Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2006

Το φουστάνι

Άσε τα κρυφά κρυμμένα. Λυπήσου τη ψυχή μου. Θέλει να μιλήσει αλλά δε μπορεί. Δεν έχει βήμα. Φοβάται μη τη δεις. Φοβάται μη δεις αυτό που δεν είναι. Οι κάτοικοι του πλανήτη Αφροδίτη έχουν ανάγκη, δεν ξέρουν άλλο τρόπο, είναι η μόνη τους επιλογή, πρώτα μιλούν, μετά καταλαβαίνουν. Ο λόγος είναι δοκιμή. Μη με παίρνεις της μετροιτής. Παρε το δοκιμαστικά και εσύ. Αν δε σου κάνει επέστρεψε το. Θα το ξαναφορέσω και αν ταιριάζει ακόμη στην εποχή μου θα το κρατήσω. Αλλιώς θα το δώσω σε κάποιον άλλον. Να κάνει κι αυτός πρόβα. Να πειραματιστεί και μετά να προχωρήσει. Μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά. Ίδια κατεύθυνση, άλλη, τι σημασία έχει. Αλλού. Να συλλέγει, να συλλέγω εμπειρίες. Να μεταμορφώνομαι, να χωράω κάπου, μέσα μου, μέσα σου, εκεί, εδώ. Και μετά να μη χωράω, να μεταλλάσομαι πάλι. Μαζί σου, μόνη, ξανά. Από την αρχή, το τέλος, τη μέση, αρχίζω, ξαναξεκινώ, συνεχίζω, αποτελειώνω, προχωράω. Το ρούχο το σημερινό δε θα το φοράω πάντα. Μπορεί να το βαρεθώ, μπορεί να σκειστεί, κάπως να λερωθεί, δε το κρατώ καλά φυλλαγμένο, δε με νοιάζει. Αν είναι επίκαιρο κάπου θα το ξαναβρώ. Αν όχι θα το θυμάμαι από τις φωτογραφίες. Άμα πρόλαβα να τραβήξω μία. Αλλιώς στη μνήμη. Ή στη λήθη. Μπορεί να γελάσω που το βλέπω, μπορεί να θυμώσω που έκανα το ατόπημα να το βάλω. Δε μπορώ να ξέρω. Αυτή τη στιγμή είναι το αγαπημένο μου. Για αυτό σου λέω. Άσε τα κρυφά κρυμμένα. Μόνο μη διαλέξεις το φουστάνι που σου αρέσει και μου το φορέσεις. Ζωγράφισε το και αν μου αρέσει, εγώ θα το ράψω μόνη μου, βελονιά τη βελονιά, κομματάκι κομματάκι και θα είναι δικό μου. Για όσο είναι.

11 σχόλια:

markos-the-gnostic είπε...

καλή μου αλκιμήδη αφέσου και θα βγουν όλα, όλα μα όλα, κι εσύ θα σαι σε ένα νέο κόσμο, σε μια νέα αρχή

αλκιμήδη είπε...

Αφήνομαι αφήνομαι...

αναρωτιέμαι, αυτός ο νέος κόσμος θα είναι πιο ταιριαστός ή απλά διαφορετικός;

Alexandra είπε...

Ενδοσκόπηση και επικοινωνία με τον αόρατο άλλο (ιδιαίτερα εσωτερική διεργασία). Να αφήνεσαι, σου πάει.

αλκιμήδη είπε...

Ευχαριστώ Αλεξάνδρα
μου πάει, αλλά που με πάει...

Alexandra είπε...

άφησέ το και δέξου το. λίγη υπομονή και ελευθερία και θα δεις... εμένα λυτρωτικό μου μοιάζει.

Ανώνυμος είπε...

εξακολουθεις να γραφεις μικρα κοσμηματα.....

Ανώνυμος είπε...

"μη διαλέξεις το φουστάνι που σου αρέσει και μου το φορέσεις. Ζωγράφισε το και αν μου αρέσει, εγώ θα το ράψω μόνη μου"

Για όλες τις ανθρώπινες σχέσεις δεν ισχύει αυτό;
:^)

Σου προτείνω να το βάλεις τίτλο στο άτιτλο κείμενό σου: Το φουστάνι.

αλκιμήδη είπε...

Αλεξάνδρα, λες;

Nuwanda ευχαριστώ πολύ, μου λείψατε :-)

Μπαμπάκη, φυσικά για όλες (να τολμήσω να πω και για αυτή με τον εαυτό μας;)
Ευχαριστώ για τη πρόταση. Πάω να βάλω τίτλο πάραυτα.

Ανώνυμος είπε...

:^)

(να τολμήσεις, να τολμήσεις...)

Alkyoni είπε...

Ζωγράφισέ το κι ΑΜΑ μου αρέσει...
κομματάκι κομματάκι βελονιά βελονιά...
:)

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη :)