Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007

Ανάμεσα

" Με κούνησες, με τάραξες, μου άλλαξες τα φώτα
Με πήρες από το κόσμο μου, με χάιδεψες, με επλάσες
Μου τραγούδησες το όνειρο των χρωμάτων
Με ταξίδεψες από τη ζωή στο θάνατο
Με πέταξες γυμνή στη πρόσκληση των αισθήσεων
Και με άφησες... εδώ. Ακροβάτη στη φαντασία,
να κατοικώ στο "ανάμεσα"
Ανάμεσα στις γωνίες του μυαλού σε αναζήτησα
να σε μάθω προσπάθησα, δεν τα κατάφερα
πίσμωσα, δε σε παράτησα
σε έπλασα, όπως εγώ και μόνο ήθελα
Ταξίδεψα...
Ανάμεσα στο πραγματικό και στο φανταστικό
Ανάμεσα στην αγάπη και στο μίσος
Ανάμεσα στη χαρά και στο δάκρυ
Ανάμεσα...
Μα εσύ πάντα μου έφευγες
Γιαυτό και σε αγάπησα
Εσένα
Στιγμή
Και σε ύμνησα,

της Ν. Ζαγοριανάκου"






*** Τον Οκτώβριο του 2006 είχα πάει σε μια έκθεση φωτογραφίας. Μόλις είχα ανακαλύψει τη γαλανή γαλήνη μου, και ήμουνα σε φάση παρατήρησης (ακόμη εκεί είμαι δηλαδή, με σκαμπανεβάσματα αντίστασης αλλά εκεί). Η έκθεση της Τατιανας Κάσσαρη, συμπεριλάμβανε και αρκετές φωτογραφίες ενός κοριτσιού βυθισμένου στο νερό, έτσι ακριβώς όπως κάνω κι εγώ, και χάνομαι, και βρίσκω την απόλυτη ησυχία, ή μάλλον τους αχνούς θορύβους της πραγματικότητας και την αποστασιοποίηση από αυτήν, και έτσι την απόλυτη ησυχία του νου. Τιτλοφορούνταν ανάμεσα, και στο βιβλιαράκι που τη συνόδευε είχε μέσα αυτό το ποίημα.

6 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κανονικά έπρεπε να έχεις και τη φωτο σκαναρισμένη από αν την κατεβάσεις από το διαδίκτυο, αλλά τέλος πάντων.

Υπέροχο ποίημα γλυκιά μου. Όχι τόσο το ερωτικό του κομμάτι, όσο το αυτές οι υπέροχες λέξεις που χρησιμοποιούνται και παιχνίδισμα ανάμεσα στις έννοιες.

kyriayf είπε...

το ποίημα είναι πολύ καλό.... Νιώθω όμως και τη γαλήνη που περιγράφεις... μέσα στο νερό

φιλιά !!!

fish eye είπε...

γαληνη μεσα στο νερο??ομορφο συναισθημα..

αλκιμήδη είπε...

δείμε
δεν είχα φωτο και αν σκάναρα κάποια από το βιβλίο απλά θα κατέστρεφα τη μαγεία της.
(Το γεγονός ότι δε διαθέτω σκάνερ ας το προσπεράσω ως μικρολεπτομέρεια)
Το ποίημα με αγγίζει και μου μιλάει όσο δε φαντάζεσαι. Από τότε που πήγα στην έκθεση αυτή την αίσθηση του "ανάμεσα" τη νοιώθω συχνά. Και όχι δε βλέπω κανένα ερωτικό κομμάτι στο ποίημα. Η ζωή με παράτησε να αιωρούμαι στο ανάμεσα και να μη ξέρω που βρίσκομαι και που πατώ.

υφάντρα και φεγγαροαγκαλιασμένη
και πως μου λύπει αυτή η γαλανή γαλήνη μου
δεν φαντάζεστε.

Σπύρος είπε...

Ωραιο ποίημα με βαθύ νόημα..και αγάπη να σε κυκλώνει απο παντού!Καλημέρα.

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα Σπύρο
χαίρομαι που σου αρέσει
εμένα κάθε φορά που το διαβάζω με σημαδεύει
είναι τόσο κοντά σε αυτά που αισθάνομαι