Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2006

Να μιλήσουμε για σεξ;

Ή μάλλον για το πότε το σεξ είναι αποδοτικό;
Αυτό που πεζά θα λέγαμε καλό κρεβάτι;
Κι αρκεί το καλό κρεβάτι άραγε;

Πολλές σκέψεις μαζευτήκανε περί του θέματος στη ζωή μου και στη μπλογκόσφαιρα. Φαίνονται ασύνδετες ίσως αλλά η διαπίστωση μία.

Ο καλός μας ο λύκος προσφωνεί την αγαπημένη (;) του «μικρή μου πρόστυχη κυρία»
Εγώ αναλογίζομαι τη τελευταία μου σεξουαλική συνάντηση και τις κακές μου επιδόσεις εκεί. Ξέρω που οφείλονται, θα φανεί σε λίγο.
Πέφτω πάνω στις εκδόσεις ΚΑΦΕ ΣΧΟΛΕΙΟ λόγω Μαριαλένας.
Μεταξύ των υπέροχων βιβλίων του Φωτεινού κι ένα μικρό βιβλιαράκι για τον Έρωτα.
Έρχεται και το ποστ της bebelac και δένει η μαγιονέζα.

Το ερώτημα που μου τίθεται είναι γιατί κάνουμε σεξ σε τελική ανάλυση. Για τους άλλους δε ξέρω, μόνο για μένα μπορώ να μιλήσω.

Μερικές φορές για ευχαρίστηση και μόνο. No strings attached. Εκεί συνήθως είναι αποδοτικότατο γιατί απλούστατα δε με νοιάζει ο άλλος. Κι ένα βλέμμα παράταιρο να πέσει, καμιά κουβέντα άστοχη, δεν έγινε και τίποτα, δεν επηρεάζει, οι προσδοκίες χαμηλές, ο σκοπός εύκολα επιτυγχάνεται. Με επιπλέον bonus επειδή δε με νοιάζει να εκφράζομαι ελεύθερα. Η αποδοτικότητα και σε ευχαρίστηση και σε επιδόσεις υψηλότατη. ΟΚ. Αυτό το έκανα παλιά, και πολύ, καλά ήτανε, γρήγορα άρχισε να μου αφήνει μια πίκρα, το αποφεύγω πλέον. Ευχαρίστηση σκέτη μπορώ και μόνη μου, ευχαριστώ. Δεν έχω λόγο.

Μερικές φορές για να ξορκίσω τη μοναξιά μου, το βαφτίζω ότι είναι για ευχαρίστηση μόνο, αλλά δεν είναι. Προσπαθώ να ξεγελάσω τον εαυτό μου, μου κρύβω αυτό που πραγματικά θέλω, φυσικά αποτυγχάνω σε όλα τα μέτωπα. Εκεί οι προσδοκίες μεγάλες, η τελική αίσθηση μόνο πίκρα, το αποτέλεσμα και σε ευχαρίστηση και σε επιδόσεις μηδενικό. Γιατί εκεί με νοιάζει και όλα πονάνε. Κι αυτό το έκανα πολλάκις, τώρα προσπαθώ να φυλάγομαι.

Μερικές φορές διαισθάνομαι ότι ο άλλος το κάνει για ευχαρίστηση και μόνο αλλά βαυκαλίζομαι να πιστεύω ότι είναι αλλιώς. Όπως περίπτωση Β ακριβώς, πίκρα και μόνο πίκρα. Αποδοτικότητα μηδενική. Κι αυτό μας συνέβει πολλάκις, και από αυτο προσπαθώ να φυλάγομαι.

Όμως υπάρχει και αυτό που περιγράφει ο Φωτεινός. Για την ουσιαστική ένωση με τον άλλον, ψυχή τε και σώματι. Μέσα από τον έρωτα (όχι δε μπορούμε εδώ να το ονοματίζουμε σεξ) να αναγνωρίσεις την ουσία του άλλου, να του δοθείς και να σου δοθεί. Μέσα από τη πράξη του έρωτα να τον αγαπήσω και μέσα από την αγάπη να του κάνω έρωτα. Και εκεί και η ευχαρίστηση, και η αποδοτικότητα, αλλά και πολλά άλλα είναι δεδομένα και πολύ πολύ υψηλά. Η λέξη κλειδί, ένωση.

Και εξηγούμαι πως βιώνω εγώ την ερωτική πράξη. Με το μυαλό και τη καρδιά. Το σώμα ακολουθεί και υπακούει. Το σώμα βρίσκει τρόπο να πάρει και να δώσει το μέγιστο, όταν το μυαλό μου και η καρδιά μου θέλουν.

Ένα μέρος της πίκρας που μου μένει από τις επιφανειακές επαφές είναι και η αίσθηση ότι αδικήθηκα, και εγώ και το κορμί μου, γιατί δε του δόθηκε η ευκαιρία, να πραγματώσει αυτά που μπορεί. Ο λύκος με τη φράση του «μικρή, πρόστυχη, κυρία» έχει πιάσει το νόημα. Μπορούμε να έχουμε τόσες όψεις, τόσες μορφές, τόσες εκδηλώσεις. Αλλά αυτές οι μορφές δε κατοικούν στην επιφάνεια. Στην επιφάνεια κατοικούν οι άμυνες και οι εγωισμοί. Αυτές τις μορφές πρέπει να κάνει κανείς υπομονή για να τις δει, να τις χαϊδέψει με αγάπη και δόσιμο, να τους φτιάξει ένα σπιτάκι γεμάτο οικειότητα για να τον επισκεφτούν. Να φανερώσει και τις δικές του μορφές. Και τότε γίνεται το μαγικό, και ο έρωτας είναι πάντα αποδοτικός, γιατί εκεί ελευθερώνομαι, και μεταμορφώνομαι, και το αυτό κάνει και ο άλλος.
Και το ωραιότερο, όσο πιο πολύ γνωρίζεις τον άλλον, ενώνεσαι πιο ολοκληρωτικά μαζί του, τόσο πιο μεγάλη και η ευχαρίστηση.

Πολλοί άνδρες μου έχουν πει ότι η δικιά τους ικανοποίηση έγκειται στην ικανοποίηση της γυναίκας. Θα διαφωνήσω. Το ιδανικό θα ήταν η ικανοποίηση τους να ήταν στην ένωση. Αλλά ακόμη κι αν το πάρουμε έτσι όπως το λένε, φοβάμαι ότι ψάχνουν να ικανοποιήσουν τη γυναίκα με λάθος τρόπους, τουλάχιστον τη συγκεκριμένη γυναίκα. Οι άλλες διαψεύστε με ελεύθερα. Για μένα πάντως η τεχνική και τα διαδικαστικά είναι επουσιώδη. Αλλού η δικιά μου ικανοποίηση. Και κατ'έπεκταση και του συντρόφου μου, αφού για να ικανοποιηθεί πρέπει έγω να ικανοποιηθώ, σωστά;



Άραγε μόνο για μένα είναι έτσι, για τους άλλους τι να ισχύει;



** Υπάρχει και η βιολογική ανάγκη της αναπαραγωγής, το ξέρω, αλλά πλέον, μπορώ και να την αναγνωρίσω, όταν μου κτυπά επιτακτικά τη πόρτα εκείνες τις γόνιμες μέρες, και να τη προσπεράσω, βλέποντας την για αυτό που πραγματικά είναι. Να παρακαλέσω να μη σταθούμε σε αυτή, είναι απλά ένα από τα ανθρώπινα ένστικτα που δε ταιριάζουν στην εποχή μας, νομίζω.

27 σχόλια:

γιώργος είπε...

πιστεύω ότι όλα ξεκινάνε από το μυαλό και την καρδιά...
είναι μία εσωτερική διεργασία...
αν λειτουργήσουν αυτά τα δύο σωστά,
τότε επιτυγχάνεται η απόλυτη απόλαυση και για τα δύο μέρη...
και το σίγουρο είναι ότι και τα δύο μέρη πρέπει να το ευχαριστιούνται...
αμοιβαία ηδονή...

καληνύχτα αλκιμήδη...

Unknown είπε...

Αποδοτικό θα όριζα το σεξ στο οποίο βγάζεις όλες τις κρυφές και πρόστυχες φαντασιώσεις σου και παρόλ' αυτά δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις από τον έρωτα! (αλλά εγώ έιμαι σκορπιός και ως γνωστών έχουμε μια διεστραμένη άποψη εμείς :p)

Μάλλον οι άντρες δεν σου εξήγησαν καλά τί εννοούν, η ικανοποίησή τους δεν είναι η ίδια η ικανοποίηση της γυναίκας. Απλά γουστάρουν να βλέπουν την γυναίκα να ικανοποιείται και να αναστενάζει από ηδονή. Ίσως είναι υποσυνείδητη αναζήτηση επιβεβαίωσης της ικανότητας και αρενωπότητάς τους (συνειδητή δεν είναι, αν ήταν δεν θα σου το εξέφραζαν έτσι).

Αλλά όπως είπαμε εγώ είμαι διεστραμένος σκορπιός.... ;)

bebelac είπε...

Δεν ξέρω για άλλους τόπους... αλλά σ' αυτόν εδώ, ο Έρωτας ήταν πάντα Θεός. Και ως Θεός ζητάει λατρεία και αφοσίωση. Ποιος του τι δίνει όμως;;;

Σταυρούλα είπε...

Αλκιμήδη μου, εγώ πάλι πιστεύω πως έτσι είναι και για μένα. Πρέπει να υπάρξει πρώτα το συναίσθημα, δεν έχω μπορέσει να το διαχωρίσω ακόμη! Αυτό που λέμε "σ΄ αγαπώ με την καρδιά και την ψυχή πρώτα και μετά με το σώμα"!
Δυστυχώς λείπει η λογική, γι αυτό παθαίνω και νίλες! Καλημερούδιααααα! :)

αλκιμήδη είπε...

γιώργο
αυτό ακριβώς προσπαθούσα να πω!
Μόνο να προσθέσω ότι ηδονή χωρίς τα άλλα είναι αν όχι ανέφικτη, για μένα τουλάχιστον, σίγουρα πικρή.

Καμηλιέρη
το ίδιο πράγμα λέμε με διαφορετικά λόγια.
αλλά κι εγώ σκορπίνα!

Η ανάγκη επιβεβαίωσης της σεξουαλικής μας υπόστασης πάντως είναι μεγάλο εμπόδιο γενικώς, και για άντρες και για γυναίκες

bebelac
ναι, ναι ο έρωτας ο άρχοντας ζητάει πολλά, αλλά αμα του τα δώσουμε και πολλά μας δίνει πίσω.
Αμφίδρομες καταστάσεις.

renata μου
μοιάζουμε αμείς οι δύο, είναι γεγονός!
Δεν είναι η λογική που μου λείπει εμένα πάντως, η λογική μου φωνάζει, εγώ δεν την ακούω, άλλες εσώτερες ανάγκες με σπρώχνουν σε λάθη και ξοδέματα.

αλκιμήδη είπε...

καλημέρα nuwanda
μα η απάντηση που ταιριάζει σε εμένα δεν είναι προφανής στο ποστ;
Πρέπει επειγόντως να βελτιώσω το τρόπο γραφής μου! :)

Ανώνυμος είπε...

Αλκιμηδη εκανες bingo!
αυτη την εποχη εχω γινει κουβαρι με το θεμα αυτο.Ουφ!Προς το παρων εχω καταληξει στο εξής:
Νομιζω πως και για τους δυο ειναι μια μορφη επιβεβαιωσης!Ανδρικης υπεροχης απο τη μια και γυναικειου ναρκισισμου απο την αλλη.Αυτα για την επιφανεια!(ΑΝ υπαρχει διαχωρισμος,ισως αυτο ειναι:"κανω σεξ", οπως: κανω κατι για να φαω-εχω λυσαξει της πεινας")
Τωρα για το "εσωτερικο";Εχω νιωσει ολοκληρωμενα οταν η ηδονη απλωθηκε σαν κυμμα σε ολες τις αισθησεις αβιαστα και σκεπασε το μυαλο, την λογικη, τις σκεψεις.But, it takes two to tango!Βεβαια οταν εισαι χορτασμενος αυτο που ζητας ειναι ενα πιατο γκουρμε.Τι περιλαμβανει; απο ξεροψημενα ροπαλα μεχρι ζημαρακι για μελωμενα αστροκουλουρακια.Περι ορεξεως.......
και πρακτικα: θελω να αισθανομαι μοναδικη ο,τι κι αν σημαινει αυτο.Απ την αλλη, προσπαθω να αποκωδικοποιησω και την αλλη πλευρα.
Και καταληγω: μηπως ειναι κατι που αν αναλυθει και πολυ χανει την μαγεια του;
εταιρον ημυσι απαντησε μου......

Ανώνυμος είπε...

απ το πολυ ψαξιμο "εχασα την ορθογραφια"
ετερον ημισυ ηθελα να γραψω.Τα αλλα βαριεμαι να τα διορθωσω!Αυτα παθαινει κανεις οταν γραφει και δουλευει ταυτοχρονα....

αλκιμήδη είπε...

nuwanda

σε αυτό συμφωνούμε. Μπορεί να μη μου αρέσει που έτσι είναι, θα ήταν πολύ πιο εύκολη η ζωή και καθόλου βαρετή, αν σε μερικά ζητήματα οι απαντήσεις ήταν ίδιες για όλους μας. Αλλά έτσι είναι όπως το λες και το αποδέχομαι. Με βαριά καρδιά, αλλά το αποδέχομαι.


Nothing is impossimple girl

καλωςόρισες στο σπιτικό μου
τι να σας τρατάρω;

Αυτό το "It takes two to tango" ξαναπές το και δυνατά
Έτσι είναι για μένα τουλάχιστον.

Όσο για την ανάλυση τη κάνουμε εδώ. Εγώ εκ των υστέρων, και σε κατάσταση μη ερωτευμένη αυτή τη στιγμή. Έτσι μπορώ και αποστασιοποιούμαι. Να καταλάβω ότι προλάβω. Γιατί, όταν συναντιόμαστε με τον έρωτα, μιλάνε καρδιά, ψυχή και σώματα, χωρίς αναλύσεις. Δε προλαβαίνεις τότε να αναλύσεις, απλώς παρασύρεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Όταν ήμουν είκοσι, ερωτευόμουν ή έκανα σεξ όπως ένα παιδί που βρίσκεται μέσα σε ένα ζαχαροπλαστείο και του λένε πως μπορεί να φάει απ΄όλα:
Δεν μ'ένοιαζε αν λερωνόμουν, ούτε ο πονόκοιλος μετά...
Μετά αγάπησα, έγινα σύντροφος, μητέρα, άλλαξε η ψυχοσύνθεση...
Σήμερα δε νομίζω πως θα μπορούσα πιά να νιώσω με τον ίδιο τρόπο, γιατί χάθηκε η αθωότητα που είχε για μένα τότε ο θαυμαστός κόσμος της σεξουαλικότητας που εξερευνούσα.
Ίσως πιά όταν μεγαλώσω αρκετά, μια και καθώς λένε οι ηλικιωμένοι γυρνάνε στην παιδική ηλικία...
Άσχετο:
Κύριε darthiir the abban,κάτι τέτοια κλονίζουν την ορθολογική μου σκέψη:
Ακριβώς ότι θα έλεγε ο άντρας μου που είναι κι αυτός Σκορπιός!

Alkyoni είπε...

θα ξαναπεράσω να το ξαναδιαβάσω...
μπερδεύτηκα
γιατί; δεν ξέρω...
ίσως δεν "λειτουργώ" τέτοιες ώρες
Πρωινό φιλί και σε σένα alci
:)

allmylife είπε...

Καλημέρα,καλώς σε βρίσκω.
Όλα αυτά κι άλλα πολλά, στο μυαλό και την ψυχή μου, τόσα χρόνια.
Και ακόμη δεν μπορώ να δώσω αυτά που η bebelac αναφέρει....

Alkyoni είπε...

αχμ alci σόρυ... αυτό το δες;;;
http://animarana.blogspot.com
τυχαία από ένα σχόλιο μπήκα εκεί...λίγο το κοίταξα καλό μου φάνηκε
ίσως κάνω και λάθος
ρίξε αν θες μια ματιά..
εγώ θα το ξαναδω τ απόγευμα
φιλί λέμε (πάλι)

αλκιμήδη είπε...

Καλησπέρα γεωργία
σε ευχαριστώ για τη κατάθεση. Ως συνήθως με πας σε άλλα μονοπάτια.

Μέρος της καταληκτικής μου διαπίστωσης είναι και η εμπειρία της σχέσης των γονιών μου. Παρ' όλα τα όποια άλλα ζητήματα είχαν ως άνθρωποι, στον έρωτα τους τουλάχιστον είχαν βρεί το μυστικό. Στα 27 χρόνια έγγαμου βίου τους (ο οποίος διεκόπει από το θάνατο του πατέρα μου) το πάθος του ενός για τον άλλον κάθε μέρα ήταν και μεγαλύτερο.

αλκυόνη μου καλημέρα
δεν είναι ανάγκη να το διαβάσεις καλέ, περιφερειακό είναι, όχι ουσιαστικό


almylife
καλως μας ήρθες
αν κρίνω από τη φρέσκια γραφή σου, σε κόβω κομματάκι νεώτερη, από μένα κι απο τη μπεμπε.
Με το χρόνο έρχεται και η επιθυμια, και η ανάγκη, και η ικανότητα να δώσεις αληθινά και να αφήνεσαι στον έρωτα.
Υπομονή

Alexandra είπε...

τολμηρή η φίλη μου σήμερα!

λοιπόν, δεν υπάρχουν απαντήσεις... υπάρχει το ένστικτο και το μυαλό και η καρδιά και η διάθεση... και όλα μαζί και όλα χωριστά...

φιλιά πολλά!

αλκιμήδη είπε...

καλησπέρα Αλεξάνδρα μου

Λοιπόν εσύ και ο muwanda ένα στόμα μια φωνή συνήθως!

Όχι, απαντήσεις απόλυτες δεν υπάρχουν και για τίποτα.
Για μένα, αυτή τη στιγμή της ζωής μου, δε μπορώ ότι θα άντεχα άλλη μια ερωτική πράξη χωρίς το στοιχείο και την αίσθηση της ένωσης. Χωρίς αμοιβαίο δόσιμο.

Παραξοδεύτηκα μου φαίνεται.

Alexandra είπε...

άσε το χρόνο να δουλεύει για σένα... θα έρθει η ώρα, θα το καταλάβεις.

αλκιμήδη είπε...

Είσαι εσύ μία...
Το ξέρω, το ξέρω
αλλά τα παμε δε τα παμε; και να μην έρθει η ώρα, δε μας σκιάζει.
Η ευτυχία βρίσκεται μέσα μας.
Και η συναισθηματική επαφή σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις.
Εννίοτε και η ένωση, αλλου τύπου, αλλά ένωση παρολαταυτα.

Ανώνυμος είπε...

Αλκιμηδη, νομιζω οτι εαν έχω κατι κοινο με την Αλεξανδρα (γεια σου Αλεξάνδρα!) είναι η αισιοδοξη θεωρηση του απροβλεπτου αυριο...

Προσωπικα πιστευω οτι για τα παντα υπαρχουν λυσεις - οτι και να φερει το αυριο μπορει να αντιμετωπιστει, αρκει να μην χανουμε την πιστη στην ζωη και στον εαυτο μας...

Επισης πιστευω ακραδαντα οτι ολα εχουν τον καιρο τους, υπαρχει ο καιρος του ξοδεματος και ο καιρος του μαζεματος, ο καιρος της περιπλανησης και ο καιρος της μονωσης. Το μονο που πρεπει να κανουμε ειναι να ζουμε την καθε εποχη συνειδητα και απολαυστικα ωστε νε μην μας αφηνει ανικανοποιητες επιθυμιες και απωθημενα.

Κατα τα άλλα, κανεις δεν μπορει να παει κοντρα στην ροη της ζωης και της ενεργειας....

αλκιμήδη είπε...

A, το σεξουαλικό μου ποστ, έγινε φιλοσοφικό. Για να μαζευτούμε λιγάκι και να γίνουμε λίγο πιο ζουμεροί παρακαλώ! :)

καλησπέρα nuwanda συμφωνώ απόλυτα, δεν το έχετε καταλάβει τόσο καιρό;
Στο "πως" δυσκολευόμαστε λιγάκι, αλλά θα το βρούμε κι αυτό.

Και εγώ φύση αισιόδοξη είμαι
Δε φαίνεται;

Alpha είπε...

το τίμημα του να σαι ένα πρόβατο είναι η ανοία

το τίμημα του να σαι ένας λύκος είναι η μοναξιά

μη μπαίνεις στο δίλημα.υπάρχουν και τρίτες λύσεις πάντα.θέλει χρόνο να κυτάξουμε μέσα μας, γιατί δεν μπορεί να έρθει απ έξω.

αλκιμήδη είπε...

mosaic
με μπερδέψατε.
Εγώ ούτε πρόβατο ούτε λύκος είμαι, ούτε θέλω κάτι από τα δύο.

Για το μέσα μας συμφωνώ, μόνο εκεί οι απαντήσεις, και για κάθε άνθρωπο άλλες, αλλά ειλικρινά το υπόλοιπο σχόλιο, δε το καταλαβαίνω.

Alpha είπε...

αυτή το πηγαινέλα που χεις ζήσει ανάμεσα σε ερωτική πράξη με συναίσθημα και σε ερωτική χωρίς(τελείως ανιαρό μετά τον οργασμό isnt it?) είναι το προφανές που προσφέρεται γύρω μας.

και τα άκρα του είναι κι αυτά προφανή.το ΚΕΝΟ και η ΜΟΝΑΞΙΑ.αυτό είναι

δεν είσαι ούτε πρόβατο ούτε λύκος γιατί παρ όλες τις σφαλιάρες εξακολουθείς να ψάχνεις την τρίτη λύση.μπράβο σου!

να σε ενθαρύνω ήθελα

Marialena είπε...

Aλκιμήδη μου ένα θα πω για τον Έρωτα, αυτό το καταπληκτικό βιβλίο του Κώστα του Φωτεινού. Την πρώτη φορά που το διάβασα, συγκλονίστηκα, από τον τρόπο που γράφτηκε. Την δεύτερη φορά φέτος, το ξαναπήρα και διάβασα σε ένα απόγευμα μετά από βιωματικό σεμινάριο. Ω, Θεέ μου και Κύριε, εκεί κατάλαβα τι σημαίνει γυναίκα από τη φύση ορισμένη. Σημαίνει προσφορά, σημαίνει δεκτικότητα και εκεί πάλι είπα πως τίποτα δεν είναι τυχαίο σ' αυτή τη ζωή!

Να σαι καλά, το μονοπάτι είναι τόσο μεγάλο και τόσο μακρύ, όσο η ζωή η ίδια! Καλημέρες!!!

αλκιμήδη είπε...

mosaic
ΟΚ νομίζω πως κατάλαβα
ευχαριστώ :)

μαριαλένα
δεν είναι όντως εκπληκτικό, εύστοχο και αποκαλυπτικότατο αυτό το βιβλίο;
καλησπέρα κι ευχαριστώ για το δωρο της ασπρης λέξης

ektorasd είπε...

Γιατί κάνουμε σεξ;Γιατι είναι η κινητήριος δύναμη,αυτό που κάνει τον κόσμο να γυρνάει.Μη με παρεξηγείς δεν ξεχνάω τον έρωτα.Τη στιγμή που το σεξ με κάποιον δεν είναι απλός σεξ αλλά κάτι ιερό,κάτι ανώτερο,όταν πέφτουν οι μάσκες και οι ψυχές σας είναι γυμνές.Αλλά αυτό δε μειώνει την ομορφιά που μπορεί να έχει το σεξ για ευχαρίστηση χωρις βαθύτερα συναισθήματα,όπου επικοινωνείς,χορεύεις,γνωρίζεσαι με ένα καινουριο άνθρωπο με τον πιο έντονο τρόπο και κάποιες φορές βγαίνει πολύ όμορφο και για τους δύο.

αλκιμήδη είπε...

καλως τον Εκτορα στο φτωχικό μου!
Δε διαφωνώ, εγώ για μένα μιλώ, και τη δική μου την αντίδραση με το σεξ. Μου αρέσει όπως το περιγράφεις, το πρώτο είναι το ζητούμενο μου, το δεύτερο μακάρι να μπορούσα να το βιώνω έτσι και να μη βιώνω πίκρα και φθορά.
καλημέρα