Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Συμπαντικές συμμαχίες

Διάβασα επιτέλους και εγώ τον Αλχημιστή του Coelo. Όλοι εδώ μέσα γνώστες, τον αναφέρετε συχνά, με έφαγε η περιέργεια!

Όχι, όχι, το σύμπαν ΔΕΝ συνωμοτεί για να πετύχουμε εμείς το προορισμό μας.

Συμβαίνει κάτι πολύ πολύ πιο μαγικό.
Όταν μυαλό, καρδιά, ψυχή καθαρίσουν
ενώνουμε την ενέργεια μας με την ενέργεια του σύμπαντος
και τη προσανατολίζουμε προς την εκπλήρωση του προορισμού μας.

Και ακόμη αν το μυαλό τις περισσότερες φορές είναι θολό,
υπάρχουν κάποιες στιγμές αναλαμπής, καθαρότητας
κι εκείνες τις στιγμές μας φαίνεται ότι το σύμπαν μας χαϊδεύει
ενώ στην ουσία εμείς χαϊδεύουμε τον εαυτό μας.

30 σχόλια:

Alexandra είπε...

τώρα κατάλαβες... ;)

Ανώνυμος είπε...

αλκιμήδη κατά βάθος είσαι πολύ ήρεμη και στοχαστική - δοκίμασε κι αυτή τη πλευρά του εαυτού σου

αλκιμήδη είπε...

Αλεξάνδρα
καταλαβαίνω, καταλαβαίνω, και εσύ ξέρεις τι μονοπάτι βαδίζω και με σπρώχνεις.
Το πως μου απομένει.

ανώνυμε/η
ευχαριστώ για το σχόλιο. Λίγο κρυπτογραφικό το βρίσκω, αν θέλετε επεκτείνεστε.

γιώργος είπε...

θα συμφωνήσω ότι τα πράγματα είναι τόσο μαγικά...
αρχή και τέλος των πάντων, είμαστε εμείς...
όταν εμείς είμαστε δυνατοί,
κάθετί που κάνουμε είναι εφικτό...

καλησπέρα...

Ανώνυμος είπε...

τη γνωμη μου για τον Αλχημιστη(σαν βιβλιο) την εχω γραψει και δεν ειναι καλη, αλλα τα υπολοιπα για την ενεργεια τα ενστερνιζομαι...

αλκιμήδη είπε...

γιώργο καλησπέρα και σε σένα
όχι δύναμη, καλή και αυτή, χρειάζεται μερικές φορές. Διαύγεια, γαλήνη, να αφήνομαι. Και τότε ίσως η δύναμη να μη χρειάζεται. :)

nuwanda
καλησπέρα σας
Για το Ζαχίρ ποιά η άποψη σας, μου το συστήσανε, να το διαβάσω;

NinaC είπε...

Προσωπικά, ταυτίζομαι με την άποψη του Τζες: "όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, ολόκληρο το σύμπαν κάνει την πάπια".

:ppppp

Ο Καλος Λυκος είπε...

ας το διαβάσω κι εγώ λοιπόν...

αλκιμήδη είπε...

CD
να΄σαι καλά, με έκανες και γέλασα

λύκε
οφείλεις για να έχεις άποψη, αλλά δεν αξίζει και πολύ.
καλημέρα σου

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

μια ερωτηση για σενα..

πως καθαριζουν ολα αυτα καλη μου;;; πως;;;

μια δηλωση γενικα...

η κουκλα που ταυτιζεται με την αποψη του Τζες με βρισκει απολυτα συμφωνη!!!

:)))

αλκιμήδη είπε...

καλημέρα βασιλική μου
δε ξέρω πως, δε ξέρω

Alkyoni είπε...

να ρωτήσω κι εγώ τώρα "πώς αντέχεις να τον διαβάζεις";;;
Σειρά μου
:)
Έτσι για την Αλκυόνη Παπαδάκη...
Αστειεύομαι..
Συμφωνώ με τη Νίνα,που το είχε και ποστ κάποτε,πως (έστω τις περισσότερες φορές)κάνει την πάπια
Κι ας είναι απαισιόδοξο
Δυσδιάκριτα τα όρια απαισιοδοξίας-πραγματικότητας ε; Ας είναι και τα δυό υποκειμενικά
Φιλί μεσημεριανό
:)

Alexandra είπε...

αλκιμήδη μου!

αν και δεν είμαι γνώστης όπως ο nuwanda, εμένα το ζαχίρ δεν μου άρεσε καθόλου... ειλικρινής γνώμη; γρήγορα και εύκολα, γράψαμε γιατί μας πίεζε ο εκδότης και θέλαμε κάτι να πουλήσουμε... κακογραμμένο, επιπόλαιο και ομιχλώδες... συγνώμη..

αν θες Κοέλο, διάβασε το 11 λεπτά... ειλικρινές και δυνατό.

(συγνώμη nuwanda - απλά έχω διαβάσει άπαντα Κοέλο χωρίς να τρελαίνομαι)

αλκιμήδη είπε...

Αλκυόνη
δεν έχω διαβάσει Coelo. Γενικά, χωρίς να έχω άποψη αφού δεν τον έχω διαβάσει, μου δημιουργεί, διαισθητικά, μια απέχθεια. Εκτός , από τα 11 λεπτά, που με τράβηξαν σα μαγνητισμένη να το αγοράσω, και το λάτρεψα.
Τον Αλχημιστή, το διάβασα λόγω περιέργειας. Δε μου άρεσε, για αυτό και μου πήρε μια εβδομάδα να το τελειώσω, παρόλο που είναι μικρό.

Εγώ το σχόλιο της CD το βρίσκω αισιόδοξο πάντως. Εμπεριέχει ένα βγάλσιμο της γλώσσας προς τα έξω, ένα πείσμα.

Αλεξάνδρα

εφόσον τα 11 λεπτά τα έχω διαβάσει (με συγκλόνισε, με άγγιξε, με, με... και είχα ποστάρει κιόλας για αυτό)
εγκαταλείπω το κ. Coelo ως συγγραφέα. Και ο nuwanda νομίζω συμφωνεί μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

Αλκιμηδη (& Αλεξανδρα),

οπως εχω γραψει ευθαρσως στο παρελθον, μετα απο εικοσι σελιδες του Αλχημιστη που διαβασα δεν ξανασχοληθηκα με τον κ. Κοελο....

συνεπως δεν μπορω να εκφερω γνωμη ουτε για το Ζαχιρ, ουτε για τα 11 λεπτα...

...σαν παλιοσυντηριτικουρας αρχαιαλαγνος ομως, εχω να πω οτι το καλυτερο ενεργο-συμπαντικο-υπαρξιακο βιβλιο που εχω διαβασει προσφατα ειναι.......Το Κουρδιστο Πουλι!!! (φανταζομαι την Αλκιμηδη να αναφωνει "αμαν, μας τα 'πρηξες!"...) :))

Alexandra είπε...

nuwanda,
λοιπόν πρέπει να το διαβάσω και εγώ αυτό το ζωντανό! :)

αλκιμήδη είπε...

nuwanda
τα 11 λεπτά να το διαβάσετε, αξίζει...
Δεν αναφωνώ τίποτα! το διαβάζω, αλλά επειδή είναι ογκώδες είναι αναγνωσμα σπιτιού και μόνο, οπότε σε μια εβδομάδα θα σας πω την άποψη μου.

φιλενάδα
τελικά είναι πολύ bully αυτός ο κος nuwanda, δε θα ησυχάσει αν δε διαβάσουμε το κουρδιστό πουλί όλοι μας!

Προτείνω
να γράψουμε ένα κείμενο για αυτό στο τέλος και να τον υποχρεώσουμε να το ανεβάσει στο μπλογκ του, του αρέσει δε του αρέσει!

Nyktipolos είπε...

"...κι εκείνες τις στιγμές μας φαίνεται ότι το σύμπαν μας χαϊδεύει
ενώ στην ουσία εμείς χαϊδεύουμε τον εαυτό μας."

Εμένα μου άρεσε αυτή η εικόνα του συμπαντικού αυνανισμού!.. :PPPP

Ανώνυμος είπε...

xaxa!! ..κατ' αρχην τα credits στον librofilo, αυτος το ανακαλυψε....

Ωραια η ιδεα σου Αλκιμηδη!!....γιατι δεν γραφεις ομως κατ' αρχην ενα κειμενο για τα 11 λεπτα που σου αρεσε τοσο πολυ?

Αλεξανδρα, ετσι, ετσι....θα το διαβασετε ολοι και καθε μερα θα γραφετε αναφορα σε ποια σελιδα ειστε, αλιμονο εαν υπαρχουν αργοποριες... :)))))

Alexandra είπε...

alcimede μου
με πείσατε οι δυο σας... θα το πάρω...


nuwanda, oh, my!!!

yes Sir! θα πάω να το βρω από βδομάδα αλλιώς θα το παραγγείλω... (για να δούμε τί θα δούμε:)

Unknown είπε...

Kαι το ζαχίρ είναι must!
Σε "κόλλησα" τελικά με το placebo και τις εγκεφαλικές συνωμοσίες ;)

Alpha είπε...

εεε..άσχετο

εδώ περί γκουρτζίεφ που στα χρωστώ εδώ και δυό αιώνες:
http://www.gurdjieff-movements.net/shop/shop_books.htm

o κοέλιο είναι ευχάριστος αλλά επικίνδυνος.αυτή είναι η γνώμη μου.

μας κάνει υπερνοητικούς και μας απωθεί από την δράση που αλλάζει.φαίνεται να εμπνέει, αλλά κάνει αυτό που κάνουν πράματα σαν το american beauty.είναι υπερβολικά τέλεια, ελάχιστα ανθρώπινα και μ αυτόν τον τρόπο μας ρουφάνε ενέργεια.δεν μας δίνουν.

η δράση.τα έργα.αυτό είναι το ζητούμενο.

τώρα που όλη η σοφία είναι τσάμπα και εύκολα προσβάσιμη, ας ψάξουμε αυτούς που θα μας πάνε ένα βήμα παρακάτω.

lets dance

αλκιμήδη είπε...

νυκτίπολε
συμπαντικός αυνανισμός! LOL!
πολύ καλό!
Μια τέχνη που τη κατέχω, επιτέλους!


Nuwanda
μου πετάτε το γάντι;

Αλεξάνδρα
εκδόσεις Ωκεανίδα

Α, καμηλιέρη μου
εκεί που είπα να τον εγκαταλείψω τον κο Coelo μου αλάζετε το σκορ, 2-2 προς το παρόν.

Αχα, ο mosaic ανέτρεψε στο τελευταίο λεπτό τα αποτελέσματα, 3-2.

mosaic
ευχαριστώ για το link

είναι προχωρημένη η σκέψη μας, δε κινδυνεύουμε, μπορούμε πλέον και βλέπυμε πέρα και μέσα στα βιβλία και τις ιστορίες, αυτό που έχουμε ανάγκη τη δεδομένη στιγμή που τα διαβάζουμε.

συμφωνώ για τη δράση
lets dance λοιπόν!

Τι χορεύουμε; χασαποσερβικό;

bebelac είπε...

"ότι το σύμπαν μας χαϊδεύει"
Εγώ γιατί αισθάνομαι ότι το σύμπαν μας γδέρνει;"

αλκιμήδη είπε...

bebelac
ναι τις πεισσότερες φορές έτσι αισθανόμαστε
Όταν όμως μείνουμε καθάριοι; Για θυμήσου...

kaita7katsikakia είπε...

Αν και δεν διάβασα αυτό το βιβλίο (και δεν πρόκειται πια), αυτή η φράση περι του συνωμοτούντος Σϋμπαντος, χαλάρωσε αρκετούς και έδωσε μια αυτοπεποίθηση πως οι καθαρές-έντονες επιθυμίες μας δεν πάνε στον βρόντο. Αυτό είναι καλό.

Στην πραγματικότητα μιλάει για την ελκτική δυνατότητα της διάνοιάς μας. Για τον Νόμο της έλξης.
Κάθε διανόηση,κάθε στοχασμός είναι δημιουργική δύναμη.
Κάθε στοχασμός τον οποίο εξαποστέλλουμε, φέρνει ακριβώς τις αντισχοιχες αξίες του.
Είμαστε δηλ. οι αρχιτέκτονες της ζωής μας......καλό?
:)

tassoula είπε...

καλημέρα!!
δεν το έχω διαβάσει και ούτε θέλω με όλα αυτά που έχω ακούσει.
άσε που πιστέυω σε αυτό που γράφεις...
Και ακόμη αν το μυαλό τις περισσότερες φορές είναι θολό,
υπάρχουν κάποιες στιγμές αναλαμπής, καθαρότητας
κι εκείνες τις στιγμές μας φαίνεται ότι το σύμπαν μας χαϊδεύει
ενώ στην ουσία εμείς χαϊδεύουμε τον εαυτό μας.
...

αλκιμήδη είπε...

7 κατσικάκια
καλωόρισες στο φτωχικό μου
ναι, ακριβώς έτσι πιστεύω και εγώ. Αρκεί να έρθουμε σε αρμονία.

Τασσούλα
καλημερίζω τη συναδέλφισα μαμά! Δε ρωτώ για το κουκλάκι σας, τα διαβάζω.
και από ότι διαβάζω, όχι μόνο το πιστεύεις, το βιώνεις κιόλας
Να είσαι καλά.

Alkyoni είπε...

ναι χτες μου βγαλε τη γλώσσα
πέρνα δες ποστ!
είμαι στο παρά 5 να βγω να ουρλιάζω βοήθεια!

αλκιμήδη είπε...

έρχομαι αλκυόνη τρέχοντας