Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

Μελαγχόλησα

Αφορμή πρόσφατο ποστ του Padrazo και η εκεί συζήτηση


Νοιώθω ώρες ώρες ότι η ζωή μου είναι ένα roller coaster.




Πανέμορφο, σε πετάει στον ουρανό και μετά πάλι στη γή,
Στιγμές γρήγορο, νοιώθω το δέρμα μου να κολλάει στο πρόσωπο, τα έξω να έρχονται μέσα,
Στιγμές βασανιστικά αργό, υποχρεώνομαι να ακούω το χτύπο της καρδιάς
Με φέρνει ανάποδα αλλά με κρατάει γερά, φοβάμαι ότι θα πέσω στο κενό, αλλά ξέρω ότι δεν έχω φόβο, σύντομα θα ξαναέρθω όρθια
Η διαδρομή προδιαγεγραμμένη αλλά όταν τη διανύω τη νοιώθω τόσο απρόβλεπτη

Εννίοτε είναι μπερδεμένο κουβάρι


Μα τόσο πολύχρωμο, και φωτεινό, και ζωντανό


Θέλω όμως κάποιες στιγμές
Να κατέβω από το roller coaster
Και να ήταν η ζωή μια θάλασσα

Και να χωθώ μέσα στο απέραντο γαλάζιο


Πολύ πολύ βαθιά
Εκεί που δεν έχει ποτέ φουρτούνα
εκεί που κανένας ήχος δε φτάνει
αστέρι της θάλασσας μου εγώ


Και θέλω κάποιες στιγμές να ήταν η ζωή μια έρημος


Χωρίς οάσεις, χωρίς υπόσχεση οάσεων
Να σκεπαστώ με ζεστή άμμο
και εκεί να μείνω


Γιατί, αυτό που θέλω το αντέχω
γιαυτό το θέλω άλλωστε
Και αντέχω να μην έχω αυτό που θέλω
Και αντέχω να μη ξέρω τι θέλω
Και αντέχω να υποκρίνομαι ότι δε θέλω
Και αντέχω να τολμώ να θέλω
Και αντέχω να τολμώ να μη θέλω


Αλλά να, ώρες ώρες
Θέλω να μη χρειάζεται να αντέχω

μόνο να είμαι, μέσα σε ένα κόσμο που είναι

8 σχόλια:

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

αυτες τις ωρες...
αχ! αυτες τις ατιμες τις ωρες...
τα γαμημενα τα λεπτα...
τα δευτερολεπτα...
"σκιζουν" την ψυχη...
το μυαλο...

(να με συμπαθας καλη μου για την ασχημη λεξη...)

αλκιμήδη είπε...

Βασιλική μου
αχ, αχ, αχ,
κι όταν τα λεπτά μαζεύονται πολλά και γίνονται χρόνια
εκεί να δεις αχ

Μπόρα είναι θα περάσει, Φιλιά

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Μου έλεγε μια γιαγια.
Η ζωή θέλει "βιασμό", να την αρπάξεις με τα δυο σου χερια και να την στίψεις καλά σαν το πορτοκάλι για να γευτείς όλους τους χυμούς της.

markos-the-gnostic είπε...

αυτή η εικόνα σου με το απέραντο γαλάζιο τέλεια καταφύγιο όλων μας...

αλκιμήδη είπε...

Pad
σωστή η γιαγιά, αλλά για μένα, τώρα δεν είναι καιρός για βιασμούς

Να μη βιαστώ, να μη βιάσω
Αισθανόμενη να προσπερνώ

Εδώ είμαι εγώ τώρα
Παλιές συνήθειες βιασμών να αποδιώξω

:)


Μάρκο
Δεν είμαι μόνο εγώ που θέλω να κρυφτώ λοιπόν;

Кроткая είπε...

Σταματήστε τη γη να κατέβω!

Alkyoni είπε...

...Άσχημα πάει προς το τέλος του ο Σεπτέμβρης.
Απ το ένα καταθλιπτικό ποστ στο άλλο καταθλιπτικό πέφτω,συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου!

αλκιμήδη είπε...

κροτ
παραλίιιιιγο να με αλαφρύνεις. Ευχαριστώ

Αλκυόνη
Είναι η εκλειψη νομίζω, και η ησιμερία που μας βγάζει από την ισοροπία. Και η μνήμη του καλοκαιριού που άρχισε κιόλας να ξεθωριάζει