Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2008

Παραγγελιά

Άσμα χαρωπόν, πικρόγλυκον και τρυφερό σήμερα στο ραδιόφωνο μου έφτιαξε το κέφι.
Καλώ τον καλό μου πάραυτα (ακούτε αγαπητέ πως εγώ και ο υιός μου βάζουμε τέτοιες λέξεις στη καθημερινότητα μας), πάραυτα λοιπόν, να το ανασύρει και λάφυρο να μου το προσφέρει σήμερα την εσπέρα

(ρυθμός πεταχτοχαρωπόχαζό χαρουμενίστικος)

- Δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής
- Ποια είναι η Φωτεινή ρε παιδιά; (και η Ζωή οέο; το ανφάς της ή το προφίλ της είναι το φωτεινό; Ζωούλα, μη μου γυρνάς τη πλάτη!)
- Μη τρελένεστε ρε παιδιά, ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΜΕ, ΜΙΑ Η ΑΛΛΗ
- Μίλησε ο φιλόσοφος
- Ναι τώρα βλέπω τη φωτεινή πλευρά
- παπάρια

Αναμένω αγαπητέ, αναμένω!

6 σχόλια:

livermak είπε...

Τωρα.............συντομα ΚΑΙ στον χωρο σας!!!! πριν απο εσας ΜΟΝΟΝ , δια εσας....

αλκιμήδη είπε...

μόνο που δε μου διευκρινίζετε... τι θα βρεθεί σύντομα στο χώρο μου;

Κάτι μου λέει ότι το άσμα είναι ήδη καταχωνιασμένο στα άδυτα του σκληρού, στον οποό πρόσβαση έχω, νεύρο για να τον προσβάσω δεν έχω!

lemon είπε...

χοχοχο, είσαι απίστευτη μερικές φορές, χαρά θεού, καταπληκτική!!

An-Lu είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω συμ, τώρα που ανοίγει και ο καιρός!
;-)

αλκιμήδη είπε...

καλησπερίζω φιλενάδες!

βέβαια συμ, από τότε που το έγραψες, παρεβλήθηκε χιονιάς, και τώρα πάλι ζέστη
:)

Alexandra είπε...

alkimidi moU!
μια καλημέρα από μένα!