Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007

μπλογκοτέννις πάλι (και αυτή τη φορά σεντονάτο)

Ο καλός μου ο λύκος πρώτα και μετά η Βασιλική μου στείλανε τη πρόσκληση και επειδή εγώ χατήρια δε χαλώ, αν μπορώ δηλαδή, αποκαλύπτω λίγα ακόμη για την Αλκιμήδη

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
ή όπως λέει η γοργόνα: Πετάει ο γαϊδαρος;
Κατάσταση μυαλού είναι για μένα η απόλυτη ευτυχία. Η εσωτερική γαλήνη. Την επιτυγχάνω εύκολα όταν βουτώ το κορμάκι μου στα νερά της πισίνας. Τότε την αποκαλώ "η γαλανή γαλήνη μου".
Πάει ένα κλικ παραπάνω όταν έχω και εσωτερική γαλήνη και ανθρώπους που αγαπώ για παράδειγμα η εξής εικόνα: "Παραλία Πεσάδας, ερημική παρακαλώ, χωρίς κύμα, με τον καλό μου αγκαλιασμένη και ξαπλωμένη στη ψάθα να διαβάζουμε ο καθένας τα δικά του, και ο Ιάσωνας να πλατσουρίζει στα νερά. Α, κι ένα καρπούζι να δροσίζεται μέσα στο νερό για αργότερα " για μένα αποτελεί απλά τον παράδεισο.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο Ιάσονας. Με τη κλασσική ατάκα, (στις εξιμιση το πρωί) "εγώ πάντως ξύπνησα"
Και κατα συνέπεια και όλοι οι υπόλοιποι κάτοικοι του σπιτιού.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Σήμερα το πρωί, κάτι είπε συνάδελφος αλλά δε θυμάμαι τι. Γενικά γελάω εύκολα.
Κλάμα μέχρι δακρύων όμως μπορεί να είναι κανα διβδόμαδο, δε θυμάμαι. Εκτός από το να γελάω εύκολα, ξεχνάω ακόμη ευκολότερα.

4 .Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Να νοιάζομαι τους άλλους. Όλες μου οι αποφάσεις περιλαμβάνουν και το αντίχτυπο που θα έχει στους άλλους. Εννίοτε αποκαλείται και απλή μαλακία.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Είμαι των άκρων, τα βλέπω όλα ή μαύρα ή ασπρα, ή καλά ή κακά. Δε μπορώ να αναγνωρίσω ενδιάμεσες καταστάσεις. Ούτε να αποχωρίσω το όλον από τα επιμέρους συστατικά.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όσα δεν υπήρχε κακή πρόθεση. Αμέλεια, αδιαφορία, ηλιθιότητα, δε με νοιάζουν αλλά όταν κάτι γίνεται με στόχο να πληγώσει διαγράφω τον άνθρωπο που τα έκανε.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
χμ, να το σκεφτώ... με καμία

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
δεν έχω ήρωες, εκτιμώ πάντως τους ανθρώπους που επιμένουν να το παλεύουν και αρνούνται να προδώσουν τον εαυτό τους.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
που έχω κάνει; Γαλλία, Brest, στα δεκατέσσερα, σε penpal, για ένα μήνα
που θα κάνω; δε ξέρω, μπορεί να είναι το επόμενο ΠΣΚ με τον καλό μου παρακαλώ;
Τα ταξίδια γενικά τα αγαπώ. Ησυχάζουν έστω και για λίγο μόνο τις τάσεις φυγής μου.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Καραγάτση λύκε και εγώ.
Δε μπορώ να αναφέρω κανέναν άλλον δίπλα του αν και αγαπώ πολλούς.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Για μένα άντρας ίσον ντόμπρος και βράχος. Και λέγοντας βράχος εννοώ ότι δεν τον λυγίζει τίποτα και ξέρεις ότι μπορείς να στηριχθείς πάνω του ότι και να συμβεί.
(Περιέργως αν και γυναίκα, αυτές τις αρετές τις κατέχω, λες για αυτό να δυσκολεύομαι λίγο στις σχέσεις μου;)

12. ... και σε μια γυναίκα;
Λύκε συμφωνω με το δικό σου αλλά ως κυρία δε μπορώ να το αναφέρω
Επιλέγω ευθύτητα η οποία αρετή περιλαμβάνει και αυτό δε νομίζεις;

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Χατζηδάκις
μπορώ να πω κι άλλους; Villa Lobos & Pink Floyd.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δε τραγουδώ στο μπάνιο. Οπως Βασιλική εδώ. Μόνο να ακούω και να αισθάνομαι το νερό πάνω μου θέλω. Με τα μάτια κλειστά πάντα.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Η Μεγάλη Χείμαιρα - Μ.Καραγάτσης
(το ξέρω ότι γράφεται χίμαιρα αλλά εγώ επιλέγω πάντα να το γράφω με ει, έτσι με έχει σημαδέψει)

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Δε με έχει σημαδέψει αλλά είναι η απόλυτα αγαπημένη μου
Gone with the wind

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Εικαστικά υστερώ λίγο, αγαπώ Kandisky, Van Gogh, Γουναρό.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Λιλά

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το που είμαι σήμερα ως ανεξάρτητη ανύπαντρη μάνα, ως άνθρωπος που μπορεί και στηρίζεται στα δικά του πόδια και αντεπεξέρχεται, που ανεξάρτητα αν θα ήθελε κάποια στιγμή να στηριχθεί κάπου ξέρει πολύ καλά μέσα του ότι και χωρίς στήριγμα είναι εντάξει και δε φοβάται τη ζωή.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Amareto

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Δε μετανοιώνω ποτέ και για τίποτα. Το έχω ξαναγράψει, ακόμη και κάθε ανάσα είναι καλώς καμωμένη γιατί με οδήγησαν στο σήμερα, και το σήμερα, τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει και τον γιό μου κυρίως, δεν τα αλλάζω με τίποτα.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το ψέμα και την κακία

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ε, καλά δε γράφω και τόσο πολύ!
Κολύμπι είναι η αγαπημένη μου ασχολία, πάνω από όλα.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να πάθει κάτι ο Ιάσωνας

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Ποτέ

26. Ποιο είναι το μόττο σας;
Let it/he/she/them be
Αποδοχή

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ακαριαία και χωρίς πόνο. Τροχαίο θα τανε καλά.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Δε πιστεύω στο Θεό

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Εσωτερικής αναζήτησης και ανακάλυψης


Δε πετώ το μπαλάκι σε κανέναν
Αν θέλουν ας έρθουν να το πάρουν από τα χεράκια μου
η ντάλια, η αλεπού, η μπεμπελάκ, η φεγγαροαγκαλιασμένη και η αλκυόνη

Ρενάτα, Υφάντρα και Λεμονιά, ξέρω ότι κρατάτε ήδη το μπαλάκι που σας πέταξε η Βασιλική αλλά ενδιαφέρομαι πολύ και εγώ να διαβάσω τις απαντήσεις σας.

22 σχόλια:

BeBe είπε...

Για το 15 τα σέβη μου :)
Για το 20 αυτό με φυσικό χυμό λεμόνι

Καλησπέρες!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Και τα δικά μου σέβη. Μια υπέροχη αυτο-ψυχογραφική συνέντευξη.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν γέλασα με την ατάκα του Ιάσονανα και δεν είναι αστείο να σε ξυπνάνε τ΄΄οσο πρωί.! ;) Όσο για τ' άλλα τι να πω βρε φιλενάδα, σε θαυμάζω! ;) Φιλιάά

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

θα βαλω και μια επιπλεον ερωτηση που θα την απαντησω εγω ομως και αυτο θα το κανω και για τις πεντε σας...

30. Πως θα θελατε να ειναι η Αλκιμηδη τετοια μερα του χρονου;

Μεσα σε αγκαλιες και φιλια απο ανθρωπους που αγαπα και την αγαπουν... Ηρεμη και υγιης...

αυτο ευχομαι, αυτο λεω...
φιλια καλη μου...

Ο Καλος Λυκος είπε...

πολύ καλό το "Η Μεγάλη Χίμαιρα", αλλά σαν τον "Γιούγκερμαν και τα στερνά του"...

καλησπέρα σας κυρία μου.

αλκιμήδη είπε...

μπεμπέ
καλως όρισες στο φτωχικό μου
Τελικά ο Καράγατσης αρέσει σε πολλούς. Δε θα μπορούσε να είναι και αλλιώτικα

δείμε
ευχαριστώ σας
εξάλλου κοντεύω να βγάλω διδακτορικό στην αυτοψυχανάλυση, μη ξεχνιόμαστε τι κάνω ένα χρόνο τώρα στα μπλογκς
:)))

ρενάτα
άσε ο Ιάσονας μας στέλνει γενικώς
και φιλενάδα, πρόσεχε ΕΓΩ σε θαυμάζω
ντάξ;

βασιλική μου
ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ
ήταν τόσο γλυκό αυτό
πιάνουν οι ευχές σου κούκλα μου;

Λύκε μου
Η μεγάλη χΕΙμαιρα είναι πιο θυλικό βιβλίο. Και με τη Μαρίνα ταυτίζομαι για την ένταση και την ειλικρίνεια των συναισθημάτων της, για το δόσιμο της, την εμπιστοσύνη της στους ανθρώπους, για τα μπερδεμένα εσώψυχα, για τη σχέση της με το παιδί.
Και η σκηνή με τις μοιρες που μπερδεύονται και κόβουν τη κλωστή, ολοζώντανη στο μυαλό μου. Να, ανατρίχιασα που το θυμήθηκα.

και ο Γιούκερμαν καλός αλλά δε με επηρρέασε έτσι.

Καλησπέρα σας επίσης, κυριε

αλκιμήδη είπε...

Είδατε τι ώρα σχολιάζω;
ε;
ΝΑΙ! Είναι γεγονός. έχω internet στο σπίτι ξανά, μετά από τέσσερις μήνες
Ναι, είναι γεγονός ανασαίνω ξανά

Μπλογκόσφαιρα σου έρχομαι
μπουχαχαχαχα

Ο Καλος Λυκος είπε...

"Πολλά τα έτη σου μεγάλε αφέντη, πολλά τα έτη..."

Εκείνος δεν απάντησε. Γι αυτόν τα έτη δεν είναι πολλά, έτη δεν υπάρχουν. Υπήρχε με το Χάος, πρίν από τη ζωή. Και αυτός θα τραβήξει το σάβανο όταν θα κρυώσουν οι ήλιοι της απεραντοσύνης. Αυτός θα κλείσει τα κουρασμένα μάτια του στερνού Θεού, και θα αποκοιμηθεί πάνω στο δρέπανο του για πάντα

-Γιούγκερμαν

περίπου... από μνήμης... να, ανατρίχιασα κι εγώ...

καλορίζικο το internet... :)

Alkyoni είπε...

ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ
(κσι όχι φοίνικά μου ΔΕΝ ξέχασα πατημένο το πλήκτρο caps)
φωνάζω :P

allmylife είπε...

το 26 σου,
δείχνει πως έχεις "προχωρήσει"
πολύ!
Σε φιλώ.

αλκιμήδη είπε...

Λύκε
πάσο, πάσο

αλκυόνη
μη μου φωνάζεις ντε, για το καλό σου το κανα, αλήθεια

όλη μου η ζωή
προχωρώ, προχωρώ
και δε βλέπω προορισμό
:)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

αλκιμηδη μου δεν ξερω αν πιανουν οι ευχες μου...
το μονο που ξερω ειναι οτι τις κανω απο καριδιας...
:)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

ουπς! οχι απο καριδιας!
απο ΚΑΡΔΙΑΣ!
:))))

An-Lu είπε...

Σμουτς συμ!
Για όλα!

kyriayf είπε...

Νομίζω ότι μια παρεϊστικη νύχτα στην Πεσάδα, ακούγοντας Villa Lobos, καλυμένες με μια λιλά κουβέρτα, να μετράμε αντοχές... θα ήταν ευλογία για μένα... ας πιω και ...αμαρέτο...

φιλιάααα:)

Alkyoni είπε...

ξέρεις τί πεθύμησα;;
έναν θεατρικό σου μονόλογο!
καιρός είναι άντε...

fish eye είπε...

μα δεν ηρθες να μου φερεις την προσκληση και μολις τωρα την ειδα κ σευχαριστω πολυ..για τον καραγατση ηθελα να σου πω..κι εμενα απο τους αγαπημενους μου..φιλια..

αλκιμήδη είπε...

βασιλική
τότε πιάνουν!
και για να δω πως την διατύπωσες;
"τετοια μερα του χρονου"
εννοείς σε ένα χρόνο;;;;;;
Παρακαλώ πολύ επαναδιατυπώστε
"από τούδε και στο εξής" πχ δε θα με χάλαγε καθόλου!
:))) μεγάλο χαμόγελο και φιλιά

συμμαθήτρια
σμούτς πίσω

ΟΚ υφάντρα
βάζω το αμαρέτο και τη κουβέρτα
βάλε το CD player
και φύγαμε

αλκυόνη μου
αυτά δε γίνονται με παραγγελιές!
γράφω ότι μου βγαίνει
ίσως και να με αφήσω να κάνω λίγο ελεύθερο συνειρμό σύντομα

φεγγαροαγγαλιασμένη
αχ αυτός ο Καραγάτσης

bebelac είπε...

Πολλές απαντήσεις σου μου κάνανε το 'κλικ'. Ξεχωρίζω την αρετή που προτιμάς σ' έναν άντρα!!!φιλιά

Αλεπού είπε...

Είχα καιρό να σ' επισκεφθώ και τώρα μόλις είδα ότι με προσκάλεσες για Προυστ. Έχω ήδη κάνει το ερωτηματολόγιο, αλλά ήθελα να σ' ευχαριστήσω! Σμουτς :)

Σπύρος είπε...

28 = Δεν πιστεύεις γενικά στην ύπαρξη του θεου?

αλκιμήδη είπε...

κρεμούλα
κλικάρουμε οι δυό μας, το ξέρεις. όσο για την αρετή των ανδρών, πολλές την αναζητάμε, δεν είμαι η μόνη.
Δως μου ένα βράχο να σταθώ να ξαποστάσω που λένε.

Αλεπου
φιλάκια και σε σένα. Το είδα, και πόσο μοιάζουν κάποια πράγματα, ε;

lockheart
καλωςόρισες στο σπιτικό μου.

δυστυχώς καλέ μου δε πιστεύω στην ύπαρξη του Θεού γενικά ειδικά και απόλυτα.
Μακάρι να πίστευα. Δυστυχώς όμως πιστεύω ότι this is it, η ζωή δηλαδή, ούτε πριν, ούτε μετά, ούτε νόημα, ούτε σχέδιο. Εννίοτε, λόγω του βάρους και της σκληρότητας που επιφέρει η μη πίστη, και της ανάγκης να ξαλαφρώσω για λίγο, αφήνομαι να πιστέψω ότι όντως έχω ψυχή, όντως όλοι μας, άνθρωποι, ζώα, φυτά, άψυχα είμαστε απλά διαφορετικές εκφράσεις της ίδιας συμπαντικής ενέργειας και κατά κάποιο τρόπο αλληλοεξαρτώμενοι και ενωμένοι. Όμως βαθιά μέσα μου ξέρω ότι απλά είμαι ηλεκτρονικά σωματίδια κατα τύχη συμπορευόμενα, και η ζωή δυστυχώς ότι προλαβουμε και ότι καζαντίζουμε. Μόνη μου επιθυμία να τη ζούμε ολοι όσο πιο ανώδυνα γίνεται.