Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2006

Δύσκολα πράγματα

Πήγα σε μάγισσες και χαρτορίχτες. Όντως. Χαρτορίχτρα για την ακρίβεια. Ταρό. Το συζητάγαμε με φίλη από τον Ιούνιο να πάμε, έτυχε και το κανόνισε αυτή την εβδομάδα. Μα δεν έχω κάτι να με ζορίζει σκέφτομαι, αλλά δε πειράζει πάμε για πλάκα. Η σχέση μου με τα ταρό είναι κάπως, ούτως ή άλλως. Τα ρίχνω κι εγώ και τα ψιλοδιαβάζω, δε ξέρω πολύ καλά, τη γενική ατμόσφαιρα και κατάληξη μιας κατάστασης πάντως την πιάνουν. Τα πιστεύω και δε τα πιστεύω. Ίσως να είναι ένας οδηγός, ένα ξεκαθάρισμα της παρούσας κατάστασης. Δε ξέρω. Πάμε για πλάκα λοιπόν. Η μήπως όχι.

Στη χαρτορίχτρα πάμετες. Και πολύ καλή που ήτανε. Όλα μου τα βρήκε. Και μου τα βρήκε καλά. Η δουλειά καλά και νέες δουλειές θα έρθουν. Και το σπίτι, ναι θα γίνει αυτό που θέλω, θα το αποκτήσω το σπιτάκι μου. (ναι, ναι αν δε κουνηθώ δε πρόκειται, αλλά ας το προσπεράσουμε) Και το παιδάκι μου καλά το βρήκε. Και πολλούς από τους παλιούς γκόμενους. Σε σκέφτεται ο ένας, θεά σε έχει, σε σκέφτεται ο άλλος, βασίλισσα σε έχει, ο παράλλος μέσα στη καρδιά του, θα σου κάνει κρούση σύντομα. (Κι εγώ γιατί είμαι μαγκούφα ρε παιδιά;)

Και το νέο πρόσωπο; όλα θα εξελιχθούν πολύ καλά, έχεις άγχος μου λέει αλλά κι αυτός έχει άγχος. Θα περάσει και θα είσαστε πολύ καλά. Μόνο μου λέει, πρέπει να το παίξεις λίγο. Δηλαδή; Να κάνεις τη δύσκολη. Α, δε μπορώ, δυσκολεύομαι. Πρέπει μου λέει, πρέπει. Αλλιώς θα τον χάσεις. Μα βαλτή είναι και δαύτη; Και η ψυχολόγα το ίδιο μου λέει. Βρε, αστον τον άλλον να του γεννηθεί η επιθυμία. Βρε, δε μπορώ. Αφού θέλω, πειράζει; Και οι φίλες το ίδιο μου λένε. Δε μπορώ σας λέω. Δε μπορώ.

Κρύψτε το τηλέφωνο παιδιά, κρύψτε το.

Είμαι πολυάσχολη και είναι τα περισσότερα βράδυα μου κλεισμένα με φίλους και άλλες υποχρεώσεις. Και τα πρωϊνά μου. Αυτό μετράει για δυσκολία; ε; ε;

Μπορώ τώρα να πάρω τηλέφωνο και να είμαι γλυκειά;

21 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ώστε πίσω από κάθε "δύσκολη" γυναίκα κρύβεται μια ψυχολόγα ή μια χαρτορίχτρα;

γιώργος είπε...

λειτούργησε έτσι όπως ορίζει
η καρδιά και το μυαλό σου...
μόνο έτσι θα είσαι αληθινή...
μόνο έτσι θα είσαι εσύ...

καλησπέρα...

nyctolouloudo είπε...

προτιμώ να γίνω χαρτοπαίχτρα παρά να πάω σε χαρτορίχτρα!

MåvяiÐåliå είπε...

χαχαχαχααααα
Πες μου πόσα της έδωσες ;
Με τα μισά σου λεω καφέ !

Με το τηλέφωνο τι έγινε;

(Ο beta blogger ή Mavri με λεει ή Dalia όλα μαζί του πέφτουν πολλά)

αλκιμήδη είπε...

ασκαρδαμυκτί
δε ξέρω για τις άλλες
εγώ πάντως "δύσκολη" δε θα γίνω ποτέ, δε πα να λένε οι μάγισσες, οι χαρτορίχτες, οι ψυχολόγες, ο κόσμος όλος.
Ή το χεις ή δεν το χεις


γιώργο μου
αυτό κάνω, τα μούτρα μου τρώω και ξανά μανά
Μέχρι να βρω κάποιον που δε γουστάρει να είναι γραμματόσημο.
Αυτοκόλλητος, να μη χρειάζεται το φτύσιμο για να κολλήσει.


Μεθυσμένα χρώματα
μα γιατί; έχει γούστο
και η Βλαχοπούλου βέβαια λέει


Μαύρη Ντάλια
Α, εσύ ήσουν!
Είδες αυτός ο beta blogger είναι δύσκολος άντρας.

Το τηλέφωνο αποδεικνύει (για άλλη μια φορά) τη παράνοια μου!
Πέρνω, και μου κάνει αναπάντητη. Τα φίδια με ζώνουν, βράζω στο ζουμάκι μου όοοολο το απόγευμα. Ο νεαρός ήτανε εκδρομή (το ήξερα αυτό) και είχε ξεχάσει το κινητό του (αυτό βέβαια ούτε που πέρασε από το μυαλό της παρανοικής ανασφαλίτιδας). Μόλις γύρισε από την εκδρομή με πήρε, μιλήσαμε, προσπαθησε να βρεί κενό στο χρόνο της εβδομάδας μου για να με δεί και χωρίς να το θέλω να μαι που είμαι "δύσκολη". Τρομάρα μου.

αλκιμήδη είπε...

μαύρη ντάλια
μα χρεώνουμε τους φίλους!
Θέλω να μου πεις καφέ, θέλω

(30 ευρώπουλα παρακαλώ η χαρτορίχτρα, καλό επάγγελμα, όσο ήμουν εκεί πέντε ραντεβού έκλεισε)

Σταυρούλα είπε...

Αυτά, αλκιμήδη μου, ή το ΄χεις ή δεν το ΄χεις! Το να καμώνεσαι κάτι που δεν είσαι, είναι το χειρότερο για μένα.
Μι αφορά πήγα σε χαρτού συνοδεία της θειας μου -δεν ήξερε την Αθήνα-που ΄χε αγωνία με το γιο της και το τι γελιο έριξααααα, με βγάλανε έξω! ;)
Υ.Γ. Ο βητα-βλογερ μετάνοιες θέλει για να μας αφήσει να σχολιάσουμε!

αλκιμήδη είπε...

renata μου
ο βήτα μπλόγκερ έκανε το θαύμα, με μετέτρεψε σε μιά "δύσκολη"!

(Δε μπορώ να επιστρέψω στο παληό μπλόγκερ, αλλά με αγαπάτε και θα τη κάνετε τη θυσία, το ξέρω)

MåvяiÐåliå είπε...

χαχααχαχαχααα μα πρέπει ν ασημώσεις ! πως θα βγει αλλιώς;;! :p

allmylife είπε...

ε, τώρα μπορείς!!!
Έτσι κι' αλλιώς πάντα είσαι γλυκειά!

Κι'ένα μεταξύ μας:
Η μαμά μου, με αποκαλούσε Λία!
(από το ανασφάλεια...)
Ελένη.
:)

αλκιμήδη είπε...

μαύρη ντάλια
ασημώνω ασημώνω

όλη μου η ζωή
εμ, άμα δε μοιάζαμε δε θα συμπαθιόμασταν τόσο!

ευχαριστώ για το κομπλιμάν, σκέτο μέλι είμαι να με χαρώ

bebelac είπε...

Καλά, δε βαρέθηκε ο κόσμος αυτό το κυνηγητό και το κρυφτούλι στις σχέσεις; (το παίζω δύσκολος, για να σε κάνω να με θέλεις, κλπ, κλπ)
Μην ακούς κανέναν. Άσε δε και το άλλο... Λειτουργώντας ερήμην των στερεοτύπων, ενδέχεται να εξάψεις το ενδιαφέρον του άλλου περισσότερο... -και μάλιστα χωρίς να είναι αυτό στις προθέσεις σου... φιλιά!

kyriayf είπε...

ομολογώ ότι σε στιγμή μεγάλης αδυναμίας και μεγάλου πάθους πήγα σε χαρτορίχτρα! ναι το έκανα!!! αλλά δε βγήκε τίποτα!!! τζάμπα το 5χίλιαρο (δρχ ακόμα)... δεν το ξανακάνω- δεν το ξανακάνω!
συμφωνώ με την άποψη σου για το γραμματόσημο και νάναι και αυτοκόλητο! τα υπόλοιπα είναι "σκευάσματα" ... καλημέρα :))

αλκιμήδη είπε...

μπεμπέ
δε βαρέθηκε δυστυχώς
αλλά εμείς δε πτοούμαστε, επιμένουμε να θέλουμε και τα εύκολα, αλλού η ουσία.

kyriayf
εγώ το ξανακάνω, ξανακάνω

κατασκευάσματα πες καλύτερα κι είσαι μέσα

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε, να σου θυμήσω το κόλπο:

"Κύριε Σαμιωτάκη; Δεσποινίς Βασιλείου εδώ! (γουφ γουφ)

Γυρίιιιιιιιιισατε;"

Πιάνει πάντα!

fish eye είπε...

..αφου θα το παρεις το τηλεφωνο που θα το παρεις..και θα εισαι και γλυκια..τι ρωτας..:)))καλησπερα!!

Shades είπε...

Πάρε το τηλέφωνο και γρήγορα μάλιστα.. και να είσαι πιο γλυκιά από ποτέ.. δεν ξερώ εγώ από τέτοια κόλπα.. αυτό που σου λέει το ένστικτο σου να κανείς.
Τώρα για τις χαρτούδες να μην σχολιάσω καλύτερα.. αν το έκανες για πλάκα όπως λες καλά έκανες..
Καλό σου απόγευμα.

αλκιμήδη είπε...

μπαμπάκι
δηλαδή μου προτείνετε σκωτσέζικο ντουζ; ούτε στον εχθρό μου δε θα το ευχόμουν, όχι να το υποβάλλω σε κάποιον που ερωτεύομαι.
:)



εβελίνα
και μου αρέσει η μπιρίμπα


φεγγαροαγγαλιασμένη
ρητορική η ερώτηση
έτσι κι αλλιώς με ξέρετε για άνθρωπο που πέρνω από λόγια; ποτέ των ποτών

shades in the dark
(αλήθεια σε ελληνιστί πως να σας αποκαλώ;)
έτσι το ένστικτο ακολουθούμε πάντα
κι αν φάμε τα μούτρα μας να είναι δικιά μας ευθύνη και όχι επειδή ακολουθήσαμε ξένες συμβουλές.
Το πρώτο μάθημα που μου έδωσε η μητρότητα ήταν αυτό.

markos-the-gnostic είπε...

τελικά η μόνη λύση είναι οι μάγισες κι οι χαρτορίχτρες - και μια φίλη μου πήγε και αλήθεια της τα βρήκε όλα - έτσι για να σπάνε τα στοκαρισμένα μυαλά των θετικιστών

Alkyoni είπε...

εγώ θα συμφωνήσω με την bebelac :)
α ναι κάτι μ είχες ρωτήσει..σου χω απάντηση στο σχόλιο σου σε μένα... το παίζω δύσκολη :)
φιλιάααα

αλκιμήδη είπε...

Μάρκο
εγώ δεν απορρίπτω τίποτα
ποτέ δε ξέρεις

αλκυόνη
κι εγώ συμφωνώ με τη μπεμπελάκ
φιλιά