Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

το γαιτανάκι των αποκαλύψεων

Λες και χρειαζόμουνα πρόσκληση για να βγάλω στη φόρα προσωπικά δεδομένα και δει αδυναμίες. Στο στοιχείο μου σου λέω, στο στοιχείο μου

Μου πετάει που λες η lupa, ένα γάντι που τις πέταξε ως μπαλάκι κάποιος που κατουράει τη ποδιά του που εκείνος το είχε πάρει από την Αστάρτη που της το πέταξε ο Σπύρος (εκείνος το είχε λάβει ως σοκοφρέτα από τη προσερπίνα αλλά με μαγικά ταχυδακτυλουργικά το έκανε μπάλα του τένις. ) Η προσερπίνα πάλι την είχε λάβει τη σοκοφρέτα από κάποιον με νυστέρια αλλά ευτυχώς ο blogger μου έκανε νερά κι εκεί δε μπόρεσα να πάω, οπότε η αναζήτηση της πηγής αυτής της τρέλλας έληξε άδοξα.
Πέρνω λοιπόν το γαντάκι μου και μια βαθιά ανάσα και κάνω τα αποκαλυπτήρια 5 (καλέ μόνο πέντε, είκοσι πέντε άμα ήθελες σου αράδιαζα) αδύνατων σημείων μου

1) Είμαι μια τελειομανής τσαπατσούλα
- θα ήθελα να ήταν όλα τέλεια και καθυστερώ προσπαθώντας να πετύχω τη τελειότητα στη λεπτομέρεια και κάποια στιγμή τσαντίζομαι, τσαπατσουλεύω και μετά κρίνω το αποτέλεσμα από την οπτική γωνιά της τελειομανούς - όνειρο το συνολάκι, όνειρο

2) Μυγιάγιχτη - Όλα τα παίρνω προσωπικά

3) Οποιαδήποτε κριτική από άλλους σε επιμέρους συστατικά ενός συνόλου αναφέρεται στο σύνολο
πχ Η συνειδητοποίηση αυτής της τρέλλας έγινε το περασμένο ΠΣΚ όπου ο καλός μου έλεγε πόσο ηλίθια έχουν τοποθετηθεί οι μπρίζες στο σπίτι μας και εγώ λέω το εξής κουφό "Έλα μωρε καλό είναι το σπιτάκι μας" Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο, οεο;

4) Κλειστοφοβική
Βάλε με σε καταστάσεις όπου δε νοιώθω ότι έχω τον έλεγχο, παθαίνω κρίσεις πανικού

5) Μου αρέσει ο προγραμματισμός και οι λίστες. Ζορίζομαι δε ιδιαίτερα αν κάτι συμβεί και μου αλλάξουν το πρόγραμμα. Αγχώνομαι αν θέλω να αλλάξω το πρόγραμμα γιατί νιώθω σα να ακυρώνω μια υπόσχεση (σε ποιόν καλέ; στον κανένα αλλά δεν έχει σημασία, ο λόγος μου συμβόλαιο κι ας είναι συμβόλαιο με το κενό)

Ουφ, η μπάλα σιγά σιγά γλυστράει από τα χέρια μου και πάει στους...

(εδώ ακούγονται τυμπανοκρουσίες)

αλκυόνη - Όχι θα σε άφηνα

Μπεμπελάκ

μαύρη ντάλια

καλός λύκος

παράφωνος


Οι υπόλοιποι τη γλυτώσατε (προς το παρόν μπουχα χα χα χα -σατανικό γέλιο ήταν αυτό)

15 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Μου το ΄ριξε και μένα!Και νιώθω το ίδιο! Τι έμεινε που δεν το ΄χω πει για μένα?

Μια χαρά άνθρωπος είσαι βρε! Μόνο εσύ έχεις ελαττώματα δηλαδή? Για ρώτα την κυρα-Λένη! Έχει κάνει κατάλογο!

kyriayf είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω καλή μου...
ανθρώπινη... ειλικρινής...

μου ΄ρθε και μένα το μπαλάκι... (και μετά που θα το στείλω;;;;;;;)

φιλιά:)

Lupa είπε...

Καλέ!
Εμείς οι δύο μοιάζουμε τρομαχτικά! (ιδίως αυτό το τελειομανής τσαπατσούλα με έλιωσε)
Πολλά φιλάκια!

Αλεπού είπε...

Η πλάκα είναι ότι ήθελα να καλέσω εσένα και τη lupa, αλλά είχατε ήδη εκετεθεί κι έτσι έστειλα αλλού προσκλήσεις. (Κι εγώ αγχώνομαι αν μου αλλάξουν το πρόγραμμα. ;))

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ξέρεις ότι ο έλεγχος συνδέεται άμεσα με τον εγωισμο μας. Και ο προγραμματσιμός ακόμα περισσότερο. Να που μαθαίνουμε. Μερικά παιχνίδια τελικά είναι ευχάριστα και διδακτικά

αλκιμήδη είπε...

Ρενάτα
η κυρα Λένη, ως μαμά ελληνίδα (καρμπόν είναι όλες κι εγώ μαζί) είχε, έχει και θα έχει τα πρωτεία!
Όχι παίζουμε
(παίζουμε, αλλά ας μη το κάνυμε θέμα)

υφάντρα μου
μια χαρά το έπαιξες και το πέταξες βλέπω
καλημέρα σου

lupa
έμενα να δεις πως με λειώνει, επί καθημερινής βάσης

αλεπού
μας βάλανε στο παιχνίδι παίξαμε
(και τελικά όλοι μας μοιάζουμε περισσότερο από όσο θέλουμε να παραδεχθούμε)

δείμε μου
και όχι μόνο διδακτικά
κι επειδή δε τα παίρνω και πολύ εύκολα, νομίζετε ότι έχω κάποιον εγωισμό; Μακάρι να έχετε δίκιο.

MåvяiÐåliå είπε...

Αυτό με τη κλειστοφοβία το έχω επίσημα...α και το άλλο με την τελειομανία της τσαπατσούλας επίσης.

allmylife είπε...

αριστούργημα αυτό με τις πρίζες!!!!

και ταυτίζομαι απολύτως με το 2!

markos-the-gnostic είπε...

to 1 έχει πολύ πλάκα

αλκιμήδη είπε...

Ντάλια
είδες τι τραβάμε και μεις οι τσαπατσούλες που κατα βάθος ειμαστε τελειες
αλλά πολύ βάθος

όλη μου η ζωή
τα πάντα επι προσωπικού και εσύ, ε; γιατί ως γνωστόν η γη δε περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο αλλά γύρω από εμάς, φυσικά

μάρκο
μας δουλεύετε ψιλό γαζί ή μου φαίνεται;
αλλά όπως βλέπεις δεν είμαι η μόνη παθούσα

An-Lu είπε...

Μα είναι δυνατό να μην το σχολίασα;;;
Κι όμως!
Πολλά φιλιά συμ!

Ανώνυμος είπε...

πολύ λογικά αυτά... καθόλου τεράστια και κακά!

ανθρώπινη και γλυκειά, γεμάτη πάθος για τη ζωή, θα έλεγα εγώ.

:)

αλκιμήδη είπε...

φιλιά γοργόνα μου

αλεξάνδρα
τεράστια και κακά ποτέ
δικά μου απλώς
κι όπως βλέπεις και άλλων
μοιάζουμε πολύ οι άνθρωποι
λες και είμαστε μέρος του ίδιου κόσμου ένα πράγμα
:) και κλείνω και το μάτι

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη... αλλά απέφευγα να παρακολουθήσω την πυραμίδα μήπως και ξεφύγω...
Σε κάθε περίπτωση συγνώμη !!!

αλκιμήδη είπε...

πως θα μπορούσα να σας το κρατήσω αγαπητέ παράφωνε
:)