Τετάρτη, Νοεμβρίου 05, 2008

είναι να τρελαίνεσαι

ή να βαράς το κεφάλι σου στο τοίχο

Προσπαθώ να μαζέψω τα δικαιολογιτικά για να κάνω αίτηση μέσω ΑΣΕΠ. Στα γεράματα μου ήρθε να γίνω δημόσιος υπάλληλος θα πεις, αλλά ποτέ δε ξέρεις ίσως να ναι για καλό.

Δύο διαφορετικές εμπειρίες.
Δε βρίσκω το Master μου οπότε τηλεφωνώ στο πανεπιστήμιο στη Αγγλία από όπου αποφοίτησα το 1997 παρακαλώ (δε θυμώμουν τη χρονιά αυτοί μου το βρήκαν με μόνη πληροφορία το όνομα και τη χρονολογία γέννησης) και μέσω τηλεφώνου και email μέσα σε μισή ώρα κατάφερα να βρώ που πρέπει να απεθυνθώ, να κάνω αίτηση για επανέκδοση πτυχίου, να πληρώσω ηλεκτρονικά το κόστος, και να με ενημερώσουν ότι εκδόθηκε, μήπως να σας το στείλουμε με φαξ πριν το ταχυδρομήσουμε. Και το φαξ είναι στα χέρια μου. Σημειωτέον. Τηλέφωνησα στις 9:οο η ώρα που ανοίγουν.

Επόμενος σταθμός ΚΕΠ. Εγγραφή και ηλεκτρονική αίτηση για ότι χρειάζομαι. Ελπίζω στο τέλος της εβδομάδας να τα έχω. Διαδικασία σχετικά ανώδυνη, αν και μου πήρε συνολικά μια μιση ώρα μέχρι να βρώ αριθμούς δημοτολογίου, ΑΦΜ, ταυτότητας, μητρώου ΤΣΜΕΔΕ, ΤΕΕ και δε συμμαζεύεται. Δε παραπονιέμαι, ανώδυνο ήταν. Όσο ήμουν στον ιστότοπο του ΚΕΠ πέφτει το μάτι μου και στο "επίδομα για απροστάτευτα τέκνα". Όπα λέω, τι είναι τούτο; Ψάχνω, ψάχνω, 44 ευρώπουλα για ανύπαντρες μανάδες. Δεν είναι πολλά, καλύπτουν για να δω, το γάλα και τα γιαούρτια του παιδιού, οπότε κάτι είναι, από το τίποτα, μαλλον δεν τα δικαιούμαι, αλλά ποτέ δε ξέρεις, για να δω αν τα δικαιούμαι. Ψάχνω, ψάχνω, ψάχνω, και εν τέλει να τη η πληροφορία, δε τα δικαιούμαι φυσικά, αλλά είναι να τρελαίνεσαι. Για να τα δικαιούται η άμοιρη ανύπαντρη μάνα πρέπει να έχει οικογενειακό εισόδημα κάτω από 294 ευρώ το μήνα; Συγνώμη μπορούν δύο άτομα να επιβιώσουν με αυτό το ποσό; Ή με τα 334 ευρώ που γίνονται μαζί με το επίδομα; Δε μιλάμε να είσαι στα όρια της φτώχιας αλλά τελείως στον πάτο. Και τα παιδιά παραμένουν απροστάτευτα δυστυχώς.

7 σχόλια:

lemon είπε...

Μα στο έχω ξαναπεί, τι ήθελες και γύρισες?
Τώρα θα μου πεις πως αλλιώς δεν θα είχαμε γνωριστεί, ψυχαναλυθεί, κλπ, και θα έχεις και δίκιο...
:)

αλκιμήδη είπε...

α λεμονάκι μου γλυκό δε μετανοιώνουμε ποτέ για τίποτα

Unknown είπε...

Δεν μπορείς να επιβιώσεις με 200 ευρά;

Τσσσσς Σπάταλη...

Το ΑΣΕΠ απ' ότι ξέρω δεν θέλει τα δικαιολογητικά εκ των προτέρων αλλά μόνο την αίτηση.

Σταυρούλα είπε...

Είναι, σίγουρα, να τρελαίνεσαι, αλλά μην τους κάνεις τη χάρη! ;)

αλκιμήδη είπε...

καμηλιέρη μου είμαι σπάταλη είναι γεγονός!

όχι όχι όχι μόνο πρέπει να καταθέσεις τα δικαιολογητικά αλλά πρέπει να είναι και καταλλήλως μεταφρασμένα και επικυρωμένα δηλαδή το μαστερ π.χ από το Βρετανικό συμβούλιο,ή τα ένσημα να πάρουν σφραγιδούλα και χαρτόσημο από δικηγόρο και μετά επικύρωση από ΚΕΠ, αμ πως; όταν λέμε δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας αυτό εννουμε, αυξάνουμε τη γραφειοκρατεία, δεν το ξερατε;

ρενατένια
όχι σε αυτούς, σε μένα πρέπει να κάνω τη χάρη, να τρελαθώ και μετά να ζω μέσα σε μια τρελή χαρά

Shades είπε...

Πρέπει να γράφονται αυτά για να τα ακούμε όλοι μας..
Καλώς σε ξαναβρίσκω!!

αλκιμήδη είπε...

Καλώς σας ξαναβρίσκω κι εγώ
να δούμε αν θα μείνω αυτη τη φορά