Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007

ΓΚΡΙ

Πριν λίγο καιρό η ζωή μου ήταν γκρί και εγώ ήμουν όλη χρώματα, πολλά χρώματα, κυρίως lilac. Ένα κορίτσι lilac.
Τώρα η ζωή είναι πολύχρωμη, πολλά χρώματα, κυρίως κόκκινο, και εγώ γίνομαι γκρί.
Νιώθω να γκριζάρω.
Δεν έχω χρόνο για τίποτα δικό μου.
Δε σηκώνομαι το πρωί να κανω το taichi μου και να πάω για τρέξιμο. Δε κάνω ήρεμα ντουζάκια με περιποίηση σώματος. Δεν έχω χρόνο να σκεφτώ τι θα φορέσω και με τι μπιχλιμπίδια θα το συνταιριάξω.Δε κάνω reiki. Δε πάω πισίνα. Δε πάω κομμωτήριο. Δεν έχω χρόνο για κουβεντούλες τηλεφωνικές με τους φίλους μου. Δεν έχω χρόνο να τους δω. Δε μπλογκάρω. Δε γράφω για τα θεατρικά έργα που έχω δει. Δεν, δεν, δεν
Γκριζάρω
Μόνον αυτό
Μια αλκιμήδη γκρι με ζωή πολύχρωμη.

8 σχόλια:

An-Lu είπε...

Ψιτ σύμ! Εκτός από το προτελευταίο, ούτε κι εγώ τα κάνω αυτά! Και είμαι κόκκινη ή έστω ρόζ!
φιλούνια ;-)

Alkyoni είπε...

χάνεις το στοίχημα πως δεν είσαι γκρί;
(εκτός κι αν άλλαξε κάτι που δεν το νομίζω)
φιλιά :)

kyriayf είπε...

όχι... όχι!!! στο γκρί... λίγο χρώμα... και ας μην ασχολείσαι με τα "μικρα" καθημερινα... δεν πειράζει αν δεν συνταιριάξεις τα "μπιχλιμπίδια" ή δεν γυμνάζεσαι!

τόσο φιλοσοφημένη που είσαι, ξέρεις καλύτερα να διαχειρίζεσαι τις αγχώδεις καταστάσεις!!!

αδράξου από κάτι, έχεις τόσα πολλά!!

και σε παρακαλώ, να έχεις το χρόνο, να πάμε θέατρο όταν έρθω Αθήνα...

μη γκριζάρεις... σε παρακαλώ!!!

χεράκι για ό,τι μπορώ να προσφέρω και φιλιά, φιλιά πολλά καλή μου!!!

Σταυρούλα είπε...

Είναι το γκρι της καθημερινής ρουτίνας, μάτια μου! Σιγά σιγά θα στρώσει και θα επανέλθει το χρώμα σε ΄λα τα επίπεδα! Φιλιάά στο αεικίνητό οσυ όμορφο αγοράκι!;)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ό,τι και να λες, εγώ θα συνεχίσω σταθερά να πιστεύω ότι απλώς έχεις τόσες δουλειές κι υποχρεώσεις και γι' αυτό δεν κάνεις αυτά, που λες ότι δεν κάνεις και που, μεταξύ μας, δεν ξέρω και κανέναν να τα κάνει κάθε πρωί, που ξυπνάει...
;-))

αλκιμήδη είπε...

συμμαθήτρια
εσύ είσαι σίγουρα ροζ! κουφετί! γιαμ γιαμ που θα έλεγε και ο γιός μου
(παρεμπιπτόντως ο Ιάσωνας ρωτάει πότε θα σε ξαναδεί, αν και σου έκανε τον δύσκολο σε καρασυμπάθησε)

αλκυόνη
μη βάζεις τέτοια στοιχήματα γλυκιά μου θα τα χάσεις
και δεν άλλαξε τίποτα, αλλά νιώθω έντονη επιθυμία αν όχι να το σπάσω, να το ραγίσω και να αφήσω τον άλλο να το σπάσει

υφάντρα μου
σε ευχαριστώ
μου λες ακριβώς αυτό που χρειάζομαι να ακούσω
οπωσδήποτε θα πάμε θέατρο όταν έρθεις
δε τη γλητώνεις με τίποτα

αναγεννημένη
λες να είναι έτσι; λες όταν μπούμε σε ρυθμούς να μπορέσω να ξαναχρωματίσω την αλκιμήδη; Γιατί αγωνίστηκα πολύ για να τη χρωματίσω και τώρα δυσκολεύομαι που της τα κλέβω τα χρώματα

αστεροειδή μου
ναι λόγω υποχρεώσεων δε τα κάνω.
Αλλά πριν ένα μήνα τα έκανα και είναι μια αλλαγή που με ζορίζει, ίσως και να αποφασίσω ότι δε με νοιάζει που χάνω όλα αυτα τα δικά μου αλλά αυτή η στιγμή χάνω το lilac κορίτσι που υποτίθεται ότι ερωτεύτηκαν. Το χειρότερο, χάνω το lilac κορίτσι που είχα αρχίσει εγώ να συμπαθώ. Ο χρόνος θα δείξει και ίσως να καταφέρω να βρω τις ισορροπίες μου, ποιός ξέρει.

An-Lu είπε...

Τα αισθήματα αμοιβαία! Κι εγώ το συμπάθησα το βλαστάρι σου!!!!
Φιλούνια

MåvяiÐåliå είπε...

Ούτε γκρί, ούτε λιλά...
Όλα τα χρώματα έχει η ζωή, εκεί να στοχεύεις.