Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007

Όχι τα σημαντικά δε τα ξεχνώ κι ας φαίνεται αλλιώς

Πέρυσι, τέτοια μέρα, άνοιξα αυτό εδώ το μπλογκάκιον με αυτό το ποστ.

Ανύμπορη και δυνατή

Ο γυιός μου αρρώστησε. Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο. Λίγος πυρετός.
Σε δυό τρείς μέρες θα έχω πάλι ένα περδικάκι, να με αναστατώνει, να ανακατεύει, να τρέχει από εδώ και από εκεί.
Έτσι όμως που τον είχα αγκαλιά και έσβυνε από το πυρετό, και δε μπορούσα να κάνω τίποτα για αυτόν παρά να είμαι εκεί, έννοιωσα ανύμπορη και δυνατή.

Μόλις τον πήρα αγκαλιά τον αισθάνθηκα να ανακουφίζεται, να νοιώθει ασφαλής, να γεμίζει με γλύκα. Παντοδύναμη η μάνα.

Δε μπορώ όμως να επιταχύνω την ανάρρωση του. Γενικότερα δε μπορώ να τον προστατέψω από τη ζωή, τους ανθρώπους, τον εαυτό του, εμένα την ίδια. Ανίσχυρη η μάνα.

Και το αισθάνομαι πιό έντονα αυτές τις μέρες που μιά άλλη μάνα ποτέ ξανά δε θα γιατροπορέψει το δικό της το γυιό.Και όλα τα άλλα, δουλειές, υποχρεώσεις, ψευτοεπιθυμείες, προβληματισμοί πολυτελείας, χάνουν τη σημασία και βαρύτητά τους.
Ένα το ουσιαστικό...
Και πόσο τυχερή είμαι που μπορώ και είμαι εκεί.


Αν θυμάστε εκείνες τις μέρες ψάχνανε στη Βέρροια για τον Άλεξ. Και σε αυτή τη μάνα αναφέρομαι. Και είναι το πιο σημαντικό ποστ για μένα, γιατί είναι εκεί και μου θυμίζει τι είναι σημαντικό, επικεντρώνει στο πιο σημαντικό για μένα. Και χαίρομαι που είναι το πρώτο μου. Χαίρομαι που το ψευδώνυμο που διάλεξα είναι αυτό που δηλώνει αυτό που είναι το πιο σημαντικό για μένα. Την ιδιότητα της μάνας.
Κι έτσι, ένα χρόνο μετά, τον παίρνω αγκαλιά κι αισθάνομαι έτσι ακριβως σε σχέση με αυτόν

ανύμπορη και δυνατή...

και τυχερή
γιατί είμαι εδώ
και είναι και αυτός εδώ
υγιής και χαρούμενος

σε ευχαριστώ μωρό μου

14 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Τυχερό το μωράκι σου που έχει τέτοια μάνα! εύχομαι να ειναι ευτιχησμένο πάντα όπως και εσύ και γενικά όλη η οικογένεια γεμάτη αγάπη και υγεια!Καλημέρα!

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα σπύρο και σε ευχαριστώ
σε διαβάζω ξέρεις
δε σχολιάζω γιατί διαφωνούμε τόσο
και δε θέλω ένα τόσο όμορφο μπλογκάκι να το γεμίσω αντιπαραθέσεις
μου αρέσει όμως να διαβάζω τις διαφορετικές σου σκέψεις και απόψεις
συνέχισε, εντάξει;

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα.Σε καταλαβαίνω απόλυτα, κι εγώ τα ίδια νιώθω. Ελπίζω πάντα να είμαστε τυχερές και να είμαστε κοντά τους. Θα τα λέμε ;)

An-Lu είπε...

Πολλά μπλογκογενέθλια μαζεύτηκαν!
Να είσαι πάντα καλά συμ, διότι δυνατή είσαι και το ξέρεις!

αλκιμήδη είπε...

καλησπέρα νατασάκι και καλωςόρισες
η ευχή σου να πιάσει για όλες τι μάνες εκεί έξω
και τους πατεράδες βεβαίως βεβαίως

τα λέμε

καλησπέρα γοργονίτσα
όλοι μας κρύβουμε δύναμη τελικά, ε;

Ανώνυμος είπε...

Ας μην πω πως έλιωσα διαβάζοντας "περδικάκι"! :) Καμιά φορά τρελαίνομαι εγώ στη σκέψη όταν αρρωσταίνουν, πόσο δε μάλλον εσείς!

Φιλενάδα, πολύ χάρηκα που έφτιαξες το μπλογκάκι σου και σε γνώρισα! Σμουουτς! Όσο για τον Ιάσονα, φτου του κουκλιού σου! Θα έρθω μαι μέρα νωρίς, να παίξω μαζί του! ;)

kyriayf είπε...

Υποκλίνομαι στη μάνα...
φιλώ τον Ιάσονα!

και θα σας περιμένω εδώ...
να είμαστε κοντά!
να μας αναστατώσει...
και να του γράψω παραμύθια...

να πολυχρονίσει το βλογάκι σου!!!

φιλιά :)

bebelac είπε...

χρόνια πολλά εντός και εκτός βλογκ! Φιλιά και στους δύο (ο μικρός Ιάσωνας είναι πολύ γλύκας)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Χρόνια πολλά και πάντα να διαβάζουμε τα υπέροχα κείμενά σου. Εξάλλου ξέρεις ότι και οι αρρώστιες είναι μεσα στο παιχνίδι της ζωής.

MåvяiÐåliå είπε...

Σας φιλώ και σας χαίρομαι πολύ!

αλκιμήδη είπε...

ρενάτα μου
αν βγήκε κάτι καλό από όλο αυτό το περί μπλογκ ανακάτεμα, είναι που γνωρίσαμε κάποιους ανθρώπους, δε βρίσκεις;
Και έχουμε κι άλλους αγαπητούς φυσικά

νταλίτσα ακούς;

υφάντρα
υποκλίνομαι στη παραμυθού κι εγώ
να υποθέσω, μπανάκι μανάκι στα μέρη σας;
ζηλεύω, λίγο, τόσο λίγο, τόσο δα...

μπεμπέ
και σας ασπάζομαι πίσω


δείμε μου
ευχαριστώ σας
κι όταν κάποιος σαν εσάς με κερνάει καλά λόγια, τι να πω; κοκκινίζω

ντάλια
φιλιά εκ του μακρώθεν προς το παρόν και που θα μου πας, θα σε ασπαστώ και εκ του κοντινού.

Αλεπού είπε...

Πολύ ωραίο Αλκιμήδη μου.
Χρόνια πολλά για το μπλογκ και να χαίρεσαι το αγοράκι σου που έγκυρη πηγή με ενημέρωσε ότι είναι αξιαγάπητο :)

αλκιμήδη είπε...

grazias αλεπουδίσιους
να μου φιλήσετε τη πηγή σας.

urlica είπε...

...