Τετάρτη, Ιουλίου 05, 2006

Αναμνήσεις γλυκιές

Ο καιρός μου θύμισε τα καλοκαίρια στη δεύτερη πατρίδα μου, την Αγγλία.
Και εγώ μαζί με όλες τις αγγλίδες να κυκλοφορώ με πέδιλα και ξώφαλα.
Στην αγγλία ντυνόμασταν ημερολογιακά, με ένα πείσμα που λέει "για μένα είναι καλοκαίρι".
Έβαλα λοιπόν το ραντάκι μου, ξεπάγιασα, και είναι σα να είμαι εκεί.

Οδηγώντας για τη δουλειά άκουσα το "fly me to the moon". Γιά μένα αυτό το τραγούδι εκφράζει τη χαρά του έρωτα. Το πρωτογνώρισα πριν δέκα χρόνια όταν μου το τραγούδησε για πρώτη φορά ο (πρώην) καλός μου στους χειμωνιάτικους δρόμους του Guildford. Έκτοτε μου το τραγουδούσε συχνά. Τελευταία όποτε το άκουγα με έπιανε μια θλίψη. Σήμερα μου θύμησε εκείνη την εικόνα και με γλύκανε η θύμιση της αγάπης του.

Θυμήθηκα και όλους τους φίλους, τις δεύτερες οικογένειες που είχα εκεί. Αδελφικές σχέσεις για πάντα δυνατές.

Αναμνήσεις γλυκές από μιά άλλη χώρα, μιά προηγούμενη ζωή, δικά μου όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: