Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007

Ο ίδιος τοίχος

Ζητώντας κάτι
Που να μη γίνεται
Ουρλιαχτό και οφθαλμαπάτη



Στίχοι πασίγνωστου τραγουδιού που εγώ η άσχετη δε μπορώ να ανακαλέσω ούτε τίτλο ούτε δημιουργό.
Ο ποιητής όμως με τρεις φράσεις δίνει την ιστορία της ζωής μου.
Πως μπορούσα να μη το κρατήσω;


Τρέχω, τρέχω και δε φτάνω κι ακόμη χωρίς internet στο σπίτι, ρενάτα είδα τη πρόσκληση και θα ανταποκριθώ λίαν συντόμως, με άρεσε πολύ εξάλλου
Το Σάββατο όλοι στο μπλογκοπάρτυ εντάξει; Αναζητήστε με, εύκολα αναγνωρίσιμη, μια τρελοκαντέρο είμαι, θα με δείτε.

Τα λέμε το Σάββατο!
Και καλό μήνα, έστω και καθυστερημένα

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάθε βρε να το λες!Τρελοκαμπέρω λέγεται! Eπίσης το τραγούδι το τραγουδάει Σωτηρία Μπέλου κι η μουσική είνaι του Δήμου Μούτση που τραγουδά μαζί της, τους στίχους αγνοώ ποιος τους έγραψε!:)))
Εννοείται πως θα τις γράψεις!! ;)

Υ.Γ. Ωραίο το τραγουδάκι, αλλά μήπως ν' άλλαζε κάποια στιγμή? Λέω...

Alexandra είπε...

καλά να περάσετε! φιλιά

fish eye είπε...

τυχερεςςςςςς..πω πω..πολυ θα ζηλεψω την επομενη μερα που θα δω τα ποστ..!!

αλκιμήδη είπε...

Μα ρενάτα! Μισές πληροφορίες μου δίνεις; :)))
(σε ευχαριστώ)

Δεν έχω μάτια μου internet σπίτι ακόμη και φαντάσου με στη δουλειά να προσπαθώ να ανεβάσω τραγουδάκια. Δε λέει, δε λέει. Για σένα μόνο όμως το άλλαξα το τραγουδάκι, να πάει ασορτί με τη παραγγελιά σου.
φιλιά


αλεξάνδρα
τι καλά να περάσετε; καλά θα περάσουμε (κι εσύ μέσα)
Αν δε τα καταφέρεις πάντως, θα πιούμε ένα δυο ποτηράκια στην υγειά σου

φεγγαροαγκαλιασμένη
βρε αν είναι να σε στεναχωρήσουμε δεν ανεβάζουμε ποστ!
ευχαριστούμε για τις ευχές