Τετάρτη, Νοεμβρίου 01, 2006

φωνές κάπου, που;

Φράσεις. Κολλάνε στο μυαλό. Καρφώνονται. Επισκέπτονται, για λίγο μόνο και μετά εγκαταλείπουν. Ξανάρχονται. Κυκλώνουν. Επισημαίνουν. Κοροιδεύουν. Απορούν. Συνήθως στίχοι τραγουδιών. Τίτλοι βιβλίων. Συνθήματα. Πετάγονται. Έρπονται. Υπάρχουν. Εκεί.
Δεν είμαι πια εδώ
και που είμαι τότε; που χάθηκα; γιατί εσύ με έχεις βρει και εγώ όχι;κι αν είμαι αλλού, έτσι νοιώθω, αλλού, που είναι αυτό; ποιοί άλλοι είναι εκεί μαζί μου;κι έχει απομείνει κανείς εδώ; κι αν απέμεινε τι περιμένει; θα γυρίσω ποτέ; θα συναντηθούμε ποτε; πόσες οι διαδρομές από το εδώ στο αλλού; πόσα τα εδώ; πόσα τα αλλού; θα σταματήσω ποτέ να μετακινούμαι; θέλω; θυμάμαι πως είναι το εδώ; ήμουνα ποτέ εδώ για να έχω μνήμη του; μου άρεσε; θα μου αρέσει ακόμη; ήμουνα ποτέ στο αλλού; μήπως είμαι καταδικασμένη εσαεί να είμαι στο ανάμεσα; να μετεωρίζομαι; καταδίκη ή ευλογία; εδώ, εκεί, παραπέρα, αλλού, κάπου, που;
να μαι καλά να σαι καλά να σε αγαπώ
καλά; τι είναι αυτό; προσδιόρισε το καλά. τι διάρκεια έχει; διαβαθμίσεις; ποιός αποφασίζει; εγώ; εσύ; το δικό σου καλά είναι καλύτερα από το δικό μου; τι απαιτείς; τι προσμένεις; ήσουν ποτέ καλά; ήμουν; είμαστε τώρα; αγάπη
για ποιά αγάπη μου μιλάς;
και πως τολμάς; πως τολμώ; ποιός ξέρει και την ονομάτισε και μετά μας επέβαλε να τη νοιώθουμε; θα μας εξηγήσει ποτές στα τυφλά; στα φανερά; προχώρα; συνέχα; ροή. στάση.
πάμε πάλι
κυκλικές διαδρομές. αναζητήσεις. ερωτήσεις. απορίες. υπεκφυγές. παραπομπές. που; κάπου.
δυστυχώς επτωχεύσαμε
συναισθηματικά. ψυχικά. παραξοδέψαμε. παραφοβηθήκαμε. παραπονέσαμε. παρακουραστήκαμε. παραζαλιστήκαμε. ψάχνω κάτι. τι; πες μου τι.
φωνές μέσα μου. συμβαίνει σε όλους αυτό;
βυθίζομαι,
ξανά,
αναδύομαι,
ξανά.

15 σχόλια:

lee είπε...

Δεν είμαι πια εδώ: γιατί δεν θέλω να είμαι
Να μαι καλά να σαι καλά να σε αγαπώ: Είναι κάτι που μπορείς να πείς στον γιό σου

Για ποιά αγάπη μου μιλάς; Για αυτήν που ξεπερνάμε

Πάμε πάλι: Γιατί έτσι είναι η ζωή

Δυστυχώς επτωχεύσαμε: Η καρδιά δεν φτωχαίνει ποτέ

Ξανά: Η λέξη κλειδί.

Alkyoni είπε...

σήμερα έγραψες - αντέγραψες σελίδα απ το ημερολόγιό μου το καλοκαίρι
:)
μοιάζουν τόσο πολύ τα κείμενα
μέχρι και στη μέρα στον τόπο και στον χρόνο με πισωγύρισες
ευτυχώς ήταν όμορφη μέρα
φιλί

Σταυρούλα είπε...

"συναισθηματικά. ψυχικά. παραξοδέψαμε. παραφοβηθήκαμε. παραπονέσαμε. παρακουραστήκαμε. παραζαλιστήκαμε.συμβαίνει σε όλους αυτό;"

Σε όλους, κούκλα μου! Αλλά πάλι ξαναμαζεύουμε τα κομμμάτια μας και ξεκινάμε! ;-)

Alpha είπε...

πάψε πια να είσαι έντρομη.
γίνε τρομερή!

MåvяiÐåliå είπε...

Δεν ξέρω αν υπάρχει έστω κι ένα μυαλό που να μην κάνει τέτοιες διαδρομές!

Ο Καλος Λυκος είπε...

όπως είπα και αλλού αλκιμήδη μου : there is a time for everything, under the sun...

allmylife είπε...

Αναδύεσαι - γιατί ψάχνεις...
αλλά ναι "παραφοβηθήκαμε"
το ξέρω.
Φιλιά.

George είπε...

Πολλά τα ερωτήματα. Ας προσθέσω άλλο ένα. Χρειάζονται τόσα ερωτήματα; Γιατί να τα κάνουμε όλα δύσκολα. Άπλά ζήσε και προσπάθησε να περνάς ωραία. Αυτό νομίζω αρκεί.

αλκιμήδη είπε...

Καλησπέρα σε όλους
Να ενημερώσω ότι πέρασα μια υπέροχη μέρα, έκανα τις πρωινές μου δουλειές, μπλογκάρισα, ψυχαναλύθηκα, βολτάρισα στα μαγαζιά, μάζεψα ήλιο και μουσικές στην Ερμού,ξεκίνησα καινούργιο ωραίο βιβλίο, ήπια έναν ωραίο καφέ με φίλη, έπαιξα με το παιδί μου, και είδα μια ωραία παράσταση.
Το ποστάκιον ετούτον είναι απλά εξάσκηση στον ελεύθερο συνειρμό, δε σημαίνει τίποτα.
Περνώ αισιόδοξη περίοδο, δε φαίνεται;


Lee
καλως το, το κορίτσι, να σε φιλέψω κάτιτις δροσιστικό;
ναι, δε ξεχνάμε τον Ιάσωνα ποτέ!


αλκυόνη
ooops! ευτυχώς και για τις δύο μας που σήμερα είναι όμορφη μέρα. Και κάθε μέρα ε;


renata μου
Oh yes! και ξανά προς τη δόξα τραβά, τραβά, τραβά!


mosaic
γρυλίζω λοιπόν! γκρρρρ


μαυρη ντάλια
στο ίδιο καζάνι σιγοβράζουμε όλοι.
εντάξει όχι όλοι, αλλά αρκετοί, μόνο να κοιτάζαμε γύρω μας να βλέπαμε ότι όντως έχουμε παρέα


λύκε μου
σε ακούω, βαριέμαι να περιμένω, επιλέγω να μη προσδοκώ.

όλη μου η ζωή
λίγο να ξεκουραστούμε και θα ξε-φοβηθούμε, κι άιντε πάλι από την αρχή, ξανά μανά, έτσι είναι η ζωή
φιλιά

γιώργο
α, καθένας με τις φάσεις του.
Στη δε δικιά μου περίπτωση η συμβουλή σου η πιο επικύνδινη.
Το έχω ξαναπεί, μπορώ κάλιστα να περνώ ωραία και να συνεχίσω όπως έκανα στο παρελθόν να βάζω τρικλοποδιές στον εαυτό μου, συνεχίζοντας να περνώ πολύ ωραία. Και στη πορεία να καταστρέψω και το παιδί μου.
Ευτυχώς έχω τη δύναμη και το πείσμα να αντιμετωπίσω τους δαίμονες μου.

Кроткая είπε...

καλησπερούδια μαμά του Ιάσονα, σε σένα και στον Ιάσονα!

είχα μέρες να περάσω, έκανα αποτοξίνωση, και έτσι σήμερα διάβασα όλα τα καινούρια από κάτω προς τα πάνω! όταν έφτασα εδώ ανησύχησα λίγο, μετά έιδα το ερμηνευτικό σχόλιο σου και ησύχασα! αισιόδοξη περίοδος, ε; κοίτα να την ευχαριστηθείς και να διαρκέσει.
Ήθελα κι εγώ να κάνω μια τέτοια άσκηση, αλλά δεν μου έχει βγει ως τωρα (αυτή η καταρραμένη η συγκρότηση φταίει!).

παίρνω την ευκαιρία να ευχαριστήσω για το εξαιρετικά ενημερωτικό ποστ περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Πρέπει να ήταν πολύ καλό το σεμινάριο.

φιλιά!

tassoula είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα και στους δύο :-))

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα krot
βρε χαράς το κουράγιο σου να κάθεσαι να διαβάζεις και τα προηγούμενα!
Στας Βρυξέλλας πάλι, ε;

φιλιά


καλημέρα τασσούλα και καλό σου μήνα εσένα και του σβούρα!

bebelac είπε...

Πάντως σε μένα συμβαίνει και με φωνές και με εικόνες...(ακόμη δεν ανησυχώ)../φιλάκια!

αλκιμήδη είπε...

καλησπέρα bebelac
α, ναι, ξέχασα τις εικόνες....
φιλιά

γιώργος είπε...

ευτυχώς,
αναδύεσαι,
ξανά...

καληνύχτα...