Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006

ELEUSIS

Χθες είχα τη τύχη να παρακολουθήσω κάτι που ούτε το φανταζόμουνα ότι είναι δυνατόν να υπάρχει.
Δεν ήξερα τι θα δω, τι θα ακούσω, μόνο είχα νοιώσει μια έλξη όταν είδα την αφίσα. Όταν μου προτείνανε να πάμε, λέω γιατί όχι, ενδιαφέρον θα έχει.

Και έγινα κοινωνός σε μια μυσταγωγία, ταξίδεψα, μαγεύτηκα, γέμισα.
Δεν υπάρχουν λόγια να περιγραφεί η παρασταση/συναυλία

Εκπληκτική μουσική, εκπληκτικοί μουσικοί.

Και η κ. Φωτεινή Παπαδόδημα; ΘΕΑ
Θεϊκή φωνή, θείκή κίνηση, θεϊκή παρουσία.

Μου έφερε στο μυαλό αυτό που φανταζόμουνα για τις μαινάδες.
Εκστασιασμένη, σα να ήτανε σε επαφή με κάτι, τι αράγε; κάτι, πάνω, πέρα από τις λέξεις.
Κάτι από αυτή την έκσταση ένοιωσα κι εγώ.
Ευχαριστώ

Αν σας τύχει να τη δείτε κάποια στιγμή ζωντανά μη το προσπεράσετε

Και μια όμορφη πρόσκληση από την ίδια τη κ. Παπαδόδημα
"Έλατε να χορέψουμε. Δε ξέρεις πότε θάρθει ο χάρος με το άλογο του. Ελάτε μη χάνουμε χρόνο."

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τυχερή καλή μου που ζεις στη μεγάλη πόλη και τα ζεις αυτά!!!! Τη Φωτεινή (τότε Φένια) την είχα δει περαστική από την πόλη μας σε συναυλία για το φεστιβάλ μας!!! Για το μόνο ουσιαστικό στον υγρό μας τόπο... και να σου συστηθώ σαν τη "γιαγιά με το ένα δόντι" που γράφει το ημερήσιο παραμύθι (εκτός της περσυνής χρονιάς- ήμουνα πολύ "άρρωστη" για να το κάνω) που σαν πρόγραμμα - μόνο από τους τίτλους- βγάζει ιστορία...

Ανώνυμος είπε...

ξέχασα!!! αφού σε αφορά το θέατρο... Υπάρχει μια ομάδα στην Τρίπολη, που λέγεται Ελευσις, με συντονιστή το φίλο μου Γ.Β. (σκηνοθέτη)... και κάνουν και εκδόσεις κλπ. Ψάξτο.. έχει ενδιαφέρον...Επειδή και γω είμαι σε άλλη πόλη και έχασα τα τηλ. τους ψάχνω πάλι...

Alexandra είπε...

τόσο δυνατό και τέτοιες ερμηνείες?

Σταυρούλα είπε...

Καλά εγώ όπου βλέπω το "έλευσις" με ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες ψαρώνω (λόγω τόπου)! ;) Αφού πέρασες τόσο καλά, μπράβο τους!!

Alkyoni είπε...

:) χαμογελώ γιατί είμαι σίγουρη πως πέρασες πολύ καλά
εσύ και το θέατρο έχετε την τέλεια σχέση
ακόμα περιμένω λινκ
καλή σου μέρα alci
:*

αλκιμήδη είπε...

Πολλή καλημέρα σας!

Τόσο μου άρεσε που πήγα και το ξαναείδα!
Φίλοι, με παίρνουν χθες και λένε έχουμε κάτι προσκλήσεις για μια εκδήλωση, έρχεσαι;
Pourquois pas λέει η δικιά σου. Που;
Euleusis
Το είδα χθές, αλλά Pourquois pas!
Και ξέρωντας που πήγαινα, ντύθηκα κατάλληλα αυτή τη φορά και ξεσκίστηκα στο χορό. Σήμερα κυκλοφορώ με το χαμόγελο της ηλιθίας.

αλκιμήδη είπε...

kyriayf
ναι είμαι πολύ τυχερή
και για τις διεξόδους που μου δίνει η πόλη και για άλλα πολλά
Θα το ψάξω, για την όμαδα ελευσις εννοω

αλεξάνδρα μου
έτσι το αισθάνθηκα εγώ
η παρέα μου τη Δευτέρα επίσης
η παρέα μου εχθες όχι
τι να πω
η Φωτεινή Παπαδόδημα πάντως΄έχει το πιο γαλήνιο πρόσωπο που έχω δει και ένοιωσα όμορφη ενέργεια να βγαίνει από αυτήν και να μας λούζει όλους if you know what I mean, που ξέρεις!

renata
μπράβο τους μπράβο τους
και μπράβο μας που είμαστε καλά και τους χαιρόμαστε

αλκυόνη
θα σου έρθουν τα λινκ
μάλλον αυριο
χαμόγελα πολλά και φιλιά για τώρα!

αλκιμήδη είπε...

Και να σας αφήσω με μια ιστορία που είπε χθες η Φωτεινή Παπαδόδημα

Υπάρχουν άνθρωποι που καπνίζουν πολύ, και πίνουν πολλούς καφέδες. Δε κρατάνε κομποσκινι. Προσοχή, παίρνουν την ενέργεια και τη ρουφάνε.
Υπάρχουν άνθρωποι που καπνίζουν πολύ, και πίνουν και πολλούς καφέδες. Κρατάνε κοσμποσκίνι. Είναι καλοίοιοιοιοιοι...
Προσοχή στα κομποσκοίνια!

και στίχοι από ένα τραγούδι
Η μέρα έχει βάσανα
Η νύχτα είναι ωραία
γιατί έρχεσαι στα όνειρα
και μου κρατάς παρέα


Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα!

πολυ ωραια η ιστορια με το κομποσκοινι!

ψιλοασχετο ειναι αλλα διαβασε το πιο κατω σημερινο ποστ του nylon, και κυριως διαβασε τα δυο φοβερα κειμενα που ενσωματωνει...

....μακρια απο τα κομποσκοινια!! :)

http://www.nylon.gr/?p=871

αλκιμήδη είπε...

πολύ καλό το ποστ του nylon!
ναι είναι άσχετο αλλά δε πειράζει να μας προτείνετε εσείς ενδιαφέροντα διαβάσματα.
(και για μη πυροβολημένους εννοώ!)

αλκιμήδη είπε...

I know αγαπητέ nuwanda
μόνο που μένω απ' έξω από τις συζητήσεις σας και ζηλεύω!
:)

Alkyoni είπε...

Προσοχή, παίρνουν την ενέργεια και τη ρουφάνε...
κάποτε το χαμε συζητήσει ξανά αυτό...ή ήταν σε άλλο μπλογκ;
καλό βράδυ χαίρομαι που σαι τόσο ευχαριστημένη :***

allmylife είπε...

Στην πρόσκληση,
στάθηκα -
και που χάρηκες και χόρεψες,
χάρηκα κιέγώ!

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα κορίτσια

αλκυόνη
στης Αλεξάνδρας το συζητάγαμε

όλη μου η ζωή
ευχαριστώ
και που ξέρεις ίσως να ρθει το πλήρωμα του χρόνου να μοιραστούμε χαρές


Πάω τώρα να σκορπίσω σκέψεις στο διαδύκτιο
μου ζητάνε ηλεκτρονικά ταξίδια