Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006

No more nice girl 2

Παρεξηγήθηκα με το προηγούμενο ποστ γιατί δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος (στη προκειμένη περίπτωση η Αλκιμήδη). Μερικά μικρά παραδείγματα της καθημερινότητας μου που δείχνουν και την ηλιθιότητα μου.

Τα πρωινά πηγαίνουμε εναλλάξ με τη ξαδέρφη μου τα παιδιά σχολείο. Είναι μισή ώρα δρόμος σε αντίθετη κατεύθυνση από τη δουλειά μου. Τις ημέρες που δουλεύω τα πάει η ξαδέρφη, τις υπόλοιπες εγώ. Υποτίθεται ότι φεύγουμε στις οκτώ. Εγώ και ο Ιάσωνας είμαστε πάντα έτοιμοι στις οκτώ. Οι άλλοι όχι. Μου έχει τύχει να περιμένουμε και μία ώρα. Λέω δε πειράζει, δεν έγινε και τίποτα. Κανονικά θα έπρεπε να έβαζα το παιδί μου στο αυτοκίνητο και να έφευγα, αλλά σκέφτομαι γιατί να τη πιέσω την άλλη; υποχωρώ. Μία φορά έτυχε και αυτοί ήτανε έτοιμοι, εμείς όχι. Έφυγε γιατί έχει πολλές δουλειές και τρέχει. Έστειλα το παιδί σχολείο με τη γιαγιά και ταξί. Τις μέρες που ακολουθούν εγώ συνεχίζω να τους περιμένω. Υπεράνω.

Κανονίζουμε με φίλους και παρέες εξόδους. Πάντα εκεί που βολεύει τους άλλους. Πάντα στις ώρες που τους βολεύει. Σκέφτομαι και τι έγινε; θα χάσω μισή ωρίτσα ή θα ζοριστώ λίγο για να καταφέρω να συμπιέσω τα υπόλοιπα. Σιγά τα ωά.
Ή για το που θα πάμε. Whatever λέω, μπορεί εγώ να προτιμούσα κάτι άλλο, αλλά και η δικιά σου επιλογή δε με χαλάει, ότι θες.

Ζητώ από επαγγελματία να κάνει μια δουλειά. Όποτε ευκαιρήσετε λέω, δε πιέζω, περιμένω.

Χρειάζεται μια θεία να πάει σουπερμάρκετ. Θα πήγαινα κι εγώ εξάλλου, προσφέρομαι να τη πάρω μαζί. Α, η ώρα που θα πας είναι πολύ νωρίς. Α, καλά σκέφτομαι, αναπροσαρμόζω το πρόγραμμα για να εξυπερετήσω. Πάμε, τα ζώα μου αργά εκείνη, εντάξει μωρέ δεν είναι και κάθε μέρα, υπομονή.

Χρόνια πήγαινα τους πάντες στο αεροδρόμιο όταν είχαν να ταξιδέψουν. Ποτέ κανείς δε προσφέρθηκε να με πάει ή να έρθει να με πάρει όταν πηγαινοερχόμουν αγγλία. Με την επιστροφή μου στην Ελλάδα εξακολουθώ να τους πηγαινοφέρνω. Γενικά κάνω το ταξιτζή και εξυπερετώ. Είπαμε υπεράνω.

Θα μπορούσα να συνεχίσω επ άπειρον αλλά νομίζω μπαίνετε στο νόημα. Το παιδί για τα θελήματα η αλκιμήδη. Η αγκαλιά για συμπαράσταση η αλκιμήδη. Όπου μπορώ να βοηθήσω, να συντρέξω, να διευκολύνω, το κάνω ανεξάρτητα αν αυτό εμένα με ζορίσει ή με βγάλει από τη βολή μου.

Γενικά είμαι της άποψης ότι δεν αξίζει να χαλιέσαι για τέτοιες μικρές υποχωρήσεις και εκδουλεύσεις και ότι είναι όμορφο να κάνεις κάτι, έστω τόσο μικρό, για τους άλλους. Φωτίζουν τη ζωή μας τέτοιες κινήσεις, νοιώθω.


Παρασκευή πρωί, πηγαίνοντας τα παιδιά σχολείο, για να μη γκρινιάζει η ξαδέρφη που έχουμε αργήσει (ναι το δικό της παιδί είχε καθυστερήσει αλλά ας μη το κάνουμε θέμα) δε πάω Κηφισσίας όπως συνηθίζω αλλά από μέσα, να κόψω δρόμο, λες και κάτι έγινε για τα δέκα λεπτά που θα έκανα παραπάνω. (υποχώρηση πρώτη)
Γίνεται το τρακάρισμα κτλ κτλ αφήνω όλους τους άλλους εμπλεκόμενους να κάνουν πρώτα δηλώσεις μένω τελευταία εγώ (υποχώρηση δεύτερη). Τέσσερις ώρες ήμουνα εκεί.
Έχω τη ψευδαίσθηση ότι ο ασφαλιστής/ξάδερφος θα μου πει τι πρέπει να κάνω και θα με καθοδηγήσει (το γεγονός ότι έχω ασφάλεια μαζί του κι όχι με κάποιον επαγγελματία που να αξίζει τη προμήθεια; υποχώρηση τρίτη). Φυσικά απατάμαι οικτρά και μου βγαίνει η πίστη μέχρι να καταλάβω τι γίνεται.
Και αρχίζουν τα παρατράγουδα με τις ασφαλιστικές (που τους πληρώνουμε) και οι προσπάθειες τους να σε ρίξουν, να σε κλέψουν. Συνομιλίες με συνεργεία, πραγματογνώμονες, διακανονιστές, άλλο να σας τα λέω άλλο να τα ζείτε, πως το μόνο που τους νοιάζει είναι να βγάλουν την ουρά τους απέξω και να μην κάνουν τη δουλειά τους. Τα οποία συνεχίζονται και με φθείρουν. Και αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι.

Και λέω γιατί να είμαι εγώ πάντα η καλή, αυτή που υποχωρεί και κάνει τη ζωή των άλλων πιο εύκολη; Ίσως για αλλαγή, να πατήσω πόδι, να θέσω όρια, και να πω "ξες κάτι; εμένα αυτό δε με βολεύει, θες έτσι; έχει καλώς. Δε θες; δε πειράζει. Ξεβολέψου και εσύ λιγάκι"


Γιατί σε κόσμο αγγελικά πλασμένο, οι άνθρωποι γενικώς προσπαθούν να βοηθούν, υποχωρούν, προσφέρουν. Ε, ας το κρατήσω αυτό για τους λίγους που μπορούν ίσως κάποια στιγμή να το ανταποδώσουν, αν όχι σε μένα τουλάχιστον σε κάποιον άλλον. Αλλά συνολικά στη ζωή ίσως πρέπει να διεκδικώ περισσότερο το χώρο μου, το χρόνο μου, τα δικά μου γενικότερα. Και για μένα αυτό σημαίνει "no more nice girl"

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ε τώρα καταλαβαίνω! Έχεις όλα τα δίκια, κούκλα μου!
"No more nice girl" και λίγα λες! Φόρτσαααααα, φιλενάδα! ;)

Ρενάτα

new-asteroid είπε...

Κορίτσι μου, τόχεις μέσα σου; Κάτι μου λέει πως όχι!
Κι αφού δεν τόχεις, κατά παραγγελία και sur mesure δεν αποκτάται - άκου με... Πιο πολύ θα "ξοδευτείς", θα στενοχωρηθείς και θα νοιώσεις ένοχη εσύ στο τέλος, βγάζοντας με το ζόρι και το στανιό έναν τέτοιο εαυτό!
Παρ' όλ' αυτά, θα σε παρότρυνα να το δοκιμάσεις για λίγο. Μέχρι που θα σου ευχόμουν κιόλας να σου πετύχει... αλλά υποψιάζομαι πως δεν...
Καλό σου απόγευμα(bad, bad girl!!!).
;-)

new-asteroid είπε...

Αυτό είναι ενθάρρυνση, δεν μπορείς να πεις...

Ανώνυμος είπε...

..,,ναι ρε γμτ κι εγώ αυτό εχω καταλαβει συμφωνώ μετον aster-oid


με αυτο γεννιέσαι... δεν το αποκτάς μετά ...
μου συμβαινει και μενα αυτό
και το μονο που έχω καταφέρει όταν έχω προσπαθησει να γινω - a not nice gιrl -ειναι να με τρων οι τυψεισ και οι ενoχές...

....απλά
τώρα πια
βαζω λίγο φρένο ..δεν λέω τοσο ευκολα ναι οπως πριν ....ξεκόβω μερικεσ ΄''κακες΄΄ συνηθειες ,,,αργά αργά ..πρώτα για να το συνηθίσω εγωωωωώ!!

sevarose..... @#$%@#$@@$#%den ma fhnei na soy steilo epvnyma

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα!
πάντα ήμουν και εγώ έτσι, μέχρι πρόσφατα. τα τελευταία χρόνια έχω σταματήσει. το σώμα μου, το μυαλό μου και η ψυχή μου αρνούνται να ακολουθήσουν τη 'θυματική' κατάσταση.

απλά κοιτάζω να κάνω όσα θέλω και όσα πρέπει. για τα υπόλοιπα δεν ζορίζομαι. δεν αντέχω να ζορίζομαι... όλοι έχουμε τα όριά μας και μάλλον τα άγγιξες...

καλό είναι αυτό...

allmylife είπε...

επαυξάνω στην Αλεξάνδρα ,
Αλχιμήδη μου.
"έρχεται" η στιγμή"
:)

MåvяiÐåliå είπε...

Μπορώ να γράψω βιβλίο γι αυτό!

Δεν θα αποτύχεις! Μπορείς και πρέπει !

1ο βήμα : Ότι υποχώρηση καλοσύνη etc. κάνουμε το κάνουμε για τον εαυτό μας. Γιατί εμείς έτσι νιώθουμε καλά και γιατί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή αυτό θέλαμε. Δε σημαίνει ότι θα το θέλουμε ή θα μπορούμε και αύριο. Εμπέδωσε το αυτό. Δε χρωστάς σε κανέναν.

2ο βήμα : Δε θυμώνουμε με τους ανθρώπους αλλά ούτε και με τον εαυτό μας (γιατί, βλέπε παραπάνω).

3ο βήμα : Πρώτα εσύ. Μετά οι άλλοι και όχι κακά. Απλά έτσι παίζετε το παιχνίδι.

4ο βήμα : Ξεκινάς με μικρά όχι ή με μικρές αλήθιες (π.χ. δεν θέλω γιατί δε μου βγαίνει, δε μπορώ, δεν υπάρχω). Σα παιχνίδι. Θα γελάσεις με τη ψυχή σου με τις αντιδράσεις των άλλων. Σιγά σιγά τα όχι σου / οι αλήθειες σου θα στοχεύουν πιο ψηλά.

5ο βήμα : Αν σου έρθει μια επιθυμία να κάνεις το μαλάκα do it χωρίς δεύτερη σκέψη αλλά να είναι ξεκάθαρο στο μυαλό σου ότι το κάνεις για εσένα και μόνο.

Μπορώ να είμαι very bad girl και μ αρέσει! Το ότι μπορώ δε σημαίνει και ότι είμαι. Στην τελική χρωστάμε στον εαυτό μας να κρατάμε ισορροπίες.

Προσοχή : Να εμπιστεύεσαι πάντα τη κρίση σου! Πάντα !

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι, σου αρέσει όταν το κάνεις; Πότε ενοχλείσαι όταν κάνεις το καλό ή όταν θες βοήθεια κλπ; Αν ισχύει το πρώτο (δηλαδή σου αρέσει να βοηθάς και να προσφέρεσαι) συνέχισε και μην απατάσαι ότι θα βοηθηθείς. Στηρίξου στα πόδια σου, όπως πάντα. Αλλά κάτι κάτι που σε γεμίζει με υπερηφάνεια και χαίρεσαι με την καοσύνη σου.

Αν ισχύει το δεύτερο είσαι χαζή. Σταμάτα το.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αλκιμήδη μου ήμουν κι εγώ έτσι μέχρι που κατάλαβα ότι δεν αξίζει να πεθάνω νέος...

Alpha είπε...

το παιχνίδι της ζωής σου λέγεται "είμαι το Θύμα".για κάποιο λόγο σε βολεύει αυτό, έχεις κρυφτεί από πίσω του κι όσο κι αν λές ότι σε κάνει και νιώθεις άσχημα, στην πραγματικότητα θα ένιωθες πολύ πιο χάλια αν την κοπαναγες απ το ρόλο σου.

όλοι έτσι είμαστε μην σκας.μην σκας αλλά και μην εφησυχάζεις.εδώ είναι το ταξίδι που λέει κι ο πορτοκάλογλου.

βρες κάπου να πας να χορέψεις πολύ, είναι η συμβουλή μου.και βρες και κάποιον να σε βοηθήσει.

κανείς δε μπορεί να βγεί από το πηγάδι του μόνος του.

thisisthesea2002@yahoo.com εδώ μπορώ να σου πω περισσότερα

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα σε όλους!
Και ο θυμός δε κρατεί καλά πλέον. Θα μου ξανάρθει φαντάζομαι...


Ρενάτα
δεν είναι θέμα "δίκαιου". Είναι θέμα τελικά του αν μου ταιριάζει να ζω με τον έναν ή άλλο τρόπο. Και αν θέλω να χαριεντίζομαι΄να λέω στον εαυτό μου ότι είμαι "υπεράνω" (χα, να κάτι ακόμη που με ξεχωρίζει από τους άλλους - τι έγινε με την ένωση;) οπότε το κίνητρο είναι λάθος, ή αν έτσι πιστεύω ότι πρέπει να ζει κανείς και να επιμείνω να ζω με τις αρχές μου.


αστεροειδή μου
δε ξέρω αν το έχω μέσα μου. Ξέρω ότι είμαι κουρασμένη και ότι χρειάζομαι φροντίδα. Ξέρω επίσης ότι για λίγο θέλω να νοιαστώ για εμένα μόνο. Μετά μάλλον θα επιστρέψω στις παλιές μου τακτικές, ίσως όμως να τις εξασκώ με περισσότερο σεβασμό στα δικά μου θέλω. Το μέτρο έχω χάσει μου φαίνεται.
κακό κορίτσι!

sevarose
ξέρω τι εννοείς
βέβαια εγώ κάνω κάτι ακόμη χειρότερο, όχι απλώς δε λέω όχι, τις περισσότερες φορές προσφέρομαι από μονη μου, προβλέπω τι νομίζω ότι χρειάζεται και το προσφέρω
Τόσο καλά.

αλκιμήδη είπε...

αλεξάνδρα
παθούσα και εσύ;
λες να τα άγγιξα τα όρια; Νομίζω πως ναι, θέλω να βοηθάω αλλά θέλω να βοηθήσω και τον εαυτό μου. Και να διεκδικήσω για τον εαυτό μου. Και έτσι για αλλαγή, να αφεθώ να φροντίσουν άλλοι. Όχι να απαιτήσω αλλά τουλάχιστον να δεχτώ.

όλη μου η ζωή
μακάρι να έρχεται η στιγμή και να ήρθε. Να βρω το μέτρο μου.

μαύρη ντάλια
όχι σε αυτό ήμουν και είμαι ξεκάθαρη.
Δεν έκανα και δε κάνω πράγματα για την ανταπόδωση, επειδή εγώ αισθανόμουν καλά τα εκανα, ούτε περιμένω από τους άλλους να κάνουν κάτι.
Παρτηρώ ότι συνήθως δεν ανταποδίδουν αλλά για να είμαι και δίκαια υπάρχουν άλλοι που ανταποδίδουν. Απλά αισθάνομαι ότι στο ισοζύγιο είναι περισσότεροι αυτοί που παίρνουν, παίρνουν, παίρνουν, και νοιώθω ότι εγώ θέλω να δώσω λιγότερο πλέον. Και να δώσω εκεί που δίνουν

Πως το λέει το λυκάκι μας;

Αμα έχεις τότε να δίνεις
κι αμα δεν έχεις τότε να πίνεις
αλλά άμα δεν έχεις ούτε και δίνεις τότε να μη πίνεις

Κάπως έτσι τελοςπάντων

αλκιμήδη είπε...

δείμε
όπως είπα παραπάνω μου αρέσει να δίνω
Το μέτρο έχω χάσει
Έχω δημιουργήσει την εικόνα του ανθρώπου που θα είναι πάντα βολικός και έτσι αυτό προσδωκούν οι άλλοι από εμένα.
Κι έχετε απόλυτο δίκιο, όταν ενοχλούμαι που δίνω είναι απλά χαζό και πρέπει να το σταματώ. Εκεί είναι που έχω χάσει το μέτρο.


ασκαρδαμυκτί μου
ή να πεθαίνεις σιγά σιγ΄κάθε μέρα;

μου οφείλετε μια αφιερωση! Δε ξεχνώ, δε θα σας αφήσω σε ησυχία.



mosaic
αυτό το κανείς δε μπορεί να βγεί από το πηγάδι μόνος του είναι όλο το ζουμί.
Η μάλλον αισθάνομαι ότι μπορούμε και το πετυχαίνουμε να βγούμε από το πηγάδι μόνοι μας, είναι εφικτό, αλλά αφήνει μια πικρή γεύση και μια αίσθηση του ανικανοποίητου.

Ανώνυμος είπε...

φασεις ειναι ολα αυτα που περνας μεχρι την τελικη εξοδο απο το τουνελ - νομιζω? :)

αλκιμήδη είπε...

έτσι αγαπητέ μου nuwanda
αυτό νομίζω κι εγώ
βλέπω, δοκιμάζω, μέχρι να αποφασίσω ποιό συνολάκι ιδεών και συμπεριφοράς μου ταιριάζει, να βρω τη ψευδαίσθησή μου που λέγαμε

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει αφού σου αρέσει να δίνεις. Άσε τον πόνο και συνέχισε να δίνεις. Κι εγώ το ίδιο κάνω. Δεν πονάω που με ξεχνάνε, αλλά κάπου κάπου τους το θυμίζω απλά και μόνο για να διαφοροποιηθώ από το "μαλάκα" και ας μην το πετυχαίνω. Δεν πειράζει, δίνω και μου αρέσει.

kyriayf είπε...

αν είναι για την απόλυτη καταπάτηση της προσωπικότητας και τη "δεδομένη" θυματοποίηση μαζί σου καλέ!!! και στου δρόμους με πανώ να διαδηλώσούμε... είπαμε προσφορά (ο "ανώτερος" εαυτός και ..."κουραφέξαλα" συγνώμη κκ φιλόσοφοι)αλλά νισάφι πιά τέλος οι μ@λ@κες... συμφωνώ και επαυξάνω!!!! φιλιά και δύναμη καλή μου!!!

markos-the-gnostic είπε...

δεν νομίζω ότι αξίζει οποιαδήποτε θυσία, αν δεν υπάρχει αμοιβαιότητα

αλκιμήδη είπε...

δείμε
για να δούμε θα καταφέρω να βρω τις ισορροπίες που αντέχω;

υφάντρα μου
ευχαριστώ
θέλει δουλειά για να το μάθει κανείς φυσικά, για να αλλάξει τακτικές και περισσότερο να αποφασίσει ότι αυτό θέλει.
Σήμερα λόγου χάρη, υποχώρησα ξανά, για να συντομεύω τις διαδικασίες. Όσο μπορώ, όσο μπορώ κάνω και μεταλλάσομαι σιγά σιγά.

Μάρκο
μα η αμοιβαιότητα είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθεί.
Και ναι θα συμφωνήσω, θυσίες ποτέ. Αυτό είναι που με ενοχλεί τελικά, όταν κάτι προσφέρεται για το έτσι μου κι επειδή γουστάρω έχει καλώς. Όταν αισθάνομαι ότι "θυσιάζομαι" αυτόματα μπαίνω και στη ψυχολογία του θύματος/αδικημένου.
Το ζητούμενο είναι πως να προσφέρεις χωρίς να δημιουργείς ένα προδεδικασμένο ότι έτσι θα είναι πάντα, ότι οφείλεις να το κάνεις πάντα και φυσικά να προσφέρεις τόσο μόνο όσο αντέχεις να δώσεις.

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ μια απ'τα ίδια είμαι...αλλά,το όλο θέμα δεν έχει ξεπεράσει ακόμη τα όριά μου.Μήπως πρέπει να μην τα φτάσει καν;;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ήμουν πρίν...;)

γιώργος είπε...

κάποια στιγμή, καταλαβαίνεις...
και όποιον 'πάρει' ο Χάρος...

καληνύχτα αλκιμήδη...

new-asteroid είπε...

Welcome back... good, good girlie!!!

Το πιο σημαντικό είναι να είσαι αυτή, που είσαι. Χωρίς πίεση στον εαυτό σου. Και το μέτρο θα το βρεις και θα επιστρέφεις σ' αυτό, όποτε το χάνεις προς την μια ή την άλλη πλευρά!

Πατ,πατ,πατ... στην πλάτη...

aster-oid.blogspot.com

Sigmataf είπε...

Geia......e........

ε........ε........

Καλησπέρα σας κυρία μου.

Ανώνυμος είπε...

Ψιτ!
μέηλ!

Alkyoni είπε...

tessssssssssssttttttttttttttttt

Кроткая είπε...

έχεις δίκιο Αλκιμήδη. Απόλυτο. Το θέμα ειναι αυτό που λέει κι ο Αστεροειδής. Άμα δεν το'χεις, δεν θα μπορεσεις να το κάνεις καλά. Ούτε και για πολύ. Σ'εμένα τουλάχιστον έτσι συνέβη!

σιχτίρ!

nyctolouloudo είπε...

υπάρχουν άτομα που έχουν την σφραγίδα του θύματος στα γονίδιά τους και κατά κάποιο τρόπο τους αρέσει ο ρόλος του καλού Σαμαρείτη.
να το αλλάξεις είναι πολύ δύσκολο.
θα αναγκαστείς να κόψεις νήματα και να γκρεμίσεις γέφυρες.

Alkyoni είπε...

τί έγινε και σταμάτησες να γράφεις;;

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!

Να με συμπαθάτε που δε θα σας μιλήσω προσωπικά, σας ακούω και νιώθω λίγο εκτός. Άλλαξα φάση, πέρασε ο θυμός, είμαι πίσω στη παλιά αλκιμήδη. Ευτυχώς.

αλκυόνη, εδώ είμαι, δε συνέβει τίποτα περισσότερο από τη ζωή που για άλλη μια φορά με εκπλήσει και μουδιασμένη θέλω τόσα να πω και δε ξέρω πως.

bebelac είπε...

Θα το βρεις το μέτρο, είναι σίγουρο, αλλά κι αν όχι μη σκας. Έχεις πολλούς λόγους για να αρέσεις στους άλλους και κυρίως στον εαυτό σου.
Στο κάτω-κάτω, όποιος δεν γνώρισε την υπερβολή δεν βρίσκει ποτέ το μέτρο.

Ανώνυμος είπε...

Kαλή σου μέρα.Σε διαβάζω αλλά συνήθως δεν κάνω σχόλια.Επειδή βρίσκω πολλά κοινά με εμένα,ήθελα να σου γράψω ένα επαγγελματικό περιστατικό.Όταν η εταιρεία που εργάζομαι αποφάσισε να μου αλλάξει τμήμα(είμαι πολλά χρόνια στην ίδια εταιρεία),το σκέφτηκα και μου άρεσε γιατί είναι ένα τμήμα δημιουργικό με παρα πολύ ενδιαφέρον.Γνώσεις για το συγκεκριμένο αντικείμενο μηδέν.Αλλά αυτό δεν με εμπόδισε να πω όχι,είπα θα μάθω,θέλω να μάθω,μου αρέσει...
Για να μη σε ζαλίζω, φαντάσου το πρώτο ραντεβού με προμηθευτή....
Αφού συζητήσαμε κάποια θέματα που αρκετά έως όλα δεν καταλάβαινα, μου λέει:
-Κυρία τάδε,πρέπει να αλλάξετε να γίνεται πιο σκληρή,γιατί η αγορά είναι μια ζούγκλα....
-Συγνώμη κύριε,αλλά άν η αγορά είναι μια ζούγκλα, εγώ δεν θα γίνω άλλο ένα ζώο για να εμπλουτίσω τον ζωολογικό κήπο.
έχουν περάσει 4 χρόνια,λόγω της υπευθυνότητας της δουλειάς μου σίγουρα έχω αλλάξε,αλλά παραμένω άνθρωπος.....νομίζω
όσο για τα συγκενικά μου πρόσωπα η περιγραφή των όσων κάνεις με καλύπτει.Τα συναισθήματα που νιώθεις κατα καιρούς,τα ίδια....
Μπορείς να κάνεις για τον ευατό σου πράγματα πρώτα,και να επιλέξεις να κάνεις κάποια και για τους άλλους....δεν θα πληγώνεσαι τόσο πολύ...και ότι κάνεις το κάνεις χωρίς ανταποδοτικότητα...εμείς θα τα πάρουμε από αλλού....κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό...
από το βιβλίο «να ζεις να αγαπάς και να μαθαίνεις»
αν ο καθένας μας υποσχόταν στον ευατό του πως στο όνομα των ανθρώπινων σχέσεων
&
της ανθρώπινης αλληλεγγύης θα αφιέρωνε τη ζωή του να βοηθήσει τους άλλους να αναπτυχθούν κι αν μη μπορώντας να το κάνει αυτό,
φρόντιζε τουλάχιστον να μην τους πληγώνει,
θα βλέπαμε να γίνεται κάτι μαγικό.....

Πολλά φιλιά!!!
Καλές γιορτές!!!

αλκιμήδη είπε...

καλημέρα μπεμπέ
πάντα με το καλό σου λόγο εσύ
να σαι καλά να μας φωτίζεις

ανώνυμη
τι να απαντήσω τώρα σε αυτό το υπέροχο σχόλιο;
και εγώ έτσι θέλω να ζω, αν δε μένουμε πιστοί στις αρχές μας δεν έχει και νόημα, σωστά;
σε ευχαριστώ πολύ που περνάς από το σπιτάκι μου