Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2006

Προχωρώ αισθανόμενη

Κι έχασα τρεις μέρες από τη ζωή μου. Σάββατο, Δευτέρα, Τρίτη. Άφησα τις σκέψεις να με κυριεύσουν πάλι. Και όλες μου οι στιγμές φορτώθηκαν από αυτές, μολύνθηκαν. Το μυαλό βρώμισε. Πως το είπες Μαύρη Ντάλια; Όταν κάτι μας βγάζει από τις ισορροπίες μας, την κάνουμε; Έτσι ακριβώς. Όπου φύγει, φύγει. Ακούω τη ψυχολόγα να με βρίζει πάλι. Όπως τη τελευταία φορά. Μα καλά επειδή αυτός δεν είναι ακριβώς όπως φαντάζεστε το τελειώνετε; Θα με κατηγορήσει για φόβο ευτυχίας πάλι. Ας είναι, δε με νοιάζει, δε γουστάρω έτσι. Αν είναι να παιδεύομαι καλύτερα καθόλου. Αμάν πια. Και χέστηκα για τις ευκαιρίες που ίσως πετάω. Βρε δε με νοιάζει. Δε θέλω. Δε προσδιορίζω εκεί την αυτυχία μου. Αλλού. Και επιλέγω ησυχία στο μυαλό και εμένα μόνη. Αν γουστάρεις, τώρα πρέπει εσύ να προσπαθήσεις. Το θέμα δεν είναι αν εγώ σου κάνω αλλά αν μου κάνεις εσύ. Τελεία και παύλα. Και πράξε όπως σε φωτίσει. Αν πιστεύεις ότι αξίζω θα βρεις το τρόπο να με κατακτήσεις. Αν δεν πιστεύεις ότι αξίζω, λυπάμαι δε μου κάνεις. Προτιμώ μόνη. Σαφέστατα. Καλύτερα περνάω έτσι. Να νοιάζομαι για μένα, το παιδί, τους φίλους, τη λοιπή οικογένεια, το μέλλον μας. Αρκετά δεν είναι; Ευλογημένη δεν είμαι; Είμαι. Και επιλέγω αυτάρκεια, επάρκεια. Του πέταξα τη μπάλα λοιπόν του άντρα, αν θέλει ας προσπαθήσει, εγώ δεν ασχολούμαι πλέον και ηρέμησα.
Έμαθα πολλά φέτος, πάρα πολλά. Έμαθα να παρατηρώ, άρχισα να αποδέχομαι την αλκιμήδη, είδα το παρελθόν για αυτό που είναι, κρατάω τα μαθήματα του και προχωρώ. Και σε ότι μου φέρνει η ζωή κρατάω το μάθημα και προχωρώ. Προσπερνώ αισθανόμενη. Επιτέλους απέκτησα το κόκκινο καπέλο μου. Και τώρα είμαι έτοιμη να δω τα θέλω της οικογένειας μου, εγώ και ο Ιάσωνας, εμένα. Εγωιστικά. Εσωστρεφικά. Εγώ μόνο.

Τώρα αλκυόνη μπορώ να σου απαντήσω, τολμώ να αρθρώσω τα θέλω μου.

Θέλω να είναι το μυαλό γαλήνιο. Σχεδόν το έχω. Μαθαίνω να το καθαρίζω. Εξασκούμαι. Βελτιώνομαι. Πιστεύω ότι αξίζω να είναι έτσι και μου χαρίζω αυτή τη μαγική αίσθηση. Γιατί όταν είναι το μυαλό γαήνιο, εγώ ζω. Τρείς μέρες, το άφησα και βρόμισε, και δε ζούσα. Έχασα τρεις μέρες από τη ζωή. Τι σπατάλη! Μακριά από εμένα αυτά τα αυτοκαταστροφικά.

Θέλω να είμαι εντάξει με τις υποχρεώσεις μου και να σώσω όλες τις παπαριές που έκανα άυτή τη χρονιά. Κι αυτό σχεδόν το έχω. Τρέχω, τρέχω, τρέχω, διαγράφω εκκρεμότητες, θα προφτάσω. Ένα μήνα τώρα έχω εστιάσει και έχω καταφέρει να παραμείνω εστιασμένη. Μπράβο αλκιμήδη, μπράβο.

Και μετά, ποιός με πιάνει. Να αρχίσω να δουλεύω για τα θέλω του μέλλοντος σα καλός project manager (έχω ήδη αρχίσει σιγά σιγά). Ναι, έχει και η αλκιμήδη θέλω. Είναι πιο σημαντικά από όλα τα άλλα. Αλήθεια. Κι ας με πείτε επιφανειακή και πραγματίστρια.

Θέλω να προσέχω τον εαυτό μου και να είμαι ενεργητική.
Θέλω να σπουδάσω ψυχολογία.
Θέλω να μετακομίσω.
Θέλω να αυξήσω τη δουλειά για να είμαι πιο άνετη οικονομικά.
Θέλω το θεατρικό μπλογκάκι να γίνει τζιτζιλάτο.
Θέλω να γράψω ένα θεατρικό (ε, την ψώνισα τελικά, τι να κάνουμε)

Αυτά! Είναι πολλά; Είναι εφικτά! Και παρατηρώ ότι όλα είναι δικά μου και μόνο. Στηρίζονται πάνω μου, και μόνο.
Και όσο μη συναισθηματικό κι αν ακούγεται δε με νοιάζει για τους άλλους ανθρώπους. Δεν έχω ανάγκη. Προσφέρω αγάπη, αποδοχή, φιλία και όπου βρίσκω ανταπόκριση, τέλεια. Και βρίσκω. Όπου δε βρίσκω, δε πειράζει. Πάμε για άλλα. Και στις φιλίες και στους έρωτες.

Γιατί πως το είπες πάλι Μαύρη Ντάλια; Όταν κάτι μας βγάζει από τις ισορροπίες μας, την κάνουμε; Σοφότατον!
Και άμα είναι να το παιδεύεις άστο καλύτερα, δεν είναι για να γίνει.

15 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

1. Να τα κάνεις όλα αυτά!
2. Δεν είσαι ψώνιο!
3. Μια χαρά τα λέει η Ντάλια! ;)
Κι εσένα κατασταλαγμένη σε βρίσκω!Η αιτία δεν είναι ευχάριστη,κρίμα! Σε πεθύμησα!;)

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

και να μη ξεχναμε ότι το πιγκ-πογκ θέλει καλή ισορροπία.
πολύ θυμομενη σε βρισκω.
να προσέχουμε γιατι ο θυμός τρέφεται με θυμό.
Η μαυρη νταλια έχει δίκιο.
Θα νιωσεις καλυτερα πάντως όταν τον "χρησιμοποιησεις" για πετυχεις ισορροπία.

candyblue είπε...

Μαζί σου εγώ...καλύτερη από ποτέ
Κάθε φυγή είναι μια αρχή
καθε αρχή μια φυγή

Οι ισορροπίες μας είναι γαμημένες πολύ πολύ καιρό άλλωστε
Με αφετηρία την μήτρα

fish eye είπε...

..αα..τωρα θα με κανεις κι εμενα να παρω φορα..και ξεκιναω μ αυτο το..πως το ειπες??ξεκαθαρισμα του μυαλου..γιατι κι εγω το αφηνω να βρωμιζει..αααμαν πια..γανιασα!!

Alkyoni είπε...

"Θέλω να γράψω ένα θεατρικό (ε, την ψώνισα τελικά, τι να κάνουμε)"
ε μα είχα βαρεθεί να στο γράφω!!!!!!!!!
για περισσότερα σχόλια θα περάσω αύριο...
-αλήθεια το mail μου το πήρες;;-
καλό σου βράδυ αποφασισμένη άλκι μας!!

allmylife είπε...

Πολύ μου αρέσει που θύμωσες!
Ο θυμός μπορεί να γίνει
" εισητήριο "
και να γλυτώσεις τα μαίηλ και τα ντιβιντί....

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα σας!
εργασία και χαρά σήμερα

renata μου
με μια ελπίδα ζω, κατασταλαγμένη δε ξέρω, αποφασισμένη και πιο ήρεμη σίγουρα
και εγώ σε πεθύμισα

padrazo
θυμωμένη ε; δε νοιώθω θυμό, κι ας φαίνεται έτσι
τις μαλακίες αποτινάσω, μόνο αυτό
Όσο για να "χρησιμοποιήσω" κάποιον, δε θα μπορούσα, δε θα μου έκανε καλό άλλωστε. Πάνω μου να στηρίζομαι θέλω, μόνο πάνω μου


candy
ναι, φεύγω από το παρελθόν, παραμένοντας στο παρόν

κι αν οι ισορροπίες ήταν γαμημένες από την αρχή, στο χέρι μας δεν είναι να τις βρούμε; Αρκεί να το πιστέψουμε.


φεγγαροαγκαλιασμένη
το συστείνω ανεπιφύλακτα, καθαρός νους είναι η πιό μαγική αίσθηση.

Μου φαίνεται θα ξαναπιάσω το βιβλιαράκι με τις ασκήσεις εσωτερικής γαλήνης. Να διευκολυνθούμε λιγάκι στο ξεκαθάρισμα βρε αδερφέ


αλκυόνη
το έλαβα, σου απάντησα
λες να τα καταφέρω να γράψω το εργάκι μου; Το έχω ξεκινήσει πάντως.


όλη μου η ζωή
μακριά από εμένα τα μαιλ και τα ντιβιντί
και οι επιφάνειες, και τα ποιός είναι πάνω, ποιός κάτω, και οι περικοκλάδες γενικώς

MåvяiÐåliå είπε...

Καλημέρα:),

(μ έκανες να κοκκινίσω),

Όχι επειδή είπα κάτι να θεωρηθεί ότι το καταφέρνω και πάντα! Δε γίνεται, μια τις χάνω μια τις βρίσκω αυτές τις ισορροπίες…έτσι είναι το παιχνίδι της ζωής μάλλον, εκτός κι αν μιλάμε για απαίδευτους ανθρώπους και τετράγωνους (μερικές φορές τους ζηλεύω)…

Να τα κάνεις Όλα!
Να προσέχεις τον εαυτό σου, πάντα.
Να σπουδάσεις ψυχολογία, γιατί η γνώση δεν γνωρίζει ηλικία.
Να μετακομίσεις για να αλλάξει και η ενέργεια στο χώρο.
Τώρα σχετικά με την αύξηση της δουλειάς για μεγαλύτερη οικονομική άνεση, θα πω πρόσεξε θέλει μέτρο, κάποια πράγματα δεν αγοράζονται.
Το μπλογκάκι εύκολα είναι τζιτζιλάτο.
Να γράψεις θεατρικό και μόνο ψωνισμένα να το κάνεις, έτσι θα αποδόσεις το μέγιστο.

Καλή τύχη!

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα Ντάλια

σου πάει το ροζάκι στα μαγουλάκια!
όλοι μας προσπαθούμε να τις βρούμε και να τις κρατήσουμε τις ισορροπίες, μέσα στη διαδικασία της ζωής όλα!

(Όσο για τη δουλειά, εργάζομαι δύο μέρες τη βδομάδα μόνο, το έχω παρακάνει με το αραλίκι)

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

"Θα με κατηγορήσει για φόβο ευτυχίας πάλι"

...σοβαρα? τετοιες π@π@ριες λενε οι ψυχολογοι?

αλκιμήδη είπε...

καλημέρα nuwanda
είδες αυτοί οι ψυχολόγοι;
Έχει βάση όμως, για μένα πάει κάπως έτσι, φοβάσαι να είσαι ευτυχισμένη γιατί δε πιστεύεις ότι το αξίζεις, το οποίο ίσχυε σίγουρα στο παρελθόν, τώρα νομίζω το άλλαξα. Το να βάλω τέρμα πανικόβλητα σε μία σχέση που θα μπορούσε ίσως να είναι η ευτυχία μου κάτι λέει. Εκτός κι αν ήμουν πεπεισμένη ότι δεν ήτανε εκεί η ευτυχία μου. Που δε ξέρω.
Μπα, θα τα ακούσω πάλι, αλλά δε με νοιάζει!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με την ψυχολογία, δεν στο προτείνω... οι σπουδές θα ακυρώσουν τιην διαίσθησή σου.
Διάβασε όσο θές, όποιον θές, όποτε θές και μετά ζήσε, άκουγε και κρυφοκοίταξε τους ανθρώπους γύρω σου, την στιγμή που αυτοί προσπαθούν να ζήσουν...

Και μετά δίδαξε ότι έμαθες, θα ρθω για μαθητής...

kyriayf είπε...

αλκιμήδη τα θέλω σου πάνω από όλα... μακρυά τα υπόλοιπα- πίσω τα λάθη... ο εαυτός σου για να είναι καλά και το παιδί... προχώρα ακάθεκτη και μεις εδώ, όπου μπορούμε να βάλουμε το "χεράκι" μας... ήδη , επειδή νιώθω τα θετικά κύματα σας, όπου μπορώ... φλκ!!! :))

lee είπε...

Είναι ωραία τα θέλω, δείχνουν δύναμη και όρεξη για ζωή. Τράβα μπρός. Και καλό μήνα!

αλκιμήδη είπε...

παράφωνε

λες; μα το θέλω τόσο πολύ! Δε πειράζει να χάσουμε τη διαίσθηση, έχω μπόλικη ενσυναίσθηση, καλό για ψυχολόγους θαρρώ.

kyriayf
πίσω τα λάθη, πίσω (να μαθαίνουμε και να προχωράμε, αυτό είναι ευχή ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να το πραγματώνουμε)
Και δε φαντάζετσε πόσο με βοηθά η μπλογκική συναλλαγή!

Lee
ευχαριστώ, προσπαθώ, σκοντάφτω, σηκώνομαι και ξανά μανά.