Παρασκευή, Ιανουαρίου 18, 2008

Αντισταθείτε με Καβάφη

Όσο μπορείς


Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τη ζωή σου όπως την θέλεις,

τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πιαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ' εκθέτοντάς την

στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,

ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική


Κωνσταντίνος Καβάφης








Ακολουθώ κι εγώ την ιδέα της Εαρινής Συμφωνίας. Δε με προσκάλεσε κανείς, αλλά δε θα με παρεξηγήσετε που δε μπόρεσα να αντισταθώ!

12 σχόλια:

An-Lu είπε...

Όμορφο και up to the point συμ!

Εαρινή Συμφωνία είπε...

Το αντίθετο. Θα σε επαινέσουμε!

αλκιμήδη είπε...

καλημέρα γοργόνα
:)

καλωςόρισες εαρινή συμφωνία
κι ευχαριστούμε για την όμορφη ιδέα
τρώγομαι με τα ρούχα μου να ανεβάσω κι άλλο, αλλά κρατιέμαι!

Ανώνυμος είπε...

xaxa, αλκιμηδη μην κρατιεσαι, χωσε!!!!

αλκιμήδη είπε...

αύριο, αύριο αγαπητέ μου nuwanda
θα το κάνουμε "ένα ποιήμα την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα" ένα πράγμα

αλκιμήδη είπε...

Φεύγω τώρα
πάω Πάντειο να δω τα αποτέλεσματα
wish me luck!

vanilia είπε...

Όμορφο ποίημα διάλεξες Αλκιμήδη μου! Ο Καβάφης είναι απ'τους αγαπημένους μου! Περιμένουμε τα νέα σου! Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Η δια του Καβάφη τελειότητα! Ν΄ανεβάσεις κι άλλο, αν θες!Ποιος θα σε παρεξηγήσει? :))

Καλή τύχη, κούκλα μου! ;)

lemon είπε...

Μα ποιος μα θα σε παρεξηγούσε;!! Αφού εμείς (ως παρέα) έχουμε την ποίηση ανάμεσά μας, στους καφέδες μας!!

(Και τι Καβάφη διάλεξες, ε;!! Η ποίησή του είναι κορυφαία, μα αυτό ειδικά..!)

Δώστου να καταλάβει, μπούκωσέ μας στα ποιήματα, διότι πολύ σωστά το είπες, ένα ποίημα την ημέρα σε πάει πιο ευχάριστα στην επόμενη μέρα!

Καλή επιτυχία, ελπίζω να πήγαν όλα καλά!

αλκιμήδη είπε...

καλησπέρα κορίτσια

δυστυχώς αποτύχαμεν!

δε πειράζει, του χρόνου ξανά

Ανώνυμος είπε...

τον καβαφη τον λατρευω αλλα το μπλογκ σου τυχαια το διαβασα...μου εκανε εντυπωση εκεινο το αυτοψυχαναλυση....
και επεσα διανα....
ομως γιατι να μεινεις χαμενη....?

αλκιμήδη είπε...

καλώς την
(πως να σε λέω ελληνιστί;)

χαμένη υπό την έννοια ότι πιά δεν έχω τόσο χρόνο για μπλόγκιν
θα μπορούσες βέβαια να το δεις κι αλλιώς
και τότε όχι δε θα μείνω για πάντα χαμένη
:)