Σάββατο, Ιουλίου 15, 2006

Πως μου αρέσει που το σύμπαν είναι αδιάφορο!

Είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ για τα περι τυχαίου γκράφιτι στη γειτονιά μου.
Εγώ έχω μιά θεσούλα στο μπαλκόνι μου, που συνηθίζω να κάθομαι για τσιγάρο, καφεδάκι και γενική χαλάρωση. Σήμερα το πρωί φάτσα κάρτα μπροστά μου, στον απέναντι τοίχο, με μεγαλύτερα γράμματα από ότι συνήθως εμφανίστηκε το γνωστό "σύνθημα".

ΤΙΠΟΤΑ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ

ΤΥΧΑΙΟ


Με παραξένεψε. Γιατί να εμφανιστεί ξανά και μάλιστα ακριβώς μπροστά μου μετά από τόσο καιρό; Έκανα μια βόλτα στη γειτονιά. Όχι είναι το μόνο καινούργιο. Ο προβληματισμένος γραφίστας επέλεξε τη δικιά μου θέα και μόνο. Λες να με ξέρει, λες να θέλει κάτι να μου πει;

Μπα και αυτό τυχαίο είναι.

Εμμένω σε προηγούμενα συμπεράσματα και αποφάσεις.


ΟΛΑ

ΕΙΝΑΙ

ΤΥΧΑΙΑ


Ή όπως λέει και ο Μάρκος ο σοφός, όλα είναι αδιάφορα.

Ένα μειδίαμα έρχεται στα χείλη και γαληνεύω ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: