγούδι..
"Αν κάνω αυτό που ορίζει η καρδιά, φοβάμαι ότι κινούμαι από έσω ανάγκες όχι απαραίτητα πρέπουσες στην ευτυχία μου.
Αν κάνω αυτό που ορίζει η λογική, προδίδω ότι έχω πιο ιερό, την αλήθεια μου, προσποιούμαι.
Αν ακολουθήσω συμβουλές φίλων, είναι πράξεις ξένες προς εμέ."
(αυτά μ άρεσαν υπερβολικά)
Και φτάνεις να βρίσκεις σαν πιθανή λύση την αδράνεια...
Εμείς ναι ίσως και να φαίνεται πως δεν κάνουμε τίποτε..υπάρχει όμως το μυαλό η καρδιά που δεν αδρανούν και το εκπληκτικότερο δώρο ..το ένστικτο αυτοσυντήρησης..
σκέψου το
Καλημέρα σου (η δεύτερη για σήμερα)
:)

Ανώνυμος είπε...

εκανα δυο μερες να μπω στο blog σου και διαπιστωνω πολλα νεα επεισοδια....

...νομιζω οτι ο νεος δρομος της ζωης σου ειναι το γραψιμο!

PS ...για τα υπολοιπα μην ανησυχεις, ολα μεσα στο παιχνιδι....

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη

Το υποσυνείδητο όντως έχει περίεργες βουλές και μερικές φορές μας προστατεύει κι ας φαίνεται με πρώτη ματιά ότι δεν.

καλημέρα και χαμόγελα


nuwanda

με κάνετε να κοκκινίζω...
Προσέξτε γιατί δε θέλω και πολύ για τη ψωνίσω!

Nyktipolos είπε...

Σήμερα είναι αύριο άραγε; Μιλάω πλέον στη χαμογελαστή και ανεπαρκή (?) Αλκιμήδη;





Τώρα να πω τα τετριμένα, τίποτα στη ζωή δεν αξίζει τόσο που να μπορεί να μας νταουνιάζει; Όχι, αλλά θα σου πω smile για καλό και κακό γιατί κάπου γύρω σου μπορεί να υπάρχει μια candid camera.

Orelia είπε...

ολα εχουν τον ρολο τους...

η επαρκεια μοιραζει ασφαλεια... αλλά χτιζει κι αποστασεις...
η ανεπαρκεια αφηνει το "παραθυρο" ανοιχτο...
στον αλλον να σε αγκαλιασει...
σε σενα για να μαθεις...

τιποτε ομως δεν μπορει να υπαρξει χωρις το αλλο, να το θυμασαι..
οποτε! χρησιμο το ενα, χρησιμο και τ' αλλο...


ευχομαι να βρεις το ..(Θ)ητα σου.. :)

αλκιμήδη είπε...

νυκτίπολε
χαμογελαστή ναι, ανεπαρκής δε νομίζω!

orelia
το (θ)ήτα με περιμένει στη γωνία
φιλιά

Nyktipolos είπε...

:))))

Кроткая είπε...

Αλκιμήδη μου, είσαι καλά σήμερα λοιπόν; Να μην ασχολείσαι με αυτά που δεν αξίζουν να ασχοληθείς!

αλκιμήδη είπε...

νυκτίπολε
χαμόγελα και σε σας

krot
καλώς τη κούκλα. Μαθαίνω σιγά σιγά.
έχουν το γούστο τους και όμορφα μαθήματα όμως!


Σε όλους
ευχαριστώ