Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

κυριακάτικος απογευματινός ύπνος

Γλυκιά απογευματινή κούραση. Κεφάλι και σώμα γεμάτα από ήλιο, μάτια χορτασμένα θάλασσα και βλέμμα, στόμα κουρασμένο από το χαμόγελο. Νοιώθω ρυτίδες χαράς να σχηματίστηκαν σήμερα, συντροφιά στα μάτια μου, η μνήμη που κουβαλούν αφορμή για να κοιταχτώ στο καθρέπτη χωρίς φόβο. Εξουθενωμένη από τις τόσες στιγμές που μάζεψα, ξαπλώνω, να κλείσω μάτια, να βρω το κενό. Το μυαλό αδειάζει, το σκοτάδι με παίρνει, βρίσκομαι στο ανάμεσα, συνειδητό μπερδεμένο με όνειρο. Έρχεσαι, με αγγίζεις, δάχτυλα στείνουν χορό πάνω στο δέρμα μου. Νοιώθω την επιθυμία σου ηλεκτρικό ρεύμα να τα διαπερνάει, να τα οδηγεί. Μου δίνουν ακριβώς αυτό που έχω ανάγκη. Αφήνομαι. Ανατριχιάζω. Φιλί ανάκατο με ανάσα και ψιθύρους με χαιδεύει. Τόξο το σώμα μου. Τα χέρια σου διαγράφουν το κορμί μου, βάζουν τα κύτταρα μου στη θέση τους. Χαραλώνω. Απολαμβάνω. Αν ήσουν εδώ θα μπορούσες τώρα να μπεις μέσα μου. Διαισθάνομαι πως θα ήταν. Έχω γευτεί όσο από εσένα χρειάζεται για να ξέρω πως θα ήτανε. Νοιώθω την ένωση μας και την ανάσα μου να κόβεται. Δε βγάζω ήχο. Κρατώ τα μάτια κλειστά. Δε φέρνω το κεφάλι μου στον ώμο σου. Δε σε αγκαλιάζω. Να μη προσθέσω άλλη αίσθηση. Μόνο την αφή σου να νοιώθω, τους ψιθύρους σου να ακούω, την ανάσα σου να αναπνέω. Με φροντίζεις. Έχω ανάγκη να με φροντίζεις. Παραδίδομαι. Το σκοτάδι των ματιών μου κοκκινίζει, φωτίζει. Ξυπνάω κι έχω το άγγιγμα σου πάνω μου. Ντύνομαι και το φυλακίζω εκεί, στο ανάμεσα.

14 σχόλια:

tassoula είπε...

Βλέπω ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!Πάντα έτσι να περνας!!Καλή εβδομάδα!!

allmylife είπε...

....
είναι χαζός;;;

αλκιμήδη είπε...

ευχαριστώ τασσούλα
καλή εβδομάδα και σε σένα

όλη μου ζωή
γιατί καλέ;
τι βλέπεις εσύ που εγώ δε το ένοιωσα;
ακόμη και στην ονειροφαντασία μου κάτι είναι στραβο και δε το βλέπω;

Alkyoni είπε...

τί είχες φάει πιο πριν;;;
έλα πλάκα κάνω... η όλη μου η ζωή προφανώς αναφέρεται σ αυτόν που ναι παρών-απών...
φιλιά :)

Σταυρούλα είπε...

Πολύ όμορφοοοο, Κούκλα μου! Και στην πραγματικότητα σου εύχομαι! ;)

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη
θαλασσινά, τι άλλο;
α, αυτό το παρών/απών λες να εννοεί; προς στιγμή με τρόμαξε

renata
ευχαριστώ, ευχαριστώ

Αίσθησις είπε...

Πολύ ποιητικό.
Γράφεις σα να εκφράζεις όλες τις γυναίκες!

Alpha είπε...

μην πας πουθενά
εκεί να μείνεις

έτσι κι αλλιώς μόνο αυτό εχει τη δύναμη

"the power of now"

Ekhart Tolle's message is simple: living in the now is the truest path to happiness and enlightenment. And while this message may not seem stunningly original or fresh, Tolle's clear writing, supportive voice, and enthusiasm make this an excellent manual for anyone who's ever wondered what exactly "living in the now" means. Foremost, Tolle is a world-class teacher, able to explain complicated concepts in concrete language. More importantly, within a chapter of reading this book, readers are already holding the world in a different container--more conscious of how thoughts and emotions get in the way of their ability to live in genuine peace and happiness.
Tolle packs a lot of information and inspirational ideas into The Power of Now. (Topics include the source of Chi, enlightened relationships, creative use of the mind, impermanence, and the cycle of life.) Thankfully, he's added markers that symbolize "break time." This is when readers should close the book and mull over what they just read. As a result, The Power of Now reads like the highly acclaimed A Course in Miracles--a spiritual guidebook that has the potential to inspire just as many study groups and change just as many lives for the better. --Gail Hudson --This text refers to the Hardcover edition.

allmylife είπε...

ναι χαζός αν είναι απών - εννοώ.
Γιατί τρόμαξες καλό μου;

γιώργος είπε...

γλυκά αισθανόμουν
τις ονειρικές σου εικόνες
να μετουσιώνουν
τις κρυμμένες επιθυμίες μου...
και όταν ο ύπνος εχάθει
η αίσθηση στο κορμί μου υπήρχε...
όχι ότι ήσουν εδώ
αλλά ότι η σκέψη σου
όριζε την δική μου...

καληνύχτα αλκιμήδη...

αλκιμήδη είπε...

αίσθηση
δεν είμαι η μόνη δηλαδή...
φροντίδα χωρίς ανάγκη ανταπόδωσης, αυτό χρειάζομαι τώρα, ζητάω πολλά;

mosaic
φυσικά, μόνο το τώρα και η βίωση του έχουν νόημα. Όμως ξέρετε που καταλήγω; Ότι η βίωση δεν έχει πρέπει. Όπως και να το βιώνεις κάτι, έχει νόημα. Καταλαβαίνετε τι εννοώ;

Αχ, με τις συστάσεις για διάβασμα. Τόσα που θέλω να διαβάσω, τόσα όμορφα που κι εσείς και οι διάφοροι φίλοι μου προτείνουν. Το πιστεύετε ότι τον Γκιουρτζίεφ δεν τον έχω πιάσε ακόμη; Κολλημένη στο κουρδιστό πουλί. Λέτε να σημαίνει κάτι αυτό;

όλη μου η ζωή
ευτυχώς που μου το εξηγήσατε, κι εσύ και η αλκυόνη. Με έπιασε κρίση παράνοιας ότι κάτι καταστροφικό κάνω, ακόμη και μέσα στην ονειροφαντασία μου, και δε το βλέπω

γιώργο
όμορφο αυτό
η σκέψη σου όριζε τη δική μου
με αρέσει
λέω να το κρατήσω

Ανώνυμος είπε...

Αλκιμηδη, το Κουρδιστο Πουλι θα σου δειξει τον επομενο δρομο της ζωης σου.

Tαδε εφη nuwanda :)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

ευχομαι να μην μεινει στο 'αναμεσα' και να γινει το απολυτο 'μεσα'...
φιλια...

αλκιμήδη είπε...

nuwanda
χα χα χα
διάβαζα το σχόλιο σου και άκουγα και τη κατάλληλη τυμπανοκρουσία
ταρατατααααα, ταμ
Επιμένω όμως και θα το τελειώσω που θα μου πάει


βασιλική
ευχαριστώ ευχαριστώ, στέλνετε μου εσείς θετικά κύμματα και που ξέρεις
φιλιά