Πέμπτη, Μαρτίου 01, 2007

βρε δε πάει καλά η γυναίκα

Όταν είμαι με κάποιον θέλω να μπω μέσα του και να τον νοιώσω. Θέλω να μπει μέσα μου και να με νοιώσει. Δε θέλω απαραίτητα να με βοηθήσει, να με συμβουλέψει, να δε ξέρω τι. Θέλω απλώς να νοιώσω ότι με καταλαβαίνει και ότι τον καταλαβαίνω.

Έτσι ορίζω το μαζί εγώ.

Και τελικά το χειρότερο που μπορεί να μου κάνει κάποιος που αγαπώ είναι η απόσταση.
Να μη μπορώ να πλησιάσω.
Ή να μη με πλησιάζει εκείνος.

Δεν είναι για όλους έτσι, το καταλαβαίνω. Να, μόλις τώρα κουβέντιαζα με γνωστή για αυτό και μου λέει
- Δε το θέλω αυτό, δε μπορώ. Πνίγομαι. Θέλω να έχω δικά μου πράγματα, μόνο δικά μου.
Για αυτήν το χειρότερο είναι να θέλει ο αγαπημένος να τη πλησιάσει τόσο, να της ζητά να τον πλησιάσει τόσο.

Τις τελευταίες δύο μέρες έπεσα πάλι σε πηγάδι θλίψης. Χωρίς λόγο, αιτία, αφορμή. Άγνωστο το γιατί. Θέλω μόνο να κλάψω. Αρνούμαι πεισματικά να κλάψω μόνη μου. Υποβάλω τον καλό μου στη παρακάτω απαίτηση, αγκαλιασέ με, να κλάψω, να κλάψω, και μη με ρωτας γιατί, γιατί δε ξέρω, μόνο αγκάλιασε με. Ζητάω πολλά το ξέρω, αλλά πως μπορώ να μη ζητήσω αυτό που έχω ανάγκη;
βρε δε πάω καλά, δε πάω καθόλου καλά σας λέω.
Άντε να περάσει κι αυτός ο κύκλος να δούμε τη ζημιά.

Τι; καινούργιος μήνας;
ε, καλό μας μήνα λοιπόν

24 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Το να κλάψεις σημαίνει πως το 'χεις ανάγκη να αποφορτιστείς, κούκλα μου, να διώξεις εντάσεις και αιτίες που προκαλούν τη θλίψη σου. Το ό,τι έχεις κάποιον πρόθυμο να κλάψεις στην αγκαλιά του, το καλύτερο! ;) Μια χαρά πας! ;) Καλό μήνα

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Έχεις, όμως, όπως κατάλαβα, κάποιον που σου ρίχνει σχοινί και σε βγάζει από το πηγάδι, σ' αγκαλιάζει, όταν κι όπως το ζητάς και για τον λόγο, που το ζητάς... Μη το ξεχνάς αυτό - θάταν άδικο και δεν του αξίζει!

MåvяiÐåliå είπε...

"Έτσι ορίζω το μαζί εγώ."

Έτσι ορίζω το "μαζί" κι εγώ, αλλιώς δεν είναι “μαζί” είναι “παράλληλα”.

An-Lu είπε...

Κοριτσάρα μου,
αποφορτίσου (το κλάμα έιναι καθαρτήριο) και συνέχισε!
;-)

ΥΓ Έβαλες "Μάρτη"; Καλό μήνα!

αλκιμήδη είπε...

Ρενάτα, αστεροειδή
δεν είναι πάντα εκεί
Δε το αντέχει, δε του ταιριάζει, τον ζορίζει, δε συμφωνεί
Αλλά ναι, κάποιες φορές είναι
με μια ελπίδα ζούμε ότι θα αυξάνονται και θα πληθαίνουν
(ή ότι εγώ δε θα το έχω πια ανάγκη)

μαύρη ντάλια
και τι να το κάνεις το παράλληλα;
αλλά για άλλους δεν είναι έτσι
Θα ταν άδικο να μη τους αναγνωρίσουμε το δικαίωμα να ορίζουν το "μαζί" όπως θέλουν
Το ερώτημα είναι να μπορούν αυτά τα δύο διαφορετικά "μαζί" να ενωθουν και να συνυπάρξουν

γοργόνα
δεν έβαλα Μάρτη
Πάω γυρεύοντας να "καώ" μου φαίνεται

ο δείμος του πολίτη είπε...

Το πηγάδια αυτά πολλές φορές μας βοηθούν να αντιληφθούμε και τον γύρω κόσμο. Ελπίζω να μη μείνεις πολύ κλεισμένη εκεί κάτω.

Όταν αγαπάμε θέλουμε και προσοχή και οφέιλουμε να δίνουμε την προσοχή που πρέπει στο αντικείμενο της αγάπης μας. Ζήτα πολλά και χάρησε πολλά. Αυτή είναι η ουσία της αγάπης.

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

φιλια...
απλα...
τιποτα αλλο δεν θα πω...
καλα;;;

Ανώνυμος είπε...

εχεις διαβασει το κουρδιστο πουλι νομιζω, ανατρεξε στο σημειο με το πηγαδι...

allmylife είπε...

εγώ που είμαι και από τα δύο;


(το νησί, ξέρω-ξέρω...)

:))))


καλόμαςμήνα καλό μου.

Ανώνυμος είπε...

έκλειψη αύριο!

άστο να ξεσπάσει... μάλλον σου πάει η αγκαλιά και σου βγαίνει...

Αίσθησις είπε...

Kι εγώ θέλω να μπω μέσα του και να τον νιώσω, χωρίς να με νοιάζει αν θα χάσω ή θα χαθώ. Ομως έμαθα ότι δε γίνεται.Ετσι απλά, δε γίνεται.
Μόνο στιγμές συναντιούνται οι ψυχές μας κι αυτές είναι οι δικές μου στιγμές ευτυχίας.

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

μωρε μια χαρα πας!
:)

kyriayf είπε...

τι να πω τώρα;;; που είμαι σε προσωπικό "σάλτο" και το "μαζί" με ανέχεται... απλά...
ίσως είναι "κομμάτι" της ένωσης...

μας μπερδεύει που θέλουμε πολλά... πάρα πολλά από τη ζωή... και την "πληρώνουν" οι πιό κοντινοί μας...

για να φαιδρύνουμε την κατάσταση...
ελάτε νοτιοδυτικά με τον καλό σου(με τη μηχανή καλύτερα....)
315 χλμ -με τη μηχανή 2,5 ώρες...
(ξέρω- ακόμα και με το 400 cc που είχα...)
δωματιάκι δικό σας
(αυτό που προσφέρω στα "αδέρφια"

-Ρενατένια, άλλο σ/κ εσύ... δεν θα χωρέσετε όλοι το ίδιο σ/κ-
3άρι μόνο έχω....)
φιλάκια!!!
:)))

lemon είπε...

Θέλω να πιστεύω πως είναι από την πανσέληνο και την έκλειψη σήμερα, το βάθος του πηγαδιού. Ελπίζω δηλαδή, πως απ αυτό είναι, αλλιώς καήκαμε...

fish eye είπε...

..καλο μηνα..να δεις το φεγγαρι στα κοκκινα του σημερα..

Lupa είπε...

Αχ, βρε Αλκμιδάκι,
Αυτά που σκέφτομαι εγώ , τα γράφεις εσύ.
Να είσαι καλά κούκλα μου και άσε τα δάκρυα να κυλούν. Είναι φορές που πρέπει να κάνουμε μόνο αυτό.
"..Ι sit and watch as tears go by.."

Alkyoni είπε...

χμμμμ....

markos-the-gnostic είπε...

alcimede νομίζω ότι και γι' αυτά είναι οι καλοί και οι καλές μας...

Sigmataf είπε...

Πως είσαι σήμερα (έπειτα απο 7 μέρες);

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

....που εισαιιιιιιιι;

bebelac είπε...

έρχομαι με καθυστέρηση για να σου πω πως εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους που δεν έχουν αυτές τις ανάγκες. - αν και μερικές φορές φοβάμαι και αυτούς που τις έχουν... σπανίως, δεν φοβάμαι κανέναν. Τα φιλιά μου και ελπίζω τώρα, να είσαι καλά

candyblue είπε...

Πίνω ένα ζεστό καφέ και ψάχνω μέσα μου, που είναι το ελάττωμα. Μόνο εγκαύματα βλέπω. Δικά μου, δικά σου, δικά της, δικά του.
Α! Ίσως και εκείνο το κενό που έχω, άγνωστο που,μπάζει και με κάνει να μετεωρίζομαι.
όλοι λίγο πολύ έτσι είμαστε...
Είναι η αλήθεια

Αλεπού είπε...

Αλκιμήδη,
σου στέλνω πρόσκληση για ιστορία.

αλκιμήδη είπε...

Καλημερίζω ευχαριστώ για τα σχολια σας και ζητώ συγνώμη που δεν απαντώ προσωπικά