Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006

Από Celine Dion μέχρι Χατζηδάκι

Τη Παρασκευή το βράδυ είχα τη τύχη να παρακολουθήσω τη πρόβα μιας μουσικής εκδήλωσης.
Ο δήμος Ν.Ερυθραίας κατά τη διάρκεια της χρονιάς έχει διάφορα επιμορφωτικά, μεταξύ των οποίων και μαθήματα "ορθοφωνίας και φωνητικής". Η καλή μου φίλη, που μέχρι πρότεινος με συναγωνιζότανε στη κακοφωνία και με συντρόφευε στο "καλύτερα παράφωνος παρά βουβός και άφωνος" με πρόδωσε αφού με τη βοήθεια των μαθημάτων μετετράπη σε μιά καλήφωνη. Έχω απομείνει, μόνη εγώ, να ενοχλώ τους συνακροατές σε ζωντανές μουσικές εκδηλώσεις. Όχι για πολύ βέβαια, γιατί ο "δάσκαλος" Δημήτρης Κίκλης υποστηρίζει ότι ακόμη και εγώ μπορώ, και με τη νέα χρονιά του πετάω το μπαλάκι και ελπίζω να αντεπεξέλθει της προκλήσης.

Παρενθετολογώ όμως, ήθελα να αναφερθώ στη συναυλία που διοργανώνουν ως επιστέγασμα των προσπαθειών που κάνανε όλη τη χρονιά.
Αν κρίνω από τη πρόβα θα είναι μια ζεστή, γλυκιά, χαρούμενη βραδιά.
Η επιλογή των τραγουδιών, τα ντουέτα, οι στιχομυθίες, τα πειράγματα και ο τρόπος που τα τραγουδάνε έχουν μια παιχνιαδιάρικη, τσαχπίνικη διάθεση. Οι μαθητές είναι όλων των ηλικιών και τραγουδιστικών ικανοτήτων - σα να βλέπεις μια ωραία παρέα με πολύ κέφι που τους πέτυχες σε κάποια γιορτή τους.
Που και πού ακούγεται και κανά φάλτσο και αυτό ακριβώς ήταν που μου άρεσε εμένα, προσθέτει στη τρυφεράδα.

Ανυπομονώ για τη συναυλία

Δευτέρα 26 Ιουνίου - 8.00 μμ
στο κήπο της βίλας Κώνστα (Λουκή Ακρίτα 4 - Ν.Ερυθραία)

Δεν υπάρχουν σχόλια: