Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006

Έρχεται χειμώνας, τι καλά!

Εγώ γενικά είμαι κορίτσι του καλοκαιριού. Θάλασσα, ήλιος, ραντάκια, και ξώφαλα και η εικόνα του θείκου κορμιού μέσα στο καλοκαιράκι, αυτά για μένα. Αλλά το φθινόπωρο και ο χειμώνας έχουν μιά άλλη χάρη, ειδικά αμα ζεις στην Αθήνα, που ζωντανεύει και διασκεδάζει, σε πείσμα όλων.
Με χαρά διαβάζω για όλα αυτά που θα έχουμε τη χαρά να κάνουμε φέτος, μουσική, σινεμά, θέατρο (εδώ η μεγάλη μου αγάπη), σεμινάρια, πράγματα και θάματα. Είναι νωρίς ακόμη και δειλά δειλά ξεκινάνε τα διάφορα δρώμενα.

Για όσους δεν το έχουν δει, μιά από τις αγαπημένες μου ταινίες παίζεται αυτές τις μέρες στο Φιλίπ, Σάββατο στις δέκα, Δευτέρα & Τρίτη στις οκτώ.
Το δείπνο της Μπαμπετ
Μη το χάσετε, εγώ κάποια από τις τρείς μέρες θα καταφέρω να πάω, σίγουρα.

Ξεκινήσανε και τα θέατρα σιγά σιγά. Πολλές επαναλήψεις από πέρυσι, κάποια που μου ξεφύγαν, αλλά και πολλά νέα. Ήδη οι επιλογές μου πολλές, Αμλετ Β' το must νομίζω για αυτές τις μέρες. Μόλις το δω θα σας πω εδώ.
Αυτή είναι η πρώτη αυτοδιαφήμιση, θα ακολουθήσουν κι άλλες, γιατί εκείνο το σπιτάκι μου δεν το επισκέπτεστε και θα σας μαλώσω!

Ανήγουν και οι μουσικές σκηνές. Στάθης Δρογώσης στο Σταυρό του Νότου, μαζί με το Ζακ Στεφάνου που πολύ με αρέσει, Κυριακές και Δευτέρες, κάποια Κυριακή νομίζω θα με πετύχετε εκεί.

Τι ωραία, αντε, καλή μας διασκέδαση.

5 σχόλια:

γιώργος είπε...

καλή μας διασκέδαση...
και καλό χειμώνα να έχουμε...

εγώ περιμένω πως και πως τον Μίλτο...

καλά να περνάμε λοιπόν...

Alkyoni είπε...

κάποια στιγμή θα έρθουν κι εδώ
Θεσ/κη εννοώ
αν έχω επιβιώσει και είμαι σε θέση να πάω θα πάω.
Καλό μεσημέρι άλκι
φιλί
έχεις και συμπληρωματικό περί πάπιας σχόλιο

αλκιμήδη είπε...

Αχ Γιώργο αυτός ο Μίλτος, τον λατρεύω, ήμουνα τυχερή πέρυσι και τον πέτυχα σε ένα επαγγελματικό ταξίδι στη Σπάρτη (χι, χι και κερασμένο όλο από τους συνεργάτες που με φιλοξενούσαν)

Αλκυόνη μου καλημέρα
θα έχεις επιβιώσει κούκλα μου, θα έχεις επιβιώσει. Στο μεταξύ τι κάνεις, εκεί τα ζόρια,
φιλιά

Σταυρούλα είπε...

Αχ, είναι απ΄τις αγαπημένες μου αυτή η ταινία! ;)

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα renata
κι εμένα κι εμένα. Το είδα χθες και ήταν η αίσθηση τελείως διαφορετική από αυτό που θυμόμουν. Άλλα πράγματα κράτησα, άλλη μαγεία μου έμεινε. Κι έτσι έχω τώρα από την ίδια ταινία δύο διαφορετικές μαγείες να θυμάμαι. Περίεργο.
Προλαβαίνεις να το ξαναδείς!