Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 06, 2006

Απορία 2

Και συνεχίζω με εξίσου πεζότατο και τετριμένο ποστάκιον
(Το βραδάκι θα μαγειρέψω κάτι πιό ενδιαφέρον, promise!)

Οι απαντήσεις που έλαβα στη προηγούμενη απορία μου με απογοητεύσανε γιατί φως στην απορία μου κανένα δεν εδόθει. Και ομιλώ για τη διαπίστωση μου ότι οι άντρες δε τη πέφτουνε σε γυναίκες και που άραγε να οφείλεται αυτό το δυσάρεστο γεγονός.
(γιατί αγαπητέ μου λύκε, ένας λύκος δε φέρνει την άνοιξη)

Και θέλω να ρωτήσω τις φίλτατες συμμπλογκίτισες, είναι μόνο ιδέα μου, των φιλενάδων μου, (και του μπαμπάκη!) ,

ή όντως δεν γίνεται πλέον παιχνίδι;

όχι μόνο στα μπαρ και clubs, αλλά γενικώς (δρόμους, βιβλιοπωλεία, παραλίες, συναυλίες, λεωφορεία, συλλόγους, κτλ κτλ κτλ) - Η σπουδάζουσα νεολαία εξαιρείται της διαπίστωσης, αν μου πείτε ότι και στα πανεπιστήμια δε γίνεται πια παιχνίδι, θα φουντάρω.

Και μια ερώτηση για όλους

αν όντως δεν είμαι τρελή, γιατί μωμότο μου γιατί;

Μπορώ η γυναίκα να κάνω κάτι;

Ή πρέπει να τρέχω στα παρίσια, τις ρώμες και τα southampton, για να στανιάρω ως θυλυκό;

5 σχόλια:

αλκιμήδη είπε...

Διευκρίνηση:
Δε ρωτώ που, πως, γιατί δε βρίσκω άντρα. Εκεί παίζουν και πολλά άλλα.
Το παιχνίδι μου λείπει...

markos-the-gnostic είπε...

γιατί νομίζω ήρθε επιτέλους η ώρα να μας τη πέφτετε κι εσείς...

markos-the-gnostic είπε...

πολύ παίζεις με το 17 - ο αριθμός των αντρών που απέκρουσες ισούται (μέχρι τη στιγμή γραφής του σχολίου μου) με τον αριθμό σχολίων στο προηγούμενο post σου

αλκιμήδη είπε...

Α δεν έχει χάρη έτσι! Άσε που θα μας πουν και "εύκολες" και ξέρεις που λένε καλύτερα να σου βγει το μάτι...
Αστειεύομαι, νομίζω οι γυναίκες έχουν γίνει αρκετά επιθετικές, απλώς η γυναίκα είναι λιγουλάκι πιό επιλεκτική. Το παιχνίδι όμως έχει άλλη χάρη, και που ξες αν της βάλεις την ιδέα της άλλης εκεί που δε ψαχνότανε να το δεί λίγο διαφορετικά.
Ή δείτε το και σα δώρο προς το γυναικείο φύλο. Ένα κομπλιμάν πάντα ανεβάζει. Τι σοι gentlemen είσαστε;

Τυχαίο το 17! ή μήπως όχι :)

Ο Καλος Λυκος είπε...

...ε ναι...οι κούκοι την φέρνουν... τους λύκους τους φοβούνται...