Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006

ars amandi

τους άλλους,
τον κόσμο,
τον εαυτό σου πρωτίστως...

Είναι ένα θέμα που με απασχολεί, με απασχολούσε, θα με απασχολεί.

Μου κυριεύει τη ζωή, μου καταστρέφει τη ζωή, αλλά μόνο η αγάπη μπορεί και δίνει νόημα στη ζωή μου.

Είμαι πολύ μικρή και ασήμαντη για να έχω άποψη.
Οπότε, αν και άθεη αφήνω τον απόστολο Παύλο να μιλήσει για μένα

"Εαν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπη δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον.

Και αν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστην, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπη δε μη έχω, ουδέν ειμί.

Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται,

ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύζεται, ου λογίζεται το κακόν,

ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία,

πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει."

Δεν υπάρχουν σχόλια: