Τρίτη, Ιουνίου 19, 2007

Ιδανικοί και ανάξιοι εραστές

Πριν μέρες ξεκίνησε ένα παιχνιδάκι πυραμίδα πάλι στη μπλογκόσφαιρα
Να περιγράψουμε λέει τον πρίγκηπα μας, τον ιδανικό μας άντρα.
Και όπως διάβαζα τα πρώτα ποστ επί του θέματος, κατεβατά ολόκληρα μου ερχόντουσαν για τον δικό μου ιδανικό άντρα, και έλεγα από μέσα "αχ, να μου κάνουνε και εμένα πάσα, oh please pretty pretty please" Και μετά ήρθε η πάσα, από το γλυκύτατο νατασάκι.

Και τότε... κενό
Γιατί ότι χαρακτηριστικό και να πω η αλήθεια είναι ότι δεν είναι απαραιτητο. Ναι καλό θα ήτανε να είναι έτσι, κι αλλιώς, κι αλλιότικα, άμα αρχίσω σταματημό δε θα έχω, αλλά η ουσία είναι μία. Όλα αυτά είναι προαιρετικά εν τέλει. Σκέφτομαι τους πρώην, και τον νυν, όλοι διαφορετικοί μεταξύ τους, και στοιχεια που νόμιζα εκ των ουκ ανευ, κάποιοι δεν τα είχανε (έχουνε).

Ένα το σημαντικό για μένα (περα του καλού σεξ που εννοείται).
Τα αισθήματα που μου γεννάει αυτός ο άντρας.


Να θέλω να τον φροντίζω.
Να θέλω να περνάω χρόνο μαζί του.
Να θέλω να είμαι όμορφη για αυτόν
Να θέλω να βελτιώνομαι.
Να θέλω να μοιραστώ κάθε σκέψη και στιγμή μαζί του.
Να θέλω να γίνω ένα.
Να νοιώθω ασφαλής να είμαι ο εαυτός μου.
Να συμπεριφέρομαι ελεύθερα
Να θέλω η ζωή να είναι πολύχρονη και εγώ να μεγαλώνω μαζί της, να αλλάζω.
Να μου γεννάει σεξουαλική επιθυμία, όλες τις ώρες.

Και φυσικά να μπορώ να είμαι μαζί του όλες οι πολυπροσωπίες μου
και γυναίκα, και μάνα (για το παιδί μου), και αδερφή/κόρη/κτλ για την οικογένεια μου, και φίλη για αυτόν και τους φίλους μου, και σύντροφος, και ξένη, και επιτυχημένη, και αποτυχημένη, και υστερική, και κατίνα, και γλυκιά, και χαβαλεδιάρα, και καταθλιπτική, και τρυφερή ύπαρξη χρήζουσα προστασίας, και δυναμική, και ναι, ναι, και αυτό, και πουτάνα.

Όχι να με ανέχεται, αλλά να με δέχεται, να τα αγαπάει τα όλα μου.
Και εγώ τα δικά του.

α, και να μη ξεχάσω να αναφέρω το καλό σεξ
να το ξαναπώ;
καλό σεξ
και πάμε ξανά,
καλό σεξ

* Δεν υπερβάλω, η μικρή μου εμπειρία δείχνει, ότι το καλό σεξ
είναι το 70% τουλάχιστον μιας επιτυχημένης σχέσης.


Τώρα πως όλα αυτά επιτυγχάνει ένας άντρας να μου τα γεννήσει, είναι μεγάλο θέμα. Συνήθως είναι καθρέπτισμα και αμοιβαία αλληλοενίσχυση ιδίων αισθημάτων, αν εννοείτε τι εννοώ.

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι μπράβο, φιλενάδα! ;) Να σε κάνει να τα θες όλα αυτά! ;)

An-Lu είπε...

Σμουτς!
Έτσι συμ!
;-)

Σπύρος είπε...

Όπως τα λές...

Σχέση με επικοινωνία με χωρίς καλό sex δεν μπορεί να κρατήσει ούτε λεπτό.

Σχέση με καλο sex αλλά με όχι και τόσο καλή επικοινωνία θα κρατήσει πολύ περισσότερο, άλλο αν και στις 2 περιπτώσεις και οι δύο σχέσεις ειναι καταδικασμένες.

όλα χρειάζονται αλλά το sex παίζει και αυτό καθοριστικό ρόλο σε μία σχέση..όμορφο κείμενο. Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Μ' αρέσει! Πολύ καλή περιγραφή, μπράβο!

Alkyoni είπε...

το εμπεδώσαμε..
καλό σεξ..
:)
φιλιά

bebelac είπε...

Α!!!.... όμορφα είναι όλα τα ζητούμενα που θέτεις...
Ξεχωρίζω: το να μπορείς να είσαι μαζί του όλα σου τα πρόσωπα, όλες σου οι πτυχές, όλες σου οι διαθέσεις... Σωστό, γιατί μέσα από ένα καθεστώς ‘λογοκρισίας’ ή ‘ψυχοκρισίας’, (του τύπου να μη δείξω πόσο νευρική είμαι, ή πόσο καταθλιπτική ενίοτε, ή πόσο αποτυχημένη νιώθω, ή δυναμική –αυτό το τελευταίο, για να μην τον κάνω να νιώσει παραγκωνισμένος ή ευνουχισμένος) ε... στο τέλος βαριέσαι και τον άλλον και τον εαυτό σου... και είναι κρίμα ...

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλο σεξ, ε;;;;;
ας παω να καταπιω τα φυκια μου!!!!
φιλουδι!
:)

Ανώνυμος είπε...

Μα τι μπορώ να κάνω; Δεν μου είναι δυνατόν να είμαι ο πρίγκηπας όλων σας, ταυτόχρονα, κορίτσια. Περιμένετε ήρεμα την σειρά σας στην ουρά... :-Ρ

Alkyoni είπε...

Βασιλική και μην πιείς το φραπέ σήμερα..
Σήμερα μου αντιγύρισε κι εμένα το πονηρό βλέμμα...και μου μίλησε "δεν θες να μάθεις αν είναι αλήθεια;;"
Συμπτώματα καύσωνα ή ξέρω γω τί;;;;
Πάντως σίγουρα παραισθήσεις που χάνονται,όταν σταματούν και οι εμφανίσεις στη θάλασσα
φαινόμενον εποχιακόν μεν άκρα σουρεαλιστικόν δε
Αλκιμήδη ήπιατε το φραπέ σας σήμερα;;
:)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Υπάρχει και κακό σεξ, δηλαδή;
(αναρωτήθηκε από μέσα του ο δικηγόρος του διαβόλου - και δικηγόρος του σεξ, επίσης!!!).

;-))

Αλεπού είπε...

Στο κομμάτι με το σεξ συμφωνώ και επαυξάνω!

MåvяiÐåliå είπε...

sex, drugs + rock&roll


Μετά όλα είναι ιδανικά, παραδεισένια.

:))))

αλκιμήδη είπε...

ρενατα
προς το παρόν με κάνει
η ευχή για διάρκεια
να αντευχηθώ;

φιλάκια γοργόνα
εσείς για τον δικό σας πρίγκιπα έχετε γράψει;
έρχομαι να δω!

σπύρο
τελικά ως ζώα οι άνθρωποι δεν έχουμε και μεγάλες απαιτήσεις
τι ζητάμε δηλαδή;
λίγο καλό σεξ
χι χι χι
θα σας διαφθείρω όοοολους! μπουχαχαχαχαχα

νατασσάκι
ευχαριστώ σας ιδιαιτέρως για τη πάσα

μπεμπέ μου
αυτό ακριβώς ειναι πολύ, μα πολύ σημαντικό
Να μπορεί ο άνθρωπος μου τη στιγμή που είμαι καρακατίνα υστερικιά παράλογη να θυμάται ότι είμαι αυτή που αγαπάει και να μας βοηθάει να το προσπερνάμε
και εγώ γι αυτόν
αλλά είναι πολύ πολύ δύσκολο


βασιλική
που κολλάνε τα φύκια;
έγω δε τα ξέρω για αφροδισιακά

και μη μου συσχετίσεις τα παχάκια με το σεξ γιατί σε έφαγα
Ξέρεις ότι δε παίζουν ρόλο και μη με προκαλείς γιατί θα ποστάρω με ανατριχιαστικές και λεπτομερέστατες αποδείξεις για το εναντίον.

ματς μουτς

αλκιμήδη είπε...

ηλιότυπον
εσείς δεν είσαστε πρίγκιπας
είστε ήλιος που μας φωτίζει
το λέει και το όνομα...

αλκυόνη
ουπς μου ξέφυγες πριν
για να το εμπεδώσεις το είπα φυσικά!
Στα φραπέδια και στις παραλίες με έχασες
κάτι παίζει με παχάκια μου φαίνεται αλλά είναι άσχετα τα παχάκια και με τους πρίγκιπες και με το σεξ

αστεροειδή μου
με εκπλήσσετε!
θέλετε να πείτε ότι δεν έχετε βιώσει κακό σεξ;
Είστε τόσο τυχερος ή είναι αντρικό ιδίωμα;
Όχι, μόλις ρώτησα τον καλό μου, έχει αρκετές εμπειρίες κακού σεξ
Να ευχαριστείτε το άστρο σας
αστεροειδή και να φροντίζετε τις παρτενέρ σας

Και μη με προκαλέσετε να ποστάρω περί κακού σεξ
Ήμαρτον, θα το καταντήσω τσόντα το μπλογκάκι

αλεπού
αδερφές ψυχές

ντάλια
τι να πω, τρείς λέξεις τα είπες όλα
sex drugs and rock n roll
και ο νοών νοεί

Alkyoni είπε...

ανοίξαμε διάλογο εγώ η Βασιλική και οι καφέδες μας.. η Βασιλική πρόσθεσε και φύκια...όχι στον καφέ..
αλλά οκ εγώ πρόχειρό κείνη τη στιγμή είχα τον καφέ μπροστά μου..
"κατα (όχι υπέρ) κυταρίτιδας ο λόγος"
έτσι να ενημερώνεσαι κι εσύ όταν βρίσκεις άσχετους διαλόγους και σχόλια στα ποστ σου
σήμερα έρχομαι
αύριο απογευματάκι πάρε τηλέφωνο
φιλιάααααααααα

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

αναμενω λεπτομερειες!!!!
οχι που δεν θα τις περιμενα!!!
φιλια...
χιχιχιχι
:))))

vanilia είπε...

"Όχι να με ανέχεται,αλλά να με δέχεται,να τα αγαπάει τα όλα μου.Κι εγώ τα δικά του." Τέλειο!! Και συμφωνώ! Αλλά............

Alkyoni είπε...

βασιλική διευκρίνησέ το αναμένεις λεπτομέρειες για το καλό σεξ απλά,για το καλό σεξ μετά τα φύκια και το φραπέ...για το πώς είναι το σεξ μετά τα προηγούμενα 2
:)
γελάω γιατί στο τέλος θα την μπερδέψουμε
Αλκιιιιιιιιιιιιι εμένα τις λεπτομέρειες από κοντά και μην ανησυχείς..δεν θα τις πω σε κανέναν ..ποστ θα τις κάνω απλά

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

για ολα!
τι χαζη ειμαι;;
για ολα παρακαλω...
και γρηγορρρρρραααα!
:)

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη & βασιλική
(και εσείς αστεροειδά δεν είστε αθώος!)
οκ θα το κάνω τσόντα να δω τι θα βγει!

βανίλια
καλωςόρισες στο σπιτικό μου
αγνόησε το επόμενο ποστ
είναι "παραγγελιά"

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

κλαπ κλαπ κλαπ...
(χειροκροτημα ηταν τουτο!)
περιμενωωωω!

οτι μαθαινεις καλο ειναι βρε παιδι!
;)

vanilia είπε...

Eυχαριστώ,κατάλαβα για ποιόν χτυπάει η καμπάνα, αλλά δεν μπορώ θα το πώ! ΠΕΣΤΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ! Ν'ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!! (Αυτά για το επόμενο ποστ)!

Alkyoni είπε...

διαμαρτύρομαο εντόνως..
σ αυτό το ποστ ΔΕΝ τοποθετήθηκε (με κάθε έννοια της λέξης) το σεξ σύμπολ της μπλογκόσφαιρας ο ναυαγός!!!!

αλκιμήδη είπε...

βασιλική
ήρθε ήρθε
ελπίζω να μην απογοήτευσε
:)

βανίλια
grazias me dear
σύντομα κάτι σοβαρότερο

αλκυόνη
ο ναυαγός δε με διαβάζει βρε
αλλά δεν τον είχα σενιάρει και για το απόλυτο sex symbol...