Κυριακή, Αυγούστου 05, 2007

Συμμορφώσου

...



(τι να πω;
τα είπες όλα)

8 σχόλια:

Ο Καλος Λυκος είπε...

άν το είπες εσύ, ΟΚ - άν το είπε άλλος όμως...

kyriayf είπε...

Καλημέρα!

ειπώθηκαν όλα;;;

σε φιλώ :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ένα ρήμα, μια προστακτική αορίστου παθητικής φωνής αρκεί για να μη μπορούμε να συμπληρώσουμε τίποτε άλλο.

Alkyoni είπε...

;;;;;;;;

Σπύρος είπε...

τι έγινε...σκανταλιά..; ψυχραμία! Καλημερα:)

αλκιμήδη είπε...

λύκε μου
από το λίγο που με ξέρεις, υπήρχε περίπτωση εγώ ποτέ να μιλήσω έτσι;

υφάντρα
όλα ειπωμένα είναι, εγώ δεν ακούω

φιλιά κι από μένα


δείμε
χμ, παθητική φωνή, σωστά

αλκυόνη
κάπως έτσι αισθάνομαι κι εγώ



Σπύρο
μακάρι να ήταν σκανταλιά, κι εγώ πεντάχρονο να συμμορφωθώ στη πρόσκληση του γονιού
αλλά μοιάζω με πεντάχρονο;

Ο Καλος Λυκος είπε...

εννοώ, αν το είπες εσύ σε εσένα, τότε ΟΚ...

ξέροντας σε όσο σε ξέρω, μόνο σε εσένα θα περίμενα να το πεις...

αλκιμήδη είπε...

λύκε μου
τελικά με ξέρεις αρκετά καλά
:)