Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007

Σαββατοκύριακου μαζέματα και σκορπίσματα, μαζέματα κυρίως

Μμμμμμ… Ένα Σαββατοκύριακο μούρλια! Όχι ακριβώς, αλλά αφήνει παρόλη τη γκαντεμιά μια πανέμορφη αίσθηση. Μετά από απανωτές ακυρώσεις, επιτέλους θα πάμε εκδρομή. Σαλόνικα. Ζήτω! Λέει ο καλός μου να κλείσουμε ξενοδοχείο; Όχι μωρέ θα βρούμε όταν φτάσουμε απαντά η δικιά σου. Να πάμε με τη μηχανή; Όχι μωρέ, τόσες ώρες πάνω στη μηχανή δε θα το αντέξω, πάμε με το αυτοκίνητο, να ‘μαστε χαλαρά. Ξεκινάμε λοιπόν, νύχτα Παρασκευής, κάνουμε ένα πανέμορφο ταξίδι, με μουσικούλα, κουβεντούλα και υπέροχες εικόνες γλυκοχαράματος. Πουρνό πουρνό Θεσσαλονίκη, καφεδάκι, γλυκάκι, μικρή βολτίτσα, τέλεια. Άντε να βρούμε ξενοδοχείο τώρα λέμε και μετά συνεχίζουμε τη μέρα μας.

Και… ξενοδοχείο γιοκ. Κάνουμε και το λάθος να πάρουμε το αυτοκίνητο για την αναζήτηση στέγης (ξεπαρκάραμε, μέγα λάθος ) καταταλαιπωρηθήκαμε, και όσο κι αν ψάξαμε, ξενοδοχείο, γιοκ. Είχε μια έκθεση, γιαυτό. Όλοι στη Θεσσαλονίκη για τα κουφώματα. Θέση πάρκιν; Μεγαλύτερες πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το λαχείο μάτια μου. Δεν ήξερες, δε ρώταγες; Τελοςπάντων, αφήνουμε το αυτοκινητάκι μας κάπου έξω από τη Θεσσαλονίκη, συνεχίζουμε την αναζήτηση πεζοί. Σταματήσαμε την αναζήτηση για λίγο, φάγαμε (πολύ πολύ καλό το φαγητό) μας έπιασε και μια διάθεση περίεργη, ξεκαρδιστήκαμε με την όλη κατάσταση, ξαναπιάσαμε την αναζήτηση. Δεν ήταν να μας κάτσει. Κατά τις πέντε, αποφασίσαμε να φύγουμε. Πάμε Λιτόχωρο λέμε. Αλλά έτσι άυπνοι και ταλαιπωρημένοι, όταν φτάσαμε στη στροφή για Λιτόχωρο, αποφασίσαμε να μαζέψουμε τη ζημιά μας, κι επιστρέψαμε Αθήνα. Μούρλια σου λέω, μούρλια. Κι όμως, εγώ πέρασα καλά. Περίεργο δεν είναι; Και δυναμώθηκε και ο έρωτας μας. Δε γκρινιάξαμε, δε κατηγορήσαμε ο ένας τον άλλον, γελάσαμε πολύ, μιλήσαμε πολύ, μια χαρά. Κρίμα που δε κατάφερα να χαρώ το πρώτο μου ταξίδι στη Θεσσαλονίκη. Κρίμα που δε καταφέραμε να συναντηθούμε και με την Αλκυόνη. Ίσως να το τολμήσω το ταξιδάκι ξανά.

Περίεργα και τα συναισθήματα. Έχω μια τάση για ότι πάει στραβά να αναλαμβάνω την ευθύνη. Θεώρησα λοιπόν ότι δικό μου το φταίξιμο επειδή δεν τον άφησα να κλείσει ξενοδοχείο από πριν. Και οι τύψεις μου έστησαν χορό. Έβλεπα τη μέρα μας να πηγαίνει στράφι, τον καλό μου να ταλαιπωρείται, και υπέφερα, πραγματικά, από τις ενοχές. Μου ‘ρχοτανε να βάλω τα κλάματα. Κάποια στιγμή τα ‘βαλα δηλαδή, αλλά ας το προσπεράσουμε, όσο εύκολα το προσπεράσαμε και τη στιγμή που συνέβει. Και σκέφτηκα ότι γενικά έχω μια τάση να αναλαμβάνω το φταίξιμο. Προχθές στη δουλειά έγινε μια χαζομάρα, η βοηθός μου έκανε μια χαζομάρα, λέω, φταίω εγώ που δε της τόνισα πόσο σημαντικό ήταν να το κάνει με το συγκεκριμένο τρόπο. Όμως εκεί, ανέλαβα την ευθύνη, ανασήκωσα τους ώμους και τέλος. Κανένα αίσθημα ενοχής. Και όχι επειδή η παπαριά ήταν μικρής επίπτωσης. Πέρυσι το καλοκαίρι, έκανα μια πατάτα ολκής, που στοίχισε στην εταιρία σε πραγματικό κόστος και διαφυγόντα κέρδη, περίπου ογδόντα χιλιάδες ευρώ. Δήλωσα την ευθύνη μου, συγνώμη δεν ήξερα, τώρα ξέρουμε, και το προσπέρασα. Καμία ενοχή, καμία τύψη. Το γεγονός έληξε εκεί. Και αναρωτιέμαι γιατί στα επαγγελματικά μου να αντιδρώ τόσο ψύχραιμα και να μη κουβαλάω τις αστοχίες μου και στις διαπροσωπικές επαφές να μετράω και το παραμικρό λάθος και να χτυπιέμαι αλύπητα γιαυτό. Έλα μου ντε, θα τη βρούμε την άκρη.

Και ένα μεγάλο μάθημα που μου δείνει ο καλός μου συχνά πυκνά. Λόγω και της δουλειάς του ίσως, ή μαλλον είναι τόσο καλός στη δουλειά του επειδή έχει αυτό το προτέρημα, ξέρει να ξεκολλάει. Αυτός το λέει, μαζεύω τη ζημιά μου. Τον βλέπω να το κάνει τόσο εύκολα, τοσο αυθόρμητα, όταν κάτι δε πάει όπως είχε φανταστεί και ξέρει ότι δε μπορεί να το διορθώσει, δε κάθεται να αναλώνεται σε σκέψεις και δε ξέρω τι άλλο, να το αναλύει, ή να επιμένει σε αυτό. Μαζεύει τη ζημιά του και προχωρά. Και όπως το βιώνω μαζί του μαθαίνω κι εγώ σιγά σιγά να το εφαρμόζω. Αυτό το Σαββατοκύριακο ήτανε μια πολύ καλή εξάσκηση σε αυτό ακριβώς. Και το αποτέλεσμα ήταν να περάσουμε τελικά μια χαρά. Εμείς και η αγάπη μας.

και κρατάω έναν διάλογο που είχαμε και που θα μου ανήκει πάντα κι ανεξαρτήτως

- Σε αγαπώ για όλα αυτά που μου δίνεις

- Τι; Όχι για αυτό που είμαι;

- Μα αυτά είσαι. Αν δε τα είχες μέσα σου, πως θα τα είχες να μου τα δώσεις;

Ευχαριστώ, γλυκέ μου

Από τα πιο όμορφα πράγματα που μου έχουν πει. Και με βοηθά να νοιώσω μια μεγάλη αλήθεια. Ο πραγματικός μας εαυτός ίσως να είναι αυτά που αισθανόμαστε, και καλά και άσχημα. Όχι, αν είμαι όμορφη, νέα, έξυπνη, επιτυχημένη, με φίλους και κοινωνική ζωή. Ούτε οι γνώσεις μου, ή η ικανότητα να κάνω ενδιαφέρουσες συζητήσεις, το χιούμορ μου, το γούστο μου και δε ξέρω τι άλλο. Όλα αυτά μεταβάλλονται, αλλάζουν, μπορεί να χαθούν ανά πάσα στιγμή. Εγώ, είμαι αυτά που αισθάνομαι. Και εσύ. Και αυτό αγαπήσαμε ο ένας στον άλλον.

19 σχόλια:

An-Lu είπε...

Σμουτς!
Μια χαρά περάσατε, παρόλη την ταλαιπωρία! Καλό ήταν κι αυτό, ξεφύγατε!

Ανώνυμος είπε...

γηράσκω αεί διδασκόμενος...

την καληνύχτα μου και να είστε πάντα καλά...

Alkyoni είπε...

ΔΕΝ άντεξες
Ήταν ανάγκη να το κάνεις ποστ για να με νευριάσεις περισσότερο;;;;
Συμπλήρωσε και το πόσο έψαξα να σου βρω ξενοδοχείο,ενώ εσύ και ο καλός σου τρώγατε και χαλαρώνατε στα "λουλουδάδικα"
:pppppp
Τα νεύρα μου με σένα
οκ αν δεν ήταν ο καλός σου εννοείται πως θα σε φιλοξενούσα
Ήξερα πως θέλατε να είστε μαζί
Αλλά καλά στο είπα "κρίμα που βγάλανε τη φάτνη απ την Αριστοτέλους"
σνιφ
καλή σας βδομάδα

MåvяiÐåliå είπε...

Αχ αυτή η αϋπνία… την έχω φάει πολλές φορές…

Αλεπού είπε...

Πρωτότυπο ταξιδάκι!

αλκιμήδη είπε...

συμμαθήτρια
ε, θα μπορούσε να είναι καλύτερα
αλλά δε πειράζει
μια χαρά


γιώργο
άμα δε μαθαίναμε συνεχώς θα΄ήμασταν νεκροί
σωστά;


Έλα βρε Αλκυόνη
κάπου κάπου θα συναντηθούμε
αν όχι στα λημέρια σου
στα δικά μου
φιλιά και καλή εβδομάδα

ντάλια
δε σου λέω τίποτα
όταν δε φτάσαμε στο home sweet home
επήλθε κατάρευση ολική


αλεπού
I beg to differ!
Όχι ακριβώς αλλά συμβαίνουν κι αυτά
Πάντως το "πάμε για ένα γρήγορο καφεδάκι στη Θεσαλονίκη" τείνει ήδη να γίνει αστείο εσωτερικό μας

Σταυρούλα είπε...

Δεν πειράζει βρε, θα 'χετε να το θυμάστε για καιρό! :)) Ο διάλογος καθαρό διαμάντι! ;)

fish eye είπε...

επρεπε να εβλεπες το χαμογελο μου αυτη τη στιγμη..
να μη φορτωνεσαι τις ευθυνες..ολα για να συμβουν ειναι..να ξαναερθετε θεσσαλονικη..χαιρομαι γιατι ειχα τυψεις που δε εκατσε να σας δω απο κοντα..και να αγαπιεστε ετσι βρεε...παντααα τετοια..φιλια..!!

Αίσθησις είπε...

Oταν είμαστε χαλαροί, αλλάζει χρώματα όλο το σκηνικό. Αξιολογούμε ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα και οι ατυχίες και ποια τα χαζά.
Χαίρομαι που περάσατε καλά και σας εύχομαι πολλές αποδράσεις.

Ανώνυμος είπε...

μια φορά είπες να είσαι αυθόρμητη...

αλλά και πάλι βγήκε σε καλό...

ποτέ δεν ξέρεις τελικά με τη ζωή.

είναι πολύ όμορφο αυτό που σου είπε. βάλτο στην καρδιά σου να πάρει χρώματα και φως.

tassoula είπε...

Πολύ όμορφο συναίσθημα.Να είστε πάντα καλά.Α!και να ξέρετε.Το άλλο σ/κ πάλι έκθεση θα έχει πάνω !))

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εμ, δε ρώταγες να σου πούμε κι εμείς; Θεσσαλονίκη έρχεσαι μόνο με ποδήλατο ή με το μετρό που κατασκευάζεται. Την άλλη φορά πρώτα ξενοδοχείο (ξέρω μερικά καλά και φτηνά σχετικά στο κέντρο), μετά μέσο μεταφοράς και μετά ετοιμάζεις βαλίτσα.

bebelac είπε...

Το ταξίδι λοιπόν ήταν πετυχημένο (παρ' όλα αυτά) - Ελπίζω την Αλκυόνη να τη γνωρίσουμε στην Αθήνα, γιατί μετά από αυτά που έγραψες, άντε να τολμήσω εγώ ταξίδι στην Νύμφη του Βορρά . χχχχ

αλκιμήδη είπε...

renata
είδες διαμάντια που μου χαρίζει; Τι να το κάνω το μονόπετρο έτσι, τι ανάγκη το'χω;

φεγγαροαγκαλιασμένη
θα ξανάρθουμε
Το πότε παίζεται

αίσθησις
ευχαριστούμε
από εμάς εξαρτάται

αλεξάνδρα
ναι, ο αυθορμητισμός με μάρανε
αλλά, όλα καλά
και όντως, έτσι όπως το θεσε δε το χα σκεφτεί ποτέ

τασσούλα
και πότε δεν έχει έκθεση; Όχι δηλαδή να μας ενημερώσουν κι εμάς να αποτολμήσουμε μια ακόμη φορά

δείμε
εμ, δεν ήξερα, δεν ρώταγα;
θα τη θυμάμαι τη σειρά τώρα

μπεμπέ
έλα μωρέ, να το τολμήσουμε κάποια στιγμή
αλλά όπως λέει ο δείμος
πρώτα ξενοδοχείο, μετά τα άλλα.

allmylife είπε...

επειδή είσαι ότι αισθάνεσαι σ'αγάπησα κι' εγώ!

αλκιμήδη είπε...

όλη μου η ζωή
:)))
και φιλιά

lemon είπε...

Πρώτον, την επόμενη φορά να μας ρωτήσεις-τόσοι είμαστε!-, να σου προτείνουμε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης,
και επίσης να έρθεις όταν ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ στην Θεσσαλονίκη και δεν λείπουμε...!
Αλλά το καλύτερον είναι που περάσατε καλά, που εξεταστήκατε στα δύσκολα και τα περάσατε επιτυχώς...!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Επί τέλους... μέρες προσπαθώ να σχολιάσω και μου το αρνείται ο φίλος μου ο Blogger...
Τέλος πάντων, τώρα που το μπορώ, θα σου δώσω την άποψή μου, που, βέβαια πάλι διαφορετική προσέγγιση θα αποτελεί:
Προς τι, παιδί μου, οι τύψεις και οι ενοχές;
Πάρα πολύ σωστά το χειρίσθηκες το θέμα! Αν δεν είχες επιμείνει στο να ΜΗ κλείσετε ξενοδοχείο προκαταβολικά, θα είχατε προσπαθήσει, δεν θα είχατε βρει και προφανώς δεν θάχατε ξεκινήσει το ταξίδι αυτό, που τόσα ωραία σας έδωσε... Το ξέρεις πια, οι Ιθάκες και τα ταξίδια τι σημαίνουν, έτσι δεν είναι;
Χαιρετισμούς στον καλό σου!..

αλκιμήδη είπε...

λεμονιά
μα εσύ δεν είσαι ποτέ στη Θεσσαλονίκη πλέον!

αστεροειδά μου
οπότε, έτσι όπως το θέτετε θα βγω κι από πάνω κιόλας
Μόνο, που θα μπορούσε κάποιος να έλεγε, ε, δε βρήκαμε ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη, ας πάμε κάπου αλλού βρε αδερφέ, κανά Πήλιο, καμιά Ορεινή Ναυπακτία
Λέω τώρα...