Κυριακή, Σεπτεμβρίου 17, 2006

Ονοματοπλασίες

Λόγια καλού μου φίλου που θέλω να κρατήσω

"Όλοι παίρνουμε νέα ονόματα όταν γεννιόμαστε σ' έναν καινούργιο κόσμο"

Και το αντίστροφο καλέ μου, και το αντίστροφο.

Ίσως ένα νέο όνομα να μπορεί να γεννήσει ένα νέο κόσμο. Σκέφτομαι μερικές φορές ότι ένα όνομα είναι κάτι σα αυτοεκπληρούμενη προφητεία για τον φέροντα, τον σμιλεύει, τον μεταμορφώνει.
Το πραγματικό μου όνομα, τουλάχιστον σε μένα, δίνει την αίσθηση κάτι ρομαντικού παραδομένου στη μοίρα (της καταστροφής του) αδυνατώντας να αντισταθεί. Και συνάμα έχει κάτι το νεανικό, το κοριτσίστικο, μια κόρη που αδυνατεί να γίνει γυναίκα, αδυνατεί να ωριμάσει.
Όταν ήμουνα Αγγλία, επειδή οι Άγγλοι βαριούνται, και επειδή ούτως ή άλλως δε μπορούσαν να το προφέρουν, το είχαν κόψει σε μιά μονοσύλλαβη, κοφτή, αποδοτική προσφώνηση. Και έτσι ήμουν εκεί. Αποδοτική, εστιασμένη.
Επιστρέφωντας Ελλάδα και ξαναβαφτιζόμενη το όνομα μου ξανααπεκτησα κάτι από τη κόρη.
Και τρεις μήνες τώρα παίρνω κάτι και από την Αλκιμήδη. Και μου αρέσει.
Τελικά ποιό να μου ταιριάζει;

15 σχόλια:

Кроткая είπε...

και τα τρία, κατά περίσταση, νομίζω!

Αν σου πω ότι μερικές φορές νιώθω εντελώς "Κρότ", θα με πιστέψεις;

Alkyoni είπε...

Αλκιμήδη φυσικά
να ξερες μόνο πόσους συνειρμούς γεννά
τουλάχιστον σε μένα!
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

"Σκέφτομαι μερικές φορές ότι ένα όνομα είναι κάτι σα αυτοεκπληρούμενη προφητεία για τον φέροντα, τον σμιλεύει, τον μεταμορφώνει."

...αχ, πεστο σε μενα αυτο Αλκιμηδη - ακομη δεν εχουμε καταληξει οριστικα στο ονομα της οκτω μηνων κορης μας ακριβως για αυτο το λογο....

αλκιμήδη είπε...

Αχ τι ωραία, δεν είμαι η μόνη που το νοιώθει αυτό για τα ονόματα!

krot σε πιστεύω, σε πιστεύω

Αλκυόνη, με ιντριγκάρεις.

nuwanda, σα τι μοιάζει;
ο Ιάσωνας πήρε το όνομα του στο υπερηχογράφφημα των 20 εβδομάδων, μου βγήκε αυθόρμητα, δεν ήταν καν από τα ονόματα που είχα στο μυαλό μου. Δε μου αρέσουν οι συνειρμοί του ονόματος, αλλά αυτό του ταιριάζει, τι να κάνω;

markos-the-gnostic είπε...

πες μας το πραγματικό σου όνομα για να δούμε ποιο σου ταιριάζει περισσότερο

Ανώνυμος είπε...

Καλό! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αλλά έχεις δίκιο...Συνέχεια αλλάζουμε ονόματα.
Ποιο είναι το αληθινό σου όνομα?
Εμένα μαρέσει πολύ το alcimede αλλα θα σε φώναζα alci!

Alkyoni είπε...

εχμ;
σε ιντριγκάρω;
πώς βρε;
φιλιά

αλκιμήδη είπε...

Μάρκο, Ιόνιε, ρωτάνε τέτοια πράγματα μια γυναίκα βρε; Και το μυστήριο;

Αλκυόνι αναρωτιόμουν για τους συνειρμούς σου. φιλιά

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

μανουλα αλκιμηδη. αυτό.

Ανώνυμος είπε...

...λοιπον, μια που ειναι τελευταια της μοδας τα contests στα blogs(!!), προτεινω να γραψει ο καθενας ποιο νομιζει οτι ειναι το πραγματικο ονομα της Αλκιμηδης!

...το βαραβειο γαι τον νικητη θα το ορισει η ιδια!! :))

αλκιμήδη είπε...

padrazo, μανούλι εννοούσες, ε;

nuwanda, ψάξε, ψάξε δε θα το βρείς θα είναι το συγκεκριμένο. Δεν έχει σημασία εξάλλου. Υιοθετώ το Αλκιμήδη!
Αν και μπαίνω σε πειρασμό για το "μανούλι"

Alkyoni είπε...

απορία..
τί εννοείς "πως τη βρίσκω με το να (τη) διαβάζω";
Με μπέρδεψε το σχόλιο
:)

αλκιμήδη είπε...

Έτσι όπως το γραψα, πως να μη σε μπερδέψει! Έχεις μαιλ, ελπίζω εκεί να εκφράστηκα καλύτερα.
Φιλιά

Σταυρούλα είπε...

Και τα τρία δικά σου είναι! Το καθένα ορίζει μια πτυχή του εαυτού σου! Το δε Αλκιμήδη πολύ μ' αρέσειιιιιι! ;)

αλκιμήδη είπε...

Ευχαριστώ renata καλώς μου όρισες.