Σάββατο, Ιανουαρίου 27, 2007

δυστυχώς αντέχεται

Τελικά αυτό το μαζί είναι μεγάλο ζόρι
Και για τα δύο μέλη υποθέτω, αλλά αυτή τη στιγμή μόνο τα δικά μου ζόρια με νοιάζουν. Εγωιστικό; Ναι, εγωιστικό. Χέστηκα. Δε με κόφτει, δε με νοιάζει. Εχω φτάσει στα όρια μου. Ευτυχώς έφυγε. Για πόσο δε ξέρω. Ίσως μια, δύο ώρες, ίσως περισσότερο, ίσως για τα καλά. Σημασία έχει που έφυγε. Ευτυχώς. Γιατί θα τον έδιωχνα εγώ. Βαθιές ανάσες, σκέψεις, αποφάσεις. Λίγο χρόνο με πολλά νεύρα, τον χρησιμοποιώ αναλόγως. Καταπονούμαι, κουράζομαι. Δεν είχα αποθέματα ούτως ή άλλως από την αρχή. Το δήλωσα. Κάπου έψαξα και τα βρήκα. Το παλεύω. Δε ξέρω αν αντέχω άλλο. Πιθανότατα. Αυτή τη στιγμή, δε ξέρω, δε γνωρίζω, δεν απαντώ, δε με νοιάζει. Στη κάλπη θα έριχνα λευκό. Πριν μια ώρα, στη κάλπη θα έριχνα άκυρο. Υποθέτω θα ηρεμήσω. Πιθανότατα. Τέτοιος μαλάκας που είμαι, θα σκάψω ακόμη βαθύτερα να βρω τα αποθέματα. Ή, αυτό κι αν είναι χαρακτηριστικό μου, ωσαν στρουθοκάμηλος θα κρυφτώ, θα κρυψω, θα αποσιωποιήσω, θα προσπεράσω. Αντέχεται. Αξίζει. Χωρίς ερωτηματικό, βλέπεις. Του έβαλα κιόλας τελεία. Αποφασίζω ότι μπορώ να συνεχίζω. Ευτυχώς έφυγε. Μακάρι να μη ξανάρθει. Μάλλον θα ξανάρθει. Γαμώτο μου. Τα νεύρα μου τα ξύδια μου ο πόνος μου. Μαλώνουμε συνέχεια. Δε βλέπω το παιδί μου. Είμαι επισκέπτης στη ζωή του παιδιού μου. Χθές, μου είπε ότι σταμάτησε τη πιπίλα. Εδώ και τέσσερις μέρες. Και εγώ δεν είχα πάρει πρέφα. Εκτός. Εκτός από τη ζωή του Ιάσωνα. Εκτός από τη ζωή τη δική μου. Μαλακίστηκα πάλι. Τίποτα καινούργιο. Και θα συνεχίσω να μαλακίζομαι. Δε μπορώ να πω, ξέρεις κάτι, αυτή είμαι, αν γουστάρεις. Όχι, προσπαθώ να γίνω αυτό που χρειάζεσαι. Και τελικά, δε μπορώ να σου δώσω αυτό που χρειάζεσαι. Δε το έχω μέσα μου. Και ποιός νοιάζεται αν εσύ μου δίνεις αυτό που χρειάζομαι; Κανείς. Δε μου το δίνεις. Υπάρχει η υποψία ότι θα μου το δώσεις εν καιρώ. Μα μάλλον δε θα μου το δώσεις. Στο ζητάω άραγε; Νομίζω πως ναι. Έχω ανάγκη να με φροντίσεις. Έχεις ανάγκη να σε φροντίσω. Δε γίνονται και τα δύο. Δεν έχω αποθέματα. Δεν έχω. Δεν έχω αυτά που ζητάς. Δεν τα έχω. Ιδέα! Για προσπάθησες να αναγνωρίσεις αυτά που έχω, έλα, για προσπάθησε. Δες τα, ζυγισέ τα, κι αν σου αρκούν, αν σου κάνουν, πορέψου. Τα άλλα σταμάτα να τα ζητάς. Δε τα έχω, δεν έχω τη δύναμη να τα γεννήσω. Δεν έχω και την επιθυμία να γεννήσω πλέον. Δεν έχω. Και θέλω τη ζωή μου πίσω. Θέλω τη διαχείρηση του χρόνου μου πίσω. Θέλω τη διαχειρηση των συναισθημάτων μου πίσω. Θέλω τους φίλους μου πίσω. Θέλω τις αποφάσεις μου πίσω. Θέλω να είμαι μαζί με τον Ιάσωνα. Προσπάθησε εσύ εκεί μέσα να χωρέσεις. Αν θέλεις, αν αντέχεις, αν αξίζει το κόπο σου. Εγώ θέλω την αλκιμήδη πίσω. Ναι, αντέχω, αποφασίζω ότι αντέχω, δε θέλω να αντέχω. Θέλω να είμαι καλά. Θέλω να είμαι ευτυχισμένη. Θέλω να είμαι εγώ. Δε μπορώ αλλιώς. Δεν υπάρχει αλλιώς. Θέλω να φύγω, θέλω να μείνω, θελώ να ηρεμήσω. Η αναλαμπή εκείνης της Πέμπτης, οι εικόνες πληρότητας δεν αρκούν. Δεν έχω τη δύναμη να τις κάνω να αρκούν. Sorry αυτή είμαι. Δεν αντέχω να με πληγώνεις. Δεν αντέχω να κλαίω μέρα παρα μέρα. Δεν αντέχω να βλέπω την επίδραση που έχει όλο αυτό στον Ιάσωνα. Δεν αντέχω να μη με ορίζω. Δεν αντέχω να μην αρκώ. Δεν αντέχω. Βάζω τελεία λοιπόν στη συμπεριφορά μου, ελπίζω να βάλω τελεία. Να μην αλλάξω εμένα. Να ξαναβρώ εμένα. Κι αν θέλεις μείνε. Δε θα σου πω ούτε φύγε, ούτε μείνε. Κάνε όπως καταλαβαίνεις. Δε με κόφτει πιά. Θλιβερό δεν είναι; Εγωιστικό και θλιβερό. Κι όταν το διαβάσεις αυτό, άμα το διαβάσεις, θα είναι σα να σου λέω φύγε. Δεν είναι. Ίσως έιναι. Θα βγεί το ποστ όμως, γιατί πονάω, και εδώ είναι ο χώρος μου, και όσο κι αν δεν σου αρέσει, έτσι αισθάνομαι, αυτή είμαι. Αν σε αρέσει.

26 σχόλια:

fish eye είπε...

πρωτα πρωτα ηρεμησε..κι επειτα κατσε να σκεφτεις..κιαι μετα οι αποφασεις..
την αγαπη μου..καλο σ/κ να εχεις..

Σταυρούλα είπε...

Έχει και το ζόρι του το "μαζί" , μάτια μου. Σου 'χω πει πόσο σε θαυμάζω για τα κότσια σου?
Όσο για το πώς θα πάει από δω και μπρος θα τα βρείτε εσείς! Φιλιάά

Ο Καλος Λυκος είπε...

και σε όποιον αρέσουμε τελικά, έτσι; διότι τον χαμηλό τον γάϊδαρο, όλοι τον καβαλάνε...

αλκιμήδη είπε...

ευχαριστώ φεγγαροαγγαλιασμένη
ακόμη δεν 'εχω ηρεμήσει
μάλλον ήρεμη είμαι
με βαθιά καθάρια θλίψη
συνιθισμένα τα βουνά από τα χιόνια
για αυτό και αντέχεται
αποφάσεις πάντως αρνούμαι να πάρω
άστες για άλλους
εγώ προτιμώ να είμαι φελλός και να πηγαίνω όπου πάει

renata
μακάρι να είχα τη πίστη σου
ένα άφεμα, ένα χέστηκα νοιώθω
και τη πίκρα της μαλακίας που με δέρνει
άσε, μάλλον δεν είμαι εγώ για μαζί
ούτως ή άλλως μόνη είμαι, μόνη αισθανόμουνα, μόνη αισθάνομαι, μάλλον έτσι θα είναι και στο μέλλον,
αν δε μπορείς να βρεις κάποιον να μπει μέσα σου και να σε νοιώσει μόνη δε μένεις;
αυτο είναι που πονά
κάθε φορά που συνειδητοποιώ την απόλυτη μοναξιά μου, πονάω.
χθές το βάδυ προσπαθούσα αυτό να αποδεχτώ ότι θα είμαι πάντα μόνη
να το δεχτώ και με αυτό να πορευτώ,
να βρω τη δύναμη με αυτό να πορευτώ
η αποδοχή της μοναξιάς μου να με κάνει να φέρομαι ως είμαι,
αφού δε πρόκειται να ενωθώ
δεν έχω και λόγο να τροποποιούμαι για να κρατήσω την όποια ένωση,
δυστυχώς το μέσα μου αρνείται να το δεχτεί
υποφέρει όταν το σκέφτεται

πιθανότατα αύριο να αισθάνομαι καλύτερα, πιθανότατα αύριο να τα έχω ξεχάσει όλα και να έχω ξαναμπεί στις αυταπάτες του μαζί
ζηλεύω πάντως αυτούς που μπορούν και φέρνουν στη ζωή τους το μαζί.

έτσι είναι λύκε μου
να δω πότε θα μπορέσω να το υποστηρίξω και να το υπερασπιστώ αυτό για μένα
και τελικά η αυτάρκεια είναι μεγάλο πράγμα
δε πονάει ρε γαμώτο
δεν είναι εξάρτηση, να κρεμιέσαι από τον άλλο και να κυνδινεύεις να στραγγαλιστείς κάθε στιγμή
δε ξέρω τι προτιμώ
ειλικρινά δε ξέρω
και δε μπορώ και να αποφασίσω
αφήνω το χρόνο να μου δείξει
οφείλω όμως να αρχίσω να προστατεύω το γιό μου από τη μαλακία μου
χθές ένοιωσα ότι το παιδί μεγαλώνει ωσαν ορφανό,
η μάνα του συνέχεια χαμένη στους λαβύρινθους της μαλακίας της,
δε του αξίζει κάτι τέτοιο
είμαι απαράδεκτη

Χαρτοπόντικας είπε...

Είχα καιρό να περάσω από δω κι ομολογώ ότι έχω χάσει επεισόδια. Τι να πω; Ελπίζω να βρεις την άκρη και με καλό τρόπο και γρήγορα...

Ανώνυμος είπε...

...Δες τα ψυχραιμα αλκιμηδη μου πριν κανεις οτιδηποτε ..εκτός κιαν εισαι στα ορια σου..
sevarose

fish eye είπε...

..θελει πολυ δουλεια το 'μαζι' και υπομονη,και δοσιμο..αντεχεις??
ααα..και δε ξερω αν εχεις καταλαβει..θελει και πολυ χρονο..αλκιμηδη..τιποτα δε σου δινεται ευκολα..τιποτα χωρις κοπο..αλλα πρεπει να εχεις και την υπομονη να δεις ποσα θα σου δειξει ο χρονος..εχεις η καλα νομιζω πως βιαζεσαι??

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

:-((

Δεν ξέρω τι να σου πω ή να σου ξαναπώ ούτε κι από πού ν' αρχίσω...
Δεν ξέρω κι αν θέλεις κιόλας...
Αν όλα αυτά βγαίνουν από μέσα σου πηγαία και δεν τα ορίζεις, δεν μπορώ να πω τίποτε! Αν προκαλούνται απ' έξω ή από δικές σου επεξεργασίες ανθρώπων, πραγμάτων και καταστάσεων, το πράγμα αλλάζει και χρειάζεσαι πρωτίστως κάποιον καλό στην ακρόαση πρώτα κι ενδιαφέροντα στην συζήτηση μετά! Όσο για σύντροφο... αργότερα!..

Ανώνυμος είπε...

πολύ μεγάλες μεταπτώσεις...
αξίζει τόσος πόνος κάθέ μέρα; ειδικά αφού αφορά και το παιδί άμεσα; γιατί να σε βλέπει τόσο μη σταθερή; γιατί δεν παλεύεις λίγο, γιατί δεν αφήνεις λίγο χρόνο πριν τα διαλύσεις όλα ή τα χτίσεις όλα;

εσύ ξέρεις καλύτερα. εμείς δεν μπορούμε να δούμε μέσα σου, αλλά δώσε λίγο περιθώριο στο άγριο ένστικτο των συναισθημάτων να καθίσει πριν κάνεις κάτι που μπορεί να μετανιώσεις... δεν το λέω για οποιαδήποτε τωρινή κατάσταση, το λέω γενικά.

ο ιάσωνας μυρίζεται το πως είσαι. τουλάχιστον για εκείνον κάνε μια προσπάθεια.

δώσε μια ευκαιρία...

annamaria είπε...

Δε θα σου πω να ηρεμήσεις, αυτό το γράψιμο μόνο μια ήρεμη και κατασταλαγμένη ψυχή μπορεί να το κάνει.
Το κάνει αυτός που έχει βγάλει τις αποφάσεις του, ίσως…βιαστικές ….
ίσως εγωιστικές, αλλά τις έχει βγάλει.
Όλα όσα έγραψες τα βιώνουν πολλές γυναίκες …μπορεί και άντρες…όχι μπορεί…σίγουρα τα βιώνουν………

Δυστυχώς για μια ακόμη φορά καλούμαστε να βάλουμε στην άκρη τα θέλω μας, τα όνειρα μας.
Οι προτεραιότητες ....είναι άλλες!!
Τώρα υπάρχει μια γλυκιά ψυχούλα, που το ξέρεις καλά, το ξέρουμε όλοι όσοι κάνουμε αυτή την πάλη μέσα μας….
μια ψυχούλα που δε φταίει σε τίποτα.
Ίσως......
(και λέω ίσως γιατί κανείς δεν είναι αυτός που θα σου πει τι να κάνεις, κανείς δεν ξέρει τι πρέπει να κάνεις)
Αν έβαζες τον εγωισμό σου για λίγο στην άκρη??
Ίσως, αν έμπαινες στη διαδικασία να σκεφτείς την επόμενη μέρα?
Πως θα είναι??
Θα είσαι ήρεμη??
Θα έχει φύγει ότι σε "χαλά"?
Θα σου λείπει …???
Ο μικρός Ιάσωνας θα πληγωθεί??
Θα είσαι επιτέλους απαλλαγμένη??
Αυτή η επόμενη μέρα θα είναι αυτή που θέλεις πραγματικά??

Συγχώρησε με που καταχράστηκα τον χώρο σου όμως πίστεψε με μπορώ να σε καταλάβω....

Εύχομαι ό,τι το καλύτερο……
στο χέρι σου είναι,
στο χέρι σου κρατάς τρία νήματα....

kyriayf είπε...

θέλει πολύ κόπο καλή μου...
αλλά και το όριο στις υποχωρήσεις...
εκεί, που νιώθεις να σου "παίρνει" κομμάτια... ώπα, στοπ!
είναι και κούραση πολλή, γίνεται και βάρος...
και πόσες φορές το λέω, φύγε για λίγο... άσε μόνη μου! θέλω τον εαυτό μου μόνο...
(ήταν να λείψει μια βδομάδα για δουλειές, είχα βάλει στο μυαλό μου ώρες με μένα... και τώρα που ακυρώθηκε... νιώθω να πνίγομαι!)

άρα δε δίνω και την καλύτερη συμβουλή...

την Αλκιμήδη και το Ιάσονα πρώτα!
φιλιά :)))

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα
Πιο ήρεμη τώρα
η θλίψη, θλίψη
αλλά πιο ήρεμη

ευχαριστώ για τα σχόλια
και που με βάζετε στη θέση μου

όντως,
χρόνος, κόπος, δουλειά
και όχι βιασύνες
σιγά σιγά να δούμε τι θα βγει
ή πόσα αποθέματα έχουμε και οι δυό μας

(όχι όμως εγωίστρια η αλκιμήδη, μακάρι να τανε)


:)

Ανώνυμος είπε...

...Αλκιμηδη, νομιζω οτι ενα κανεις σημερα παραχωρησεις οποιασδηποτε μορφης, αυριο θα το μετανιωσεις διπλα.....

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Ενας τρόπος για να μη κανουμε το βημα που λαχταραμε είναι να ψάχνουμε διαρκώς τα παπούτσια μας

bebelac είπε...

είσαι τόσο 'ζωντανή' και ειλικρινής, που κομπλάρω...δεν μπορώ να πω τίποτα... εύχομαι μόνο να είσαι σήμερα καλύτερα. σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

ακου και δες...
νιωσε...
και μετα αποφασισε...

μαζι σου εγω...
καλα;
σου εχω εμπιστοσυνη...
απολυτη...

An-Lu είπε...

Καλη-μεσημερούδια συμμαθήτρια...
Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν όλα μονομιάς....ένα βήμα τη φορά, αρκεί...
Φιλιά ;-)

lee είπε...

Να σου πω, εμενα ενα χρονο+ μου πήρε για να συνηθισω την συγκατοικηση και ημουνα παιδι 5μελης οικογενειας. Ειμαστε μαζι 7 χρονια και δεν μετανιωνω δευτερολεπτο που καποιες φορες εκανα πίσω, γιατι ειχε κανει πισω αλλες τοσες και εκεινος. Δουναι & λαβειν. Και χρόνος. Δεν ειστε ιδιοι. Ουτε προκειται να γινετε. Πρεπει απλα να μαθετε να συμβιωνετε.

MåvяiÐåliå είπε...

Εγώ πάλι 9 χρόνια και δεν την έχω συνηθίσει τη συγκατοίκηση….τι να λέμε;….δε θα πω γιατί θα είμαι πολύ αυστηρή αν πω και δε θέλω τώρα, δε θέλω έτσι και δε θέλω δημόσια…αλλά αναρωτιέμαι…

Gwgw είπε...

Μια φορά το δοκίμασα και δεν τα κατάφερα ήταν πολύ δύσκολα, βασικά ήταν μια αποτυχία. Ευτυχώς αποτέλει παρελθόν και επίτελους είμαι ήρεμη. Εύχομαι να πάνε όλα καλά με σένα.

Ανώνυμος είπε...

το ζητούμενο είναι,
να περνάς καλά εκεί που είσαι...
αν σου δημιουργεί τέτοια αισθήματα,
καλύτερα να μείνεις λίγο μακριά...
ή, το καλύτερο,
να το συζητήσεις ανοικτά μαζί του...
και να παρθεί από κοινού απόφαση...

καληνύχτα αλκιμήδη και καλή δύναμη...

allmylife είπε...

προστατεύσου από εσένα τις μέρες που είναι δύσκολες Αλκιμήδη μου...

διάλεξε κάποιον που εμπιστεύεται η ψυχή και το μυαλό σου και άκουσέ τον.

είναι επώδυνος αυτός ο μονόλογος - το ξέρω καλά...
δεν ανησυχώ για σένα όμως!
ούτε για τον Ιάσωνα!

σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.
Σας φιλώ.

Alkyoni είπε...

πάρε τηλέφωνο ή στείλε mail ..
περιμένω!

αλκιμήδη είπε...

Καλημερίζω

δεν έχω το σθένος να απαντήσω προσωπικά
ελπίζω να με συγχωρήσετε για αυτό


φιλιά σε όλους

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

"Το έργο μπροστά μας, δεν είναι ποτέ τόσο μεγάλο,όσο η δύναμη μέσα μας..." Δεν είναι δικό μου, κάπου το διάβασα πριν από χρόνια και το έκανα μότο. Την έχεις τη δύναμη, ακόμα κι αν την αποκαλείς "μαλακία". Και θα τα βγάλεις πέρα, είμαι σίγουρη.

αλκιμήδη είπε...

Σίγουρα θα τα βγάλω πέρα Γεωργία
για αυτό είμαι σίγουρη
Και ξέρεις κάτι;
Όπως διαμορφώνονται τα πράγματα θα αποδεσμευτώ κι από τη μαλακία του να νομίζω ότι χρειάζομαι το μαζί
Μακάρι να βγω ψεύτρα
αλλά το μόνη είναι τελικά αυτό που κάνω καλύτερα