Δευτέρα, Νοεμβρίου 13, 2006

Είμαι ψώνιο τι να κάνουμε!

Αυτό το ΠΣΚ είχα μια μυστικιστική εμπειρία.
Θα με πείτε ψώνιο αλλά πετάω το φόβο της απόρριψης για να το καταγράψω και να μην ξεχάσω.
Κυρίως αυτό, να μην ξεχάσω
Γιατί όλα είναι εφικτά αρκεί να επιτρέψω στον εαυτό μου να τα θελήσει.*
Γιατί αξίζω να αποκτήσω ότι θελήσω
Να το θυμάμαι αυτό.
Να το πιστέψω, και ποτέ ξανά να μην επιτρέψω στον εαυτό μου να σκεφτεί οτιδήποτε άλλο.

Τη Παρασκευή είχα μια υπέροχη μέρα.
Ναι, ναι περιλαμβάνει και νέο άντρα η καλή μου διάθεση
Το Σάββατο ήμουνα μέσα στην καλή χαρά
Με τη μέρα μου προγραμματισμένη να είναι γεμάτη από υπεροχες στιγμές.
Το ίδιο και για τη Κυριακή
Μέσα στη καλή χαρά, πάω για ψώνια, δώρα για φίλους.
Σηκώνω 500 ευρόπουλα για τα ψώνια και τις σαββατοκυριακάτικες δραστηριότητες.
Σε μαγαζί με πολυκοσμία μου κλέβουν το πορτοφόλι
Πάει το χρήμα, πάνε όλα τα χαρτιά, μα κουβαλάω όλα τα χαρτιά μαζί μου. Κάρτες (γιατί πρέπει να κουβαλώ πέντε πιστωτικές μαζί μου;), ταυτότητα, δίπλωμα, εκπτωτικές μαγαζιών, διαρκείας για διάφορα πράγματα, φωτογραφίες του Ιάσωνα, χαρτάκια με τηλέφωνα, όλα χαμένα.
Μουδιασμένη, ταραγμένη, κάνω ότι πρέπει να κάνω, ακυρώσεις, ψάξιμο στα σκουπίδια και ανεύρεση δύο άλλων πορτοφολιών, αστυνομία, γυρίζω σπίτι μέσα στη στεναχώρια. Καλά το χρήμα που δε μου περισσεύει αλλά άντε να βγάλω και όλα αυτά τα χαρτιά πάλι.
Μέσα στη στεναχώρια μου η μάνα μου λέει
"Μα καλά ποιός μας έχει μουτζώσει;"
Τα πήρα και εγώ κανονικότατα.
Εν πλήρη γνώση ότι μόνη μου προκάλεσα το συμβαν,λέω κανένας δε μας έχει μουτζώσει, εγώ έχω μουτζώσει τον εαυτό μου και θα ήθελα να ήξερα τι έχω κάνει πιά που είναι τόσο κακό και τόσο μισώ τον εαυτό μου και δε με αφήνω να ανασάνω και αυτή τη χρονιά με έχω βάλει κάτω και με κλοτσάω αλύπητα.
Μέσα στο θυμό και τη τσαντίλα κλείνομαι στο δωμάτιο μου και αρχίζω θεραπεία reiki.
Όταν κάνω reiki είναι σαν αυτοψυχανάλυση αλλά με επιπρόσθετη τη παρουσία μιας καθοδηγητικής ενέργειας.
Ξεκινά η σκέψη ψάχνωντας να βρώ επιτέλους τι είναι αυτό που μου καταλογίζω. Με τσαντίλα ψάχνω να βρω τι έχω κάνει για να μπορέσω να το συγχωρέσω. Οι μέρες και τα χρόνια περνάνε αντίστροφα μπροστά μου, εικόνες εικόνες εικόνες. Και εκεί που έχω πισωγυρίσει στα χρόνια τα φοιτιτικά και τίποτα το τόσο μεμπτό δε έχω ακόμη βρε,ί νοιώθω να εκτοξεύεται η τσαντίλα στα ύψη και λέω ε όχι ρε γαμώτο η αλκιμήδη είναι καλή, την αγαπάμε την αλκιμήδη, αξίζει ότι καλύτερο η αλκιμήδη, και νοιώθω να λούζομαι με φως.
Εκείνη τη στιγμή, χτυπά το τηλέφωνο και ναι, έχουν βρει το πορτοφόλι μου!
(Το χρήμα χαμένο βέβαια αλλά όλα τα άλλα άθικτα)

Η χαρά μου χαρά και το πείσμα πείσμα
κράτησα το συναίσθημα της αυτοαξίας μέχρι σήμερα, το ΠΣΚ εξελίχθηκε υπέροχο και εγώ τρέχω να κάνω όλα αυτά τα πράγματα που έχω τόσο καιρό αφήσει

και εσύ ασύνειδητο, άει παράτα μας, κράτα το μίσος σου για τις συνεδρείες της ψυχανάλυσης γιατί πολύ μας ζόρισες και μέχρι να βρω τι είναι αυτό που σε παιδεύει δε σου επιτρέπω άλλο να με τρικλοποδιάζεις
ουφ, αμάν πιά

και ξανά, να θυμάμαι

όλα είναι εφικτά αρκεί να επιτρέψω στον εαυτό μου να τα θελήσει,
και αξίζω να αποκτήσω ότι θελήσω.


Καλή εβδόμαδα!



* Η σκέψη είναι από πρόσφατη επαφή με νέα ιδέα και σύντομα θα σας περιγράψω με πλήρεις λεπτομέρειες το σκεπτικό (και τις δικές μου προσθήκες), μόνο να βάλω λίγο τη ζωή και τις υποχρεώσεις μου σε τάξη πρώτα.

26 σχόλια:

γιώργος είπε...

θα μπορούσε να είναι
τέλος καλό, όλα καλά...
και άλλο χειρότερο να μη μας βρεί...

καλημέρα και καλή εβδομάδα...

Ανώνυμος είπε...

διαβάζω και ξαναδιαβάζω το ποστ σου (ευτυχώς ξαναβρήκες το πορτοφόλι- έστω και χωρίς λεφτά) και μου γεννιούνται απορίες, βλέπω λύσεις, με βλέπω να ψάχνομαι για το reiki (θέλω να λουστώ στο φως!) αλλα αγωνιώ να μας πεις για τη νέα ιδέα...φιλιά :)))

αλκιμήδη είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα Γιώργο
τίποτα χειρότερο δε θα μας βρεί
τίποτα κακό γενικώς
πριν λίγο κοίταζα τις δουλειές που έχω να κάνω και σκεφτόμουν ένα ραντεβού αυριανό που έχω ότι μου κόβει τη μέρα στη μέση και θα το προτιμούσα για Τετάρτη.
Δε θα το πιστέψεις.
Μου τηλεφωνούν και με παρακαλάνε αν μπορώ να το αλλάξω και να το κάνουμε Τετάρτη!
Αυτό τώρα τι μου λέει;

Kyriayf
πολλή καλημέρα σου καλή μου
να ψαχτείς για το reiki, το συστείνω ανεπιφύλακτα. Δεν έχεις και τίποτα να χάσεις εξάλλου, εκτός από κάποια χρήματα που θα δώσεις για το σεμινάριο της μύησης.

Η νέα ιδέα (παλιά είναι, αλλά νέα για μένα)έχει να κάνει με το "Θεό" ως ενέργεια της οποίας κομμάτι είμαστε κι εμείς, δηλαδή την ένωση μας με το συμπάν και την ικανότητα μας να κατευθύνουμε την ενέργεια αυτή στην εκπλήρωση αυτών που ζητάμε.
Αλλά πρόσεξε όχι μόνο τα θετικά (που αυτά θέλουμε) αλλά και τα αρνητικά (που θα θέλαμε να αποφύγουμε). Αν π.χ. φοβάσαι ότι θα συμβεί κάτι άσχημο, στην ουσία στέλνεις μύνημα ότι περιμένεις να συμβεί κάτι άσχημο, και κατευθύνεις την ενέργεια να σου φέρει αυτό ακριβώς που φοβάσαι.
Αυτή είναι η ουσία σε γενικές γραμμές αλλά εγώ τη ψυχανεμίζομαι λίγο διαφορετικά, σε σχέση με το τι ζητά το υποσυνείδητο, ανεξάρτητα τι λέει το συνειδητό ότι θέλει, το πραγματικό μύνημα στέλνεται από το υποσυνείδητο.

Να τα χωνέψω, να τα επεξεργαστώ και θα επανέλθω, και φυσικά με τις απαραίτητες βιβλιογραφικές αναφορές!
:)))))

bebelac είπε...

Είσαι τόσο θετική Αλκιμήδη! Νομίζω ότι επιδρούν πολύ ευνοϊκά τα ποστ σου σ' αυτούς που τα διαβάζουν. χχχ

Ανώνυμος είπε...

εγω χαιρομαι διπλα γιατι βλεπω οτι οσο περναει ο καιρος αρχιζεις και επιτρεπεις στον εαυτο σου να ειναι ευτυχισμενος...

αλκιμήδη είπε...

ευχαριστώ μπεμπέ μου
ελπίζω να είναι έτσι, θα το ήθελα αυτο

nuwanda
χαίρομαι που χαίρεστε
εσείς μου το λέτε μήνες αλλά είπαμε είναι μια διεργασία και ένα μονοπάτι που θέλει το χρόνο του.
Βατό όμως! Και όπως λέει και ο γιός μου
"τρέχω πηδηχτά" πλέον

Alexandra είπε...

αλκιμήδη,
όλα είναι τελικά ο τρόπος που προσεγγίζουμε και αγγίζουμε τη ζωή. η θετική ή αρνητική μας ματιά.

δεν είναι τίποτα τυχαίο... συμφωνώ και βέβαια αυτή η εσωτερική αναζήτηση θα σε βοηθήσει.

ότι πρέπει να γίνει, θα γίνει... και νομίζω ότι αρχίζεις να πηγαίνεις με τη ροή της ζωής...

αλκιμήδη είπε...

αλεξάνδρα μου
έτσι νομίζω κι εγώ
Θα τον έβρισκα το δρόμο και χωρίς εσένα αλλά είσαι ένας από τους ανθρώπους που με οδήγησαν και σε ευχαριστώ.
Αλλά τι λέω, το γνωρίζεις αυτό.
Κι όπως ξέρουμε και οι δυό, δεν έχει τελειώσει ακόμη, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει κανείς από το όποιο μονοπάτι, αλλά νομίζω ότι καλά βαδίζω. Σε μονοπάτια ταιριαστά για μένα.
Είδομεν.
Φιλιά

Alkyoni είπε...

χαμογελώ..
όχι συγκαταβατικά ούτε ειρωνικά ..
και περιμένω να δω ....
την kyriayf που αναζήτησε το ρέικι ξέρω πως θα τη βρει το ίδιο,μέσα από άλλους δρόμους
όμως περιμένει να λουστεί στο φως
η εμπειρία του καθενός είναι διαφορετική....
για τα χρήματα των σεμιναρίων έχω κάποιες ενστάσεις
βλέπεις έτυχα σε δάσκαλο που στους 5 κανόνες του ρέικι είχε πρόσθέσει κι έναν άλλο
πολύ κοινό
δωρεάν έλαβες,δωρεάν θα δώσεις..
Την (θετική αυτή) ενέργεια δεν την πλήρωσε κανείς για να την "πάρει"
και άρα δεν "πουλιέται"
Θέλω να μου γράψεις alci πώς κάνεις στον εαυτό σου θερραπεία με ρέικι (έστω και σε mail)
Φιλί
:*

Ανώνυμος είπε...

το ρέικι (ή ίσως περισσότερο η νοοτροπία που αποκτάς μέχρι να το δεχτείς ή ντα το διδαχτείς) έχει προσφέρει και σε μένα πολύ μαγικές στιγμές. έδω βρήκες τόσα χρόνια Αλκιμήδη, το πορτοφόλι δε θα βρισκές; :-) καλη βδομάδα

Кроткая είπε...

τι καλά! τουλάχιστον εσύ το βρήκες, εγώ όταν το είχα χάσει (και μαζί έχασα και την κακή συνήθεια να κουβαλάω όλα μου τα χαρτιά μαζί) δεν το ξαναβρήκα ποτέ! και πιο πολύ λυπήθηκα για τις φωτογραφίες που είχα μέσα, αλήθεια.

έτσι, think positive, όπως λένε και οι άσπονδοι φίλοι μας, οι ΑΜερικάνοι. Δίκιο έχουν!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Η ιδέα, στην οποία αναφέρεσθε, είναι πράγματι παλαιότατη και αποτελεί βασική αρχή στον μυστικισμό και στην μεταφυσική. Ο "Θεός" είναι μια παγκόσμια ενέργεια κι εμείς μέρος της αναπόσπαστο. Οι σκέψεις μας - θετικές ή αρνητικές, ευχές ή φόβοι - μεταδίδονται, μεταβιβάζονται και, ανάλογα με την έντασή τους, ανάλογα με την δική μας δύναμη οραματισμού, απελευθερώνονται μέσα σ' αυτήν την παγκόσμια ενέργεια, στο παγκόσμιο ρευστό και πραγματοποιούνται...
"Think positive", κατά τους Αμερικανούς, "Καλομελέτα κι έρχεται", κατά τους Έλληνες, "Όταν θέλεις κάτι πολύ, το σύμπαν ολόκληρο θα συνωμοτήσει για να τ' αποκτήσεις", κατά τον Coelho... Η αρχή πίσω από τις διατυπώσεις αυτές είναι η ίδια και αποτελεί ιδέα, που αξίζει να την προσεγγίσει κανείς με τον τρόπο του!

αλκιμήδη είπε...

γειά σου βρε αλκυόνη
ναι η εμπειρία του καθενός είναι διαφορετική με το reiki
έχεις mail!

northaura
έχουμε μαζευτεί πολλοί, οι του reiki εννοώ.
εντυπωσσιάζομαι!

krotούλα
να μια συνήθεια που πρέπει να αποκτήσω. Να μη κουβαλάω όλη μου τη ζωή μέσα σε ένα πορτοφόλι!
ναι, θετική σκέψη, αλλά κάτι παραπάνω.


αστεροίδή
καλωςορίσατε στο φτωχικό μου
μεγάλη μου τιμή, σας διαβάζω αλλά δε νομίζω ότι έχω βρεί το θάρρος να σχολιάσω ακόμη. Θα το ξεπεράσω όμως!

Να εσείς την ιδέα (που είναι παλιά και για μένα νέα) τη περιγράψατε πολύ όμορφα και συνοπτικά

Alkyoni είπε...

http://www.reiki.nu/treatment/healing/aurashield/aurashield.html

markos-the-gnostic είπε...

μπράβο βρε αλκιμήδη
πολύ χάρηκα κυρίως με τη στάση σου "όλα είναι εφικτά αρκεί να επιτρέψω στον εαυτό μου να τα θελήσει"

Σταυρούλα είπε...

Αλκιμήδη, πολύ χαίρομαι που όλα βαίνουν πλέον καλώς σε όλα τα "επίπεδα"! ;)
Και βέβαια μια χαρά είναι η Αλκιμήδη και της αξίζει να ΄ναι ευτυχισμένη! Αισιόδοξή μου, καλή βδομάδα να ΄χεις! ;)

tassoula είπε...

Miα χαρά σε βρισκω στην αρχή της νέας εβδομάδας!!Μπράβο.Καλό βράδυ.

Sigmataf είπε...

Δεν ξέρω πως θα σου φανεί, αλλά είναι υπέροχη η ενέργεια που μόλις μου μετέδωσες.

Αίσθησις είπε...

M' αρέσει η αμεσότητα και η ειλικρίνειά σου. Νομίζω το μόνο που μένει μετά τις σκέψεις σου είναι λίγη χαλάρωση. Μπες μέσα σε μια αγκαλίά χωρίς να σκέφτεσαι τίποτε και αφήσου. Καλημέρα!

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

θετικες σκεψεις απο ενα αρνητικο μυαλο;
ευχομαι να λειτουργησει...
φιλια...

Unknown είπε...

ΠΑΛΙΟΨΩΝΑΡΑ!!!!

(Μη σε βγάλω ψεύτρα και χαλαστείς.. δεν κάνει :ppp)

Ανώνυμος είπε...

τώρα είδα το κομμεντάκιον σου σε προηγούμενο ποστάκιον μου!!! ήταν που ήθελα να σου μλήσω για την barbara και μου βγήκε αλλιώς!!! δε πειράζει- αλλά θα της μειλ- αν και προτιμάει το χειρόγραφον... και θα της μιλήσω για τις νέες εμπειρίες μου! σήμερα έβγαλα τον dyer από τα πάνω ράφια... θα κοιτάξω κάποια πραγματάκια πάλι, με το κριτικό πνευμα που έχω πλέον!!! ευχ :))))

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη
grazias για το link

μάρκο
εγώ να δείς χαρά, και οι μυστικιστικές εμπειρίες συνεχίζονται
(ΝΑΙ ΕΪΜΑΙ ΨΩΝΑΡΑ! καμηλιέρη)
ήθελε το χρόνο του απλώς και θα δείξει η πορεία

renata μου
σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
και μη ξεχνιόμαστε, δεν είμαι η μόνη που της αξίζουν πολλά :)

τασσούλα
καλό βράδυ και σε σένα και στο σβούρα. Σου έρχομαι να δω τι κάνει!

σιγματαυ
σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι για αυτό

αισθησις
καλωςόρισες στο σπιτικό μου!
αυτό ακριβώς θα κάνω

βασιλική μου
όχι αρνητικό, ποτέ δεν ήμουν αρνητική.
ζαβλακωμένο ναι (και ακόμη είναι)
Θα δείξει, μεγάλες κουβέντες δε λέμε κι εδώ θα είμαστε να το αναλύσουμε :)))
ματς μουτς και σε σένα


καμηλιέρη μου
ΕΙΜΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΙΜΑΙ!!!
έχετε πέροχη ικανότητα να με κάνετε να γελάω πάντως


Kyriayf
να θυμάσαι μόνο ότι για κάθε άνθρωπο και διαφορετική λύση/δρόμος
καλό σου βράδυ
φιλιά

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Φιλτάτη alcimede, μη πιστεύετε αυτά τα φοβερά, που διαδίδουν στις φίλες τους οι "κόρες" μου για μένα. Ένα κομμάτι ζυμάρι, μια μαλακή πλαστελίνη είμαι... κι ό,τι θέλουν με κάνουν. Ουδείς φόβος δικαιολογείται... σας διαβεβαιώ!!!
Την καλησπέρα μου...

allmylife είπε...

Γιατί άργησα τόσο να το διαβάσω αυτό;;;

"να βάλεις" πολύ και όμορφη ζωή!

Όσο για τον "μπαμπά" μας,
"Ουδείς φόβος"
:))

αλκιμήδη είπε...

αστεροϊδή
αποχτήσατε άλλον ένα σχολιαστή λοιπόν
καλημέρα :)

όλη μου η ζωή
σε ακούω σε ακούω