Δευτέρα, Νοεμβρίου 27, 2006

για τις σχέσεις και τις περικοκλάδες πάλι

Άντρες, άντρες, άντρες... Περίεργα ζώα τελικά. Όχι γράψε λάθος. Άνθρωποι. Περίεργα ζώα. Δε ξέρουν, δε ξέρουμε τι θέλουμε. Νομίζουμε ότι ξέρουμε αλλά οι πράξεις, τα λόγια δείχνουν τελικά άλλα.

Τα τελευταία χρόνια, ρώτησε με τι θέλω από έναν άντρα. Να περνάω καλά, θα σου απαντήσω. Να βγαίνουμε, μόνοι ή με παρέες, δυό τρεις φορές τη βδομάδα, να διασκεδάζουμε, να γελάμε, να κάνουμε παθιασμένο έρωτα όταν βρίσκουμε ευκαιρία. Αυτά. Μου αρκούν. Δε χωράει τίποτα παραπάνω η ζωή μου. Σε κανα τριμηνο/ εξάμηνο βλέπουμε αν χάνουμε το χρόνο μας ή αξίζει να το προχωρήσουμε. Έτσι απλά.

Κι όμως, παρουσιάζεται ο εκάστοτε άντρας, φορτωμένος με δυνατότητες. Άλλες, πέρα από αυτά τα απλά. Το γελοίο είναι ότι δε προσφέρει καν το αρχικό ζητούμενο. Έχει μπαγκάζια, τραβά τα ζόρια του (όπως όλοι μας), συμπεριφέρεται και παρουσιάζει μια άλλη δυνατότητα. Αναθεωρώ κι εγώ η καψερή τον αρχικό στόχο. Σε ότι σκοπό μου παίζουν, χορεύω. Και μετά, δεν τους αρέσει ο σκοπός που χορεύω. Βρε χρυσέ μου εσύ δε το διάλεξες το τραγουδάκι; Τώρα γιατί τσινάς;

Άκου σκηνικό τώρα. Λιγοστό σεξ γιατί δε θέλει λέει να τυφλωθεί από το πάθος και μετά να περάσει ο ενθουσιασμός. Θέλει μέσα από την αγάπη να γεννηθεί το πάθος. ΟΚ σκέφτομαι, είναι κι αυτό μια άποψη, να δούμε πως θα πάει. Δε με ενοχλεί αλλά βάζει τη σχέση σε μιά βάση πέρα από την επιφάνεια του απλώς περνάω καλά, σωστά; Σα να λέει θέλω να σε αγαπήσω πρώτα. Αυτό μου λέει εμένα τουλάχιστον, κατάλαβα λάθος;
Φτύσιμο το σαββατοκύριακο (κανονικότατο σας λέω ούτε ένα μύνημα έτσι για να κρατάμε τα προσχήματα). Προφανώς θέλει το χρόνο του σκέφτομαι (όντως έτσι ήτανε, αυτό το πέτυχα!). Δεκτόν, ούτε τρεις βδομάδες δε γνωριζόμαστε, φυσιολογικό να θέλει λίγη αποστασιοποίηση.
Μύνημα το πρωί της Δευτέρας ότι θα ήθελε να με δει το βράδυ. Απάντηση δικιά μου, δε ξέρω πως θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα μου, έχω πολλή δουλειά, φιλιά. Τώρα αυτό τι δείχνει από τη μεριά μου; Τι;
Και λαμβάνω email, που θεωρεί ότι εγώ έχω τσαντιστεί (ίσως θα έπρεπε αλλά έλα που δεν), ότι αυτός είναι σε φάση εσωστρέφειας, με κλειστές συναισθηματικές πόρτες και δε μπορεί να προσφέρει αυτά που ζητάω. Δηλαδή στην ουσία μπορεί μόνο να προσφέρει το αρχικό ζητούμενο.

Και το κουφό είναι ότι εγώ με αυτό το email πάγωσα.
Εκεί που ήμουνα μια χαρά, και τον είχα κόκκινο καπέλο, και στην επιφάνεια προς το παρόν, πάγωσα.
Έτσι απλά πάγωσα.
Του απάντησα no problemo ας το κρατήσουμε στην επιφάνεια, και μετά όσο το σκεφτόμουν, απλώς πάγωνα.
Και τώρα δε ξέρω αν γουστάρω πια.

Κι έτσι ενώ αν με ρωτήσεις τι θέλω από έναν άντρα, θα σου απαντήσω απλά να περνάμε καλά, δηλαδή την επιφάνεια, τελικά τώρα, που αυτό μου προσφέρουν, τσινάω, με ενοχλεί.
Παγώνω.

Δε ξέρω τι θέλω;
Όχι, με τσαντίζει που προσφέρει μειοδότηση σε αυτά που νομίζει ότι θα ήθελα. Το παζάρεμα.
Είναι όπως όταν πας να αγοράσεις κάτι.
Αν μόλις το δεις, το λατρέψεις, είσαι και διαθετιμένος να δώσεις ότι αξίζει, ότι τιμή σου πουν. Κι αν δεν έχεις, μαζεύεις. Κι αν δε μπορείς να μαζέψεις, πηγαίνεις και το θαυμάζεις, γνωρίζοντας ότι δε μπορείς να το έχεις.
Αν όμως είναι ένα αντικείμενο μη έντονης επιθυμίας, αρχίζεις τα παζάρια, και το συζητάς, και μπορεί στο τέλος και να μη το πάρεις.

Ε, φταίω που παγώνω αν με βλέπει κάποιος έτσι;
Όχι φταίω;

38 σχόλια:

fish eye είπε...

..τωρα εγω να παιξω το δικηγορο του διαβολου??
..αντρας ο οποιος δε θελει συχνο σεξ..η καποιο προβλημα κουβαλαει..η ειναι και με αλλη..η ειναι παντρεμενος..η αλλα πραγματα τον συγκινουν..
..αντρας ο οποιος εξαφανιζεται το σ/κ εχει σιγουρα αλλη ειτε αυτη ειναι ελευθερη σχεση ειτε ειναι συζυγος..
εχω αδικο??...καλησπερες!!

αλκιμήδη είπε...

μακάρι να ήταν έτσι απλή η απάντηση φεγγαροαγκαλιασμένη μου.
Όχι εγώ πάω και πέφτω πάνω σε άντρες με "έσω" αναζητήσεις, κι εκεί δε ξέρει κανένας, ούτε αυτοί ούτε εγώ, που πατάμε και που βαδίζουμε.
Άμα πρόκειται για κανονικό μαλάκα δε προβληματίζομαι, ξέρω και να αποστασιοποιηθώ και να τον χειριστώ.

fish eye είπε...

:)))...χαμογελο..!!

Αίσθησις είπε...

Πάντως ο συγκεκριμένος είναι σίγουρα προβληματικός. Αδυνατεί να καλύψει στοιχειώδεις ανάγκες σου. Τώρα γιατί επιλέγεις τέτοιους άνδρες, αυτό θέλει ψάξιμο, που το κάνεις και αργά ή γρήγορα θα το βρεις. Θα δεις, που μια μέρα, θα έχει γίνει το μαγικό κλικ και τα κριτήριά σου θα έχουν αλλάξει.

Σταυρούλα είπε...

Και βέβαια δε φταις, κούκλα μου! Κι έχεις το δίκιο σου να παγώνεις! Ένστικτο αυτοσυντήρησης θαρρώ το λένε! ;)
Η τελευταία παραγραφος με την παρομοίωση είναι φοβερή! Φιλιά :)

γιώργος είπε...

στην προσπάθεια να το 'παίξει' κυρίαρχος
και να δημιουργήσει ένα 'μυστήριο' γύρω από το άτομό του,
για να μπορεί να είναι από πάνω,
κρύβει αυτό που πραγματικά θέλει...
στο τέλος, αυτός θα χάσει...
και το κακό είναι ότι θα κατηγορήσει εσένα
και όχι τον εαυτό του που δεν εξέφρασε
αυτό που από την αρχή ήθελε...

την καληνύχτα μου...

αλκιμήδη είπε...

φεγγαροαγκαλιασμένη
χαμόγελο κι εγώ :))))) (πλατύ)

αίσθησις
σκέψου οι επιλογές μου στους άντρες ήταν το σύμπτωμα που με ώθησε να πάω ψυχανάλυση. Και το γελοίο είναι ότι όσο είμαι μέσα στη σχέση, το βλέπω ότι είναι λάθος επιλογή αλλά αδυνατώ να το παραδεχτώ.

Renata μου
ε, αφού επιτέλους αναδύεται και λίγη αυτοσυντήρηση είναι ένα βήμα υποθέτω. Αντε και σε ανώτερα να μου ευχηθείτε.



Κανονικά πρέπει να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια το ξέρω, αλλά ξέρω και ότι δε θα την κάνω.
Η δικαιολογία που χρησιμοποιώ είναι ότι αν και λιγοστό, το σεξ είναι πολύ καλό, και αφού δεν έχουμε κάτι άλλο....

Μωμότο τις αυτοκαταστροφικές μου τάσεις!
:)

αλκιμήδη είπε...

Γιώργο, γιώργο ελα πίσω!
Τι εννοείς αυτό που ήθελε;
Η αντρική σας άποψη με ενδιαφέρει ταμάλα!

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Το πιο πολύτιμο που έχει να προσφέρει κανείς είναι ο χρόνος του. Αν δεν θέλει να σε δει σ.κ. θέλει κάτι άλλο περισσότερο. Τα πράγματα είναι απλά.Οι συζητησεις είναι περιττές. Διάλεξε εσύ τον ρόλο σου.

αλκιμήδη είπε...

Εβελίνα
νόμος των πιθανοτήτων λέγεται αυτό, τόσο απλό
εμένα να μου εξηγήσεις γιατί όταν πέφτω σε "μη γκάου" γιατί δε κάνω κλικ;


pad
ξέρω ξέρω
κι αν είναι να το παιδεύεις δεν έχει νόημα
Όντως ο χρόνος είναι πολύτιμος πάντως, και ο δικός μου.

αλκιμήδη είπε...

Παρατηρώ ότι συμβαίνει το εξής:
Άντρας με εσω αναζητήσεις γνωρίζει την αλκιμήδη. Βγάζει τα σώψυχα του και η σχέση μεταφέρεται από την επιφάνεια κάπου αλλού. Αυτό γίνεται υπερβολικά νωρίς. Μετά ο άντρας τρομάζει και κάνει πανικόβλητες, αψυχολόγητες κινήσεις προσπαθώντας να επαναφέρει τη σχέση εκεί που χρονικά θα έπρεπε να είναι. Στην επιφάνεια. Αλλά το ποτάμι δε γυρίζει πίσω και η σχέση τελειώνει άδοξα.

Παρακαλεί λοιπόν η αλκιμήδη, συγκεκριμένο αναγνώστη που το πέρασε το παραπάνω μαζί της να της πει χωρίς φόβο και πάθος (ανώνυμα βρε)

Έτσι είναι;
Αν, ναι τι είναι αυτό πάνω μου που σας κάνει να μου βγάζετε τα σώψυχα σας;
Αν, όχι, τι είναι αυτό πάνω μου που σας φταίει και σας απωθει;

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα..
Έχεις κάνει ένα μεγάλο λάθος.
Αν θέλεις κοίταξε τα email σου.

Sigmataf είπε...

την απάντηση την έδωσες στον πρόλογό σου

Άντρες, άντρες, άντρες... Περίεργα ζώα τελικά.

Όχι, γράψε λάθος.

Άνθρωποι. Περίεργα ζώα.

Κανονικά!

Ανώνυμος είπε...

Aλκιμηδη,

ακου τον παλιο, υπαρχει άλλη(ες)....

αυτο βεβαια δεν αναιρει οσα γραφεις τα οποια σε γενικες γραμμες ειναι σωστα...

tassoula είπε...

Καλημέρα και (καθυστερημένα) καλή εβδομάδα!!

Alkyoni είπε...

με μια πρώτη ανάγνωση κειμένου και σχολίων...τείνω να συμφωνήσω με το Γιώργο...
Αλλά οκ άλκι μου..θα ξαναπεράσω,κάτι ΔΕΝ μου κολλάει εδώ
xxxx
καλή σου μέρα

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

το 'παγωμενο' δεν παγωνει...
και ολο αυτο που διαβασα μου φανηκε πολυ 'παγωμενο'...
φιλια...

allmylife είπε...

Πες μου καλό μου αν το mail σε κάλυψε ή σε μπέρδεψε πιό πολύ...

Γιατί για το "πόσο δεν φταίς"
δεν έχω λόγια...
ή μάλλον
έχω πολλά.....

αλκιμήδη είπε...

Ανώνυμε
σας ζητώ συγνώμη

αλκιμήδη είπε...

sigmataf
αλλά είναι ανάγκη να είμαστε τόσο περίεργοι;
ζωή απλή και ωραία προσπαθώ να ζω γιατί δε μου προκύπτει και όλα περιπλέκονται;

nuwanda
άκουστε τη χιλιοταλαιπωρημένη...
Δεν υπάρχει άλλη, φόβος δέσμευσης υπάρχει.

τασσούλα
καλημέρα σου και σένα
φιλιά στο σβούρα

αλκυόνη μου
είδες τι τραβάμε με τους άντρες; βρε δε θέλω λέμε, όχι θέλεις σου λένε αυτοί, λέγε λέγε σε πείθουν και μετά σου λένε α, γιατί θέλεις, να μη θέλεις!

βασιλική
δεν έχεις και άδικο
Το θέμα είναι αξίζει να περιμένω να δω αν θα ζεστάνει ή να φύγω προς αναζήτηση έτοιμης ζεστασιάς;

όλη μου η ζωή
το mail με τάραξε τελικά
Δε νομίζω ότι εκφράζει τίποτα περισσότερο από το φόβο της δέσμευσης, πιστεύω ότι θέλει αλλά δεν είναι έτοιμος να το παραδεχτεί, αλλά με ενόχλησε ιδιαίτερα.

Αντιστέκομαι στην έντονη επιθυμία μου να το τελειώσω αυτή τη στιγμή και αναμένω να δω πως θα πάει το βράδυ που θα ειδωθούμε. Ας δώσουμε μια ευκαιρία...

Και δε το κάνω κέφι να τον δω καθόλου, βάρυνε το κλίμα κι εγώ θα προτιμούσα να σαχλαμαρίσω. Αλλά επόμενο κενό στο πρόγραμμα μου η Παρασκευή και θα το εκλάβει ότι τσαντίστηκα αν ακυρώσω...

allmylife είπε...

ότι σου λέει η "καρδιά"
και όσο αντέχει η ψυχή σου...
Φιλιά - πολλά.

Alexandra είπε...

γιατί θέτεις όρια στην καρδιά σου; γιατί φοβάσαι να δεσμευτείς; γιατί κόβεις τις διαθέσεις (καλές) κάποιου απέναντί σου;

λες ότι απλά θέλεις να περνάς καλά. αλλά τα συναισθήματά σου γιατί τα θάβεις, θάβοντας και τα συναισθήματα του άλλου;

ναι, ξέρω όλοι μας έχουμε πληγωθεί, γιατί δεν δίνεις μια ευκαιρία και σε εσένα και στον άλλο όταν αισθανθείς ότι σου αρέσει πολύ;

accept it all the way...

Alexandra είπε...

εύχομαι να μην είπα κάτι που σε στενοχώρησα αλκιμήδη μου...

xoxo

Vromios είπε...

Μια υπεραπλούστευση στο τρέχα:

Μέγα πρόβλημα της εποχής μας το γεγονός ότι οι άντρες έχουν(με) γίνει πιο γυναίκες απ' τις γυναίκες, με τα "έσω" μας και τις εξηγήσεις μας και τις δικαιολογίες μας και την "ψυχολογική επιβολή" που επιδιώκουμε αφού πλέον δεν μπορούμε να "ηγηθούμε" της σχέσης αντρίκια...

Alkyoni είπε...

στο μπλογκ μου...ακόμα δεν σε διάβασα...σου χω κάποια που κι αυτή δεν θέλει τίποτε αλλο παρά ένα κόκκινο καπέλο
συγνώμη που δεν έβαλα το κόκκινο καπέλο λινκ ...δεν ξέρω αυτό να το κάνω...

αλκιμήδη είπε...

αλεξάνδρα
λες αυτά να κάνω; είχα την εντύπωση ότι έκανα ακριβώς το αντίθετο για αυτό και φοβήθηκε...
Θα το σκεφτώ, έχω εμπιστοσύνη στη διαίσθηση σου και στη γνώμη σου
Και όχι δε με στενοχώρησες!
Με προβλημάτισες, καλό είναι.


m13
καλωςόρισες στο σπιτικό μου
τι να σας κεράσω τι;
ευχαριστώ για τα λόγια
ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ!


vromios
καλωςήρθατε και εσείς, κερασματακι;
Το τρέχα σας είναι πολύ ευστοχο, τουλάχιστον εκφράζετε αυτό που νιώθω ότι συμβαίνει.

"αφού πλέον δεν μπορούμε να "ηγηθούμε" της σχέσης αντρίκια... "

Φταίμε και οι γυναίκες όμως, τους ευνουχίζουμε τους άντρες, κανονικότατα.

αλκυόνη
σου έρχομαι

Alkyoni είπε...

αϋπνίες ε;;;
άντε άλκι μου καλή μας μέρα...ό,τι κι αν φέρει...

Alkyoni είπε...

τελικά όντως κάτι πρέπει να χω πάθει αυτές τις μέρες..
τρίτη ή τέταρτη φορά που διαβάζω το ποστ και ΔΕΝ το καταλαβαίνω. Όχι ...αρνούμαι να το καταλάβω...έχει άλλη έννοια αυτό
απ τα πολύ λίγα που κατάλαβα..λέω να ασπαστώ την άποψη της Βασιλικής..αν το κατάλαβα το όσο κατάλαβα σωστά..
αλκιμήδη μου δυό χάρες...
η μια στείλε mail για το ποστ,δεν μπορώ να νιώθω το καθυστερημένο
η άλλη -αν μπορείς- πήγαινε στο μπλογκ μου και πάνω δεξιά γράφει ένα "Ακούω" κλπ κλπ... δοκίμασε αν μπαινει στο site κι αν κατεβαίνει το τραγούδι,γιατί εμένα μου βγάζει πρόβλημα
Σου βαλα πολύ εργασία για το σπίτι ε;; :P
Καλά αύριο θα χει κενή ώρα ...
Μια απορία... εσύ συνήθως μετά από Π/Σ/Κ όλο και κάτι καλό (να σου θυμίσω ρέικι ψυχαναλύσεις κλπ) είχες να μας πεις/παρουσιάσεις.
Τώρα πες μου πως αυτός έγινε αιτία να μην....

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Άνδρας, που, έπειτα από 3 εβδομάδες "συσχετισμού", απλώς εξαφανίζεται ολόκληρο Σ/Κ, δεν το κάνει για να αποστασιοποιηθεί και να δει ψύχραιμα πού πατάει, πριν πάει παρακάτω (πού παρακάτω;)... Πιθανότατα, "ψάχνεται" και κάπου αλλού, πριν οριστικοποιήσει την όποια επιλογή του!
Άνδρας, που, έπειτα από την εξαφάνισή του, ερμηνεύει το e-mail σου έτσι, πιθανότατα ψάχνει απλώς ευκαιρία για να την "κάνει" ή, έστω, για να (επανα)τοποθετήσει την σχέση σε ρηχά νερά, επιρρίπτοντας τις ευθύνες αλλού...
Και καταλήγω : Σε κάποια ηλικία, με κάποιες συνθήκες ζωής και εφ' όσον αντικειμενικά έναν κύκλο στην ζωή τον έχει ολοκληρώσει κανείς, αποκτώντας και μεγαλώνοντας, π.χ., ένα παιδί ή υλοποιώντας μιαν άλλη του φιλοδοξία, επιδίωξη, στόχο, ποιός λέει ότι το να περνάει απλώς καλά με έναν τρίτο είναι αμελητέο, απλό, ανεπαρκές; ειδικά, αν σκεφθούμε πως πολλοί - για να μη πω σχεδόν όλοι - μέσα σε γάμους, συμβιώσεις, συγκατοικήσεις κ.λπ. της αυτής συνομοταξίας μπορεί πολλά άλλα να έχουν, αλλά καλά σπανίως περνάνε...
Καλημερίζω!
Υ.Γ. : Να σε παραπέμψω κι εγώ στο post της Αλκυόνης και στα σχόλια;

Ανώνυμος είπε...

Στις περιπτώσεις που η συμπεριφορά του άλλου χαλάει τις ισορροπίες μας (για όποιο λόγω) καλό είναι να την κάνουμε….

MavriDalia

Alkyoni είπε...

μερικές φορές μαύρη ντάλια εύχομαι να μην φτάναμε σ αυτό....
συγνώμη που σου απαντάω εδώ... αλλά είδα το σχόλιο και δεν άντεξα.

αλκιμήδη είπε...

Αλκυόνη μου είσαι γλύκα
ούτε εγώ καταλαβαίνω
τα τελευταία τρία ποστ είναι μόνο και μόνο για να καταλάβω

Αστεροειδή
ίσως να είναι όπως τα λέτε
δεν έχει σημασία πλέον
αυτό το να περάσουμε καλά είναι τόσο δύσκολο τελικά; Δεν είμαι μόνο εγώ που δε καταφέρνω να το βρω;
Πάω στης Αλκυόνης να δω

Μαύρη Ντάλια
Σοφά μιλάς
Και αυτό έκανα
Άργησα αλλά τα κατάφερα


Νεώτερες εξελίξεις
Πάω σπίτι του η καλή σου να τα πούμε.
Βρίσκω εκεί φίλο του (και περιμένανε και μία φίλη) να δούμε κανά ντοβινάκι κτλ
Δεν είχα ενημερωθεί
Φταίω που πάγωσα κι άλλο;
Φταίω που στις δώδεκα έφυγα (αφού οι φίλοι δε ξεκουμπιζόντουσαν) και αφού δε μπόρεσα να του πω κατά πρόσωπο αυτά που ήθελα, του έγραψα ένα email λέγοντας μεταξύ άλλων αυτό ακριβώς
"Έχω παγώσει, δε ξέρω αν και πότε θέλω να σε δω."
Στο κάτω κάτω αν γουστάρει ας με κυνηγήσει, κι αν δεν, χέστηκα.
Και κάτι μου λέει ότι δεν, και η αλκιμήδη θα κυκλοφορεί ελεύθερη πάλι
Ωχ!

Alkyoni είπε...

αχαχαχα :P χαζούλι !!!
μ έκανες και γέλασα...
να σαι καλά.
στείλε ρε γμτ mail πιο συγκεκριμένο
α ναι και τι γίνεται το ηλίθιο mp3 παίζει;;

bebelac είπε...

Ξουτ οι προβληματικοί. Χωρίς πολύ σκέψη!

Ανώνυμος είπε...

Μην δεις το ακόλουθο σαν συμβουλή, γιατί δεν είμαι ο κατάλληλος για να δώσω και γιατί δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι και συμβουλές. Απλά έχω διαπιστώσει ότι οι ανθρώπινες σχέσεις (όχι μόνο οι ερωτικές) δουλεύουν πολύ καλύτερα αν δεν μπούνε σε κουτάκι. Χωρίς προκαθορισμένα όρια. Χωρίς ορισμούς και ρόλους.

Με άλλα λόγια: Δεν χρειάζεσαι να έχεις εκ των προτέρων προσδιορισμένο το τι χρειάζεσαι από έναν άνδρα. Γιατί ο κάθε άνδρας που θα συναντήσεις θα είναι μοναδικός. Και η σχέση μαζί του θα είναι μοναδική και θα σου δώσει διαφορετικά πράγματα. Και όταν βρεθείς με κάποιον που αυτά που σου δίνει στην πράξη ταυτίζονται με αυτά που θέλεις, απλώς το νιώθεις, απλώς το ξέρεις. Και έρχεται από μόνη της η απόφαση να προχωράς την σχέση.

Έτσι δεν πάει; :^)

MåvяiÐåliå είπε...

Να μη σε χαλάνε οι αποτυχημένες προσπάθειες.
Προσπάθησες εσύ αλλά προσπάθησε κι εκείνος, ο καθ ένας με τον τρόπο του.
Αν δε βγήκε no worries πάμε γι άλλα :)


Τι είναι το ντοβινάκι; :p:p:p

αλκιμήδη είπε...

γειά σου βρε αλκυόνη
το μαιλ μου κόλλησε
αύριο από τη δουλειά!

μπεμπε
ξουτ ξουτ ξουτ
φιλιά!

μπαμπάκη
σωστός!
ουδεν άλλον σχόλιον
(και προφανώς στη προκειμένη περίπτωση, δε προχωράμε εκτός κι αν ο άλλος αποφασίσει να προσφέρει κάτι άλλο, σωστά;)

μαύρη ντάλια
τα καταφερες να σχολιάσεις κανονικά!
δε με χαλάει, για λίγο μόνο το άφησα και συνείλθα. Μαθαίνω, μαθαίνω.

ντιβιντάκι εννούσα!

εβελίνα
ο μπαμπάκης είναι ο καλύτερος σχολιαστής ever!

Ανώνυμος είπε...

Σωστά, δεν προχωράμε. Είναι πολύ σύντομη για να την σπαταλάμε ανέξοδα.

"ο μπαμπάκης είναι ο καλύτερος σχολιαστής ever"

Αχ αυτές οι κολακείες σας, μου φτιάχνουν τη μέρα πρωί-πρωί! :^)

Καλημέρα!