Σάββατο, Αυγούστου 19, 2006

Μιά αλκιμήδη όλο χάρη!

Ξεκίνησα μαθήματα θαλάσσιου σκί
Μάλλον ανεπείδεκτη μαθήσεως, θα δείξει.

ΤΟ σούργελο!

Αν με πάρουν χαμπάρι και οι γνωστοί, (που θα με πάρουν αφού εδώ μια οικογένεια είμαστε και τίποτα κρυπτόν υπό το βλέμμα του νησιώτη) προβλέπω μαζώξεις στη παραλία για γέλια και γιουχάρισμα. Άντε μετά να κυκλοφορίσω στη πασαρέλα τη βραδυνή να το παίζω σεξυ κι όποιος αντέξει. Ασυμβίβαστα παιδί μου, να δείχνω όλο χάρη και το μεσημέρι να τρώω τούμπες και να με τραβάει το ταχύπλοο με τα πόδια ψηλά!

Εγώ πάντως το καταευχαριστήθηκα

σήμερα, χαρά!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολύ καλά έκανες...
εγώ θα πάω να ρωτήσω στο ωδείο αν μπορώ να πάω να μάθω μαντολίνο να κάνω καντάδα στην αγαπημένη μου...

αν το νιώθεις εσύ ... ο άνεμος φυσάει πρίμα...

αλκιμήδη είπε...

Άσε η ιστορία με το σκι πήγε λίγο διαφορετικά από ότι περίμενα. Επειδή είμαι πολύυυυ γυμνασμένη έπαθα θλάση και αντί για χαρωπή σκιέρ είμαι χαρωπή χαπακωμένη. Οπότε όταν γιάνω πάλι ξανά.