Παρασκευή, Απριλίου 20, 2007

δεύτερο πρόγραμμα ακούω πάλι

«Καρδούλα μου δε σε μαλώνω ούτε κακία σου κρατώ
Ένα παράπονο έχω μόνο»

Στίχος πονεμένος σε ρυθμό χαρούμενο
Και βρέθηκα να χορεύω και να προσπερνώ τα λόγια
Σήμερα επιλογές σε εύθυμους σκοπούς και η διάθεση φτιάχνει. Και εγώ χορεύω. Αποκτώ την ενέργεια που τόσο εύκολα αφήνω να χαθεί. Την ενέργεια που αφήνω να μου ξεζουμίσουν. Αυξάνω τις αντιστάσεις, η ενέργεια δε διαφεύγει τόσο εύκολα. Το μούδιασμα, άμυνα στην αρχή, φεύγει, αφήνει πίσω μια αδιάφορη ηρεμία, μια αναμονή, μια περιέργεια.
«Και με πονάει το γιατί, γιατί όπου κλαίει η αλήθεια η μοναξιά κάνει γιορτή»
Και τι έγινε κι αν είμαι μόνη; Πρώτη φορά είναι; Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια. Και όμορφα που είναι τα χιονισμένα βουνά. Τα κοιτάς από μακριά και ψάχνεις ευκαιρία να χωθείς στο άσπρο τους. Και μένα μου μένει να επαναπροσδιορίσω το μαζί. Μπα, ούτε αυτό. Δε πρόκειται να υποκύψω. Το μαζί που εγώ θέλω είναι αλλιώς. Το μαζί το άλλο είναι χλιαρό, κι εγώ θέλω ζέστη. Κάποια στιγμή έρχεται καλοκαίρι, τα χιόνια λιώνουν. Η μαρμότα είδε τη σκιά της, μακρύς ο χειμώνας. Κι αν σου λάχει να είσαι στο Έβερεστ, δε λιώνει το χιόνι ποτέ. Δε πειράζει. Και στο Έβερεστ όμορφα είναι. Και με το φαινόμενο του θερμοκηπίου ποτέ δε ξέρεις, μπορεί και εκεί να λιώσουν τα χιόνια. Αρκεί να είναι ο ήλιος δυνατός. Αυτό μόνο χρειάζεται. «Έλα σε αφήνω στη καρδιά μου αν το θες» Αν το θες, αν μπορείς, αν ξες πως. Η μάλλον άμα θέλεις θα βρείς το πώς θα μπορέσεις. Αρκεί να θέλεις. Και η καρδιά μου πάντα εκεί. Αναμένει. Κουράστηκε να ψάχνει, περνάει στην αναμονή, αποδιώχνει τη προσδοκία. Δε σκληραίνει. Είναι ψυχρό το σκληρό περίβλημα και δε προστατεύει, πληγώνει με τη σκληράδα του. «Και δικαίωμα κανένα, δε σου ζητώ, να με αγκαλιάζεις μια φορά, ούτε με φτάνει ούτε με αφορά» Το άλλο μαζί δε με αφορά. Δε μου ταιριάζει, δεν έχω λόγο. Καλύτερα χωρίς. Σωστά; Τι κι αν είμαι μόνη; Όλη μου τη ζωή έτσι ήμουν, δεν άλλαξε τίποτα, η ψευδαίσθηση απλά χάθηκε, ο τρόπος που υπάρχω, ίδιος. Και τριανταπέντε συναπτά έτη μια χαρά τα καταφέραμε. Πλάκα είχε, και ενδιαφέρον, μια χαρά (και ουχί δύο τρομάρες). «Τι με κοιτάζεις με αυτά τα μάτια, αυτό που ζήσαμε σκοτάδι και μας πνίγει». Μπα, δε νιώθω να πνίγομαι. Αναδύομαι. Φελλός ξανά. Επιπλέω Θρυμματίζομαι και επιπλέω. Μα πως το έπαθα και ξέχασα τη δύναμη μου; Τζιζ αλκιμήδη τζιζ. Φτου κακά. Πως το έπαθα και ξέχασα το στόχο μου; Πως χάθηκα σε δρόμους που καίνε; Πως άφησα τα ανεκπλήρωτα να αμαυρώσουν τα υπαρκτά και ουσιαστικά; Με λένε αλκιμηδη και είμαι καλά.
Καλό μας σαββατοκύριακο!

18 σχόλια:

ΔemΩΝ είπε...

Με λένε διαβολικόν και πήρα από σένα ένα χαμόγελο σήμερα. :)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

κανε κατι...
τωρα...
μπορεις!
το ξες...
το νιωθεις...
καντοοοοοοο!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλό σου ΣΚ και διώξες τις άσχημες σκέψεις. Χώσου στην αγκαλιά του και απόλαυσε την ησυχία της αγηάπης και τη θέρμη ενός πολύωρου έρωτα.

An-Lu είπε...

Μπράβο συμ!
Κράτα το, όχι μόνο για το Σ-Κ αλλά για πάντα!
Φιλιά!

kyriayf είπε...

Τζιζ... μακρυά... όχι πάλι!!!

να είσαι καλά... με ενέργεια...
αφέσου στο δικό σου χορό... Πάρε και χρώματα...

καλό σ/κ

φιλιάααα!!!
:)

αλκιμήδη είπε...

διαβολικέ
σου χαμογελώ πίσω
:))))


βασιλική
το ξέρω
το μπορώ
απόφαση δε το παίρνω
σε ευχαριστώ για τη προστακτική

δείμε
τώρα κάτι μου λέει ότι αυτό, το συγκεκριμμένο ΠΣΚ δε θα συμβεί
ευτυχώς!
είδαμε και πάθαμε να αποδεχθούμε τις ψευδαισθήσεις
για πισωγυρίσματα είμαστε;

συμμ
φιλώ σε
μακάρι η ευχή να πιάσει
λουκέτο να του βάλω
με αλυσσίδες να το δέσω
μη τυχόν και το ξαναχάσω

υφάντρα
έτσι ακριβώς
δικό μας χορός
δικά μας χρωματα
κι ας είναι ότι να ναι
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

...πάντοτε, όταν είσαι μόνη γραφεις πιο αισιοδοξα κειμενα σε σχέση με όταν είσαι με κάποιον....

Ανώνυμος είπε...

Αφού είσαι καλά, όλα καλά! ;) Φιλιά

ο δείμος του πολίτη είπε...

χιχι. Τις αποδέχεσαι τελικά τις ψευδαισθήσεις; Άλλο μου λέει η γραφή σου.

allmylife είπε...

είδες καλή μου πόσο εύκολο είναι;

Alkyoni είπε...

είδες;
μόνο που καλά θα ταν αυτές οι "στιγμές" να κρατάνε πιο πολύ,κάποτε να πάψουν να ναι στιγμές.
(μου λειψες τερατάκι)
φιλιά

bebelac είπε...

με άφησες με ερωτηματικά... έχω χάσει επεισόδια;;; Ελπίζω να είσαι καλά, καλή μου!

αλκιμήδη είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα

nuwanda
σχήμα οξύμορον ε;
προς αποφυγή παρεξήγησης
δεν είμαι μόνη τυπικά, απλά αισθάνομαι μόνη κάποιες στιγμές
η ποσοστοση μόνη/μαζί παρουσιάζει μεγάλες διακυμάνσεις :)
π.χ αυτή τη στιγμή αισθάνομαι "μαζί".
αυτό μπορεί να αλλάξει πολύ σύντομα, πολύ απότομα και για ασήμαντον αφορμή
μπορεί πάλι κι όχι
Τη στιγμή της μετάβασης είμαι πολύ μαύρη
Μετά συνηθίζω και διαχειρίζομαι συναισθήματα και σκέψεις
και μετά γίνεται άλλη μετάβαση
και εγώ τα παίζω, γιατί δε ξέρω που πατώ και που βρίσκομαι
και με τι τρόπο να ισορροπήσω
με αυτάρκεια;
ή να αφεθώ να στηριχτώ;
και μετά όταν νιώθω το στήριγμα να μην είναι εκεί
άντε πάλι ελεύθερη πτώση

αλλά πορευόμαστε
όσο αντέξουμε


ρενάτα
τώρα καλά
αλλά από τη στιγμή που ανέβηκε το ποστ μέχρι τώρα
χίλια κύμματα πέρασα
καλά/άσχημα/καλούτσικα/άσχημα/λίγο καλύτερα/πολύ άσχημα κτλ κτλ
τώρα καλά όμως


δείμε
ξέρω κι εγώ τι αποδέχομαι;
άστα να πάνε είμαι
όχι δεν το αποδέχομαι
επιμένω να ελπίζω σε ένα μαγικό μαζί
αλλά δε συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο


όλη μου η ζωή
κάποιες στιγμές εύκολο
κάποιες δύσκολο
τώρα παλεύω με διαφορετικό τρόπο
πιο δύσκολο
η αυτάρκεια είναι πολύ πιο εύκολη από τη διεκδίκηση ενός ονείρου που εξαρτάται κι από κάποιον άλλον
στην αυτάρκεια έχεις να παλεψεις μόνο με τα έσω
στο συγκεκριμένο όνειρο εμπλέκονται άλλου τύπου μάχες
και η έκβαση πάντα αμφίβολη

αλκυόνη
δε λες πάλι καλά που έχουμε κι αυτές τις λίγες τις στιγμές να καμωνόμαστε πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη ζωή;
έτσι για να μπορούμε να συνεχίζουμε δηλαδή

μπεμπε
και βέβαια έχεις χάσιε επεισόδια πολυάσχολη κρεμούλα
πρέπει να τα πούμε πιο αναλυτικά! η ερωτική ζωή της αλκιμήδης είναι μια θύελλα :)))

καλά είμαι
άντεχω πολλά τρομάρα μου
και πάντα το παλεύω

ΔemΩΝ είπε...

λέξεις που κάνουν ρίμα με την

αλκιμήδη

φρύδι

μύδι

λεπίδι

μενίδι

βαρίδι

(στο έτσι μου ήρθαν περνώντας από δω. :)) )

αλκιμήδη είπε...

Κτυπά κουδούνι! Άνοιγει τη πόρτα η αλκιμήδη
διάπλατα μάτια, ανασηκωμένο το φαρδύ της φρύδι
Κραυγάζει. Τι είναι τούτο; ένα γιγαντιαίο μύδι!
Και τρέχει ο καλός της γρήγορα σιμά της, κρατώντας ένα λεπίδι
ξεκοιλιάζει το μύδι, είναι εκπαιδευμένος στο μενίδι!
και ξεπeταγεται ένα μαργαριτάρι τεράστιο, σωστό βαρίδι!


διαβολικέ
παιδιαρίζουμε; ε; ε; ε;

καλημέρα με χαμόγελο

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κι όμως το "μαγικό μαζι" είναι το καλύτερο. Εϊναι η κορύφωση της ευτυχίας, που μας περιμένει σε μία γωνία, αλλά εμείς δεν τη βλέπουμε.

MåvяiÐåliå είπε...

Τα πας πολύ καλά!
Μπράβο!
Καλημέρα

αλκιμήδη είπε...

δείμε μου
υπάρχει όμως αυτό το μαγικό μαζί;
ή είναι μία από τις χείμαιρες που κυνηγώ και αναλώνομαι στο κυνήγι τους;
Το μυστικό είναι (ή να πω καλύτερα η μαγκιά) να μπορείς χωρίς, να μπορείς με κάτι λιγότερο και όταν έρθει αυτό το πολυπόθητο "μαζί" και να το αναγνωρίσεις και να το κρατήσεις.
Αλλά η μαγκιά είναι να μπορείς χωρίς
να είσαι ευτυχισμένος χωρίς



Ντάλια
η προθεσμία των δέκα ημερών έχει περάσει
πρόσεχως μαυρίλα;
είδομεν