Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007

Τάνγκο

Και βάζω ένα τανγκο, να χορέψω, να χορέψω, να χορέψω. Όχι όπως πρέπει, όχι, όπως μου πρέπει εμένα, να στροβιλιστώ, να γυρίσω γύρω γύρω, ως το παρτσακλό που είμαι, να χοροπήδησω, με κλειστά μάτια, να φάω τις χείμες μου και πάλι να σηκωθώ, ίσως και να χω πιεί, γιατί όχι, δε θυμάμαι πότε ήτανε η τελευταία φορά που ήπια, καλά, και μέθυσα, μέθη, μέθεξη, μέθη, λήθη, άντε μας. Πατώματα που γλιστράνε από ποτά χυμένα, που κριτσανίζουν από ποτήρια θραυσμένα, μου χουν λείψει. Μου χει λείψει η μέθη που μου γλυκαινε τη σκέψη, που έκανε τη φωνή να κυλάει, που μου σήκωνε το χέρι , ασπρο πάτο, χέρι ψηλά, τίναγμα, ποτήρι εκσφενδονίζεται και όποιον πάρει ο χάρος. Όποιον πάρω εγώ. Πως γλένταγα, πως γλεντώ, πως θόλωσα, πως μεταλαξα τα πάντα. Ξέρεις, είναι γελοίο, τόσο που μου αρέσει να χορεύω και δε ξέρω πως. Δεν είναι ότι δε προσπάθησα να μάθω. Προσπάθησα. Μαθήματα επί μαθημάτων κάθε φορά σα να είναι η πρώτη φορά. Δε μπορώ να ακολουθήσω βήματα. Όχι, εγώ δε μπορώ να χορέψω με κανόνες. Εγώ κλείνω μάτια και ακολουθώ ρυθμό όπως μου ρθει. Βάλε με να ακολουθήσω βήματα και είμαι η πιο άγαρμπη, ή πιο άχαρη, η πιό άρρυθμη. Άσε με να αφεθώ στη μουσική και δε φαντάζεσαι. Αν βέβαια σου αρέσει κάτι τέτοιο. Πάντα ζήλευα αυτούς όμως που ξέρουν να χορεύουν σωστά. Πεντοζάλι, βιδωτό, σάλσα, τάνγκο. Ειδικά τάνγκο. Να μπορούσα κι εγώ να μάθω, να βρω και κάποιον που να ξέρει και να χορέψουμε παρέα. Αλλά δεν μπορώ. Είναι έξω από μένα. Οπότε καταδικασμένη να χορεύω μόνη μου. Βάζω λοιπόν ένα τάνγκο και στροβιλίζομαι, όπως μου πρέπει, όπως μου αρέσει, κλειστά μάτια, ούτως ή άλλως, δε βλέπω αν έχω κάποιον απέναντι ή όχι.

30 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

Βρήκες το ταιρι σου στο ταγκό έτσιτο χορεύω κιεγωωωωωωωωωωωωώ..χεχεχε..

αλκιμήδη είπε...

Γιουπι!
Το επόμενο αεροπλάνο για Ρόδο και γρήγορα!

An-Lu είπε...

Αχ συμ! Κάτι είχε το νερό της Αγίας Παρασκευής...ούτε εγώ μπορώ να ακολουθήσω βήματα, που να με κοπανάς κάτω! ;-)

bebelac είπε...

Και γω του κλαμπ είμαι...
Για αυτό το λόγο αισθάνομαι (και θάπρεπε και συ)ως η νέα Ισαδώρα Ντάνκαν (και βάλε)... και αυτή αψηφούσε τους κανόνες και χόρευε έξω από νόμους και για αυτό δημιούργησε την νέα άποψη περί χορού. You can call me Isadora...

Alkyoni είπε...

H άλκι μας μπαλαρίνα..
σου στέλνω ένα ζευγάρι πουέντ κι ένα ζευγάρι παπούτσια ειδικά για τάνγκο.χμμμ ναι και το απαραίτητο τριαντάφυλλο για το στόμα :)

Lupa είπε...

H alkyoni έχει δίκιο.
Κοριτσάκι, για το τάνγκο χρειάζεται, τριαντάφυλλο στο στόμα, καταστροφικό πάθος στην καρδιά και... αντικείμενο του πόθου γιατί it takes two to tango..
Α, και να σ'αρέσει να στροβιλιζεσαι στη φωτιά και κάτι μου λέει πως εσένα σ'αρέσει..;-)

kyriayf είπε...

χόρεψε... χόρεψε...
στα δικά σου "βήματα"...
στα "μέτρα" που εσύ ακούς...

αφήσου.. ελευθερώσου από τις "αλυσίδες"...

χόρεψε... με πέπλα και τριαντάφυλλα!!

φιλιά!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Η μοναξιά στο χορό συχνά είναι επικίνδυνη και κλειδώνει τα γόνατά σου σε βήματα λανθασμένα, εκτός μουσικού χρόνου. Ένας ερωτικός χορός που πρέπει να χορεύεται από δύο (άντε και τρεις ή τέσσερις -δε χωρά περιορισμός στον έρωτα) δεν μπορεί να μένει στα βήματα μιας μοναχικής κυρίας.

markos-the-gnostic είπε...

ένα τάνγκο είναι πάντα χρήσιμο...

Ανώνυμος είπε...

κλείσε τα μάτια...

fish eye είπε...

..ταννγκο εε?? θεικος χορος..ολος δικος σου..

Αίσθησις είπε...

Nα μεθάς και να χορεύεις, γιατί έτσι επικοινωνείς με το βαθύτερο είναι σου, κοινωνάς το θεό μέσα σου.

αλκιμήδη είπε...

συμμαθήτρια
είμαστε δυό είμαστε τρεις είμαστε χίλιοι δεκατρείς
Κάπου εκεί μέσα θα είναι το ταίρι μας

Isadora
και μεις δημιουργούμε κι άλλες απόψεις, κι άλλες, κι άλλες
τελειωμό δεν έχουμε

αλκυόνη
ψιλοτάκουνα να ναι τα παπούτσια
και το τριαντάφυλλο κόκκινο!

lupa
μου αρέσει τρομάρα μου
τόσο που έχω μια τάση, αν δε βρίσκεται φωτιά εύκαιρη, να την ανάβω μόνη μου

υφάντρα
σαλώμη με εκανες καλέ;
έτσι όπως λες θέλω να χορεύω
δεν έχει γούστο αλλιώς

δείμε μου
εκτός μουσικού χρόνου;
κι αν αυτός είναι ο δικός μου ο χρόνος;
γιατί να χορέψω σε χρόνους ξένους;

Εξάλλου, μια κυρία που χορεύει μόνη κάτω από βλέμμα αγαπημένο, σαν εικόνα διαθέτει έναν ερωτισμό, δε βρίσκετε;


Μάρκο
μας σκότωσες!
άκου χρήσιμο, έλεος δηλαδή, που ο ρομαντισμός σας, που;


nuwanda
ανταπαντώ με λόγια αγαπημένου
"Ήθος ανθρώπω δαίμων"
και σιωπώ


αλεξάνδρα
κλειστα, κλειστά τα μάτια,
να μη μολύνω τις άλλες αισθήσεις


φεγγαροαγγαλιασμένη
θεϊκοί χοροί, για θεϊκές υπάρξεις;
(Μα καλά τι ψώνιο είμαι!)
:)

αίσθησις
και έχω ανάγκη να (επι)κοινωνω με το Θεό μέσα μου. Όλοι μας δεν το έχουμε ανάγκη. Καθένας βρίσκει το δικό του τρόπο.

allmylife είπε...

το πιό όμορφο κείμενό σου - ο χορός σου!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ο μουσικός χρόνος είναι εκείνος που είναι. Αποτελέι αντικειμενική αξία και διαχρονική, αλλά ο υποκειμενικός μας χρόνος είναι εκείνος που θα πει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να χορέψουμε. Ωστόσο, εγώ επιμένω στο ότι δεν είναι σωστό αξιόλογα άτομα τέτοιους ερωτικούς χορούς να τους χορεύουν μόνοι.

Ανώνυμος είπε...

στο μυαλό μου ήσουνα ;)

alexandra

Ανώνυμος είπε...

και εκεί μόνη;;;
εύχομαι να 'βρεις' τα σωστά βήματα...
με τον σωστό 'καβαλιέρο'...
και να χορεύεις πάντα με την ψυχή σου και όχι με τα πόδια σου...

καληνύχτα...

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

εισαι καλα;

An-Lu είπε...

Θα σε δούμε αύριο συμ;

αλκιμήδη είπε...

δείμε
σωστό, λάθος, μερικές φορές είναι ο μοναδικός τρόπος να χορέψεις
(με αποκαλέσατε αξιόλογη;κατάλαβα καλά; με τιμάτε!)

αλεξάνδρα μου
τι μόνο εσύ θα είσαι στο μυαλό μου, κι εγώ μπορώ να κάνω επισκέψεις
:)

γιώργο
παντού και πάντα μόνη
καταδικασμένη


βασιλική
πως το λέει η μάνα μου;
ας τα λέμε καλά
κάπως έτσι

συμ
που; πάλι κανονίζετε και δε με καλείτε, ε; Ανεξαρτήτως, έχω κανονίσει ήδη για αύριο, και απόγευμα και βράδυ.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

It takes two to tango... Πάντα! Μη το δοκιμάζεις αλλιώς και το συνηθίσεις... και το βιώσεις σαν ζεϊμπέκικο... Δεν πρέπει!..

Ανώνυμος είπε...

να σου θυμίσω το ποστ σου με την χαρτορίχτρα κοριτσάκι. διάβασέ το πάλι...

σε φιλώ

(πρώτα ο θεός από βδομάδα, αν μπορείς και εσύ, μήπως τα πούμε)

αλεξανδρα

αλκιμήδη είπε...

αστεροειδή
τς, κοινωνικές συμβάσεις!
it takes as many as I want
Θα μπορούσα π.χ να'χω αγκαλιά το γιό και απέναντι το σύντροφο
αυτό δε παίζει;

αλεξάνδρα
το ξαναδιάβασα
τι μου διαφευγεί;

να τα πούμε, μου έλειψες δαντελένια

Alkyoni είπε...

ακόμη χορεύεις;;
:)φιλιά

takis είπε...

Α ! εδώ πρέπει να αρχίσουν εντατικά μαθήματα!...
Βρε, σήκω και χόρεψε άφοβα!..ακου λέει "ζηλεύω αυτούς που χορεύουν σωστά!" ...
Ακολούθησε τη χορογραφία του κορμιού και του μυαλού σου και φτάνει!..και ξέρεις όποιος σταματήσει να χορεύει είναι σαν να σταματάει να ζεί!
Αντε μεγάλα λόγια πάλι, μη το παίρνεις στα σοβαρά!..
Υ.Γ χωρίς να ξέρω γιατί με συγκίνησε το γραπτό σου.

takis είπε...

Αντε, και εισαι και νέα γυναίκα!
(Το ξέχασα αυτό!)

αλκιμήδη είπε...

αλκυόνη
εγώ πάντα χορεύω!
φιλιά

τάκη
καλως μας όρισες
φυσικά και χορεύω όπως μου κατέβει
δε μπορώ αλλιώς
παρομοίως επιμένω να τραγουδώ παράφωνα
γιατί όπως έλεγε ένας πολυαγαπημ΄λενος δάσκαλος
"Καλύτερα παράφωνος, παρά βουβός και άφωνος"

takis είπε...

Συμφωνώ απόλυτα και για το τραγούδι...
(καλά που δεν είμαι γείτονας!..ή λες να είμαι? θα το είχα καταλάβει απο τις αγριοφονάρες όμως!...)

takis είπε...

Sorry, εννούσα αγριοφωνάρες(όχι αγριοφονάρες!...)

αλκιμήδη είπε...

ποτέ δε ξέρεις
έχω καλή μόνωση
:)