Πέμπτη, Ιουνίου 08, 2006

Κλωνοποίηση ανθρώπινων μωρών

Ακούγωντας ειδήσεις σήμερα το πρωί έννοιωσα ένα σφύξιμο. Τελευταία είδηση και στα πεταχτά " κλωνοποίηση ανθρώπινων μωρών από επιστήμονες του Χάρβαρντ".

Γράφει ο Τάσος Σαραντής
"Oι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι στο μέλλον θα μπορούν χρησιμοποιούν κύτταρα δέρματος από τους ασθενείς για να δημιουργήσουν έμβρυα με πανομοιότυπο γενετικό υλικό. Aπό τα έμβρυα αυτά θα απομονώνονται βλαστικά κύτταρα, τα οποία μπορούν να καλλιεργηθούν και να δώσουν οποιονδήποτε τύπο ιστού για μεταμόσχευση, δίχως τον κίνδυνο απόρριψης.
H παραγωγή ανθρωπίνων εμβρύων για θεραπευτικούς λόγους, γνωστή και ως θεραπευτική κλωνοποίηση, έχει ως στόχο την παραγωγή βλαστικών κυττάρων για τη θεραπεία της νόσου του Aλτσχάιμερ και του Πάρκινσον, του διαβήτη, τραυματισμών του νωτιαίου μυελού, της λευχαιμίας, της δρεπανοκυτταρικής αναιμίας και άλλων ασθενειών του αίματος. "

Ωραία, δεν εννοούσαν μωρά, εννοούσαν έμβρυα. Όποτε η ηθκή του εγχειρήματος εντάσσεται κάτω από την ομπρέλα συζητήσεων για τις αμβλώσεις. Αντε ψάξε να βρείς άκρη.

Ο σκοπός είναι θεραπευτικός και ως γνωστόν αγιάζει τα πάντα...

Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι η χρηματοδότηση θα είναι μόνο ιδιωτικής φύσεως. Η μη κυρβενητική χρηματοδότηση είναι ο τρόπος που βρήκε ο κ. Μπούς - Πιλάτος να απεμπλακεί, άλλο μεγάλο θέμα συζήτησης.

Αυτό που φοβίζει εμένα είναι που σταματάμε, όπως πάντα συμβαίνει με τη τεχνολογική πρόοδο εξάλλου.

Να σας ρωτήσω γιατρέ μου, τα έχω σκατώσει σα μάνα, το παιδί μου μάλλον θα βγεί εγκληματίας εξαιτίας των ψυχολογικών αποθημένων που του δημιούργησα. Θα μου φτιάξετε ένα καινούργιο να ξαναπροσπαθήσω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: