Δευτέρα, Απριλίου 16, 2007

δε σε κρίνω μη με κρίνεις let me be

Μου έχει κολλήσει το εξής τραγουδάκι
"Είναι η ζωή μικρές στιγμές και τι να κάνω που δε μπορώ να σταματήσω να ονειρεύομαι"
Είναι τρομάρα της, είναι
Και οι δικές μου οι στιγμές χρωματίζονται από τη ψυχική μου διάθεση
(Don't we all? Μα φυσικά!)
Άλλοτε τις ζω τις στιγμές, είμαι εκεί, βιώνω
άλλοτε η διάθεση τροποποιεί τη γεύση τους, το άρωμα τους, τα όλα τους
βάζει ότι χρώμα θέλει εκείνη
υποθέτω και τότε τις ζω τις στιγμές, τις βιώνω
αλλά να, νοιώθω ότι τους κλέβω την ουσία τους
τους δίνω μια άλλη ουσία που δε ταιριάζει
κι αυτό ζωή είναι βέβαια
αλλά άλλη ζωή, που δε ταιριάζει...

όχι, η ζωή πάντα ταιριάζει
η ουσία πάντα ταιριάζει
σωστά κάνουν οι στιγμές και χρωματίζονται από τη διάθεση
τότε μόνο έχουν τη πραγματική τους ουσία τελικά
και όχι μια ψευδαίσθηση ουσία ονείρου
και τι να κάνω; που δε μπορώ να σταματρήσω να ονειρεύομαι
δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει δε θέλω!
(με αυτό το μοτο με μεγαλώσανε τρομάρα τους)
Όντως, δε θέλω να σταματήσω να ονειρεύομαι
και τα όνειρα,
(να τα αποκαλέσω καλύτερα ελπίδες και ευσεβείς πόθους για το μέλλον;
να τα αποκαλέσω γιατί αυτό είναι)
φαντασιώσεις και σπασμένες υποσχέσεις
κι αν σταματήσω να ονειρευόμαι και να σχεδιάζω, τι απομένει;
οι μικρές στιγμές φυσικά
κι ας είναι χρωματισμένες όπως τους κατέβει
μόνο αυτές έχω εν τέλει
τιμή μου και καμάρι μου
και στο κάτω κάτω, ποιός τολμά να κρίνει τι χρώματα επέλεξε η στιγμή μου να φορέσει;
ας χρωματίσει τις δικές του και να αφήσει τις δικές μου μονάχες τους να υπάρχουν.
χρωματισμένες όπως τους (μου) κατέβει

άμα πιά, δε θα απολογηθώ κιόλας που ζω όπως μπορώ και ξέρω
εσύ ζήσε καλύτερα αφού μπορείς και ξέρεις
επιλογή σου,
επιλογή μου
γούστο μου και καπέλο μου
(και το καπέλο να ναι κόκκινο!
σωστά;)

Ουφ
τα πα
ξεθύμανα

13 σχόλια:

ΔemΩΝ είπε...

Πριν από λίγο άφησα αυτό σε μια άλλη φίλη:

"Αρέσω σε μένα και τά 'χω όλα χεσμένα"

Το τραγουδούσε παλιά ένας φίλος. Φαίνεται πως ταιριάζει σε πολλούς!

καλησπέρα σας!

Ανώνυμος είπε...

Σωστότατο! Εξαλλου το μάθαμε πια, η ευτυχία από πολλές μικρές στιγμές φτιάχνεται! Θέλε το, το καπελάκι σου! ;)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σωστήηη. Τα όνειρα είναι δικά σου, οι σκέψεις ολόδικές σου και τα χρώματα όπως τα γουστάρεις.

MåvяiÐåliå είπε...

Έχω την εντύπωση πως το ζητούμενο είναι να αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση ως έχει και όχι μέσα από δικά μας φίλτρα ειδικά όταν εμπλέκονται και άλλα άτομα και στη συνέχεια να αποδεχόμαστε ή να απορρίπτουμε ή πάλι να κρατάμε κομμάτια από αυτά που μας ταιριάζουν. Τέλος πάντων αυτό είναι το δικό μου ζητούμενο. Μη φανταστείς δεν το καταφέρνω πάντα.

allmylife είπε...

κανέναν να μην αφήνεις να σε κρίνει - αν εσύ δεν το ζητήσεις.

Ο Καλος Λυκος είπε...

σ'όποιον αρέσουμε, γιά τους άλλους δεν θα μπορέσουμε...

Alkyoni είπε...

ξαναεμφανίστηκε η επιθυμία για το κόκκινο καπέλο;;;;
φιλιά
:xxxx
(το κόσμημά ΜΟΥ και τα μάτια σου :P )

Ανώνυμος είπε...

Tα ονειρα δεν πρεπει παντοτε να πραγματοποιούνται - γιατί αλλιώς, τι θα έχουμε να μας οδηγεί?

Alexandra είπε...

ότι κρίνεις εσύ και μόνο εσύ σωστό αλκιμήδη...

αλκιμήδη είπε...

Είχα γράψει απαντήσεις αναλυτικότατες με διάθεση για κουβέντα και μου τις έχασε ο μπλόγκερ

γκρρρρρ!
Τα νεύρα μου

Πάμε πάλι

διαβολικέ
ταιριάζει σε όλους τους ανθρώπους αυτό, το θέμα είναι να μπορούμε να το νιώθουμε κι έτσι να πράττουμε

ρενατένια
η ευτυχία από πολλές μικρές στιγμές φτιάχνεται...
όχι η ζωή φτιάχνεται από πολλές μικρές στιγμές
κι αυτό κανείς δε μπορεί να μας το πάρει
η ευτυχία εξαρτάται από το χρώμα των στιγμών
τουλάχιστον να είναι το δικό μας


δείμε
έτσι ακριβώς
μόνο να μπορέσω να το εφαρμόσω όχι μόνο στα λόγια και τις πράξεις
μέσα μου να το νοιώσω
να μπορώ να παρατηρώ τα εκάστοτε χρώματα που επιλέγω
(και να τα επιλέγω εγώ, έτσι;)

αλκιμήδη είπε...

ντάλια
έδώ κι αν μου χε βγεί κάτι καλό
Πήγαινε κάπως έτσι
Περί αντικειμενικότητας και υποκειμενικότητας
Αν θεωρήσω ότι το παρελθόν, ως στιγμές που έχω ζήσει, είναι ο δρόμος που με οδηγεί στο παρόν, το σημείο της τωρινής στιγμής, το σημείο που είμαι τώρα είναι απολυτα εξαρτημένο από το δρόμο που έχω ακολουθήσει.
Και επειδή δε μπορώ να μεταπηδήσω στο "αντικειμενικό" σημείο ως δια μαγείας αναγκαστικά το παρόν είναι "υποκειμενικό". Και αυτό ισχύει για όλους μας.
Μόνο την αλήθεια της δικιάς μας στιγμής μπορούμε να έχουμε και αυτό δεν την κάνει αλήθεια χαμηλότερης αξίας ή με μικρότερη βαρύτητα
Ίσα ίσα είναι η δικιά μας αλήθεια
και στο δικό μας μυαλό η μόνη πραγματική
Και ποιός τολμά να πει ότι η δικιά του αλήθεια είναι πιο πραγματική από τη δικιά μου

όλη μου η ζωή
καθόλου κρίση δεν επιθυμώ
απλά ύπαρξη
όπως έρθει


λύκε
μένει μόνο να το πιστέψουμε

αλκυόνη
το κοσμηματάκι θα είναι το πεσκέσι μου όταν καταφέρω να έρθω επάνω
όσο για το καπέλο, ένοιωσα την ανάγκη να θυμηθώ εκείνη την επιθυμια, του να μην επιθυμώ τίποτα
εκεί είναι ο προορισμός για μένα
εκεί και η ελευθερία μου

αλκιμήδη είπε...

nuwanda
τα όνειρα δε πρέπει να γίνονται
Μόνο όταν δεν ονειρευόμαστε μπορούμε να αφήσουμε τη καρδιά και τη στιγμή να μας οδηγήσει
Όχι στο μακρυπρόθεσμο
Το μακρυπρόθεσμο, όσο σημαντικό είναι για τα πρακτικά της ζωής και για τις επειχηρήσεις τόσο ασήμαντο είναι για τη ψυχή
Η ψυχή μόνο μικρές στιγμές μπορεί να συλλέγει
ανεξαρτήτου χρώματος
και μόνο την αμέσως επόμενη στιγμή να βλέπει
τίποτα περισσότερο


αλεξάνδρα
να θυμηθούμε τις παλιές μας σκέψεις και να μη κρίνω, να μην αποφασίζω
απλά ζούμε και παρατηρούμε
σωστά;

Ανώνυμος είπε...

για όσο εσύ κρίνεις σωστό...

αλεξανδρα