Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006

Νάντια - Λένας Διβάνη

Αν κάποιος το διάβασε και έχει την ευγενή καλοσύνη να καταθέσει τι εξέλαβε, θα είμαι υπόχρεη...

Το καινούργιο βιβλίο της κ. Διβάνη. Το διάβασα μονορούφι, είναι μικρό άλλωστε και η κ. Διβάνη γράφει πάντα συναρπαστικά. Όμως δεν κατάλαβα. Και αυτό το βιβλίο είναι γραμμένο (και) για μένα.

Η Νάντια ζεί μια συνηθισμένη ζωή. (και εγώ, και εγώ)
Η Νάντια προσπαθεί πάντα να κάνει το καλύτερο που μπορεί. (και εγώ, και εγώ)
Η Νάντια νοιώθει ξένη στο πετσί της. (και εγώ, και εγώ)
Μιά τυχαία συνάντηση θα τη κάνει να νοιώσει ακόμη πιο ξένη στο πετσί της. (και εμένα, και εμένα)
Η καθημερινότητα, η οικογένεια, ο σύντροφος δεν είναι αρκετά για να την επαναφέρουν στον εαυτό της (και εμένα, και εμένα)

Και;
Και ΤΙ;

Έμεινα με ένα μουδιασμα, μόνο αυτό

Για αυτό σας λέω, αν κάποιος το διάβασε και έχει την ευγενή καλοσύνη να καταθέσει τι εξέλαβε, θα είμαι υπόχρεη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: