Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007

καλο/κακό σεξ και παχάκια

Απορία φίλτατου (δε λέω ποιός να μην σας εκθέσω, ξέρετε εσείς)

Υπάρχει κακό σεξ;

Μα φυσικά αγαπητέ!
Εκείνο όπου το μυαλό είναι αλλού, τόσο κακό που να βαριέσαι, και να λες αντε τελείωνε φιλαράκο, να κάνουμε και τίποτα ποιό παραγωγικό.
Ή εκείνο, που νοιώθεις μια δυσφορία, ότι ξαφνικά είσαι ένα κομμάτι κρέας
Ή εκείνο, για τους άντρες αυτό, που προσπαθείς, προσπαθείς, και έχεις στα χέρια σου μια άμορφη, ανέκφραστη, άηχη, αμέτοχη μάζα σώματος, κι ας ήτανε πριν πέντε λεπτά μια θεά με κορμί ένα χιλιόμετρο.
υποθέτω κι άλλες εκφάνσεις κακίστου σεξ είναι υπαρκτές αλλά βαριέμαι τώρα να σκέφτομαι.
Υποθέτω you got my drift

Οπότε, πάμε στο επόμενο ερώτημα

Και τι είναι καλό σεξ;

Α, πολλά και διάφορα
αγνή καθάρια και ζωώδης ηδονή
ή να χάνεσαι μέσα στον άλλο και να γίνεσαι ένα
ή να τον έχεις εξιτάρει τόσο που εξιτάρεσαι και ο ίδιος/ίδια

και πως επτυγχάνεται αυτό;

α, πολλοί τρόποι
καθαρά εγκεφαλικά: είμαι πεπεισμένος/η ότι με αυτό τον άνθρωπο κάνω καλό σεξ και η πίστη αυτή αυτοτροφοδοτείται ή ο άνθρωπος αυτός έχει την ικανότητα να εξιτάρει το μυαλό μου, να με κάνει να νοιώθω θεά του σεξ,
ψυχικά: νοιώθω ένα, αγαπά, και κάθε 'αγγιγμα είναι άγγιγμα ψυχής
καθαρά σωματικά: θέμα τεχνικής αγαπητοί μου, θέμα τεχνικής

Και έρχομαι έδω να βροντοφωνάξω και να διαμαρτηρηθώ για έναν άδικο συσχετισμό που έχει γίνει μεταξύ σωματικής διάπλασης και ικανότητας απόλαυσης και παροχής καλού σεξ
Από που και ως που αγαπητοί μου;
Ποιό άρρωστο κακεντρεχες μυαλό μας έχει κάνει να πιστέψουμε ότι το βάρος παίζει τον οποιοδήποτε ρόλο; Μόνη επίπτωση κατε εμε΄είναι στις γυμναστικές επιδόσεις και αντοχες οπότε σε εκείνη την περίπτωση αυτοσχεδιάζουμε αναλόγως. Δεν είμαστε όλες κομανέντσι ούτως ή άλλως. Και ούτε και οι άντρες μπραντ πιτς.

Και αντί για άλλα επειχηρήματα θα μιλήσω με προσωπικές εμπειρίες.
Καταρχήν, όσοι με γνωρίσατε μέσα από εδώ με γνωρίσατε αδύνατη και λέτε καλά, εσύ μιλάς εκ του ασφαλούς. Κι όμως, έχω διατελέσει άκρως παχουλή στη ζωή μου (25 κιλά πάνω από αυτό που έχετε γνωρίσει νταξ;). Εκείνη τη περίοδο ήμουνα με άντρα που με λάτρευε, στα μάτια του θεογκόμενα ανεξαρτήτως, και έτσι αισθανόμουνα. Ουδεμία επίπτωση στη σεξυαλική μου ζωή γιατί ούτε το εγκεφαλικό κομμάτι, ούτε το ψυχικό κομμάτι είχαν επηρρεαστεί. Όσο για το σωματικό, δε νομίζω ότι 20 κιλά επηρρεάζουν τις τεχνικές μου γνώσεις. Σωστά; Ή τις έχεις ή όχι. Τελεία και παύλα. (Παρεμπιπτώντως, εύκολα αναπτύσσονται μην αποκαρδιώνεστε οι αδαείς). Λεπτά δάκτυλα και παχουλά δάκτυλα χαιδεύουν με τον ίδιο τρόπο. Η ικανότητες των οργανων του στόματος παραμένουν απαράλλακτες και δε συνεχίζω γιατί παραέγινα χυδαία. Συνενοηθήκαμε;
Φυσικά τα 20 κιλά έχουν άλλες επιπτώσεις, σκοτώνουν την αυτοπεποίηθηση οπότε χάνεις την ικανότητα να επιδείξεις τις τενικές σου γνώσεις. Ή δε σου δίνεται η ευκαιρία.

Πάμε σε παράδειγμα δεύτερο. Εγώ αδύνατη πάλι, γνωρίζω άντρα άκρως παχουλό (μέχρι παθολογίας μιλάμε). Μου εξιτάρει το μυαλό τόσο που τον θέλω σα τρελή. Για καλή μου τύχη αποδυκνείεται και φοβερός τεχνήτης. Μιλάμε για πολύ καλό σεξ, μα παρα πολύ καλό σεξ. Κάποια στιγμή, πολλά συμβαίνουν, και το μυαλό δεν εξιτάρεται πιά. Ο άνθρωπος παραμένει καλός τεχνήτης, τα κιλά του παραμένουν τα ίδια, και μιλάμε για χείριστο σεξ. Ίδιος άνθρωπος, άλλες συντεταγμένες, τη μία είμαι στον έβδομο ουρανό και I can't get enough την άλλη, ωχ, ωχ, ωχ, δε πάμε καμιά βόλτα καλύτερα;

Παράδειγμα τρίτο. Εγώ συνεχίζω να είμαι αδύνατη, γνωρίζω άντρα θεό, να πιάνεις σφικτό κορμάκι κτλ κτλ και δυνατό, να σε σηκώνει με τέτοια ευκολία σα να σηκώνει πούπουλα. Και τεχνήτης. Και όμως, κακό, κακό, κακό σεξ, τη κατάντια της τριβής κρεάτων ένα πράγμα. Τι φταίει; Το βλέμμα βρε παιδιά μου χάλασε τον εγκεφαλικό παράγοντα. Τόσο απλά.

Και να θυμηθώ και κάτι από τα μικράτα μου. άκρως φυσιολογικός άντρας, πολύ κακός τεχνήτης, μεγάλος έρωτας δικός μου. Πολύ καλό σεξ. Το εγκεφαλικό/ψυχικό επισκιάζει τα όλα. Επίσης πολύ απλά.

Οπότε μη με εκνευρίχετε παρακαλώ σας
και μη μου συσχετίζετε το σεξ με το βάρος
γιατί ουδε μία σχέση έχουν
έχουν μόνο τη σχέση που εμείς με το κούφιο μας τσερβέλο τους προσδίδουμε.

είπα και ελλάλησα

31 σχόλια:

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

εχω να μελετησω λεμε!!!!!
:))))

MåvяiÐåliå είπε...

Χημεία είναι και δε μπαίνει σε λόγια.

MåvяiÐåliå είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Το εγκεφαλικό/ψυχικό όντως παίζει φοβερό ρόλο. ;) Απλά μας καταδυναστεύει η δικτατορία της εικόνας ! Χρυσόστομη , φιλενάδα! ;)

An-Lu είπε...

...και αμαρτίαν ουκ έχεις συμ!!!!
Άσε που έχω την εντύπωση πως όσοι έχουν εμμονή με τη σωματική τους διάπλαση, σπανίως κάνουν καλό σεξ ;-)

Ανώνυμος είπε...

ετσι ειναι... καλο σεξ, κακο σεξ, ολα ειναι στο μυαλο και στην ιδιαιτεροτητα της στιγμης

Ανώνυμος είπε...

Επιτρέψτε μου να κωδικοποιήσω τις άκρως ενδιαφέρουσες προτάσεις σας:
Εγκεφαλικός παράγων+Ψυχικός παράγων+Τεχνική="καλό" σεξ.

Λογικό(;) συμπέρασμα: περιγράφετε έναν πιανίστα, με διδακτορικό από το μετσόβιο, λάτρη του Σεφέρη. Με γνωρίζετε και με περιγράφετε; (καλά, πλάκα κάνω: δεν μου αρέσει ο Σεφέρης, λατρεύω τον Εμπειρίκο.)

Η προσωπική μου συμβολή: γίνεται καλό σεξ χωρίς χιούμορ;

Σας ευχαριστώ για τον χώρο.

Alkyoni είπε...

δεν μιλώ δεν μιλώ δεν μιλώ...
(άσε που το ποστ αυτό μου θύμισε το γουρούνι του Αρκά "όλες με θέλουν για το κορμί μου)...
και μια ερώτηση προς άστερ...απ το προηγούμενο ποστ ακόμα...
δικηγόρος του διαβόλου και δικηγόρος του σεξ...ίσως και αναρωτηθήκατε αν υπάρχει κακό σεξ...
Μήπως να σας προσποιηθώ κ. Αστεροϊδά μου έναν οργασμό και δη πολλαπλό εδώ στα σχόλια,ώστε να σας επιβεβαιώσω κάτι που όλοι ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι άντρες φροντίζουν να ξεχνούν;;;
Το πόσο εύκολο είναι για μια γυναίκα να προσποιηθεί όχι απλώς οργασμό,αλλά και ότι είστε ο μοναδικός που κατάφερε να της τον χαρίσει τον πολλαπλό αυτό -κατά προτίμηση κολπικό- οργαασμό
Κι έτσι πολλοί άντρες ζουν με την εντύπωση πως είναι οι ιδανικοί εραστές.....
Πλεονέκτημα του φύλου μας..
Δεν υπαινίσσομαι τίποτε άστερ μου,αλλά πώς μπορείτε να είστε σίγουρος...πως τω όντι έχετε ευχαριστήσει μια χι -ψι κλπ γυναίκα;;
'Αλκι;;; Άσε σου πω από κοντά
:P

Σπύρος είπε...

Η ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΙΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΥΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ.

αλκιμήδη είπε...

βασιλική
σιγά μη κάτσεις να μελετήσεις τις αμπελοφιλοφίες μου
δε πάμε καλύτερα να χαρούμε λίγο καλό σεξ;
:)

ντάλια
όντως χημεία είναι όλα τούτα μαζί
κι άντε να εξηγήσεις πότε και πως συμβαίνει το ζητούμενο

ρενάτα
και δε θα έπρεπε να μας καταδυναστεύει η εικόνα γιατί δε παίζει ρόλο τελικά, τουλάχιστον για αυτό ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ!


συμμαθήτρια
όντως σπανίως κάνουν καλό σεξ, όχι όμως λόγω της διάπλασης αλλά λόγω της εμμονής
σωστά;

nuwanda
δε το πιστεύω!
συμφωνούμε!
καλημέρα σας


πλοηγέ
όχι όχι
η τεχνική είναι προαιρετική
βοηθά αλλά δεν είναι απαραίτητη
τα άλλα δύο μπορούν από μόνα τους να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα

οπότε
πιανίστας μόνο ντεν
συνάδελφος πολυτεχνίτης κάτι λέει
λάτρης του Σεφέρη/Εμπειρίκου είμαστε σε πολύ καλό δρόμο

χιούμορ τείνω να συμφωνήσω αλλά αν μου έρχονται εικόνες Μπένυ Χιλλ και Mr Bean στο μυαλό με πιάνει κι ένα σύγκριο ένα πράγμα

τη καλημέρα μου και καλως ορίσατε στο φτωχικό μου

αλκυόνη
αυτόν τον ασκό κράτα τον κλειστό
ας μιλήσουμε ο καθένας για τις δικές μας εμπειρίες
Για τον παρτενέρ κανείς δε μπορεί να είναι σίγουρος/η
Και οι άντρες προσπιούνται
(σκέφτηκες ότι μπορεί να έχει στο μυαλό του τη Παμελα Αντερσον για να αντεπεξέλθει στο ύψος των περιστάσεων της στιγμής;)
Για αυτό σου λέω
κράτα το συγκεκριμένο ασκό κλειστό
φιλάκια

Σπύρο
χάθηκα με αυτό
περισσότερες εξηγήσεις please

Ανώνυμος είπε...

γιατι βρε, τοσο σπανιο ειναι να συμφωνουμε? :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πολύ καλό κείμενο. Το σεξ είναι καθαρά εγκεφαλικό. Όσο υπάρχει επικοινωνία, και αυτό θα είναι τέλειο (είτε ζωώδες, είτε βιτσιόζικο είτε ιερατικά και ψυχρά). Μόνο εγκεφαλικά μπορούμε να το χαρούμε.

αλκιμήδη είπε...

αγαπητέ μου nuwanda
από τα πιο σπάνια φαινόμενα νομίζω...
Καλό που συμβαίνει που και που

δείμε
yes yes yes!
βλέπω η αντρική πλευρά δε διαφέρει πολύ, μόνο να χαρώ μπορώ για αυτό

η επικοινωνία είναι απαραίτητη;

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δεν ξέρω για την ανδρική πλευρά, μόνο για μέρους μου μιλάω. Τουλάχιστον μεγαλωμένος σε φιλοσοφική έχω μάθει πολλά από τις τόσες εφήμερες σχέσεις.

Σπύρος είπε...

Η ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΙΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΥΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ. = Αυτο που θέλω να πω ειναι το εξής: Δεν ειναι τιποτα απόλυτο μπορει να νιώσεις έλξη και να φας κεραμμύδα που λέμε για άτομο που αντικειμενικα δεν το θεωρουσες ωραιο και όμως να το ερωτευτεις..δεν σου εχει τυχει να δεις καποιον και να πεσεις ξερη και όμως μετα να παρατήρησες οτι δεν ειναι κατι ωραιο απλα ειχε αυτο που λεει ο λαος το ΚΑΤΙ.οΠΟΤΕ Η ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΙΤΙΚΗ ΕΛΞΗ αυτη δηλαδη που συμβένει για να συμβένει που με μια ματια πεφτεις κατω δεν εχει να κανει με την εμφανιση μονο η συνηδειτη επιλογη δηλαδη: Αν πας εξω για να φλερταρεις λογικο ειναι να μην κλεισεις το ματι σε καποιον 200 κιλα , αρα απο την μια αυτο που λενε οτι η εμφανιση δεν μετραει δεν ειναι σωστο , ειναι το πρωτο πραγμα που καλυπτει τον χαρακτηρα οποτε αναγκαστικα το πρωτο βημα το κανεις βασει εμφανήσεως είτε μας αρέσει είτε όχι.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ = Δεν μπορουμε να ταμπελοποιησουμε την εμφανιση (θελω να ειναι με γαλαζια ματια , μακρια μαλλια κλπ κλπ κλπ).. αυτο δεν απολυτοποιει την αρεσκεια μας προς τον τριτο...διοτι παιζει η χημεια το ρολο της. Μπορει να γουσταρεις μελαχρινο και να συναντησεις καποιον ξανθο και να σε ελκει απιστευτα αρα δεν μπορουμε να βαλουμε βιολογικα ορια μιας και παιζουν και αλλοι νομοι ρολο. Ορια βαζουμε μονο στην υλη διοτι ειναι αυτο που βλεπουμε και μονο...στους ανθρωπους δεν ισχυει το ιδιο ...
υπαρχει χαρακτηρας , χημεια, ψυχη και πολλα αλλα που θα μας κανουν κλικ...

Αυτα απο μενα ...Φιλάκια πολλα...!

Το έχω ξαναπει υπήρξα και εχω παχυς και μάλιστα 110 κιλα , έχασα πολλα κιλα 36 σε 6 μηνες ..οταν ημουν παχυς ειχα τοποθετησει σωστα τον εαυτο μου, δεν απαιτουσα να με θελει καποια ουτε το επαιζα καποιος ηξερα οτι η κατασταση μου δεν ηταν καλη και επρεπε να αλλαξει.

Οσο για το sex όταν ο άλλος ειναι ΠΟΛΥ -ΥΠΕΡΒΑΡΟΣ και βασικα οχι αριθμιτικα αλλα σωματικα , υπάρχει κάποιο προβλημα σε στάσεις και τεχνικές κατά τα ψέμματα και βιολογικά ο παχυς δεν το χαίρεται τόσο άσε που κουράζεται περισσότερος λόγω αύξησης παλμων της καρδιάς και αυτό ισχύει και για τα δύο φύλα .

Φιλια!!!

Συγνώμη για το μεγαλο ποστάκι αν θές μετα την ανάγνωση το σβήνεις.

Καλημέρα :))

Ανώνυμος είπε...

άχ, ανέπνευσα ανακουφισμένος :)

χαιρετε κυρία μου

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κι όμως αυτό το σχόλιο έφερε κάποια ίσως νέα δεδομένα. Σχετικά με τους υπέρβαρους συμφωνώ. Δεν μπορώ όμως, LOCKHEART να δεχτώ την κεραυνοβόλα έλξη. Αρχικά γιατί οι ορμόνες δεν παράγουν ηλεκτρομαγνητική ενέργεια, αλλά καθαρά χημική. Από την άλλη, αυτό μεταφράζεται και είναι στην ουσία μία έντονη ερωτική επιθυμία (καύλα λέγεται κανονικά) και διατηρείται μόνο όσο διαρκεί η οπτική επαφή.

Σπύρος είπε...

@δείμε του πολίτη = Δεν αντιλέγω στην άποψη σου , όμως τι ειναι αυτό που βλέπεις τον άλλον απο απόσταση και πέφτεις ξερος , τρέμεις και συμβένει το ίδιο και στον άλλον? Χημική? η μάλλον κάποια άλλη μορφή ενέργειας..?

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δεν ξέρω, LOCKHEART, ούτε μου έτυχε ποτέ ούτε δέχομαι το "πέφτω ξερός", εκτός αν εννούμε μόνο εκείνη την ερωτική παρόρμηση, που απέχει πάρα πολύ από το συναισθηματικό κομμάτι του έρωτα.

Alkyoni είπε...

σε περίμενα χτες...

fish eye είπε...

και πως γινεται τη μια να χανεσαι μεσα στον αλλο και την αλλη να λες αντε ποτε θα τελειωσουμε??πως??εδω σε θελω!!κι ασε το παχος..αυτο δε μας ενοχλει καθολου..

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το ποστ για το καλό ή κακό σεξ, αλλά έπρεπε να βάλεις και καμιά φωτογραφία! ;^)

Υπογραφή: ο σχολιαστής που άργησε, και τα ρίχνει στον καύσωνα!

αλκιμήδη είπε...

δείμε
σωστά. ο καθείς μόνο για τον εαυτό του μπορει να ομιλεί. Ας μη γενικεύουμε.

Σπύρο
δε ξέρω αν είναι χημεία ή κάτι άλλο.
Θυμήθηκα, μια ορολογία από τη λακανική ψυχολογία, ο πόθος μου γεννάται από τις "μικρές θεικές λεπτομέρειες", οι οποίες για τον καθένα μας διαφέρουν, μπορεί να είναι το βλέμμα, το σχήμα των χεριών, μια ελιά, μια τούφα από μαλλιά, ή ότι κουφό μπορείς να φανταστείς και τις περισσότερες φορές είναι η έλξη ασυνείδητη, καλά χωμένη στην άβυσσο του μυαλού. Και εκεί η λογική είναι απόλυτα αδύναμη.

δείμο και Σπύρο
μιλώντας πάντα επί προσωπικού, εγώ τον έχω βιώσει τον κεραυνοβόλο, το μόνο που μπορώ να πω, απελθέτω απ' εμού το ποτήρον τούτον, και δε ξέρω τι είναι αυτό που τον προκαλεί, χημεία; ηλεκτρομαγνητισμός; όχι απαραίτητα, έχω ερωτευτεί μέσα από γραπτή επικοινωνία, χωρίς καν να ξέρω την εικόνα του άλλου. Ίσως η μικρή θεική δικιά μου λεπτομέρεια να έχει να κάνει με κάτι του μυαλού, τείνω να πιστέψω μια ανεπαίσθητη αύρα πόνου που εγώ θα γιάννω. Το μόνο σίγουρο, όπου έχω κεραυνοβοληθεί, το μυαλό μου έχει πλάσει μια ιστορία, μια ψευδαίσθηση, έχω εγώ πείσει τον εαυτό μου να κεραυνοβοληθεί, αν εννοειτε τι εννοώ.

λύκε χαιρετώ σας με αγάπη
(Να μια δικιά μου μικρή θεική λεπτομέρεια, να με αποκαλούν κυρια, αν δε σας ήξερα θα ζοριζομουνα...)


αλκυόνη
συγνώμη κι από εδώ
Θα τα πούμε

φεγγαροαγκαλιασμένη
δε ξέρω πως γίνεται, αλλά το 'εχω βιώσει, και ανάστροφα
Έχει να κάνει με τις ψευδαισθήσεις που πλάθω στο μυαλό μου. Τη μια στιγμή τις δέχομαι ως πραγματικές, απογείωση, την άλλη βλέπω τη πραγματικότητα, απότομη προσγείωση, και τούμπαλιν

μπαμπάκη
φωτογραφίες; α πα πα πα
η φαντασία πλάθει καλύτερες εικόνες.

Ανώνυμος είπε...

τωρα που ξαναδιαβασα το ποστ σου σκεφτομαι καθαρα οτι οι λογοι που προκαλουν σεξουαλικη ελξη αναμεσα σε δυο ανθρωπους ειναι εντελώς μή συστεμικοι και μή προβλέψιμοι. Ευτυχώς....

αλκιμήδη είπε...

αυτυχώς αγαπητέ μου nuwanda
γιατί αλλιως πολύ βαρετά θα ήτανε
αλλά, δε βρίσκεται, ότι εσείς, σα μονάδα, ακολουθείτε κάποιο επαναλαμβανόμενο μοτίβο;

Ανώνυμος είπε...

αγαπητη αλκιμηδη, οπως ολοι ετσι και εγω πορευθηκα προσπαθωντας να ικανοποιησω τις κατα καιρους εμμονες και φαντασιωσεις μου. Αυτες σαφως μεταβαλλονταν με την ηλικια και με τον ρυθμο εξελιξης μου...

οχι, δεν εχω ακολουθησει επαναλαμβανομενα μοτιβα.
Mε τα χρονια μπορω να κατανοησω του λογους που προκαλουν μια συγκεκριμενη ελξη και να προβλεψω ως ενα βαθμο την ποιοτητα, αλλα να εξαγω γενικα συμπερασματα με τιποτα...

αλκιμήδη είπε...

αχ, όλοι στα τυφλά πορευόμαστε
και τα πορίσματα μόνο εκ των υστέρων
τι να κάνουμε c est la vie

Ανώνυμος είπε...

να σου πω κατι? χαιρομαι που ειναι ετσι τα πραγματα, η ομορφια της ζωης ειναι στο απροβλεπτο....

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

To σεξ είναι μια τελείως προσωπική υπόθεση - εν πολλοίς εγκεφαλική και, νομίζω, σ' αυτό συμφωνούμε όλοι.
Είναι, επίσης, όλως διαφορετική η σεξουαλική εμπειρία για τον άντρα απ' ό,τι για την γυναίκα. Θα τολμούσα να πω ότι, σε ένα καθαρά επιφανειακό, ζωώδες επίπεδο, ο άντρας είναι προνομιούχος, σε σχέση με την γυναίκα, στον βαθμό που θα ολοκληρώσει οπωσδήποτε και, επομένως, έναν ορισμένο βαθμό ηδονής θα τον λάβει έτσι κι αλλιώς. Για την γυναίκα είναι λίγο διαφορετικά και πιο περίπλοκα τα πράγματα, απ' ό,τι καταλαβαίνω, αλλά αποζημιώνεται γι' αυτό με μια πολύ εντονότερη ηδονή, όπως λέγεται.
Μπορούμε ακόμα να διαχωρίσουμε την απλή σεξουαλική εμπειρία και ηδονή από την ερωτική εμπειρία και ηδονή - υπάρχει ποιοτική διαφορά, διαφορά βάθους και εντάσεως, ίσως και διάρκειας - που πολύ πιθανό να συνδέεται και με τον βαθμό συναισθηματικής εμπλοκής με τον/την σύντροφο.
Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να διαχωρίζουμε το σεξ από τον έρωτα όπως και τον έρωτα από την αγάπη, οπότε το ζήτημα είναι αν και πόσο μπορούμε να κάνουμε σεξ χωρίς έρωτα ή χωρίς αγάπη και τι να περιμένουμε απ' αυτό.
Και, ναι, πάντα καλό είναι να μιλάμε μονάχα για μας, τι νοιώθουμε, τι βιώνουμε, πόση ευχαρίστηση, ικανοποίηση, ηδονή, λαμβάνουμε εμείς. Το τι λαμβάνει ο άλλος είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση, με πολλά κατά συνθήκην ψεύδη συχνά... Ας μη την κάνουμε εδώ, γιατί ούτε θα τελειώναμε και θάμασταν και εκτός θέματος.
In a nutshell : Μιλώντας πάντα και μόνο για μένα, έστω, λέω - κι ελπίζω να ακουστεί σωστά - ότι λαμβάνω ηδονή ακόμη κι από κακό σεξ, λιγότερη ασφαλώς, που δεν μου είναι αρκετή ασφαλώς, μικρής διάρκειας ασφαλώς, αλλά πάντως ηδονή και πάντως λαμβάνω!..

αλκιμήδη είπε...

αστεροειδά μου
συμφωνώ, συμφωνώ και συμφωνώ

α, και σας θαυμάζω που ακόμη κι από το κακό σεξ καταφέρνετε να βγάλετε κάτι καλό
Εμένα, μόνο μια πίκρα στο στόμα κι ένα πάγωμα στη ψυχή μου αφήνει.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

;-))