Δευτέρα, Αυγούστου 07, 2006

Γράμμα σε Σένα - μέρος πρώτο - η γνωριμία

Είναι έξι μήνες που Σε γνώρισα. Είναι έξι μήνες που έχασα τον εαυτό μου. Είναι έξι μηνές που πονάω. Είναι έξι μήνες που μόνιμοι σύντροφοι είναι η θλίψη, η απόγνωση, η απορία.

Απορία που επιμένω να Σε αγαπώ τόσο.
Απορία που μου φέρθηκες έτσι.
Μα είναι δυνατόν ποτέ άνθρωπος να φερθεί σε συνάνθρωπο έτσι;

Ήμουνα τρισήμισι χρόνια μόνη. Επειδή έτυχε, εν μέρει, κυρίως από επιλογή. Όταν έμεινα έγκυος το γυιό μου, και ήταν πλέον ολοφάνερο ότι ο πατέρας δεν επρόκειτο να θελήσει να τον δεί ούτε για μια φορά, αναλογίστηκα τη ζωή μου, τις προηγούμενες σχέσεις μου, τα λάθη μου και πήρα τη μεγάλη απόφαση.
Θα μείνω μόνη και δε θα μπω ξανά σε σχέση αν πρώτα δεν αισθάνομαι απόλυτα ευτυχισμένη με τη ζωή μου, μόνη. Ποτέ ξανά δε θα κολλήσω σε λάθος σχέση. Ποτέ ξανά δε θα αφήσω το φόβο της μοναξιάς να καθορίσει τις επιλογές μου. Ποτέ ξανά δε θα πείσω τον εαυτό μου, ότι ναι αυτός είναι ο σύντροφος.

Μεγάλα λόγια, ευσεβείς πόθοι.
Και τη τήρησα την απόφαση, τη σεβάστηκα.

Και φτάνει η παραμονή του 2006, και με βρίσκει μόνη. Και ευτυχισμένη.
Καλεσμένη σε δυό γιορτές αποφασίζω να μείνω μέσα. Νοιώθω τόσο ήρεμη, τόσο πλήρης, τόσο έτοιμη. Θα μπορούσε η υπόλοιπη μου ζωή να είναι έτσι και δε με νοιάζει. Δε χρειάζομαι τίποτα περισσότερο. Συνειδητοποιώ ότι είμαι έτοιμη να αναζητήσω το άλλο μου μισό.

Την επόμενη μέρα στη δουλειά, βαριέμαι, γράφομαι σε ένα site γνωριμιών.
Πέφτουν οι προτάσεις βροχή. Βλέπεις οι γυναίκες είναι λίγες εκεί. Αρχίζω να γνωρίζω κόσμο. Καλά συμπαθητικά παιδιά, τίποτα που να μου κάνει κλικ.

Και τότε μου γράφεις Εσύ. Και ο κόσμος μου άλλαξε.
Πριν ακόμη Σε γνωρίσω ήμουν δικιά σου. Να με κάνεις ότι θες, να με κατασπαράξεις.
Μερικά emails ανταλλάχθηκαν, μου είπες την ιστορία της ζωής Σου (έτσι νόμιζα; έτσι είναι; κανείς δε ξέρει), Σου είπα τη δική μου.
Μου έστειλες ένα κείμενο, γραμμένο για εμένα (ήταν έτσι άραγε;) που μου περιέγραφες τη παιδική και εφηβική Σου εμπειρία. Έμεινα άφωνη και ήμουν ολοκληρωτικά δική Σου από τη στιγμή που το διάβασα. (Το έχω ακόμη, να το δημοσιοποιήσω άραγε;) Και δικιά Σου θα παραμείνω για πάντα. Ακόμη και αν ότι γράφεις εκεί μέσα είναι ψέμα. Το συναίσθημα πίσω από τα λόγια και την ιστορία με παρέδοσε σε Σενα.

Συναντηθήκαμε πρώτη φορά, Παρασκευή μεσάνυχτα. Το απόγευμα μου έστειλες τους στίχους του Εγγονόπουλου
"Είναι οι γυναίκες (που αγαπάμε) σα λιμάνια μόνος σκοπός/προορισμός/των καραβιών μας"
Και σου απάντησα
"και όταν σφικτά στην αγκαλιά μας τις κρατούμε με τους θεούς γινόμαστε όμοιοι"

Μου έγραψες " Κι αν είμαι ροκ μη με φοβάσαι"
Τι εννοούσες, πριν ακόμη με γνωρίσεις; Ήταν μια προειδοποίηση; Ήταν μια παράκληση να επιμείνω γιατί ήξερες ότι θα με ισοπεδώσεις;

Μου έγραψες ότι ακούς το "Από τα κουμπάκια ανάμεσα" του Κηπουργού. Δεν το ήξερα. Μου το έφερες το βράδυ και μου το χάρισες, στο πρώτο μας ραντεβού.

Ήμουν έτοιμη για Σένα, να με κάνεις ότι θες, κι ακόμη δε Σε είχα γνωρίσει.

Και επιτέλους συναντηθήκαμε. Μου πρόσφερες ένα τριαντάφυλλο. Με αγκάλιασες ανεπαίσθητα και με φίλησες στο μάγουλο. Καθίσαμε σε μια γωνιά στο ασφυκτικά γεμάτο και φασαρίοζικο μπάρ. Εγώ τη φασαρία δεν την άκουγα, ο κόσμος γύρω μου είχε σταματήσει να υπάρχει, ένα πολύ μακρινό, ξένο σιγανό βουητό. Μόνο Εσυ υπήρχες, μόνο Εσένα άκουγα, μόνο τα μάτια Σου έβλεπα. Χάθηκα μέσα Σου, και καλωσόρισα τον Έρωτα.

Η κουβέντα κύλησε, πήγαμε σε άλλο μπαρ, πιο ήσυχο. Σου κράτησα το χέρι και έτρεμες. Σε ρώτησα και είπες ότι είχες πάθει μικρό εγκεφαλικό επεισόδιο πριν δύο χρόνια. Ένοιωσα να πέφτω στο κενό, ο φόβος ότι θα Σε χάσω αν κάτι Σου συμβεί. Δε με φόβισε η ασθένεια, δε σκέφτηκα λογικά τι μέλλον θα μπορούσα να κτίσω έτσι. Σε αγαπούσα ήδη και ήμουνα έτοιμη για όλα.
Όταν πιά θέλανε να κλείσουνε και θα μας διώχνανε, σου λέω "Και τώρα που θα πάμε;" Δεν ήθελα να Σε αποχωριστώ. Αργότερα μου είπες ότι αυτή η κουβέντα ήταν μαγική. Πολύ αργότερα το ξέχασες φυσικά.
Πήγαμε στη Ραφήνα, σε μία παραλία. Παγωνιά. Με αγκάλιασες σφιχτά από πίσω να με ζεστάνεις και με φίλησες. Πρώτο φιλί, ζεστό, μαγικό. Και με ερέθισες. Και Σε ήθελα τόσο. Και με ήθελες τόσο (νομίζω). Σου λέω, αν είναι να μου κάνεις έρωτα πάμε κάπου πιό άνετα. Νόμιζα ότι κατευθυνόσουν σπίτι Σου (αργότερα σε μιά στιγμή κακίας είπες ότι κατευθυνόσουνα σε ξενοδοχείο, ίσως να είναι κι έτσι). Σου λέω, ξέρεις για μένα ο έρωτας είναι υπόσχεση. Δηλαδή; ρωτάς. Αν Σου κάνω έρωτα υπόσχομαι ότι θέλω να είμαι μαζί Σου, ότι θέλω να προσπαθήσω για μιά σοβαρή σχέση. Αποφάσισες να με γυρίσεις σπίτι μου και κανονίσαμε να συναντηθούμε την επόμενη μέρα. Πόσο απογοητεύτηκα. Και πόσο το εκτίμησα.

Μπήκα σπίτι μου στις έξι ώρα το πρωί, έβαλα το τραγούδι που μου χάρησες, και έκλαψα από ευτυχία.

Καλωςόρισες Έρωτα!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

... apla se eyxaristw..

Ανώνυμος είπε...

Επειδη εσυ ησουν επιπολαια και πηδιοσουν μετα απο 3 χρονια μοναξιας με οποιον εβρισκες δε φτιαμε εμεις να το βλεπουμε. Επισης αντι να τα γραφεις ολα αυτα θα μπορουσες να πας σε ενα ψυχιατρο. Επισης κακως εκανες και παιδι αφου τελικα εισαι αναξια.

αλκιμήδη είπε...

Αγαπητέ μου ανώνυμε δεν είναι υποχρεωτικό να με διαβάζετε, αν το βρίσκετε τόσο προσβλητικό.

Να απαντήσω όμως στα θέματα που θέτετε: αν γνωρίζατε την ουσία Του προφανώς δε θα αναφερόσασταν σε Αυτόν ως τον πρώτο τυχόντα, το ότι ήδη πηγαίνω σε ψυχαναλυτή είναι γνωστό στους ελάχιστότατους αναγνώστες μου, και η ιδιότητα μου ως "άχρηστης μάνας" δεδηλωμένη και σε προηγούμενο ποστ.

Όμως, αγαπητέ μου dsl-88-218-34-180.customers.vivodi.gr με απογοητεύετε που εγκαταλείψατε το υπέροχο στυλ γραφής σας προκειμένου να διατηρήσετε την ανωνυμία σας. Έτσι, ενώ ξέρω ότι εσεις τα γράψατε τα λόγια, δε με πονάνε γιατί ακούγονται σα να είναι κάποιου ξένου. Και τι με νοιάζει εμένα τι λέει ένας ξένος;
Την επομένη φορά, χρησιμοποιείστε internet cafe και μείνετε πιστός στο στύλ σας, τότε ενώ δε θα ξέρω ότι είστε εσείς θα αμφιβάλλω, θα παραλογίζομαι και θα πονέσει.

Εγώ θα συνεχίσω να σας διαβάζω, να γράφω τις χαζομάρες μου (αληθινές όμως, από ψυχή), το παιδί θα πορευθεί με τη μάνα που του έλαχε. Και η ζωή συνεχίζεται, σωστά;

Ανώνυμος είπε...

με σόκαραν είναι αλήθεια τα γράμματα προς αυτόν που ερωτεύτηκες
Ίσως γιατί μου φάνηκαν τόσο "οικεία"
Τέτοιες καταστάσεις περνάμε πολλές γυναίκες,κάποια στιγμή ευχήθηκα να ναι μια φανταστική ιστορία,μια "άσκηση γραφής",ίσως γιατί ανάλογο πόνο έχω ζήσει κι εγώ,στην ηλικία όμως που εσύ δεν πίστευες ή δεν ήσουν έτοιμη για το μέλλον κι έτσι απλά έδιωξες τον άλλον.Αν το κατάλαβα λάθος συγνώμη.
Σ εκείνη την χρονολογία,δεν υπήρχαν site γνωριμιών κλπ,έστω internet,βάλε σχεδόν 20 χρόνια πίσω...αυτό δεν έχει σημασία εδώ όμως.
Σημασία έχει το πόσο δινόμαστε,εγώ κατέληξα στο νοσοκομείο-μην φανταστείς απόπειρα αυτοκτονίας και τα συναφή-ίσως να ήταν έμμεση απόπειρα τώρα τόσα χρόνια μετά όταν το ξανασκέφτομαι,αδιαφορούσα για τον εαυτό μου,λογικό επακόλουθο να βρεθώ εκεί που βρέθηκα.
Κι ακόμα δεν έχω καταλάβει,ούτε γιατί δινόμαστε τόσο,ούτε γιατί όσοι αγαπήσαμε,κάποια στιγμή μας φέρθηκαν έτσι.
Θα μπορούσα να σου γράφω πολλά και πάλι άκρη δεν θα βγαινε.
Πιο πολύ με σόκαρε οφείλω να ομολογήσω το ανώνυμο σχόλιο και η αναλγησία αυτού/ής που το έγραψε,κυρίως το ανάξια μητέρα.
Εύχομαι να μην το έλαβες υπόψιν σου
Γράφω ανώνυμα κι εγώ.Όταν τελειώσουν οι διακοπές και γυρίσω στο σπίτι μου και στον δικό μου υπολογιστή,θα περάσω εννοείται ξανά απ το μπλόγκ σου και θα καταλάβεις ποιά είμαι.
Σε "ανακάλυψα" απ το μπλόγκ του padrazo και τα σχόλιά σου εκεί
:)
Φιλιά και θα τα ξαναπούμε

αλκιμήδη είπε...

Αγαπητή μου ανώνυμη σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την επίσκεψη. Να μας ξανάρθεις, θα χαρώ πολύ.
Όσο για την αναλγησία του προηγούμενου ανώνυμου είναι όντως να απορείς, όχι μαζί του, μαζί μου.
Φιλιά

αλκιμήδη είπε...

ουπς! γράψτε λάθος. Όντας μακριά από την Αθήνα και τα κιταπια μου άλλον νόμιζα για τον/την ανωνυμο/η που με έβρισε. Συγνώμη για τη παραπλάνηση. Μάλλον από τη μεγάλη μου επιθυμία να με διαβάζει (που δεν). Το πρώτο μέρος της απάντησης ισχύει έτσι κι αλλιώς.

Ανώνυμος είπε...

Παρασκευή 17/2/2006

αλκιμήδη είπε...

ναι...