Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

ψιλονευράκια

Τα νεύρα μου! Είπα σήμερα να βγάλω εν τέλει εισητήρια για το θέατρο πέρα από τα όρια. Και η τιμή του εισητηρίου; Εξήντα ευρώ! Ήμαρτον. Δεν έχω μάτια μου δεν έχω. Και να είχα θα το σκεφτόμουν. Θα μου πεις πέρυσι, τα έδωσες τα πενηντάρια και δεν είπες λέξη. Άλλο πέρυσι. Ή μάλλον επειδή πέρυσι είμασταν αρκετοί αυτοί που τα δώσαμε τα πενηντάρια, λένε μας πέρνει να ζητήσουμε το κατιτις παραπάνω. Καλά να πάθετε που κάνατε sold out πέρυσι. Καλά να πάθετε που θα κάνετε sold out και φέτος.

Τέλοςπάντων, τον Ιεροεξεταστή ήθελα να δω. Παρακαλώ πολύ να βρεθεί ψυχή ιδιότροπη, να πάει να το δει και να έρθει μετά και να μου πει ότι ήταν ένα μαύρο χάλι.

Αν και δε νομίζω κάτι τέτοιο να συμβεί. Πιστεύω ότι θα είναι εκπληκτική παράσταση. Και επαφείεται στους εύπορους θεατρόφιλους να επιλέξουν αν θα πάνε να το δουν ή θα κάνουν statement απηυδισμένου καταναλωτή. Πάντως εισητήρια διαθέσιμα υπάρχουν ακόμη. Και αυτό κάτι λέει.

5 σχόλια:

bebelac είπε...

...άστα, και γω το έπαθα το σοκ με τα 60 Ευρώ. (βλέπεις εκεί δεν ισχύει η ατέλειά μου)

αλκιμήδη είπε...

κρέμα
τελικά θα πας;
τι λες να το κάνουμε το ατόπημα;

lemon είπε...

Κι αυτό με τη Σαρλότ Ράμπλινγκ? Είναι 103 ευρώ το φθηνότερο εισιτήριο...
Μου πέρασε μια επιθυμία να πάω (να πηγαίναμε...) αλλά την έδιωξα αμέσως... Κρίμα.

Αλεπού είπε...

Κι εγώ νευρίασα για τα παράλογα ακριβά εισητήρια. Μας χρυσώνουν το χάπι για εισαγόμενη Τέχνη και τελικά αυτοί που μπορούν να την πληρώσουν ενδιαφέρονται ελάχιστα για το θέαμα και βασικά για το πώς θα ποζάρουν καλύτερα στον φακό των κοσμικών στηλών... :(

αλκιμήδη είπε...

Αφήστε κορίτσια
κι εκεί που αποφάσισα να ενδώσω και να πάω τελικά
τα εισητήρια είχαν εξαντληθεί
γμτ

αλεπού έτσι είναι
και το γελίο είναι ότι μερικές φορές το κοινό είναι τόσο ανάγωγο που καταφέρνει και καταστρέφει τη παράσταση. Μου έχει τύχει πολλές φορές και πάντα σε τέτοιου τύπου θεάματα.