Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

Γενέθλιο παραλλήρημα

Γεννηθής 27 Οκτωβρίου 1971. 5 η ώρα. Η μάνα διαισθάνθηκε ότι έρχομαι, βιαστική, κανονικά με περιμένανε σε τρεις εβδομάδες, πάλι σκορπιός θα ήμουνα, η ανυπομονήσία δε μου άλλαξε το αστέρι μου, ευτυχώς. Διασθάνθηκε η μάνα λοιπόν και πήγε δουλειά, πουρνό πουρνό, λέει σήμερα θα γεννήσω, να κλείσουμε τις εκρεμότητες. Στις δύο έφυγε από τη δουλειά, πήγε σπίτι, έφαγε, και μετά μαιευτήριο. Τρία τέταρτα από την άφιξη της, ήρθα και εγώ. Αποδοτική και βολική. Να τρία χαρακτηριστικά που τα έχω και τα κουβαλάω από εκείνη τη μέρα, ανυπόμονη, βολική, αποδοτική. Την επόμενη μέρα επέτειος. Το ιστορικό ΟΧΙ. Κάτι πήρα κι από αυτό, σε όλη τη ζωή μου είχα μια αντιδραστικότητα. Μου είπανε όμως ότι δε κάνει, δεν είναι σωστό, και ξεμαθα. Ξέχασα να αντιδρώ, ξέχασα να διεκδικώ. Για μένα.

Σε δύο ώρες επισήμως μπαίνω στο δεύτερο μισό της ζωής μου. Ημέρα σκέψης; απολογισμού; Όχι ακριβώς, περίπου όμως. Αναλογίζομαι τι έχω κάνει, που έχω φτάσει, τι έχω επιτύχει, κατακτήσει, αποκτήσει. Πολύ κτήσει, κτητικότητα έπεσε. Δε πειράζει, άσε τις μετριοφροσύνες. Δικά μου και μου ανήκουν. Περηφάνεια και καμάρι μου. Το κτήσει γίνεται και κτίσει άμα γουστάρω. Γιατι δε μου χαρίστηκαν, δούλεψα και τα αξίζω. Περηφάνεια και καμάρι μου λοιπόν. Και σκέφτομαι τη τελευταία χρονιά, πόσο ταλαιπωρήθηκα, πόσο αφέθηκα να με διαλύσουν, να με αποσυντονίσουν, να με μειώσουν, να με πληγώσουν, να με χρησιμοποιήσουν, να, να, οι εκάστοτε ερωτικοί σύντροφοι. Η λέξη σύντροφοι κατ' εφημισμόν βεβαίως βεβαίως. Το κακό τρίτωσε. Μόλις. Νισάφι πιά. Έκλαψα για τις καμένες ευκαιρίες, έκλαψα για μένα που δεν είμαι αρκετά γυναίκα για να γεννήσω κάτι πιο ευγενές μέσα τους. Μα ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος αλκιμήδη μου. Φύσιν αδύνατον. Εκ του μηδενός τι; Και τσαντίστηκα, πόσο πόσο τσαντίστηκα. Με τον εαυτό μου και με δαυτους. Στα τσακίδια ουστ.

Θυμήθηκα τη μοίρα μου. Ανυπόμονη (αυτό ας το πετάξω), αποδοτική (αυτό ας το στρέψω στον εαυτό μου), βολική (κι αυτό να το στρέψω στον εαυτό μου), αντιδραστική.
Ναι ρε γαμώτη μου λέω οχι και αντιδρώ και αντιστέκομαι και δεν επιτρέπω πια σε κανένα (και πρωτίστως στον εαυτό μου) να με χαλάει.

"Παίρνει τσάντα, κλειδιά, ανασκαφή παλτού από το σωρό, ανοίγει πόρτα. Επιτέλους ανάσαινε. Μπαίνει στο αυτοκίνητο, μελωδία στο τέρμα, και με ένα σπινιάρισμα βγαίνει από το γκαράζ. Οι ταχύτητες καρφώνονται, ξεκινά για τη γνωστή βόλτα. Κηφισσίας, βουλιαγμένης, Ποσειδωνός, Σούνιο. Στο φανάρι το μάτι ανεπαίσθητα κοιτάζει την αντανάκλαση της στο καθρέπτη. Μεταβολή κι επιστροφή στο σπίτι. Ηρθε η στιγμή να συγυρίσει. Και αύριο θα κάνει μια μεγάλη καλέστρα, όλους τους αγαπημένους φίλους, και θα φτιάξει κρεατόπιτα, με μπόλικο γαρύφαλλο να μοσχοβολήσει ο τόπος. "

Καλό μου υπόλοιπο γενεθλίων.

21 σχόλια:

Alexandra είπε...

Καλή μου Αλκιμήδη!

Σου εύχομαι χαρούμενα γενέθλια!

Όλα θα έρθουν όταν έρθει η ώρα... και όλα θα μπουν στη θέση τους.

Σου εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι τόσο δοτική, γλυκειά και γεμάτη συναισθήματα όσο σήμερα, να έχεις κοντά σου ανθρώπους που σε αγαπούν και σε νοιάζονται, να απολαμβάνεις κάθε μέρα τον μικρό σοφό αγαπημένο (και κούκλο) Ιάσωνα και σίγουρα όλα θα έρθουν!

άλλα πιο νωρίς, άλλα πιο αργά...

να περάσετε τέλεια!

σε φιλώ,
Αλεξάνδρα

allmylife είπε...

Oυστ!
Σωστά.
Μόνο να μην θυμώνεις μεσένα.Φτάνει.
Ξέρω τι σου λέω...

markos-the-gnostic είπε...

Χρόνια πολλά και ανέμελα

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

"Ναι ρε γαμώτη μου λέω οχι και αντιδρώ και αντιστέκομαι και δεν επιτρέπω πια σε κανένα (και πρωτίστως στον εαυτό μου) να με χαλάει."
Τώρα εγω τι δώρο να σου κάνω που ένα "ηλεκτρονικό χρόνια" πολλά είναι λίγο;

Alkyoni είπε...

alci μου χιλιάδες κι από μένα ευχές
αν περίμενες ...μια μέρα ακόμη θα χες σήμερα 28 την ίδια μέρα με το γιό μου γενέθλια
φιλί γιορταστικό

Σταυρούλα είπε...

Αλκιμήδη μου, να τα εκατοστήσεις, κούκλα μου! ;)

Sigmataf είπε...

YOU KNOW!

bebelac είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΛΗ, ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΗ ΨΥΧΗ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!

αλκιμήδη είπε...

Και ξανα ευχαριστώ για τις ευχές.

Με τη μάνα να λείπει εκδρομή (τς γονείς να αφήνουν τα παιδιά τους, μα που πάει αυτός ο κόσμος ε; :))οι εορτασμοί αναλωθήκαν σε παιδικές δραστηριότητες (ναι, ναι μπορώ και εγώ να έχω winnie the pooh πιατάκια και χαρτοπετσέτες).
Οι ενήλικοι εορτασμοί ξεκινούν μεθαύριο και θα διαρκέσουν όσο αντέξουμε!

αλκιμήδη είπε...

αλεξάνδρα
ευχαριστώ για τις ευχές. Όταν είναι από τη καρδιά ξέρεις, πιάνουνε. :)
όσο για αυτά που θα μπουν στη θέση τους, ξέρω μια κοπελλιά, τσαντισμένη, που θα τα βάλει, θέλουν δε θέλουν


όλη μου η ζωή
κάτι μου λέει ότι παρόμοιους δαίμονες πολεμάμε. Ξέρεις ο θυμός μερικές φορές είναι πολύ καλός, κινητοποιεί.

μάρκο
ευχαριστώ

padrazo
μα το ποίημα που μου χάρισες ήτανε υπέροχο!
ευχαριστώ

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη
κοίτα σύμπτωση, να τον χαίρεσαι
βγήκε αντιδραστικός σα και μένα;

renata
ευχαριστώ καλή μου,
ελπίζω η μαμά να είναι περδικάκι τώρα

sigmataf
τι ξέρω;
ξέρεις κάτι που δε ξέρω; αχ πείτε μου και μένα please!

μπεμπέ
ευχαριστώ
τι όμορφα λόγια είναι αυτά, να είσαι καλά.

Alpha είπε...

χρόνια πολλά αλκ και καλή φώτιση.

allmylife είπε...

Ξέρω - ξέρω.
Και ο Σ.Τ. ξέρει.
Να τον ακούς...

Alkyoni είπε...

αδυνατώ να σου περιγράψω πόσο αντιδραστικός!
Σκορπιός κι αυτό τα λέει όλα για όποιον πιστεύει σ αυτά
Και μπήκε μόλις στα 13
Φιλί γλυκιά μου

αλκιμήδη είπε...

mosaic
ορθότατη η ευχή!

όλη μου η ζωή
ακόμη δε καταλαβαίνω το μύνημα του Σ.Τ.

καλησπέρα αλκυόνη
ωχ, ωχ τι με περιμένει
(ο δικός μου κριός, υπερευαίσθητος)

Alkyoni είπε...

σήμερα δεν βρήκα καινούριο ποστ!
καλή εβδομάδα
φιλί

Orelia είπε...

με πληροτητα τα χρονια ολα της ζωης σου να περνας Αλκιμηδη!
και με υγεια κι αγαπη...


* αυτο το μπλογκ σου, μερες πολλες δεν το "εβλεπα"
θελω να πω, εμοιαζε να το εχεις σβησει!!!!!!!
εβλεπα μονο τα θεατρικα σου
επειδη ειναι η β΄φορα που μου συμβαινει, η α΄ηταν με του αστεροειδη, εχεις ιδεα τι φταιει;;;

καλη σου ημερα και βδομαδα :)

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη
καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Ορέλια
ευχαριστώ σας για τις ευχές
Το μπλογκ το είχα για λίγο αποσυνδέσει από το προφίλ γιατί παραείχα αποκαλυφθεί και δεν ήθελα αυτοί που μπαίνουν με google search στο άλλο να έρχονται κι εδώ.
Τώρα που αλάφρυνε λίγο τα ξανασυνέδεσα.
Του αστεροειδή δε ξέρω...

καλη σου μέρα και καλή εβδομάδα!

Orelia είπε...

Α! ενταξει!
εχω αρχισει γμτ να αμφιβαλω για τα ματια μου και το μυαλο μου :)
αλλά οκ! :))
καλο μεσημερι!

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Απίθανο παραλλήρημα! Και ναι έ-έ-ερχεται και το δικό μου. Τελικά όλοι οι σκορπιοί είμαστε έτσι γαμώτο? Ανυπόμονες, αποδοτικές, βολικές και αντιδραστικές? Ασε πιά τα "κάτι πιο ευγενή" που δεν γεννάμε! Να σαι καλά!(αν δεν κατάλαβες, οδεύω κι εγώ προς παραλλήρημα)

αλκιμήδη είπε...

καλώς τη Γεωργία!
σκορπίνα και εσύ; Καπου εδώ τριγύρω και τα δικά σου γενέθλια λοιπόν, χρόνια σου πολλά!
Σου έρχομαι