Κυριακή, Οκτωβρίου 01, 2006

Μια ακολουθία από AHA moments

Προειδοποίηση, ακολουθεί σεντόνι, αναγκαίο να απλωθεί σε όλο του το μεγαλείο, για να το εξετάσω προσεκτικότερα!


Από τη Πέμπτη το απόγευμα ξεκίνησε μια διεργασία σκέψης. Οι συντεταγμένες της καταγράφησαν το πρωί της Παρασκευής στη ψυχανάλυση. Το θέμα το γνωστό, οι ερωτικές μου σχέσεις και το κακό μου συναπάντημα με αυτές.

- Θεωρείτε εσείς ως γυναίκα ότι πρέπει να δίνεστε σε τέτοιο βαθμό, και τόσο γρήγορα;
- Δε καταλαβαίνω, γιατί όταν κάνουμε έρωτα, μόνο η γυναίκα δίνεται; Και ο άντρας δεν δίνεται; Φυσικά οι περισσότεροι άντρες δε θεωρούν ότι δίνουν… (1ον AHA moment)

Οι άντρες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Κατηγορία Α, αυτοί που σέβονται τη γυναίκα, και κατηγορία Β, αυτοί που βλέπουν κάποιες γυναίκες (αδερφή, μάνα, σύζυγο, φίλες) ως άξιες σεβασμού και τις υπόλοιπες δε ξέρω τι.
Οι ανήκοντες στη κατηγορία Α ξέρουν, θέλουν, δε φοβούνται να δίνονται. Οι ανήκοντες στη Βου, δεν, και δε θέλω να σχετιστώ μαζί τους ούτως ή άλλως.

- Θεωρείται εσείς ότι υπάρχουν αρκετοί άντρες της κατηγορίας Α;
- Όχι απλώς το θεωρώ, το γνωρίζω. Όλες μου οι μακροχρόνιες σχέσεις, και πολλές που δε προχώρησαν, ήταν με τέτοιους άντρες. Βέβαια τα τελευταία πέντε χρόνια, όλο σε category Β πέφτω απάνω. Μα φυσικά, οι άντρες Α, δε κυκλοφορούν ελεύθεροι στα 35 και στα 45. Επειδή ξέρουν να δίνονται και να διατηρούν σχέσεις, είναι καπαρωμένοι (2ον AHA moment)

-Φυσικά, στατιστικώς έχετε δίκιο. (μου φάνηκε ή εδώ μίλησε η γυναίκα μέσα στη ψυχολόγα;). Αλλά νομίζετε ότι ο τρόπος που φέρεστε θα μπορούσε να κρατήσει έναν άντρα.
- Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τους άντρες της κατηγορίας Α (που θέλανε βεβαίως). Είναι σαν να τους υποβάλω σε τεστ. Γιατί αν ο άντρας είναι Β ποιότητας, και με δει ως γυναίκα της κλάσης αδερφή, μάνα, σύζυγο, και κατά συνέπεια μου φερθεί με σεβασμό, τότε μπορεί εγώ να παραπλανηθώ, και να νομίζω ότι έχω να κάνω με άντρα της κλάσης Α. Αυτοπροστατεύομαι στην ουσία.
- Ναι αλλά ξοδεύεστε
- Ε, καλά δεν έγινε και τίποτα, κάναμε μια δυο φορές έρωτα, πόνεσα λιγάκι, σιγά τα αυγά
- Δε πειράζει που σπαταλάτε τον εαυτό σας;
- … (3ον AHA moment)

Γιατί προφανώς δεν αξίζω και πολύ οπότε τι αξία έχουν τα κομμάτια μου, ας τα σκορπίσω από δω και από κει. Το AHA moment νούμερο τρία το προσπερνάμε αφού ανήκει στο κεφάλαιο μισώ τον εαυτό μου γιαυτό και τον τιμωρώ συνέχεια, και επανερχόμαστε στις ερωτικές σχέσεις.

Σκεφτόμουνα λοιπόν όλους τους άντρες της κατηγορίας Α που έτυχε να γνωρίσω, είτε ως εραστές, είτε ως φίλους, είτε ως συγγενείς. Και σκεφτόμουν τη συμπεριφορά τους, ειδικότερα στην αρχή μιας σχέσης. Κοινό χαρακτηριστικό, δηλώνουν το γεγονός ότι θέλουν να συνάψουν σχέση, από την αρχή, και ξεκάθαρα. Όποια μορφή κι αν η δήλωση αυτή έχει. Το πρώτο άγγιγμα, το φιλί, η πρόσκληση για έξοδο, λένε ξεκάθαρα, σε θέλω. Και η δήλωση αυτή είναι μια υπόσχεση. Δε χρειάζεται να ξεκαθαριστούν τα αυτονόητα. Και ο αποδέκτης της κίνησης ξέρει ότι αν ανταποκριθεί δίνει και αυτός την ίδια υπόσχεση. Προσπαθούμε για σχέση. Θέλουμε ο ένας τον άλλον. Δε χρειάζεται να αναρωτιέσαι αν είναι αποδεκτό να τηλεφωνήσεις, να στείλεις μήνυμα, να πεις αυτό ή το άλλο, πόσα να αποκαλύψεις και όλα αυτά που θα τα έλεγε κανείς «παιχνιδάκια». Δεν απαιτούνται παιχνιδάκια, προχωράς αμέσως στο παρακείμενο, τώρα που ξέρουμε και οι δύο ότι θέλουμε, γιατί πχ σε φίλησα και εσύ με φίλησες πίσω, προχωράμε στο επόμενο στάδιο, να ανακαλύψουμε ο ένας τον άλλον, να αποκτήσουμε κοινά βιώματα, να δούμε αν ταιριάζουμε βρε αδερφέ. Αλλά αυτή η αλληλοανακάλυψη γίνεται από μια βάση συναισθηματικής ασφάλειας και έτσι πιο ανοικτή και πιο φυσική, γιατί έχουμε ξεκάθαρη τη βάση. Σε θέλω και με θέλεις, χωρίς αλλά. (αυτό το κλέβω από πρόσφατο ποστ του Pascal). Και ιδού το 4ον AHA moment. Όπου προβληματίζομαι και δεν είμαι σίγουρη αν ο άλλος τελικά θέλει, γράψε δε θέλει ή ανήκει στη κατηγορία Β, οπότε άστο να πέσει, δεν πρόκειται να οδηγήσει εκεί που εγώ θέλω.

Και φυσικά, όταν μπλέκω κάπου, και ερωτεύομαι χωρίς ανταπόκριση, έχει νόημα να προσπαθώ να πείσω τον άλλον ότι του ταιριάζω; Σκεφτόμουν τους άντρες που με πολιορκούν και δε μου κάνουν κλικ. Υπάρχει περίπτωση να αλλάξω γνώμη; Όχι. Μια χαρά παιδιά, αλλά κλικ ντεν. Βασανίζονται χωρίς λόγο. (AHA 5ον ) Όπως βλέπω εγώ αυτά τα μια χαρά παιδιά, με βλέπουν και τα αντικείμενα του πόθου μου. Και τι συμβουλή θα έδινα σε αυτά τα μια χαρά παιδιά; απομακρύνσου, δεν υπάρχει ελπίς, προχώρα. Και όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο.

Και σκέφτομαι όλους τους άλλους τους τομείς της ζωής μου, όπου όλα πάνε μέλι γάλα, χωρίς να προσπαθώ για κάτι. Απλώς πορεύονται όπως μου ταιριάζει.

Και μου έρχονται τα λόγια του Φωτεινού (εκδόσεις Καφέ Σχολείο)

Άστα να είναι,
ήσυχα και απλά.
Να κάνουν τη δουλειά τους,
Να εκπληρώσουν το προορισμό τους
Ήσυχα και απλά

Και επιτέλους νομίζω ότι αρχίζω να νοιώθω τα λόγια της Αλεξάνδρας.

Είδομεν

25 σχόλια:

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

AHA...
η χημεια του σώματος και του μυαλού ξερει καλά τη δουλεια της.δεν χρειαζεται να γινεις χημικος.
Μου άρεσε. Ιδιαιτερα το σημείο για τους καπαρομενους. Εχω και γω ενα προβλημα με τις καπαρομενες.

Ο Καλος Λυκος είπε...

ΑΗΑ...

Δεν είναι μόνο δύο τα είδη...

Ανώνυμος είπε...

..μια αφελης ερωτηση:

με τετοιες απαντησεις στις ερωτησεις της ψυχολογου, γιατι κανεις ψυχαναλυση?

αλκιμήδη είπε...

padrazo
υπάρχουν όμως ακόμη ελεύθεροι/ες.
Για σας είναι πιο εύκολο, είναι ελαφρώς μεγαλύτερο το εύρος των ηλικιών που παίζουν, οπότε και στατιστικά είστε ένα βήμα μπροστά
:)

Όσο για τη χημεία ξαναπέστο. Και αν δεν υπάρχει όσα ιδιαίτερα και να κάνεις δε πρόκειται να την γεννήσεις εκ του μηδενός.


λύκε μου
αν λάβουμε ως κριτήριο το σεβασμό ως προς τη γυναίκα, δύο τα είδη μόνο, δυστυχώς.
Ευτυχώς, not set in stone, οι άνθρωποι αλλάζουν.
Αν λάβεις ως κριτήριο την ικανότητα του να δίνεσαι εκεί και για γυναίκες και για άντρες άπειρες οι παραλλαγές.
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

"Let it be" που έλεγαν και τα σκαθάρια...
:^)

αλκιμήδη είπε...

nuwanda

καλημέρα, γράφαμε συγχρόνως.

Μα δε φαίνεται η ζαβλάκωμάρα μου 4 μήνες τώρα στο blog;
Το ΑΗΑ νούμερο τρία είναι η απάντηση. Να πάψω να τιμωρώ τον εαυτό μου. Το πιστεύεις ότι ο μοναδικός άνθρωπος που γνωρίζω και δεν εκτιμώ είμαι εγώ; Ότι δε μπορώ να κοιτάξω στο καθρέπτη γιατί αυτό που βλέπω με απωθεί; Άσε, είναι μακρύς ο δρόμος που έχω να διανύσω. Και ομολογώ ότι εκεί η πρόοδος είναι πολύ αργή. Θα τη βρω την ακρή ελπίζω.

μπαμπάκη
ακριβώς, δεν έχει νόημα να ζορίζεις τίποτα. Σοφά τα σκαθάρια.

Ανώνυμος είπε...

Μα, Αλκιμηδη, εκει ακριβως θελω να καταληξω και εγω (αν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν και το πρωτο σχολιο που σου εκανα): Γιατι τετοια έλλειψη αυτοεκτιμησης?

...δεν καταλαβαινω (οπως λεει και ο Καψης), δεχομαι αυτο που λες αλλα δεν το καταλαβαινω... :)))

αλκιμήδη είπε...

ούτε εγώ καταλαβαίνω...
αν καταλάβαινα, θα ήμουν ευτχισμένη, θα είχα εσωτερική γαλήνη.

Με τη λογική με εκτιμώ και μου αρέσω, είμαι όμορφη, έξυπνη, πετυχημένη, καλόκαρδη, πιστή, δοτική, γενναία, έχω σφάλματα βέβαια και χωράω πολλές βελτιώσεις, αλλά μου αρέσω όπως είμαι, με τη λογική
Με τη καρδιά όμως δεν, και ψάχνω να βρώ τι είναι αυτό που με έχει κάνει να πιστεύω, βαθιά μέσα μου, ότι είμαι τόσο απεχθής.

Μου αρέσει που με τσιγκλάτε πάντως αγαπητέ nuwanda.

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλημερα σου αλκιμηδη...
με πικρο ΑΗΑ...

αλκιμήδη είπε...

Βασιλική μου
Γλυκειά καλημέρα,
μη μου πικραίνεσαι, όλα τα αντέχουμε, δυστυχώς.

Nuwanda,
Δε ξέρω, δε ξέρω

η διαδικασία όμως που διανύω εγώ αυτή τη στιγμή, ανεξάρτητα αν τελικά θα αποδώσει ή όχι, είναι μονόδρομος. Βασανίζομαι και αυτοκαταστρέφομαι, είκοσι χρόνια και, πρέπει κάπου να βρω τρόπο να ξεφύγω. Ειδάλλως θα τρελαθώ. Τόσο απλά.

Θα δείξει το μέλλον υποθέτω.

Alexandra είπε...

alcimede,

Συμφωνώ με τον φίλο μου τον nuwanda.

Έχεις διαύγεια και καθαρότητα... Ο ψυχαναλητής απλά σε βοηθά να τακτοποιείς τις σκέψεις σου.

Μην αναρωτιέσαι γιατί εσύ, γιατί όχι τώρα, γιατί δεν τυχαίνει... Απλά ζήσε και έχε τα μάτια και την ψυχή σου ανοιχτή. Και όλα θα έρθουν χωρίς να το καταλάβεις... Μερικές φορές παιδευόμαστε, πονάμε περισσότερο από κάποιους άλλους, αλλά δεν πειράζει... εκτιμάμε περισσότερο τα πράγματα όταν πρέπει να έρθουν.

Αγάπα την κάθε μέρα σου και όλα θα γίνουν περισσότερο φωτεινά. Αφήσου στη ζωή χωρίς να κρίνεις, χωρίς να εξετάζεις τα πάντα, απλά να είσαι.

Αλεξάνδρα

αλκιμήδη είπε...

Καλησπέρα Αλεξάνδρα

Λέγε, λέγε εσύ και στο τέλος θα μου το βάλεις μέσα στη κεφάλα μου.
Σε ευχαριστώ που μου το λες πάντως.

bebelac είπε...

Γειά σου καλή μου! Με την ευκαιρία που μου δίνεις γράφω τις ταπεινές μου (γυναικείες) σκέψεις:
Τι σημαίνει "ξοδεύω" ή "σπαταλώ τον εαυτό μου";
Μήπως αυτό, όταν λέγεται σε γυναίκες, κρύβει έναν υπολανθάνοντα ρατσισμό; Δηλαδή επιβάλει στις γυναίκες μια συμπεριφορά κάπως πιο αμυντική σε σχέση με τους άνδρες, οι οποίοι όσο πιο πολύ «ξοδεύονται’ τόσο πιο μάγκες είναι; Γιατί να πρέπει εμείς να είμαστε οι προσεκτικές, εμείς αυτές που το ψάχνουμε περισσότερο, εμείς οι φοβισμένες και οι ριγμένες αν μετά από δυο-τρεις σεξουαλικές επαφές κάτι δεν πάει καλά;
Γιατί να μην φοβούνται αυτοί την απόρριψη;
Μήπως η γυναικεία ευαισθησία μας πρέπει να ελεγχθεί κάπως στη βάση ότι δεν χάνουμε και τίποτα στο κάτω-κάτω; Μήπως τους παραπαίρνουμε στα σοβαρά τους κυρίους; Μήπως –κάποιοι από αυτούς- λέω (οι παρόντες είμαι βέβαιη ότι εξαιρούνται) μήπως κάποιοι δεν το αξίζουν; Μήπως τους παραδίνουμε σημασία και σπαταλάμε τη σκέψη μας άδικα;
Filia

αλκιμήδη είπε...

bebelac

ξοδεύεται όποιος από τους παρταινέρ, δίνει. Συνήθως αυτή είναι η γυναίκα. (Και το κομμάτι που δίνουμε, δυστυχώς το χάνουμε, έστω κι αν το ξαναγεννάμε αργότερα.)
Σπάνια μια γυναίκα έρχεται σε επαφή για σεξουαλική ικανοποίηση και μόνο. Συνήθως ελπίζει να καλύψει και κάποιες συναισθηματικές ανάγκες.
Για πολλούς άντρες, πολύ φοβάμαι ότι η μόνη απόρριψη που φοβούνται έχει να κάνει με τις σεξουαλικές τους επιδόσεις, πράγμα επουσιώδες νομίζω, γιατί όπως γνωρίζουν πολύ καλά οι γυναίκες, συνήθως η σεξουαλική μας ικανοποίηση πηγάζει από το μυαλό και τη καρδιά και όχι από τις λεπτομέρειες των τεκταινόμενων.
Αυτό το μικρό μυστικό πότε θα το καταλάβουν οι άντρες;

γιώργος είπε...

δυστυχώς, έχουμε μάθει να ακούμε
τη φωνή του μυαλού μας
και όχι τη φωνή της καρδιάς μας...
θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του κου Φωτεινού...
ότι είναι να γίνει, θα γίνει...

καληνύχτα αλκιμήδη...

Ελπίδα είπε...

Ήρθα να σε βρω και έπεσα πάνω σε θέμα και τι θέμα! Τι να σου πω εγώ τώρα, που είμαι και παντρεμένη; Λίγα θα πω, πολλά θα καταλάβεις! Γνώρισα τον άντρα μου στα 20 και τώρα είμαι 46. Όταν τον γνώρισα ανήκε στην κατηγορία Α. Δηλαδή να περάσουμε καλά! Δεν μου το είπε όμως. Μετά το κατάλαβα! Στα 22 παντρεύτηκα. Από τότε ως τώρα, μπερδεύει τις κατηγορίες. Την μέρα με σέβεται και μπλα μπλα, μα το βράδυ, με βλέπει αλλιώς....
Ζορίστηκα στην αρχή, αλλά συνήθησα με τον καιρό. Μπορεί να μην ταιριάξαμε σε άλλα θέματα, π.χ. χόμπυ και ενδιαφέροντα, αλλά εκεί, δέσαμε! Ίσως έκανα εγώ πολλά βήματα μπροστά... Πάντως κι εκείνος έκανε κάποια βήματα πίσω.
Συμβουλή μου: Ο άνθρωπος προσαρμόζεται στην πορεία, γι αυτό μην είσαι αρνητική σε όλους. Μην ψάχνεις αυτό το κλικ μόνο, γιατί αυτό το κλικ φεύγει εύκολα.Κοίτα και άλλα, που ίσως προσπερνάς.
Αυτά, σαν μαμά σου!και εύχομαι να βρεις γρήγορα τον σύντροφο της ζωής σου!

Ο Καλος Λυκος είπε...

woof

Nyktipolos είπε...

Ο καλος λυκος έχει κέφια!..


Να πω κι εγώ κάτι που αφορά εσάς τις πολύ αγαπημένες μας γυναίκες: ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΙ ΟΣΟ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ!!

ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΛΚΙΜΙΔΗ

αλκιμήδη είπε...

Γιώργο καλημέρα
έτσι, έτσι.

Ελπίδα καλημέρα
ακούω τι λες, το καταλαβαίνω, αλλά χωρίς κλικ ντεν μπορεί. Δε θα καλυπτόμουνα.

Λύκε
μπεεεε!

νυκτίπολε
δίνω υπόσχεση, δε θα το παιδεύω πλέον! Αν είναι θε να΄ρθει αλλιώς θα προσπεράσει.


Και για όσους δεν κατάλαβαν που προσπαθούσα να καταλήξω:
Δεν έχει νόημα να το ψάχνω, να προσπαθώ, να αναρωτιέμαι, γιατί αν ο άλλος θέλει, και εγώ θέλω, όλα έρχονται φυσικά, ήσυχα και απλά.
Και το μόνο που χρειάζομαι να κάνω είναι αυτό που λέει η Αλεξάνδρα, να ζω τη ζωή μου, να ακολουθώ τη ρουτίνα μου, και να παρατηρώ.

Alexandra είπε...

xx

:)

Ανώνυμος είπε...

γνώρισα και γώ τον άνδρα μου στα 20 και τώρα είμαι 43. Δεν ήταν σίγουρα της κατηγορίας Α, αλλά τότε ήμουν εγώ...
Έψαχνα κι εγώ το δικό μου κλικ που λες, μόνο που τόψαχνα σε λάθος μέρη, κι ίσως δεν ήξερα και τι ακριβώς μορφή είχε.
Κι ύστερα, αφού έφαγα τα μούτρα μου, άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο, αυτή ήμουν, όχι αυτή που ήθελα να ήμουν και ταίριαζα μ΄αυτόν που δεν είχε το σχήμα που είχε πλάσει ο πλασματικός μου εαυτός.
Αυτός ήταν στ αλήθεια ο εαυτός του, sui generis,
και τότε ήρθε και το κλικ, γιατί ανακάλυψα την αλήθεια: οι περισσότεροι έχουμε κάποια ιδεατή μορφή που θα θέλαμε να είμαστε και την προβάλουμε πάνω στους άλλους και τις περισσότερες φορές είμαστε κάτι άλλο...
Κι έγινε σύντροφος και φίλος και αδερφός κι ας ήταν μακριά από τα στάνταρ που τότε είχα εγώ.
Μπερδεμένα και ίσως ανώφελα αυτά που λέω, μα στο τέλος όλα είναι απλά...
Η αγάπη είναι άλλο πράγμα από τον έρωτα, πατάει γερά και απαλά, κρατάει χρόνια και δένει με ένα μυστήριο νήμα που δεν σπάει, ακόμα κι όταν η θύελλα του έρωτα περάσει, δεν έχει τεχνικολόρ και πυροτεχνήματα και σπέσιαλ εφέ...
Ακούγεται ανιαρό, μα στη ζωή χρειαζόμαστε σύντροφο και όχι εραστή, αν και κάπου κάπου ο σύντροφος γίνεται και εραστής παρά τα χρόνια που περνάνε...
Αν είμαστε αληθινοί θα βρεθεί στο δρόμο μας κι ο ταιριαστός, μόνο που ίσως δε συνοδεύεται από θύελλες κι απανωτά θορυβώδη κλικ και μπορεί να τον προσπεράσουμε...
Και βεβαιότατα η Αλεξάνδρα και ο Νυκτίπολος έχουν δίκιο

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα Αλεξάνδρα

Καλημέρα Γεωργία
ως συνήθως το σχόλιο σου είναι εύστοχο και πολύ προχωρημένο.
Σε ευχαριστώ που περνάς
με τιμάς

Και τώρα θα ανεβάσω πάραυτα νέο ποστάκιον για να κλείσω τη συζήτηση, γιατί, και το λέω φωναχτά τώρα
ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ!
ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΖΗΣΩ

Unknown είπε...

Συμφωνώ με την ανάλυσή σου, αλλά θα την πάω ένα βήμα πιό κάτω:

Υπάρχουν 2 είδη ανθρώπων, αυτοί που σέβονται τον άλλο (Α) και αυτοί που ενδιαφέρονται μόνο για τον εαυτό τους (Β). Συνεπώς υπάρχουν και στους άντρες και στις γυναίκες ακριβώς αυτά τα δύο είδη.

Τώρα για το θέμα του "κλικ", γιατί είναι μια "κλισέ" φράση που δεν μου αρέσει ποτέ. Είναι μεν δύσκολο να ξεπεράσεις το γεγονός ότι κάτι δεν σου κάνει "κλικ" αλλά δεν είναι πανάκια. Αυτό γιατί η πραγματική σχέση ακριβώς έρχεται μετά την ανακάλυψη του άλλου και συνεπώς το "κλικ" είναι το έναυσμα, αλλά η σχέση δεν στηρίζεται ποτέ πραγματικά σε αυτό. Φυσικά δεν εννοώ να πας στο αντίθετο άκρο και να μην σου αρέσει καθόλου ο άλλος (που και εκεί πάλι έχεις ελπίδες, αλλά το θέμα είναι πόσους συμβιβασμούς θες να κάνεις). Το δεν μου κάνεις "κλικ" σημαίνει στην ουσία δεν μπορώ να αποφασίσω...

Από προσωπική εμπειρία τώρα, έχω δεί γυναίκα να το υποστηρίζει με σθένος και τελικά να βρίσκεται ευτυχισμένη και χαρούμενη ακριβώς με αυτόν που δεν της έκανε κλικ...

αλκιμήδη είπε...

Darthiir the Abban
(να σας φωνάζω καμηλιέρη;)
ευχαριστώ που περάσατε.

Στο πρώτο μέρος του σχολίου σας συμφωνώ και επαυξάνω.
Υπενθυμίζω, ευτυχώς οι άνθρωποι αλλάζουν κατηγορίες κατά τη διάρκεια του βίου τους.

Για το δεύτερο, ίσως κάποια στιγμή να μπορώ να αισθανθώ έτσι (άνθρωπος είμαι, αλλάζω κι εγώ)
Όχι τώρα, τώρα η καρδιά άλλα επιθυμεί.
Και το μεγάλο στοίχημα για μένα είναι να είμαι ευτυχισμένη ΧΩΡΙΣ σύντροφο. Αυτός ο στόχος μου και ξέρω ότι είναι εφικτός.

Unknown είπε...

Ελεύθερα...