Τετάρτη, Ιανουαρίου 10, 2007

και τα όνειρα γίνονται σχέδια

Χάθηκα. Μου λείπει το μπλόγκιν. Μου λείπει το να καταγράφω τις σκέψεις μου, να επικοινωνώ, να κάνω βόλτες στη μπλογκόσφαιρα. Όμως η ζωή τρέχει, κι εγώ πίσω της λαχανιασμένη δε προφτάνω. Οι σκέψεις τρέχουν κι αυτές, σε ρυθμούς εξωφρενικούς περνούν από το μυαλό, κι εγώ δε προφτάνω ούτε να τις αναγνωρίσω, όχι να τις κατανοήσω. Και τα συναισθήματα τρέχουν κι αυτά. Παραζάλη. Φόβος, πείσμα, θάρρος. Όλα μαζί. Διαχείρηση συναισθημάτων, χρόνου, χρήματος, στιγμών. Διαχείρηση αλλάγών, προσδοκιών, ονείρων. Όχι ονείρων, τα όνειρα πλέον έχουν γίνει σχέδια κι εγώ δρω για τη πραγμάτωση τους. Δράση. Η σκέψη στα μετώπισθεν, να με τσιγκλάει φυσικά, αλλά πίσω. Άλλες οι προτεραιότητες. Τα θέλω δεδηλωμένα και τετριμένα. Νέος άντρας, νέο σπίτι, νέα ζωή. Η αλκιμήδη συνέρχεται, ξυπνάει σιγά σιγά, βάζει τη ζωή της σε τάξη, σιγά σιγά. Με πίστη. Με εμπιστοσύνη σε μένα, σε μας, ότι όλα θα γίνουν όπως μου, μας πρέπει. Η αλκιμήδη ξαφνικά συνειδητοποιεί τα θέλω της και πιστεύει ότι μπορεί να τα αποκτήσει. Μεγάλο πράγμα αυτό. Η αλκιμήδη επαναπροσδιορίζει τα όνειρα της σε εκείνα των δεκαοκτώ χρόνων της. Γιατί όχι; Η αλκιμήδη θέλει να φροντίσει αυτούς που αγαπά και να την φροντίσουν. Και εμπιστεύεται ότι θα γίνει, γίνεται ήδη. Βρήκε τον ανθρωπό της, αφήνεται στα απλά θέλω της και προχωρά. Με όλα τα μπαγκάζια να τη βαραίνουν. Σιγά σιγά θα τα αφήσω κι αυτά. Μόνο που τώρα η αλκιμήδη οφείλει στον εαυτό της, τον άνθρωπό της, τον Ιάσωνα, να δουλέψει, να δράσει, να κλείσει τις τρύπες της προηγούμενης ζωής, να βάλει γερές βάσεις στη νέα ζωή. Και το σημαντικότερο να βιώσει τα θέλω της. Να σιγουρέψει ότι τα όνειρα δεν θα μείνουν "θα ήθελα" αλλά γίνονται "θέλω" και μετατρέπονται σε σχέδια. Βουτιά στα βαθιά. Ξέρω κολύμπι, και καλό, δε σκιάζομαι. Έχω και σωσίβιο στην ανάγκη.


* Η αλκιμήδη επιτέλους μετακομίζει σε καινούργιο σπίτι, αρχίζει κοινή ζωή με τον άνθρωπό της, συμμαζεύει εκρεμότητες του παρελθόντος, και προσπαθεί να αυξήσει τον εργασιακό φόρτο της. Δικαίως τα έχει παίξει από το άγχος αλλά είναι πανευτυχής.
Αν και απούσα από τη μπλογκόσφαιρα, είμαι πολύ καλά. Να μη γράφετε πολλά για να προλλάβω να τα διαβάσω μετά, εντάξει;

24 σχόλια:

bebelac είπε...

Θέλω με όλη μου την ψυχή να είσαι καλά, και το εύχομαι ολόψυχα, και να ξέρεις, οι ευχές μου πιάνουν. φιλιά!

allmylife είπε...

η αλκιμήδη ΖΕΙ.
και δεν είναι ένα το σωσίβιο - άσε που δεν θα σου χρειαστεί!

παράλληλες πορείες, γι'αυτό δεν γράφω πολλά...

να μου τον ξαναφιλήσεις!
να του πεις πως δύο κύριοι, τον περιμένουν, ξέρει αυτός...:)

Ανώνυμος είπε...

καλό μου,
σου εύχομαι τα καλύτερα γιατί το αξίζεις. εμείς είμαστε εδώ και το ξέρεις.
σύντομα (μετά τις γρίππες που έχουν χτυπήσει όλους μας) τα λέμε από κοντά για έναν ωραίο καφέ

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Άσε την ζωή (σου) να τρέξει κι ας μη διαβάζεις πολλά - πολλά, στο μεταξύ... Στο τέλος, να το ξέρεις, οι άλλοι, που σ' αυτό το μεταξύ θα γράφουν, θα τρέχουν, για να φτάσουν εσένα, κι όχι εσύ, για να φτάσεις αυτούς!

Φοινιξ είπε...

Δεν νομίζω να χρειάζεται να τρέξεις για να.
Όταν είσαι καλά χαρούμενη και χαμογελαστή η ζωή είναι αυτή που τρέχει να σε φτάσει και δεν τα καταφέρνει.

Να περνάς όμορφα.

lee είπε...

γειά σου βρε Αλκιμήδη, έτσι σε θέλω! Πάνω απ΄όλα ετοιμοπόλεμη. Πάνω τους!

kyriayf είπε...

Αλκιμήδη, χαίρομαι πολύ για σένα... μπροστά λοιπόν ... στην καινούργια σου ζωή! φιλιά...

Σταυρούλα είπε...

Πόσο χαίρομαι το ξέρεις, έτσι? Μόλις ηρεμήσετε λιγάκι, να πιούμε ένα καφεδάκι, γιατί σε πεθύμησα βρε! ;)

Αίσθησις είπε...

Καλό ξεκίνημα, καλό ταξίδι!

Xνούδι είπε...

κρατάω σημαία το κειμενό σου καλή μου.
Σε αφήνω με ένα χαμόγελο μετά το τέλος της ανάγνωσης.
Ολα θα πάνε καλά.
Σε φιλώ πολύ.

aeipote είπε...

Ας γίνει έτσι.
Πολλές ευχές.

Alkyoni είπε...

να λοιπόν κι ένα καλό "δωράκι" αυτά τα υπέροχα νέα σου!!
Απρόσμενα,αλλά αφάνταστα υπέροχα
Χαμογελώ από χμμμ από χτες το βράδυ ξέρεις,χαμογελώ γιατί σε νοιώθω ευτυχισμένη
Ελπίζω μόνο να μη χάσουμε τους ¨θεατρικούς μονολόγους"
σε φιλώ

An-Lu είπε...

Ζήσε και μη σκας για τα μπλογκς!
Η ζωή είναι αλλού και είναι ωραία
;-)

αλκιμήδη είπε...

μπεμπέ μου
σε ευχαριστώ
το ξέρω ότι οι ευχές σου πιάνουν
ήδη έχουν αρχίσει, σωστά;
μας χρωστάω καφέ, δε το ξεχνώ

όλη μου η ζωή
φιλάκια σε σένα και σε αυτόν
πολλά!

αλεξάνδρα νταντελένια
άντε περαστικά και γρήγορα

αστεροειδή μου
καλημέρα σας
μου λείπετε ξέρετε
ο γκούγλης μου βγάζει έξι καινούργια κείμενα
κάντε λίγο κράτει!

φοίνικά
ευχαριστώ σας
τρέχω κι εγώ πάντως
με τα χίλια


lee
για να δούμε αυτή τη μάχη ποιός θα τη κερδίσει!
ποντάρετε πάνω μου, τα προγνωστικά είναι καλά.

αλκιμήδη είπε...

υφάντρα
ευχαριστώ καλή μου
και εσύ έτσι; μπροστά όλοι μας, ή πίσω, ή πλάι, όπου μας ταιριάζει και μας κάνει να αισθανόμαστε καλά τελοςπάντων
φιλιά


ρενατούλα
κι εγώ σε πεθύμησα βρε
κάτι θα κανονίσουμε, που θα πάει
Κάνα θεατράκι τι λες;


αισθησις
μου αρέσει αυτή η ευχή
Έτσι ευχήθηκε και ο καλός μου για το νέο σπίτι
Καλοτάξιδο...
Κι εγώ μαζί του, καλοτάξιδη!

χνουδένια
φιλιά κι από μένα
στεναχωρήθηκα που δε τα κατάφερα να σε γνωρίσω τη Πέμπτη
επιφυλλασόμαστε


aeipote
ευχαριστώ σας
τιμή μου που περνάτε από εδώ

αλκυόνη
έχουμε πολλά να πούμε τα δυό μας
φιλιά


γοργόνα
πρωην συμμαθήτρια βρε!
πολλά πολλά φιλιά
πολύ χαρηκα

Ανώνυμος είπε...

Έλα μπράβο να ξεκινάμε να ψωνίζουμε δώρα για το καινούργιο σπιτικό! Καλοτάξιδο βρε! :^)

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό η μετακόμιση κι όλα να σου έρθουν όπως τα θέλεις!Να είσαι καλά;)

MåvяiÐåliå είπε...

Αγχώθηκα…να προσέχεις!

Ανώνυμος είπε...

'πάλι απ'την αρχή'...

εύχομαι καλό ξεκίνημα...
χρειάζεται...
να'σαι καλά και να προσέχεις τον Ιάσωνα...

καληνύχτα...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Έλα καλέ, τι κρίση συνείδησης είναι αυτή; Δεν πειράζει, έχεις καιρό να αρχίσεις να πηγαίνεις βόλτα και επισκέψεις σε όλους. Θα γράψουμε λιγότερα αν είναι έτσι.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Μη μου πήτε ότι με γκουγκλίζετε...
Και μη μου πήτε ότι γκουγκλίζομαι κι εγώ...
Δεν ξέρω απ' αυτά... αλλά μπράβο μεγαλεία!!!

Φιλιά κι ας πάνε και μερικά αδιάβαστα - δεν χάθηκε ο κόσμος...

Ο Καλος Λυκος είπε...

και ένα τετραδιάκι γιά σημειώσεις, φιλενάδα...εγώ αυτό κάνω...

καλή αρχή είπα; δεν είπα...

αλκιμήδη είπε...

προς όλους

ευχαριστώ σας για τις ευχές

Alkyoni είπε...

έχω "θυμώσει" μαζί σου...
κρατάς ανενημέρωτο το μπλογκ...κι εμένα μαζί :P
γράφε 2 λογάκια μόνο έλα..
προς το παρόν σου κρατάω μουτράκια
:|
φιλιά ναι ναι θυμωμένα :)