Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

μερικές φορές οι καλές προθέσεις αρκούν

Πέρασε η μπόρα της προσωπικής ζωής και χαίρομαι τον ήλιο.
(Τι είπατε; έξω ρίχνει χιονόνερο; όλα στο μυαλό τελικά)
Όχι, όχι, δε λυθήκανε τα ζητήματα - μάλλον δε θα λυθούν.
Υπάρχει η καλή πρόθεση (Ο δρόμος προς τη κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις; ναι, αλλά ας το προσπεράσουμε, νταξ;)
Όταν ο άλλος θέλει, και προσπαθεί, και αναζητά λύσεις, ε, εγώ νοιώθω μια κάποια ηλιοφάνεια. (Ναι, ναι, θα ξανάρθει καταιγίδα, το ξέρω αυτό)
Και μπορώ κι εγώ να προσπαθήσω, ή μάλλον να θέλω να προσπαθήσω.

Να η φράση κλειδί που μας σώζει
θέλουμε να προσπαθήσουμε
και από ότι φαίνεται, το δείχνουμε ο ένας στον άλλον,
(εγώ, για κάποιο διάστημα δεν ήθελα, παραείχα κουραστεί)

Το έχω πει πολλές φορές
οι σχέσεις θέλουν δουλειά, πολύ δουλειά
η ζωή συνεχίζει να μου το αποδυκνείει

Και από τους δύο βέβαια
Και (τη συγκεκριμένη στιγμή και φάση τουλάχιστον) το σημαντικό είναι να δείχνεις στον άλλον ότι δεν εγκαταλείπεις, ότι θέλεις να είσαι εκεί, ότι είσαι δοσμένος

(να κρατήσω πισινή;) Ο χρόνος θα δείξει.

21 σχόλια:

lee είπε...

Πισινή κρατάς οπως οι περισσότερες γυναίκες άλλωστε. Ελπιζω να έρθει γρήγορα ο καιρός που θα αφεθεις στην αγάπη του και θα του εμπιστευθεις ολο σου το ειναι. Είναι όμορφο το συναίσθημα :)

Ο Καλος Λυκος είπε...

tomorrow is another day...

annamaria είπε...

Aν κρατησεις "πισινη",
δε θα μπορεσεις να απολαυσεις,
να χαρεις πραγματικα αυτη την προσπαθεια!!
Χαιρομαι για σενα παρα πολυ!!

kyriayf είπε...

το ραβδί για να ισορροπήσεις στο σχοινί μήπως οι καλές προθέσεις...
και τα όρια της ψυχής σου στην ακροβασία η "πισινή";
Δες το με αγνή διάθεση... είπαμε είναι αγώνας!!!
φιλι:)

tassoula είπε...

καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

θετική σκέψη, αισιοδοξία...
μπορεί να οδηγήσει σε κάτι καλό...
που ξέρεις;;;

εύχομαι να πάνε όλα καλά...

καληνύχτα...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Επιτέλους μια ευχάριστη νότα στο ιστολόγιό σου. Χαίρομαι να σε βλέπω να μιλάς με αισιοδοξία και να παραβλέπεις την όποια καταιγίδα πρόκειται να έρθει (άσε που υπάρχουν και ομπρέλες).

Σαφώς και οι σχέσεις θέλουν δουλειά και παίδεμα και από τους δύο. Ωστόσο, παρά τους πόνους αφήνουν τόσες όμορφες στιγμές.

allmylife είπε...

δεν σου πάνε οι "πισινές" καλή μου...
:)

αλκιμήδη είπε...

Καλή σας μέρα
Η μπόρα πέρασε. είχαμε τρεις καλές μέρες, τώρα ξαναμαλώσαμε
Η αλκιμήδη τα χει παίξει
σωματική κούραση που δε λέγεται
ψυχική καταπόνηση επίσης
Αντε ξανα μανα από την αρχή να βρούμε αποθέματα, να το τσουλήσουμε, να, να
αντε να πεισθούμε ότι αξίζει, και να το δουλέψουμε
να σφίξουμε τα δοντια, με το ζόρι να φέρουμε στο μυαλό τις καλές στιγμές, μπας και βρούμε το κουράγιο και τη θέληση να βάλουμε τη δουλειά που χρειάζεται

(σας τα έχω πρείξει με τα ερωτικά μου, ε;)


lee
κι εγώ αυτή τη στιγμή προσμένω
αν είναι να κρατώ πισινές προτιμώ και μόνη
αλλά για να αφεθείς και να εμπιστευθείς πρέπει να δημιουργήσει και ο άλλος ένα περιβάλλον συναισθηματικής ασφάλειας
στην αναμονή ακόμη
εδώ που με έφερε δεν έχω κι επιλογή
αν ήταν αλλιώς τα πράγματα θα τον είχα σουτάρει προ πολλού


λύκε μου
αυτό ξαναπές το
κι όταν αποδεσμευτώ από τις παπαριές
και ξεκαθαρίσει το τοπίο
θα δούμε και τι πουλιά πιάσαμε

ανναμαρία
όχι δε μπορώ να απολαύσω
ούτε καν να προστατευθώ
μη χαίρεσαι ακόμη για αυτό
είναι νωρίς
να χαίρεσαι ομως που έχω συναίσθηση του τι συμβαίνει
και ανεξαρτήτως αποτελέσματος
θα βγω από αυτή την ιστορία
πιο κατασταλαγμένη, πιο σίγουρη, και με τα πρακτικά μου σε καλό δρόμο


υφάντρα μου
αγώνας δε θα πεις τίποτα
προς το παρόν παραμένω στο πεδίο μάχης
δε θα μπορούσε να μην είναι μάχη όμως; νοιώθω πολύ κουρασμένη


τασσούλα
καλή σου εβδομάδα και πολλά φιλιά στην οικογένεια σου

γιώργο
κανείς δε ξέρει, κανείς
αν δεν υπήρχε η ελπίδα, ή η υποψία ότι μπορεί κάτι καλό να βγει, δε θα το παλεύαμε


δείμε
και τελικά είναι ένα ισοζύγιο καλών και κακών στιγμών;
και αρκούν οι όποιες καλές στιγμές για να συνεχίζεις να το παλεύεις;
υποθέτω εξαρτάται από τα αποθέματα μας και από τη ποιότητα των στιγμών αυτών

όλη μου η ζωή
δε μου πάνε καλή μου, δε μου πάνε
ας όψεται που δεν έχω άλλες επιλογές αυτή τη στιγμή
ας όψεται

lee είπε...

Μαλλον παρερμηνευτηκα. Δεν ειπα να κρατας γενικα πισινή, απλά οτι ειναι λογικό να συμβαινει στην αρχή. Η ευχή μου είναι να "αφεθεις" (να μην κρατας πισινη δλδ) οσο πιο συντομα γινεται.

Alkyoni είπε...

δεν έχω μετά το χτεσινό να σχολιάσω κάτι..
μόνο που ξέχασα να σου πω,πως μου λείψαν πολύ οι "θεατρικοί μονόλογοι" και δεν μ αρέσουν αυτά τα ποστ σου "δελτία τύπου" :/
εμείς έχουμε τρομερή λιακάδα εδώ κι έτσι σας στέλνω χιλιάδες ηλιόλουστα φιλιά :)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Επειδή οι "πισινές" δεν σου πάνε...
Επειδή, λες, εναλλακτικές δεν έχεις...
Επειδή έτσι κι αλλιώς οι λιακάδες πάντα θα διαδέχονται τις συννεφιές και τανάπαλιν...
Τι θάλεγες να δοκίμαζες κάτι άλλο;
Just let it roll!..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Συμφνωώ ότι όλα εξαρτώνται από τα αποθέματα υπομονής που έχουμε.

αλκιμήδη είπε...

lee
δε παρερμηνεύτηκες καλή μου
εγώ δεν εκφράστηκα καλά
μακάρι η ευχή σου να βγει αληθινή

αλκυόνη μου
τι να σε αρέσει, έτσι όπως το κατέντησα το μπλογκάκι μου
Κι εμένα μου έχουν λείψει και οι μονόλογοι και τα άλλα τα ποστ
μόνο που δε μπορώ να εκφραστώ ελευθέρα πλέον, μπορεί και να διαβάσει, αυτό είναι πάντα στο πίσω του μυαλού

αστεροειδά
ούτε αυτό το άστο να κυλήσει μου αρέσει αλλά είναι η μόνη επιλογή που έχω
Οπότε με βαριά καρδιά ακολουθώ τη συμβουλή σας

δείμε μου
και όχι μόνο
και τη θέληση
και τη πίστη
και την αγάπη εννίοτε

AVRA είπε...

καλημερα,

μια σχεση θελει δουλεια, υπομονη, συμβιβασμους...οκ μεχρι εδω.Το θεμα ειναι να μη θελει μονο αυτα ομως.Στις σχεσεις δεν μ' αρεσει ο ορος ''πισινη''.Αν δεν αφηνεσαι δεν περνας καλα...

Ισως απο την αλλη να ειναι βιαστικο το συμπερασμα διοτι ειμαι καινουρια στο μπλογκ και ισως να υπαρχουν θεματα που δεν γνωριζω...

An-Lu είπε...

Αυτή είναι η ουσία των σχέσεων σύμ...ότι είναι και οι δύο διαθετειμένοι να προσπαθήσουν...
;-)

bebelac είπε...

Αντε και με το καλό κούκλα!

Lupa είπε...

Θα σου έλεγα και εγώ , να αφεθείς να μην κρατάς πισινές να μείνεις στη μαγεία των συναισθημάτων αλλά το έχω δει και εγώ γλυκιά μου το έργο και δεν είναι από αυτά που παίζονται στα σινεμά... Είναι πολύ σκληρός ο αγώνας και δυστυχώς τίποτα δεν μας είχε προετοιμάσει γι' αυτό. Όμως μη σπαταλιέσαι στην απελπισία, η αλλαγή είναι θέμα ενός κλικ πίσω σπό τον λοβό και της παίρνει ένα δευτερόλεπτο για να εκδηλωθεί. Και μην αφήνεις να σου τρώνε τις σάρκες αλλά μην τρως και εσύ τις σάρκες του (των) άλλου(ων)
Ζεστές Καλημέρες

αλκιμήδη είπε...

συμφωνώ αύρα συμφωνώ
έχει πλάκα που παρεξηγήσατε τη πισινή μου
Εννοούσα, δε λέω μεγάλες κουβέντες, κρατάω πισινή στη δήλωση ότι οι καλές προθέσεις ίσως και να αρκούν και περιμένω το χρόνο να μου δείξει πως θα πάει η σχέση.
Δεν εννοώ πισινή στη σχέση


συμμαθήτρια
αναρωτιέμαι αν μόνο αυτό αρκεί
προφανώς όχι
πρέπει να υπάρχει μαγιά αγάπης, κοινών αρχών και στόχων, κτλ κτλ
Απλά αναρωτιέμαι πόσες τρικλοποδιές μπορούν οι καλές προθέσεις να σώσουν


μπεμπέ
ωχ αρχίσανε οι ευχές παντρολογημάτων, τη βάψαμε
:))))


lupa
κατευθείαν στη ψυχή μου μίλησες
ευχαριστώ
αυτό και προσπαθώ να κάνω

Ανώνυμος είπε...

Όταν άκουσα απο κάποιον αυτό το "θέλουμε να προσπαθήσουμε", το τόσο απλό αλλά που δεν το είχα ξανακούσει ποτέ απο κανένα άλλον, αποφάσισα να γυρίσω σελίδα σ όλη μου την προηγούμενη ζωη και να την ξαναρχίσω απο την αρχή-μαζί του.
Όχι, δεν θα κρατήσω πισινή εγώ. Ακολουθώ την αρχή πως όσα δίνεις, τα λαμβάνεις πίσω στο πολλαπλάσιο. Κι αν μου βγεί σε κακό, μπορεί να είναι απόδειξη πως δεν ήμουν άξια, ξέρω γω? Πάντως, μόνο ολόκληρα απο δω και πέρα, τίποτα μισό.

αλκιμήδη είπε...

ναι λεμονιά
μόνο ολόκληρα, όσο αντέχουμε και όσο ξέρουμε
και εσύ θα λάβεις στο πολλαπλάσιο
καιρός δεν είναι;