Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2008

Καλή χρονιά!

Χάθηκα, και μάλλον χαμένη θα μείνω
οι ιντερνετικές βόλτες είναι αναμνήσεις του παρελθόντος, και δε μου λείπουν
Μου λείπουν τα ιντερνετικά μου κορίτσια, αλλά νομίζω θα βρούμε την άκρη για επικοινωνία και εκτός, με ακούτε;
η ζωή τσουλά κι εγώ μαζί της, φέρνει καινούργια, αντικαθιστά, μεταμορφώνει, και εγώ μαζί της, μεταμορφώνομαι, προχωρώ, πορεύομαι.
Το "finish" της χρονιάς έγινε σε μια παραζάλη.
Μετά από χρόνια αντίστασης στα φάρμακα, λύγισα, και έγινα πιά μια χαπακωμένη, και αν και δεν έγιανα, και ούτε νομίζω πρόκειται σύντομα, κέρδισα δύο σπουδαία πράγματα.
Πρώτα, το να τα βλέπω όλα λιγουλάκι λιγότερο έντονα. Δεν είναι η ζωή γεμάτη από βουνά και χαράδρες πλέον, αλλά από λοφίσκους και λακούβες. Μεγάλη ηρεμία αυτή. Δε λαχανιάζεις το ίδιο σε βουνό και το ίδιο σε λόφο. Δε σου κόβεται η ανάσα το ίδιο στη χαράδρα και το ίδιο στη λακούβα.
Και το σπουδαιότερο, βρήκα ξανά την αυτοσυγκέντρωση μου. Το μυαλό σπάνια χάνεται πιά σε λαβυρίνθους, μπορώ να εστιάσω σε ότι επιλέξω. Όχι με την ευκολία των εικοσι χρόνων μου, αλλά τουλάχιστον το επιτυχγάνω. Κι έτσι άρχισα να συνεφέρνω τη δουλειά, άρχισα να μπορώ να ξαναδιαβάσω, άρχισα να μπορώ να μείνω στη στιγμή που περνάω με τους δικούς μου. Σα να μου δόθηκε η ζωή μου πίσω ήταν αυτό.
Κι έτσι, βρήκα την ευκαιρία να κάνω και κάποια πράγματα που πάντα ήθελα.
Κάθισα η τρελή και διάβασα κι έδωσα κατατακτήριες στη πάντειο. Ακόμη δεν έχουν βγει τα αποτελέσματα αλλά fingers crossed. Κι έκανα και κάτι άλλο που ήθελα από καιρό και δυστυχώς δε μπορώ να το γράψω. Και ναι, την είδα "μελωδία της ευτυχίας" που λέει και η αλκυόνη, και το καταευχαριστήθηκα, να ψήνω μελομακάρονα κουραμπιέδες και αμυγδαλωτα, και να κάνω τραπέζια.

Δεν είμαι καλά, είμαι καλύτερα όμως, και όχι, λέω να μη βάλω νέους στόχους για το 2008. Μόνο να κρατήσω τα κεκτημένα και ότι άλλο προκύψει. Συνήθως οι στόχοι έρχονται στη πορεία εξάλλου. Θα αφήσω τη διαδρομή να μου τους φανερώσει.

Καλή χρονιά να έχουμε
με χαρά, ηρεμία για αυτούς που τη θέλουν, και ένταση για τους υπόλοιπους, και γενικά ο καθείς μας με ότι ποθεί και του ταιριάζει

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το να κρατηθούν τα κεκτημένα είναι μια χαρά στόχος! ;)

Επίσης, αρκεί που ΄σαι καλύτερα! :) Και δε θα χαθούμε, εντάξει? ;) Φιλιάά

RedHat είπε...

Καλημερα,καλη χρονια οπως την επιθυμείς.Σου ευχομαι να περάσεις στην Πάντειο.Η ζωη δεν σου δόθηκε ,την κέρδισες εσυ ,και ειναι πολυ σημαντικο αυτό.Χαίρομαι που εβγαλες τα μαύρα γυαλιά.Να εισαι πάντα καλά.

Waterfallman είπε...

Δεν χρειάζεται να θέτουμε συνέχεια στόχους... Η ζωή πολλές φορές είναι όμορφη γιατί κρύβει (παρα)δρομάκια που παραβλέπουμε όταν έχουμε βάλει σκοπό να φτάσουμε στον προορισμό το συντομότερο δυνατό.
Ελπίζω να ακούσουμε καλά νέα για την Πάντειο! Καλή χρονιά και από 'μένα!

lemon είπε...

Καλή Χρονιά, κι όπως τα λες, ο καθένας με ότι του ταιριάζει...
Κανένας στόχος, κανένας. Μόνο το σήμερα κι ούτε καν, μόνο το τώρα. Τώρα που το διαβάζεις αυτό χαμογελάς; ζεσταίνεται λίγο η καρδιά σου; Αυτό είναι αρκετό. Πάμε παρακάτω!

Alkyoni είπε...

ναι έτσι λέω..
χαμογελώ που το θυμήθηκες
να σου ευχηθώ καλή χρονιά ξανά και τα "δεκανίκια" να ναι προσωρινά
θα σου στείλω mail
αν δεις το σχόλιο τηλεφώνησέ μου
αύριο φεύγω από Αθήνα
φιλιά

αλκιμήδη είπε...

ρενατένια
το καλό που σου θέλω
ματσμουτσάκια

κόκκινο καπέλο
ευχαριστώ
αναμένω αποτελεσματα με αγωνία στοπ
και εσύ να σαι καλά

εσάρ
ακριβώς έτσι, τουλάχιστον για μένα στη παρούσα φάση της ζωής. Για άλλους αλλιώς. Είπαμε, ο καθείς όπως του ταιριάζει.

λεμονιά
χαμογελάω
και ζεσταίνεται η καρδιά μου...

αλκυόνη
καλή επάνοδο στη Σαλονίκη σου
φιλιά

vanilia είπε...

Αλκιμήδη μου καλή χρονιά κι απο μένα! Σε περίμενα, κι επιτέλους σε ξαναβρήκα!Εύχομαι ό,τι καλύτερο για σένα, καί φυσικά να έχεις καλά νέα από την Πάντειο!Κι αφού το ήθελες έκανες πολύ καλά που έδωσες εξετάσεις!Όλα καλά λοιπόν και καλωσόρισες πάλι!

lee είπε...

Καλη επιτυχια στην Παντειο & καλη χρονια οπως την επιθυμεις για σενα και τους δικους σου.
Και γω στις μαζωξεις φιλων το εριξα στις γιορτες και πολυ το ευχαριστηθηκα. Γεμισε το σπιτι φιλους, γελια και θετικη ενεργεια!

Ανώνυμος είπε...

εστω κι αργα καλη χρονια! και οτι πραγματικα επιθυμεις, τα καλυτερα παντα ειναι μπροστα...

αλκιμήδη είπε...

καλώς ξαναβρεθήκαμε vanilla!
ε, που και που, θα περνάω και από εδώ και από την υπόλοιπη μπλογκόσφαιρα.
Οι δεσμοί είναι δυνατοί.

Ευχαριστώ lee.
και δε μπορώ να πιστέψω ότι φάγαμε κιόλας το μισό Γενάρη, σα χθες μου φαίνονται οι γιορτές

nuwanda
ευχαριστώ, ευχαριστώ, επίσης
πάντα με το καλό και αισιόδοξο λόγο εσείς
α, κι ευχαριστώ για το επόμενο ποστ που έρχεται εντός ολίγου
:)