Πέμπτη, Δεκεμβρίου 21, 2006

Παρένθεση στη σιωπή

Είδα προχθές μια ταινία, Holidays, η οποία εκτός του ότι είναι μια γλυκύτατη και πολύ πολύ τρυφερή κλασσική χολιγγουντιανιά (ναι, ναι happy endings and all) είναι και μια τρομαχτά ακριβής απεικόνιση των εμποδίων που βάζουμε σήμερα στις σχέσεις.
Έβλεπα την Cameron Diaz και έβλεπα τον εαυτό μου.
Λόγια άστοχα, πράξεις άστοχες, μη τυχόν και δείξω ότι θέλω, μη τυχόν και πιστέψω ότι θέλεις, βιαστικά συμπεράσματα, φόβος, μη γίνω βάρος, φυγή, πανικόβλητες αντιδράσεις. Πόσο δύσκολο είναι να ξεκινήσει μια σχέση, να αποφασίσουν δύο ανθρωποι να κάνουν τη προσπάθεια, και ότι γίνει. Πόσα εμπόδια και τρικλοποδιές βάζουμε στους εαυτούς μας και σκοτώνουμε κάτι πριν καλά καλά δούμε αν είχε δυνατότητα ύπαρξης. Πόση σκληρή δουλειά απαιτείται στην αρχή (άραγε μετά θα γίνουν πιο εύκολα τα πράγματα;). Πόσα πολλά μπαγκάζια και κούραση κουβαλάμε όλοι μας. Ταιριάζει και με το κλίμα των ημερών για μένα. Ευτυχώς, στη ταινία και γιατί όχι και στη πραγματική ζωή, η αγάπη νικά. Ναι, γιατί όχι, όταν τα αισθήματα είναι εκεί, και πηγάζουν από το μέσα μας ίσως και να μπορούν.

Και με αυτή την αισιόδοξη νότα θα σας ευχηθώ

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!



(Υποτίθεται ότι θα σιωπήσω ξανά, αλλά κάτι μου λέει, κάτι μου λέει, ότι πάλι εδώ θα με βρείτε!)

22 σχόλια:

Orelia είπε...

με μια γλωσσα απλη
και μια ευχη λιτη
για τις γιορτες σε χαιρετάω
και στο μελλον Σου.. χαμογελάω..

οποιος απο οτι βλεπει
συμπερασματα γεμιζει
τη ζωη του ομορφα θα την ορισει!!!

κΑλες γιΟρτες, alcimede!!!

Καλα Χριστουγεννα!!! :)))

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Μα πάντα νικά η αγάπη. Το πρόβλημα είναι όταν υπάρχουν δύο αγάπες.
Καλές και φωτεινές γιορτές

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δηλαδή είσαι τόσο όμορφη; Αστειεύομαι. Να τη δούμε την ταινία ή είναι πολύ μελιστάλακτη;

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα τσιγγάνα
καλές γιορτές και σε εσένα
να ορίζουμε τη ζωή μας όμορφα, ε;
και όπως μας ταιριάζει, όπως μας πρέπει, όπως μας αξίζει, να συμπληρώσω.

Καλημέρα padrazo
δε νικά η αγάπη πάντα, δυστυχώς
δεν την εμπιστευόμαστε αρκετά για να της δώσουμε την ευκαιρία να το παλέψει.
Πως να κερδίσεις μια μάχη που δεν έδωσες.
Αχ και να ήμουνα πάλι εικοσιπέντε χρονών, χωρίς μπαγκαζια, τότε που δεν υπήρχε λόγος να δίνεις μάχες.
Αλλά και το τωρινό, η περιπλάνηση των 35 έχει το γούστο της, την ομορφιά της και διαισθάνομαι κάτι βαθύτερο, εντονότερο, ουσιαστικότερο. Καλά είναι.


*** Το τραγουδάκι που ακούγεται, ολίγον άσχετο, αλλά πάντα στη καρδιά μου, και εξαιρετικά αφιερωμένο, ευχή, και με όλη μου την αγάπη για την αλκυόνη μας.

αλκιμήδη είπε...

δείμε καλημέρα
πιο όμορφη από τη Κάμερον τολμώ να πω (γερνάω πιο όμορφα τουλάχιστον, την είπα την κακία μου δεν άντεξα, τς γυναίκες!)
Να το δείτε, αν θέλετε να περάσετε δύο ευχάριστες ώρες, ενδείκνυτει για ζευγάρια, μπορεί να συγκινηθείτε, εγώ πάντως έκλαψα, μια καλή αμερικανιά.

fish eye είπε...

..oυτε μπορεις να φανταστεις ποσα νικα η αγαπη..βουνα γκρεμιζει..καλημερουδια..!!

Σταυρούλα είπε...

Φιλενάδα, καλημέρα ξανά!!(Έβαλες μουσική!!! Αχ, αυτό το τραγούδι!Φφφφφφφφφφ )

ο δείμος του πολίτη είπε...

χαχα. ΟΚ θα τη δω, αλλά το κρίμα στο λαιμό σου. Καλά Χριστούγεννα.

allmylife είπε...

Η αλήθεια νικά καλή μου.
Κι' αν η αγάπη είναι αληθινή,
θα νικήσει!!!

(στοίχημα;)

:))

αλκιμήδη είπε...

φεγγαροαγγαλιασμένη
υποθέτω όπως λέει και η όλη μου η ζωή, αν είναι αληθινή νικά. Από την άλλη πόσες μαχαιριές θα αντέξει πριν πεθάνει. άγνωστο

ρενάτα
γειά σου βρε φιλενάδα
περιμένω τον κώδικα γιά αυτό που χεις εσύ

δείμε
ωχ ωχ ωχ
κάτι μου λέει ότι θα με βρίζετε
Καλά Χριστούγεννα και σε εσάς

όλη μου η ζωή
πως να βάλω ένα στοίχημα που ελπίζω να χάσω;
δε γίνεται

kyriayf είπε...

η αγάπη, η πραγματική, πάντα νικά! και ξεπερνάει τα εμπόδια και τις τρικλοποδιές!!! χάπυ εντ υπάρχει και στη ζωή... θέλει δουλειά αλλά έρχεται!!! φιλάκι:)))

Ανώνυμος είπε...

καλό μου χρόνια πολλά φιλιά πολλά σε σένα και τον γιό σου!
ότι ποθείτε!

Ανώνυμος είπε...

Γλυκα και όμορφα χριστούγεννα να έχετε!!Ωραίο τραγούδι!!
τασσούλα

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ακόμα και να μη νικά η αγάπη, το σπουδαίο είναι να της δίνουμε ευκαιρίες, να μη την δυσκολεύουμε, να μη τα βλέπουμε εξ αρχής δυσοίωνα ή δύσκολα ή πολυσύνθετα...
Κάθε φορά που αγαπάμε, που ερωτευόμαστε (ανεξαρτήτως ηλικίας, γιατί καθόλου δεν μ' άρεσαν αυτά τα νούμερα 35 και 25, που είδα - τι να πουν τα 50, δηλαδή, ε;), νάχουμε τον νου μας στην καθ' ημέραν πράξη, στην καθημερινή κοινή πορεία και ζωή, στην διαδρομή, χωρίς ανησυχία κι αγωνία για το πώς θα τελειώσει το ταξίδι...

markos-the-gnostic είπε...

κάθε καλό - και με τη ΝΙΚΗ!!!

allmylife είπε...

για να κερδίσω εγώ!!!!!!
:)))

MåvяiÐåliå είπε...

Προς τι η σιωπή; Σε βοηθάει;

Αίσθησις είπε...

Δεν ξέρω πώς ήσουν στα 25, αλλά μ'αρέσεις όπως είσαι τώρα. Υποστηρίζεις τον εαυτό σου και το κάνεις μ' έναν τρόπο που κόβει την ανάσα!
Καλές γιορτές!

Σταυρούλα είπε...

Καλά Χριστούγεννα, κούκλα μου! Να περάσετε πολύ όμορφα σου εύχομαι! ;) Φιλιάάάάά

tassoula είπε...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ!!!

αλκιμήδη είπε...

υφάντρα μου
το διαισθάνομαι κι εγώ ότι η αγάπη πάντα νικά
ρομαντικές ψυχές, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;

αλεξάνδρα μου
και σε εσάς και σε εσάς

τασσούλα
ευχαριστώ για τις διπλές ευχές
και εσύ ότι ποθείς για εσένα, τον αγαπημένο σου και για το σβούρα σας!

αστεροειδή μου
αυτό ακριβώς εννοώ
αλλά είναι δύσκολο να αποτινάξεις τα μπαγκάζια
Ίσως το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε τουλάχιστον είναι να αναγνωρίσουμε τι μπαγκάζια κουβαλάμε και να είμαστε ειλεικρινείς με τον εαυτό μας και με το νέο σύντροφο, ότι ξές κάτι, αυτό είναι απόρροια των εμπειριών μου, θα ήθελα να το αποτινάξω, προσπαθώ, δε του δίνω σημασία, και προχωρώ. Όσο καθαρός μπορώ.

μάρκο
ευχαριστώ σας
όλοι μας νικηφόροι
και σύντομα!

αλκιμήδη είπε...

όλη μου η ζωή
αμ δε!


ντάλια μου
όπως βλέπεις υποτίθεται σιωπή
(Δε τη κλείνω τη κλάβα μου, δε τη κλείνω!)
Η σιωπή επιβάλλεται, γιατί κάποια πράγματα οφείλω να τα πω πρώτα σε αυτόν που θα ήθελα κάποια στιγμή να ονομάσω άνθρωπο μου και μετά να τα δημοσιοποιήσω.
Η ανάγκη δημοσιοποίησης παραμένει και για αυτό και δε λέω να κλείσω τη κλάβα μου.
:)


αίσθησις
ευχαριστώ
σα το καλό κρασί είμαι εγώ, όσο παλιώνω νοστιμεύω

εβελίνα
επίσης, ότι ποθείς γλυκιά μου

ρενάτα
και εσύ να περάσεις όμορφα φιλενάδα
Φιλάκια