Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006

Παλιμπαιδίζω

Χθες και σήμερα, λίγο πιο γαλήνια, από ότι είμαι συνήθως, ετούτη τη χρονιά, θυμήθηκα κάτι που μου άρεσε να κάνω παιδί.
Όταν ταξιδεύαμε με τον πατέρα μου, κατέβαζα όλα τα παράθυρα, και έβγαζα, πρόσωπο, και χέρια έξω, να νοιώθω να με κτυπάει ο αέρας.
Αργότερα, έφηβη, με μια παρέα που διέθετε deuxcheveux, ανοίγαμε το παράθυρο της οροφής, και όρθιοι, με χέρια ανοικτά, τη μουσική δυνατά, χορεύαμε, ουρλιάζαμε (ενοχλούσαμε το ξέρω), αισθανόμασταν, πολύ πριν τον Leonardo και τη Καιτούλα, χωρίς καράβι, αλλά εμάς μας έκανε. Και επειδή η εφηβεία δε ντρέπεται, και δε έχει φραγμούς, γελάγαμε πολύ, με τις εκφράσεις των περαστικών, και απαντούσαμε "Για Θεσσαλονική καλά πάμε;"
Έτσι, χθες και σήμερα, ερχόμενη στη δουλεία, αφού έχω τη τύχη να οδηγώ στην εθνική για μισή ώρα είπα να το εκμεταλευτώ. Κατέβασα τα παράθυρα, έβαλα τη μουσική όσο δυνατά πάει, πάτησα τα γκάζια, και στα 160 με 180, έβγαλα το χεράκι μου έξω, τεντωμένο, δάκτυλα ανοικτά και έννοιωσα κάτι από τη παιδική και εφηβική μου ηλικία. Μου άρεσε, που κάποιες στιγμές κρατούσα αντίσταση κι αισθανόμουνα τη δύναμη του αέρα, και άλλες το άφηνα να φύγει προς τα πίσω ελεύθερο, και μετά έβαζα, λίγη δύναμη, ίσα ίσα όση χρειάζεται, για να το επαναφέρω στην αρχική του θέση.

Τι είπατε; Τρελή; Χαζό;
Α, μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Δοκιμάστε το, ίσως να σας αρέσει.

Καλημέρα

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..ξερεις τι μου ειχε πει καποτε ενας μεγαλος σοφος ανθρωπος?

...σου ευχομαι να μην σταματησεις ποτε να παιζεις....

ε, λοιπον το τηρω απαρεγκλητα!!

Ανώνυμος είπε...

πρόσεξε όμως δεν κάνουν τέτοια σ' αυτές τις ταχύτητες - μη σε χάσουμε πάνω στην εφηβεία σου (αστειεύομαι...)

Alpha είπε...

τώρα ανακάλυψα το blog σου και διάβασα τα πρόσφατα πόστ.

θέλω να σου πω ότι η ειλικρίνεια με την οποία τα βγάζεις όλα στη φορά θα σε φέρει νικητή στο τέλος.μην απελπίζεσαι.

αλκιμήδη είπε...

nuwanda
ναι, ωραίο δεν είναι να παίζεις;
Άντε, γιατί το έχω παραβαρύνει τελευταίως.
Που να με έβλεπες στη παιδική χαρά τη Κυριακή! το εγκλημα έχει βιντεοσκοπηθεί και περιμένω να χρησιμοποιηθεί εναντίον μου λίαν συντόμως.

άνωνυμε/η
κακό σκυλί ψόφο δεν έχει.

Mosaic
καλώς μας ξανάρθατε. Τη τελευταία φορά μου συστήσατε να διαβάσω Γκουρτζίεφ. Δε το ξεχνώ, απλώς έχω αμελήσει λίγο.
Εξάλλου ο φίλτατος nuwanda με πολύ σθένος και επανειλημένως με έσπρωξε στο "κουρδιστό πουλί", το οποίο διαβάζω τώρα, και το επόμενο, promise, θα είναι Γκουρτζίεφ.
Έχετε κάποιο τίτλο να μου συστήσετε για αρχή;

Alexandra είπε...

Αλκιμήδη μου!

Εγώ κάθε μέρα που οδηγώ οδηγώ με ανοιχτά παράθυρα και τέρμα μουσική!

Δεν σε θεωρεί κανείς τρελή!

join the club, fili mou!!

Σταυρούλα είπε...

Είναι ωραίο να παίζεις τέτοια -ανώδυνα- παιχνίδια! Δεν είναι φοβερή η αίσθηση της ελευθερίας; Νιώθεις να καθαρίζει το κεφάλι απ΄όλα όσα σε βαραίνουν; Το κάνω συχνά! ;)

αλκιμήδη είπε...

Αλεξάνδρα και Ρενάτα
καλησπερούδια
και εγώ το έκανα συχνά. Δε ξέρω τι με έπιασε φέτος.
Θα επιμείνω στις αναζητήσεις μου, δε ψάχνω εύκολους τρόπους να νομίζω ότι ξέφυγα, αλλά βρε παιδί μου, να αλαφρύνω λίγο!

αλκιμήδη είπε...

Μόλις συνειδητοποίησα ποιά ήταν η στιγμή που άρχισα να βαραίνω και δεν το πιστεύω!
16/2 νύχτα στη παραλία της Ραφήνας με το προσφιλές πρόσωπο. Μόλις φτάνουμε, επειδή έχω μια αγάπη στη θάλασσα, αρχίζω να τρέχω προς τη θάλασσα, χέρια ανοικτά, ελαφρός στροβιλισμός, έτοιμη να βγάλω το μποτικό και να βουτήξω πατουσούλα, και πέφτει βλέμμα αποδοκιμαστικό.
Και σα να αποφάσισα εκείνη τη στιγμή ότι ή είμαστε σοβαροί άνθρωποι του πνεύματος και της φιλοσοφίας ή τι;
Λες και δε μπορείς με ελαφράδα και γέλιο να συνεχίζεις να σκέφτεσαι. Μα βάζω κάτι ίδέες στο μυαλό μου που λέει και η ψυχολόγα.
Χρήσιμος ο συνειρμός κορίτσια
ευχαριστώ

γιώργος είπε...

παράξενο...
και 'γω το κάνω αυτό...
λες να μην πάω καλά;;;
μάλλον οι υπόλοιποι δεν πάνε καλά...

καληνύχτα αλκιμήδη...

αλκιμήδη είπε...

Γιώργο καλησπέρα
μπα όλοι καλά πάμε!
καθένας με το τρόπο του.

NinaC είπε...

Εγώ, βρε, μόνον έτσι οδηγώ!

:p

bebelac είπε...

Τι λες τώρα; Αν είσαι εσύ τρελή ή παλιμπαιδίζουσα τι να πουν άλλοι και άλλοι;
Μην ανησυχείς. Σωστότατη σε βρίσκω!

Ελπίδα είπε...

Το έκανα κι εγώ μικρή στο παράθυρο του λεωφορείου και με μάλωνε ο εισπράκτορας. Εγώ όμως είχα "πιάσει" τον αέρα! Αργότερα στην εφηβεία, πάνω σε καρότσες αγροτικών, πηγαίνοντας για δουλειά, στεκόμουν όρθια και του αντιστεκόμουν του (αέρα). Χάρηκα που μου θύμησες αυτές τις στιγμές και σ΄ευχαριστώ! Μου θύμησες όμως και κάτι άλλο. "Την δουλεία της δουλειάς", που σε σένα μπορεί να ήταν μόνο ένας λάθος τόνος..., αλλά για μένα ήταν πραγματική δουλεία.
Την Καλήμέρα μου, κορίτσι!

αλκιμήδη είπε...

CD
Κι αν συναντηθούμε στο δρόμο να κάνουμε "κόλα το"

Bebelac
:-)

Ελπίδα
γλώσσα λανθάνουσα και χείρα λαθογραφούσα...
καλημέρα